Wees eens niet zo negatief! Wacht nou gewoon effe af......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:59 schreef Beautygirl het volgende:
ONM is de nieuwe COSTA, want dat is gestopt.![]()
![]()
We wachten al een jaar af... en wat heeft dat ons opgeleverd? Een kerkhof vol met dode vogeltjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wees eens niet zo negatief! Wacht nou gewoon effe af......
Hij blijft he??!?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
zeg, ga ik hier nog getroost worden vanwege 't Foppele Fiasco of hoe zit dat !?!?
er verschijnt 1 vaag berichtje over een mogelijk-niet-terugkerende-Victorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wees eens niet zo negatief! Wacht nou gewoon effe af......
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
zeg, ga ik hier nog getroost worden vanwege 't Foppele Fiasco of hoe zit dat !?!?
ach flikker toch op.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
Hij blijft he??!?!
Was een mooi moment.. Met Shirina.
.
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
Was toch hastikke leuk.quote:
gadverdamme, ik word helemaal onpasselijk hier..............quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Was toch hastikke leuk..
Ik hoop dat we snel een kleine Daan en een kleine Shirina krijgen..
Daar hebben we een oplossing voor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
gadverdamme, ik word helemaal onpasselijk hier..............
en Fok is ook weer lekker bezig *zucht*
quote:
quote:Ja idd. Maar FOK!-posters zijn meestal zo negatief enz. dan moeten ook echt alleen de FANS komen.. Anders zit dit forum in een mum van tijd vol met allerlei tuig.
ik vroeg me net hetzelfde af.... nog even en hij ruilt ons in........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
Iwan gaat het nog ?
nee dat mogen ze niet..... Arthur mag 'n spin-off krijgen, samen met z'n ex-schoondochterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:50 schreef Wup het volgende:
ik begin me zelfs af te vragen of ze dat de heer M. wel aan mogen doen...
haha die link had ik nog niet gelegd, met de knoeiers....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
maare, wat was dat voor nep doktertje van niks?
wacht maar tot de echte doktertjes van niks zich ermee gaan bemoeien
amenquote:Daan = kansloos
Niels kan bijna vertrekken, Bettina [of Joyce?] kondigde vandaag de nieuwe Messias al aan......quote:wat was Bettina geweldig met die hoed...
en wat liep Niels weer op de Lizzy award te azen:(
ze deden allebei aan overacting, en faalden beiden.....quote:maar Tonnie zette veruit zijn meest waardeloze acteerprestatie tot nu toe neer, wat een vertoning...
[ meneer Kamerling verdiende trouwens ook geen schoonheidsprijs in die kooi]
Je krijgt een kusje van me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
Was dat verleden jaar al niet gebeurd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat een BULLshit zeg dat BNN. Ze "verneuken" (op een minder nette manier gezegd ) .. onze SOAP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |