quote:Voorgaande ONM-Topics:
ONM #01: Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM #02: Sid Vicious
ONM #03: Arthur and his evil family
ONM #04: 27 Juni 2003: Clash of the Titans
ONM #05: Aafke: Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM #06: Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM #07: Margot, we zullen je missen
ONM #08: Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM #09: Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM #10: Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM #11: Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM #12: Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM #13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM #14: Niels en de lunatic babe
ONM #15: Claire: Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM #16: 2000 keer en still going strong!!
ONM #17: Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM #18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM #19: JP VS BETTINA
ONM #20: Chris Vs Kyra
ONM #21: JP's oorlog tegen Aafke
ONM #22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is!
ONM #23: Binnenkort weer Pret met Babette?!?!
ONM #24: Lisette, de stille kracht van ONM!
ONM #25: JP: Brokkenpiloot met woedeuitbarstingen
ONM #26: Bettina en haar dreigend ontslag
ONM #27: Bram, eerst uit de OR, nú uit ONM graag!!!
ONM #28: Tara met Tuiten
ONM #29: Aafke en haar mysterieuze ziekte
ONM #30: De rentree van Claire
ONM #31: Niels & Claire, The Romance Continues
ONM #32: Het Claire Bitch Project
ONM #33: It is I, Arthur, King of the Beatrix
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
ONM #35: Bettina, The Beatrix Reloaded
ONM #36: Aafke & Afgedankt
ONM #37: Bramsterdamned
ONM #38: De V-Files
ONM #39: Joyce en de moederkloekgevoelens
ONM #40: The Lizard of Oz
ONM #41: La Claire is Boos
ONM #42: Claire: de vernietigde bewijzen
ONM #43: Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder
ONM #44: Tuureluurs
ONM #45: PartiTuur
ONM #46: CarloMoes
ONM #47: Alter kom je buitenspelen
ONM #48: The Life of Bram
ONM #49: Rexona Crystal Claire
ONM #50: De Cliffhanger
ONM #51: Laat het vanavond gebeuren!!
ONM #52: Back To The Future
ONM #53: Klik hier voor hete foto's van w_i_v
ONM #54: Het ONM Dreamteam
ONM #55: De sexy Foto's Van Babette
ONM #56: Anouck: je bent de zwakste schakel, tot ziens!
ONM #57: Veni Vidi Vici
ONM #58: Onderweg naar 31 augustus
ONM #59: Renée, the one who will never be mentioned
ONM #60: The Fabulous van Walsum Boys
ONM #61: RIP Engel
ONM #62: Cast Away
ONM #63: Nieuwsdienst Svensational weer actief.
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
ONM #65: Het nieuwe seizoen
ONM #66: Tot Ziens Aafke!
ONM #67: Ik vind het Marnix!
ONM #68: Last Days Of Klomp
ONM #69: Iris, een vrouw met ballen.
ONM #70: Een kotsende Claire gaat écht te ver!!
ONM #71: Iris is de liefste
ONM #72: Heimwee naar vervlogen tijden
ONM #73: Iris is de liefste (2)
ONM #74: The A-Team
ONM #75: Iris is de liefste (3)
ONM #76: Escape From The Bijlmer
ONM #77: La ForTuurTeller
ONM #78: Hillard de nieuwe Kennard?!?!
ONM #79: BB
ONM #80: De eerste slachtoffers zijn gevallen.
ONM #81: Dag meisje Klomp!
ONM #82: Elif, neem je Pino ook mee?!
ONM #83: Iris is de liefste (4)
ONM #84: Iris is de liefste (5)
ONM #85: Geef Nikkie ook 's een verhaaltje!!
ONM #86: Iris is de liefste (6)
ONM #87: Iris is de liefste (7)
ONM #88: Iris is de liefste (8)
ONM #89: Vaarwel lieve Claire, Welkom terug Daphne!
ONM #90: Iris is de liefste (9)
ONM #91: Iris is de liefste ~ The Final
ONM #92: Gy-Man and the masters of the universe
ONM #93: Tonnie Soprano en de Taxi-Maffia
ONM #94: Hugo, Der Held Des Tages
ONM #95: La ClaireBlues
ONM #96: Spider GyMan
ONM #97: Chrispaaltje
ONM #98: Iris is de liefste (11)
ONM #99: Marjolein give me more Currie!
ONM #100: VaarwEllen!
ONM #101: De Nieuwe Messias van ONM
ONM #102: Marjolein, de PAARDner van Renée
ONM #103: Het Niels en Claire adoratie-topic
ONM #104: Kroost voor Lizzy & Joost!
ONM #105: Doubledate!
ONM #106: Kyra's Herenpraktijken
ONM #107: You need a friend? Call Joyce!
ONM #108: Marie Jolijn het was weer fijn
ONM #109: Slaap kindje slaap...
ONM #110: Iris is nog steeds de liefste
ONM #111: Creatief met Turk
ONM #112: Dossier Hulst
ONM #113: Het dode vogeltje...
ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?
ONM #115: Aafke komt terug
ONM #116: Marjolijn wordt steeds liever!
ONM #117: Frommel nu al in hechtenis
ONM #118: Een gebroken hart en een gebroken film.
ONM #119: Bi-Jolein snoept van beiden kanten
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
ONM #121: Hugowfever!
ONM #122: Finding Chemo
ONM #123: Wachten op het Massa Ontslag...
ONM #124: Sanne wordt verkocht.
ONM #125: De Glansrol...
ONM #126: De Erfenis 2
ONM #127: Ron Raven, Manicure of Manie-kuren?
ONM #128: Circus Van Walsum
ONM #129: Oh, Oh, ONM Yorin Trouble!
ONM #130: Wat vandaag is, is morgen verdwenen.
ONM #131: The show goes on.....
ONM #132: Daan gaat de rooie zee bevaren...
ONM #133: Wanneer krijgen we de grote geDAANteverwisseling?
ONM #134: THE BEST OF….
ONM #135: Hillybilly back in town
ONM #136: Tara zout op!
ONM #137: Het Nikkie Plessen Adoratie Topic
ONM #138: The Return of the King
ONM #139: Iris is de liefste (13)
ONM #140: Hilly de liefde is over
ONM #141: Neem hier alvast afscheid van mevr. Jansen
ONM #142: Last days of their lives
nope, met Arthur kunnen ze me teruglokkenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu zal Wuppie dan ook wel terugkomen! Kan ze weer gezellig cappen.
Die komt terug, want ze hebben de verkeerde in de hens gezet. Was een berg slachtafval van een junk, maar de DVN's van het AZB hebben dat toch niet in de smiezen.quote:
Serge had wat langer mogen blijven, maar ja: hij pleegde zelfmoord.quote:en met Serge....
Je kunt het niet nalaten om me te schoppen, hè schatje?quote:maar deze week kijk ik uit, al is het maar voor het jurkje![]()
harteloze vrouw ben je ook.........quote:Op maandag 27 juni 2005 21:52 schreef Wup het volgende:
nope, met Arthur kunnen ze me teruglokken
en met Serge....
Victor is niet goed genoeg voor Wup
Dat ze eerst maar weer eens wat caps maakt! Na maanden van afwezigheid mag The Wupster zich weer eens nuttig maken!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
maar eh, hoe zit 't dan met de V-Files deel 3???
hij heeft z'n toko in Kroatië verkocht...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
ik heb trouwens nog een vraagje over iets wat ik ongetwijfeld gemist heb:
waar haalt Daan veel geld vandaan? [ gejat van Duuk??]
Hij heeft het restaurant in Istrië verkocht.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
ik heb trouwens nog een vraagje over iets wat ik ongetwijfeld gemist heb:
waar haalt Daan veel geld vandaan? [ gejat van Duuk??]
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Vrijdag. Dat heb ik toch al gezegd!?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef DeTolk het volgende:
Komt ie vrijdag terug, Victor.. Of eerder?
Dat heb ik dan niet gelezenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Vrijdag. Dat heb ik toch al gezegd!?
Hij heeft iets op zijn rug. De enorme burden die hij zelf heeft veroorzaakt.quote:
Hij gaat Tara voor de tweede keer uit de stront trekken. Eerst in de bush, nu bij die makaak. Er zit toch een parallel in.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:39 schreef soapie het volgende:
Zozo, Het seizoen loopt ten einde en Tonnie mag ook eens wat doen. Boeeeeiend.
Is het hier nu gedaan, zeg!?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Viking84 het volgende:
wat een foeilelijke jurk heeft Iris aan zeg![]()
Evert en Luciel!quote:Ik begin Hillard nu weer wat geloofwaardig te vindenmaar wat een cliché... samen op reis naar het hiernamaals
.
Mag ik je dan bewaken?quote:En die tuin van Ron vond ik erg leukIk wil ook een wit jurkje en witte bloemetjes in m'n haar
![]()
Heeft Victor Hugo hem in Parijs een bochel gegeven?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij heeft iets op zijn rug. De enorme burden die hij zelf heeft veroorzaakt.
Niet te geloven ditquote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA! Vrijdag. Dat heb ik toch al gezegd!?
Nee, hij heeft zich daar kromgesnoven.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft Victor Hugo hem in Parijs een bochel gegeven?
Het Ron Raven-verhaallijntje heeft nu toch wel het niveau van Bassie & Adriaan bereikt... Pascal zou er bang van worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:39 schreef soapie het volgende:
Zozo, Het seizoen loopt ten einde en Tonnie mag ook eens wat doen. Boeeeeiend.
LOL... daar kan BNN wel wat mee ........quote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Het Ron Raven-verhaallijntje heeft nu toch wel het niveau van Bassie & Adriaan bereikt... Pascal zou er bang van worden.
Ik zie Adriaan (Hugo) Bassie (Joost) al over een muurtje heen tillen om te kijken wat de boeven (Tara/Xena) nu weer uitspoken met de Baron (Ron). Tonnie is bij deze gepromoveerd tot robot Robin.
Ja, die meneer Department doet goed werk.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:21 schreef Wup het volgende:
[ Art Department draait overuren deze week:)]
Ik dacht dat die beste man Staartjes heette.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, die meneer Department doet goed werk.
Werd het niet juist versneld doordat ze nierpatiënt wasquote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat je nierpatiënt bent, anders haal je de zomercliff niet.![]()
![]()
Nee, zijn echte naam is Garfunkel.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht dat die beste man Staartjes heette.![]()
FF testen of jullie wel opgelet hadden.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Werd het niet juist versneld doordat ze nierpatiënt was?
Niels was niet op de schietbaan! Ik heb het idee dat die onnozele thuis oefent.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
FF testen of jullie wel opgelet hadden.![]()
Niels op de schietbaan begint ook een beetje saai te worden. Het is nog net niet van het niveau Kyra-filmpjes, maar het scheelt niet veel.
Dan zal Niels wel degene zijn die Sanne dodelijk verwondt.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels was niet op de schietbaan! Ik heb het idee dat die onnozele thuis oefent.
Wat ben jij voor een Piet? Dat heb ik verleden week toch ook al gezegd!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan zal Niels wel degene zijn die Sanne dodelijk verwondt.![]()
Dat is dan waarschijnlijk volledig langs me heen gegaan... of ik moet nodig aan de elektrostimulatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ben jij voor een Piet? Dat heb ik verleden week toch ook al gezegd!?
Wat een graftak zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Hoe zouden de schrijvertjes toch op het idee gekomen zijn om Iris 'de bruid' te laten worden?
Over aanstaande doden niets dan goeds.quote:
Ik dacht meer aan die 'hobby'ruimte van Stephan Brouwer...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niels was niet op de schietbaan! Ik heb het idee dat die onnozele thuis oefent.
quote:Poll
Geloven ze nou echt dat Tonnie en Tara ok zijn?
Ja, Joost is zowiezo een beetje naief Hugo echt niet als ie zou nadenken
Gewoon Wishfull Thinking
of hij heeft juist een goeie smaak in vrouwen, jij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nu weet ik het, Sven! Jij houdt gewoon niet van vrouwen!
Nou, over Lizzy zijn we het dan weer wel eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
of hij heeft juist een goeie smaak in vrouwen, jij niet![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... ik vind Petra toch duizend keer lekkerder dan Uma Thurman.
dat had ik verdrongenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is nog net niet van het niveau Kyra-filmpjes, maar het scheelt niet veel.
quote:Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7
Vanochtend heeft CEO Fons van Westerloo adverteerders en pers geinformeerd over de nieuwe plannen van RTL Nederland. Op 12 augustus - de startdatum van Talpa - wordt het roer behoorlijk omgegooid. Yorin wordt RTL5. Yorin verdwijnt dus als merknaam. En gaat dus bijvoorbeeld ook voetbal brengen. RTL7 bezet de oude Yorin plek op de afstandsbediening en zal in de vooravond een eigen programmering hebben. En vanaf half negen zal het de herhaal zender worden plus sportprogramma's als Wimbledon en darts. Overdag is RTL Z(even?) daar te zien. RTL4 blijft in grote lijnen wat het nu is.
BRON: STARCOM
Ze mogen het gewoon ook wegpleuren, ik kijk er toch niet naar als ze onm niet uitzendenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hadden ze niet beter Yorin RTL 7 kunnen noemen?
als ze DOOL vermoorden ben ik helaas genoodzaakt jullie weer te komen vervelen met mn gejammer wat uiteraard voorkomen moet worden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7 verhaaltje
Maar even kijken vanavond volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
TROS Triviant (GTST vs. ONM)
DI. 05-07-2005
21:00-21:50u
Nederland 1
[afbeelding]
Aram van de Rest in Veronica Magazine #27 (2005)
*kuch* volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef DeTolk het volgende:
Maar even kijken vanavond
hé.... toen ik daarom ging vragen wilde je niet meer... en nu ineens weer welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
zucht .. we want hints:(
laten ze dool maar naar de avond halen, kan ik ff kijken of het wat is [als alternatiefje]quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef Wup het volgende:
als ze DOOL vermoorden ben ik helaas genoodzaakt jullie weer te komen vervelen met mn gejammer wat uiteraard voorkomen moet worden.....
waar kunnen we onze verzoekjes heensturen?????quote:als ze met een beetje leuke/originele herhalingen komen kan het best een lollige zender worden
sinds Friends gestopt is, kan Yorin er idd ook net zo goed mee kappenquote:de huidige Yorin programmering is volgens mij bepaald geen gemis
Yolanthe doet ook mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
nou ja, we krijgen iig wél weer Robert de la Haye in Sterrenslag
kunnen we kijken of ie weer een mooi showtje gaat geven
staat er ergens een lijstje ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe doet ook mee.
ow ik vermaak me zo enorm met DOOL op dit moment, dat spookwijf is er ook nog, binnenkort gaat ze weer leuke andere dingetjes doen:)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
laten ze dool maar naar de avond halen, kan ik ff kijken of het wat is [als alternatiefje]
'n paar jaar geleden heb ik me er nog wel om vermaakt [hadden ze e.o.a. raar, spookachtig wijf]
en anders valt er ook zo'n gat tussen BB en GTST
dat geinige yorin forum?:)quote:waar kunnen we onze verzoekjes heensturen?????
ow zucht breng ze nou niet op ideeen, nog zoiets dat tot huilens toe herhaald wordt.....quote:sinds Friends gestopt is, kan Yorin er idd ook net zo goed mee kappen
oeps ojah, dat is waar... ik kreeg Job Joris nachtmerries geloof ik:)quote:hé.... toen ik daarom ging vragen wilde je niet meer... en nu ineens weer wel
zo kunnen ze 't toch niet meer volgen, daar bij de KRO...
mja da's wel weer tof.... [ ik begon dat woordje al te missen]quote:nou ja, we krijgen iig wél weer Robert de la Haye in Sterrenslag
kunnen we kijken of ie weer een mooi showtje gaat geven
"de vrouw in 't wit" was het toch??? die zit nu vast in onm [ron raven kliekje]quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
ow ik vermaak me zo enorm met DOOL op dit moment, dat spookwijf is er ook nog, binnenkort gaat ze weer leuke andere dingetjes doen:)
Hell no!!quote:dat geinige yorin forum?:)
Yorin was de zender waarop de nieuwe afleveringen altijd kwamen [maandagavond], vandaar...quote:ow zucht breng ze nou niet op ideeen, nog zoiets dat tot huilens toe herhaald wordt.....
die heeft helemaal nooit meegedaan..... in de war met Dennis Overeem???????quote:oeps ojah, dat is waar... ik kreeg Job Joris nachtmerries geloof ik:)
hebben ze die niet bij DOOL??quote:...tof.... [ ik begon dat woordje al te missen]
Uiteraard! Daarin ben jij een maestro!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef haagse_elfje het volgende:
of hij heeft juist een goeie smaak in vrouwen, jij niet![]()
You toquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Uiteraard! Daarin ben jij een maestro!
Niet lang meer... Lisette heeft natuurlijk ook ooit een kaartje gekregen vanaf het vakantie-adres van mevrouw Janssen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hillard speelt voor hond?
Ja, hij zegt het zelf!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:Hillard Kroon: "Ik ben een hond." (tegen Niels Richter)
Zo goed als.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
echt weer wat voor mij: in slaap vallen tijdens de promo, wakker worden tijdens de aftiteling
Is ze al dood???
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Hij schiet toch niet, daar is hij te laf voor..
Nee, Niels heeft een pistool tegen z'n voorhoofd gedrukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
woei, wat 'n veelbelovend antwoord
en Hillard zelf? heeft ie ook van z'n wijn gedronken??
En toch is 't zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!
Glas 1 viel tijdens een worsteling met een kokhalzende en elektrocuterende Iris op de grond, met als gevolg een grond likkende Hillard. Glas 2 bereikte, dankzij Niels, ook niet Hillards lippen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
woei, wat 'n veelbelovend antwoord
en Hillard zelf? heeft ie ook van z'n wijn gedronken??
Wiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Wup het volgende:
enne meisje Akyigit
Het geklaag over de schietfilmpjes heeft geholpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!
maar hij heeft niet gedronken dus? wil die niet meer dood...??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
Nee, Niels heeft een pistool tegen z'n voorhoofd gedrukt.
Hij heeft wat van de grond gelikt....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar hij heeft niet gedronken dus? wil die niet meer dood...??
Oh, Elifquote:
huh? had ie zo'n shockding ofzo???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Glas 1 viel tijdens een worsteling met een kokhalzende en elektrocuterende Iris op de grond,
oke laat maar, ik weet genoeg: morgen herhaling kijkenquote:met als gevolg een grond likkende Hillard. Glas 2 bereikte, dankzij Niels, ook niet Hillards lippen.
Carlo is terug!!!!????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Vefa Öcal (pa Cabar) stond vandaag als Verfa Öcal op de aftiteling.![]()
Iris 'MacGyver' Overbeek heeft met de stroomdraadjes gespeeld, maar Hillard kan wel tegen een (stroom)stootje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
huh? had ie zo'n shockding ofzo???
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebrachtquote:
Echt waarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
He's back!Z'n baantje bij MvdW krijgt geen vervolg aangezien de serie stopt.
eerwraakquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebracht? Dat zal ook wel Iris moeten zijn.
. Of Elif zint op wraak natuurlijk.
.
ja nu je 't zegt, da's wel 10x logischer....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebracht? Dat zal ook wel Iris moeten zijn.
.
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
ja nu je 't zegt, da's wel 10x logischer....
echt zo'n Carlo-actie![]()
good thinkingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
En vrijdag ook, want maandag komt er geen herhaling.
Huh... wat is dat voor een flauwe actie?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
En vrijdag ook, want maandag komt er geen herhaling.
Tja, Yorin is er dan van af. Wat kan hun dat nog aan de reet roesten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Huh... wat is dat voor een flauwe actie?!
bronquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Brandon19 het volgende:
Jah hoor mensen ik lees net dat Bettina Berger (Renee Couwenberg) de eerste die ontslagen is dus. Wel jammer...
De Hand van de NMO is al duidelijk zichtbaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 06:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu weet ik ook hoe Sanne dodelijk gewond raakt: Ilyas' vader neemt wraak op haar, omdat Sanne tegen Elif heeft gepraat over het moment waarop Ilyas haar wilde troosten en dat Sanne 'm begon te kussen. Eerwraak dus!
Wat een vrolijk typje heb je in je user-iconquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, het wordt een heel spannend en dramatisch einde zegt ze.
quote:Bettina Berger: "Ik moet de serie uit!"
Het kon niet uitblijven: koppen gaan rollen bij 'Onderweg naar Morgen'. De soapserie, die kort geleden door BNN is gered, moet volgens deze omroep verjongen. Het eerste slachtoffer is de sympathieke Bettina Berger die al twaalf jaar, sinds het begin van de serie, de rol van gynaecologe Renée Couwenberg speelt. Haar eerste reactie: "Het is in en in triest...""Tja, zelf heb ik er niets over te zeggen. BNN wil de serie gaan veranderen en verjongen. En dus moeten er mensen weg", zegt Bettina kortaf nadat ze te horen heeft gekregen dat het eind van haar rol als Renée Couwenberg in zicht is. Haar stemming staat in schril contrast met enkele weken geleden, toen ze zo opgelucht was dat de serie, nadat Yorin het liet afweten, door BNN werd gered.
Blij vertelde ze toen: "Ik ben zo gelukkig dat ik dit werk heb, ik wil bij de serie blijven tot aan mijn pensioen..." Nu zegt ze: "Je kunt niet eeuwig geluk hebben. Mijn geluk houdt dus nu op! Toen ik het slechte nieuws hoorde zat ik bij de uitvoerend producent en hoofd drama. We zaten elkaar alledrie aan te gapen. Zij vinden het ook heel vervelend voor me. Maar ja, er is niets aan te doen."
De actrice vervolgt: "Het is voor mij een vreemde gewaarwording. Ik ben nog nooit werkloos geweest. Ik weet ook nog niet precies tot wanneer ik mag blijven. Na de zomerstop ga ik nog enkele weken door met de opnamen. Dat is wel fijn, dan eindigt het voor mij niet zo abrupt." Hoe Renée Couwenberg de serie verlaat staat al vast. "Het wordt een heel spannend en dramatisch einde." Wat de actrice nu gaat doen weet ze nog niet.
"Eerst ga ik eens uitzoeken wat mijn rechten zijn. Daar had ik me nog nooit in verdiept, maar dat is nu wel nodig. Het is een deel van mijn leven én mijn inkomen, wat nu wegvalt. Maar wie weet wat er nog op mijn pad komt... Ik ben net gebeld door mijn collega Dominique van Vliet, haar overkwam verleden jaar hetzelfde. Zij speelt nu in de musical 'Mama Mia' en heeft het reuze naar haar zin. Zij heeft een enorme peptalk tegen me gehouden en ze verzekerde me: 'Er is leven na 'ONM'. Daar vertrouw ik dan maar op!"
Karakters
Dat er bij de serie nog meer koppen gaan rollen, is zeker. Wel verwacht Bettina dat ze voorlopig de enige is, en dat anderen dit pas later in het seizoen te horen zullen krijgen. Inmiddels is aan de acteurs bekendgemaakt dat er twee nieuwe, jonge karakters in de serie zullen komen.
Ook hebben de spelers gesprekken gehad over de inbreng van de NMO (Nederlandse Moslim Omroep). Zij sponsoren de serie, en de makers wilden graag weten of deze omroep ook invloed op de verhaallijnen zal uitoefenen. Volgens een woordvoerder van BNN zal dat niet het geval zijn.
Nee, de cliff wordt (hoop ik)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
Als het maar geen cliff wordt met Tara... of ze moet dood gaan, dat zou mooi zijn.
Is Crhis z'n geld al op dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga ook weer ONM volgen. Ik heb trouwens gehoord dat Victor een verhaallijn krijgt met Julia, en een of andere vage telefoonseks.![]()
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om Renée dood te laten gaan.quote:Bettina Berger: "Ik moet de serie uit!"
Die zullen later in het 13e (quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
Zijn Bettina en JP nu de laatste van het oldbie-kliekje.?
Nee, of we daar blij mee moeten zijn...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:45 schreef Beautygirl het volgende:
Ik ga ook weer ONM volgen. Ik heb trouwens gehoord dat Victor een verhaallijn krijgt met Julia, en een of andere vage telefoonseks.![]()
wat een goed nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef Brandon19 het volgende:
Bettina Berger (Renee Couwenberg) de eerste die ontslagen is
en Lisetje niet te vergeten!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
Zijn Bettina en JP nu de laatste van het oldbie-kliekje.?
vreemd eigenlijk: 't lijkt me een prima beslissing, maar 't doet toch 'n beetje pijn....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het bericht over het stoppen van MvdW staat op NOS-TT P404.
het was op, net als R&WL, maar een alternatief lijkt me wel een terechte compensatiequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:17 schreef babette21 het volgende:
vreemd eigenlijk: 't lijkt me een prima beslissing, maar 't doet toch 'n beetje pijn....![]()
Waarom laten ze Jannes en Gyman niet terugkomen om het jongerentekort op te vullen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef babette21 het volgende:
ik zag gisteren toevallig 'n filmpje langskomen met beide Jannes'sen [Benja Bruijning en Tim Zweije]
Jannes is ook al te oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom laten ze Jannes en Gyman niet terugkomen om het jongerentekort op te vullen?![]()
Jonge acteurs zijn een stuk goedkoper en de jeugdige kijker heeft toch niet door dat ze niet kunnen acteren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
Vraag me af waarom ze nog meer moeten verjongen... sinds Onderweg Naar Morgen in ONM is veranderd is er toch alleen maar jong gepeupel bijgekomen?
Arthur is helemaal een ouwe lulquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jonge acteurs zijn een stuk goedkoper en de jeugdige kijker heeft toch niet door dat ze niet kunnen acteren.
Vraag de gemiddelde jongere wie ze het beste vinden acteren. Ik geef je op een briefje dat Sanne, Hugo, Iris en Lizzy hoog scoren. Arthur en Bettina zijn maar ouwe lullen... weg ermee!![]()
Misschien moeten ze maar gewoon de stekker eruit trekken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Wup het volgende:
misschien komt Victor Hillard wel opvolgen
om de Couwenbergjes uit te roeien............
Of misschien maar niet.. Eerst een seizoen Victor...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze maar gewoon de stekker eruit trekken.![]()
Reken er maar niet op dat hij blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
Of misschien maar niet.. Eerst een seizoen Victor...
Zou ie nog steeds apatisch zijn?
why not?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Wup het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen dat Jop de Vries zich voor een heel seizoen heeft laten strikken
Komt er ook een DVD serie van alle seizoenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
Victor komt vast niet voor 'n heel seizoen terug, hooguit 'n paar maanden á la Serge....
de stekker eruit heb ik maanden terug al voorgesteld, maar ze willen maar niet luisteren.
nou, ze doen maar... 't kan me niks meer schelen........
ik heb besloten dat ik 'n spin-off wil: met alle leukertjes van de afgelopen 12 jaar
quote:Reken er maar niet op dat hij blijft.
quote:ik kan me echt niet voorstellen dat Jop de Vries zich voor een heel seizoen heeft laten strikken
LOL we zijn weer lekker unaniemquote:Victor komt vast niet voor 'n heel seizoen terug, hooguit 'n paar maanden á la Serge....
dat wisselt per week.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:19 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar Jop de Vries staat volgens mij niet meer op de aftitleing als regiseur
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten dat ik 'n spin-off wil: met alle leukertjes van de afgelopen 12 jaar
Die hebben de programmering al rondquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]We moesten maar eens een balletje opgooien bij Talpa.
Als we bejaard zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Komt er ook een DVD serie van alle seizoenen?
Deze week mocht Pim Vosmaer weer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Wup het volgende:
dat wisselt per week.
bij talpa staan ze altijd open voor goeie suggestiesquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Die hebben de programmering al rond
quote:Programmavoorstellen
Uitsluitend schriftelijke programmavoorstellen worden in behandeling genomen. Uitgewerkte programmavoorstellen kunnen worden verstuurd naar:
Talpa TV
T.a.v. Programma Afdeling
Postbus 154
1250 AD LAREN
Programmavoorstellen per email worden niet in behandeling genomen
bron: www.talpa.nl
volgens mij gaan ze met een hoop series enzo komen, maar soap weet ik niet??quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Wup het volgende:
ik volg het allemaal niet zo maar komt Talpa nog met een soap of iets sooortgelijks?
Binnen een paar jaar heb je holografische opslagmedia (kleiner dan een dvd) waar met gemak een compleet seizoen op past. Daarnaast verwacht ik dat ze (tegen betaling) steeds meer content digitaal beschikbaar gaan maken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:
12 seizoenen, een week per DVD, 6-DVD boxen a 100 euro/stuk
Gaat aardig oplopen![]()
Ik had het al gelezen. Misschien toch maar eens wat ideetjes uitwerken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef babette21 het volgende:
bij talpa staan ze altijd open voor goeie suggesties
Talpa 2 moet ook nog gevuld worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Die hebben de programmering al rond
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens de BNN-maatstaven zijn we dat toch al?!?
ik geloof dat ik me diep moet schamen maar ik zie uit naar BB... dat zo heerlijk vermaak in combinatie met 'n forum.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze met een hoop series enzo komen, maar soap weet ik niet??
wel een dagelijkse comedy, maar da's bij mij toch echt "eerst zien, dan geloven"
en met een dramaserie mét Eva Duijvestein én Cees Geel, dus da's juist bij voorbaat al goed
en dan natuurlijk nog de Real-life-dingetjes..... BB en Exp. Robinson
BB is met 't bord op schoot naar niks kijken.... kan niet wachten...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:44 schreef Wup het volgende:
ik geloof dat ik me diep moet schamen maar ik zie uit naar BB... dat zo heerlijk vermaak in combinatie met 'n forum..... Exp. Robinson heb ik het ook wel mee gehad....
Nederland gaat best goed wat dat betreft, ik zie best vaak leuke namenlijstjes langs komenquote:dramaserie ben ik voorstander maar het is wel een pre als de castlijst een beetje aantrekkelijk is.
ik heb alleen altijd moeite series te volgen... de zondag had ik nou eindelijk helemaal door:)
vrolijke Frans...quote:comedy's kunnen me per definitie gestolen worden...
kijk, da's lucratief denken.... verjonging én weinig inwerktijd nodig [Viviënne, Monique, Sabine...]quote:enne... wat gaat er eigenlijk met ZOOP gebeuren... fuseren met ONM?
De dagelijkse comedy 'Samen' (voorheen 'Voor Elkaar') staat geprogrammeerd tegenover GTST.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
volgens mij gaan ze met een hoop series enzo komen, maar soap weet ik niet??
wel een dagelijkse comedy, maar da's bij mij toch echt "eerst zien, dan geloven"
en met een dramaserie mét Eva Duijvestein én Cees Geel, dus da's juist bij voorbaat al goed
en dan natuurlijk nog de Real-life-dingetjes..... BB en Exp. Robinson
Samen een verbastering van SamSam ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De dagelijkse comedy 'Samen' (voorheen 'Voor Elkaar') staat geprogrammeerd tegenover GTST.Programmaschema voor augustus Najaarspresentatie
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De dagelijkse comedy 'Samen' (voorheen 'Voor Elkaar') staat geprogrammeerd tegenover GTST.
Op dinsdag avond : Gordon & Gerard over de vloerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......
Volgens mij moet je het meer in de Duitse hoek zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef DeTolk het volgende:
Samen een verbastering van SamSam ?
ONM heeft mazzel dat het tegenover 'Je leven in de steigers' staat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......
Is dat voor zelfmoordenaars?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM heeft mazzel dat het tegenover 'Je leven in de steigers' staat.
quote:Er zal een nieuw personage zich op magistrale wijze in het AZB weten te werken.
Hij zat toch in het stopcontact... of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nu iemand onder stroom zetten met een losse stekker?!?!??!?!?
Hij zat eerst in het stopcontact, later trok ze hem er per ongeluk uit en sloeg Hillard haar K.O.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nu iemand onder stroom zetten met een losse stekker?!?!??!?!?
nee, zij trok 'm juist uit 't stopcontact en hield 't uiteinde tegen Hillard aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij zat toch in het stopcontact... of vergis ik me nu?
zoete wraak.... dat heeft La Claire wel verdiend!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Als ik Niels was zou ik de trekker overhalen
da's niet Victor, lijkt me.......quote:Er zal een nieuw personage zich op magistrale wijze in het AZB weten te werken.
Dat dacht ik dus ook gezien te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
Hij zat eerst in het stopcontact, later trok ze hem er per ongeluk uit en sloeg Hillard haar K.O.
Teun K.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
da's niet Victor, lijkt me.......
gokje: de eerste Costa-ganger?!
Over dat onderwerp heb ik een spreekverbod gekregen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:30 schreef Beautygirl het volgende:
Iwan, heb jij Chris Jolles echt gezien bij de studio`s?
Van wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Over dat onderwerp heb ik een spreekverbod gekregen.
Dat heb ik ook al gezegd. Je moet eens wat beter lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:14 schreef DeTolk het volgende:
Maar wat ik nou niet begrijp... Had Iris nu die 2 draadjes aan elkaar geknoopt?
Anders hadden de stoppen eruit gevlogen
(eigen ervaring)
Waar ongeveer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd. Je moet eens wat beter lezen.
Mocht dat wel zonder toestemming van Herr Dokter Chris?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Die elektrostimulatie heeft Hillard nog intelligenter gemaakt dan hij al was,![]()
Vic Kever?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef soapie het volgende:
Een dronken Marnix ziet er ook niet uit. Er was er maar één die dat goed kon spelen.....
Een voorproefje daarvan vertoonde Iris gisteren al.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:42 schreef babette21 het volgende:
"we kunnen het misschien nog een maand uitzingen en dan gaat de stekker eruit"
LOLquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een voorproefje daarvan vertoonde Iris gisteren al.
Dat mens in die jurk. Je zag toch net der tepels ?quote:
Die beklopte ouwe van haar stond (lees: hing) bezopen aan de toog. Toen Elif tegen Sanne vertelde dat Nix aan haar zat ging ze verhaal halen. Nix had een gebroken glas in zijn voorpoot, maakte een ongelukkige beweging en sneed Sanne's hals door! De cliff!quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand (xit hier mét internet maar zonder tv) in t kort vertellen wat er met Sanne is gebeurd vanavond?
Huh?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Dus Carlo kan toch nog gelijk hebben met z'n Sanne!!
Dat vroeg ik me ook af .quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Hoe weet Niels nou weer dat Hilly dood is?
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
dat hoofd van Marnixwel aardig van 'm om ons van Sanne te verlossen
kan ze direct plaatsmaken voor Jasper en Sophie
Hillard is niet dood. Hij heeft met de draadjes gespeeld, waardoor de hartslagmeter op tilt sloeg. Daarbij heeft hij het gif uitgekotst, dus een keer raden wie straks door het AZB zwerft om zijn prinses te zoeken.quote:maar 'n dooie Hillard.... da's natuurlijk geen leuke Hillard
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die beklopte ouwe van haar stond (lees: hing) bezopen aan de toog. Toen Elif tegen Sanne vertelde dat Nix aan haar zat ging ze verhaal halen. Nix had een gebroken glas in zijn voorpoot, maakte een ongelukkige beweging en sneed Sanne's hals door! De cliff!
lullig trouwens... 't hele seizoen loopt ze te etterenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Dus Carlo kan heeft toch nog gelijk hebben met z'n Sanne!!
Carlo schreef dat Sanne dodelijk verwond was. Gister dachten we allemaal dat dat maar Iris moest zijn, maar hij kan dus toch gelijk hebben/quote:
Suffe Hugo gaat er met de cliff vandoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
lullig trouwens... 't hele seizoen loopt ze te etteren
en nu gaat ze er op zeer sneaky wijze ook nog plots met de zomercliff vandoor
Wie is het lekkere wijf dat in jouw avatar met de tieten zwaait?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Carlo schreef dat Sanne dodelijk verwond was. Gister dachten we allemaal dat dat maar Iris moest zijn, maar hij kan dus toch gelijk hebben/.
:quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
kan ze direct plaatsmaken voor Jasper en Sophie
I know, maar er zijn er natuurlijk altijd meerdere...quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Suffe Hugo gaat er met de cliff vandoor.![]()
Renée had al drie seizoenen geleden moeten vertrekken. Die houdt met haar gezanik alleen maar de zaak op. Ik zie liever dat Gina en Lotus terugkomen en iets met elkaar beginnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wist het wel NMO gaat zich met de serie bemoeien, dus de pot moet vertrekken.
ONM ik wens jullie veel succes! Na een maand voorspel ik dathet over en sluiten is.
Thank god voor the L Word
haha, jahoor, tuurlijk, dat zal het zijn.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wist het wel NMO gaat zich met de serie bemoeien, dus de pot moet vertrekken.
Annemiek is geen pot!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
haha, jahoor, tuurlijk, dat zal het zijn.....
het lijkt me niet onverstandig als Annemieke Verdoorn de eer aan zichzelf houdt......
zij heeft sinds Alter ook geen enkele behoorlijke bijdrage meer geleverd....
mja dat noemen we hier 't dode-vogeltjes-syndroomquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit trouwens altijd met ONM
Ik zie het nu een week en heb nu al een paar clifs gezien waarvan je denk ja die moet nu wel dood zijn/gaan en vervolgens is er niks aan de hand
Sodeflikker nou eens op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:38 schreef Snake2005 het volgende:
Beste IWAN,
Ik ga ook starten met ja....:P
ONMactueel.web-log.nl met filmpjes, screens enz.
Maar heeft u ook wat filmpjes? ik had u 2 dagen geleden al gemailt, maar nog geen antwoord
IRL zou je terplekke een hartverzakking krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
OMG .. polderhorror
geweldig
[afbeelding]
PS
willen alle weblogmafketels Iwan met rust laten, hij is van ONS
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
PS
quote:
dat dat even duidelijk is....quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
PS
volgens mij zijn ze uitgelurkt hier........quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef Wup het volgende:
Iris moest toch dood en niet Hillard?
ik had ook kleine flashback... behalve niet lief ook niet erg origineelquote:en Niels-Iris scene in het AZB leek verdacht veel op een Niels-Claire scene [ hij had zo een beetje dezelfde tekst] niet zo lief van de schrijvertjes:(
BNN come on in:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
volgens mij zijn ze uitgelurkt hier........
maar... Robert de la Haye ging toch wieberen?quote:ik had ook kleine flashback... behalve niet lief ook niet erg origineel
ik vrees met grote vrezen voor 'n romance tussen Niels en Iris...............
Hillard is niet dood.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef Wup het volgende:
Iris moest toch dood en niet Hillard?
Robert heeft een hypotheek en een gat in zijn hand. Dus hij blijft nog wel even bij ONM, totdat hij ook te oud is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:43 schreef Wup het volgende:
maar... Robert de la Haye ging toch wieberen?
of was dat weer zo een lollig weblog verzinsel [ en breek me de bek niet open over weblogs]
hihiquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:43 schreef Wup het volgende:
BNN come on in:)
't schijnt ja... maar ik weet niet meer waar ik 't vandaan heb [niet van 'n weglog iig....]quote:maar... Robert de la Haye ging toch wieberen?
of was dat weer zo een lollig weblog verzinsel
don't even go there.....quote:[ en breek me de bek niet open over weblogs]
weblogs gaan het failliet betekenen van de jongens want het is gewoon dezelfde grote smerige jatmaffia... maar nogmaals breek me de bek maar niet open:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
don't even go there.....
wat jij met De Jongens hebt, heb ik met [of vooral: tegen] weblogs........
1 2 3 4 5 6 7 | . 24-05-1949 - Pamela Teves (Bettina) . 05-07-1951 - Frits Jansma (JP) . 17-09-1958 - Sander de Heer (Marnix) . 08-08-1961 - Annemieke Verdoorn (Joyce) . 30-04-1962 - Jop de Vries (Victor) . 03-07-1965 - Robert de la Haye (Niels) . 25-05-1967 - Bettina Berger (Renée) |
Staat al in de (s)teigers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Rodney1988 het volgende:
En vergeet niet Zustertje Lisette. Wanneer gaan we naar het volgende topic??![]()
wow, annemieke is ouder dan bettina......quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Alle bejaarden op een rijtje:
[ code verwijderd ]
ehm....goeie vraagquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Annemiek is geen pot!
Btw.: hoe komt men er bij om een lesbiënne "pot" te noemen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
ehm....goeie vraag
quote:pot < lollepot (lesbienne):
lollen was met gespreide benen het onderlijf warmen onder de rok boven een vuurpot
laat dat luie tuig zelf toch googlen.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Waar is Stephan als je hem nodig hebt?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef DeTolk het volgende:
Hoe Marnix ook naar dat stuk glas kijkt "Shit, d'r zat nog port in "
Ja, idd... Selfmade Surgeonquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waar is Stephan als je hem nodig hebt?!
[afbeelding]
Zou hij al op proefverlof mogen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:28 schreef DeTolk het volgende:
Ja, idd... Selfmade Surgeon
en Sven maar vragen waarom ik logo's op m'n scans zet.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:48 schreef Wup het volgende:
weblogs gaan het failliet betekenen van de jongens want het is gewoon dezelfde grote smerige jatmaffia... maar nogmaals breek me de bek maar niet open:)
niet zo grappig doen jijquote:of dat ze niet sexy genoeg is voor BNN [ yess... zwaai zwaai Jop Joris & Robin Rienstra]
Ze jatten evengoed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
en Sven maar vragen waarom ik logo's op m'n scans zet.....
Caro Lenssen heeft er maar druk meequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
VARA start opnames nieuwe thrillerserie
BTW: Nog een uurtje tot de herhaling van gisteren begint.
Deze informatie is betrouwbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:12 schreef Wup het volgende:
Caro Lenssen heeft er maar druk mee
blij Carine Crutzen [heleboel jubelsmileys] weer eens te zien, alleen daarom al gaat het een topserie worden
maar ja het is weer een weblogbron he:(
quote:goh, leuk herhaling, nog leuker is wat ervoor komt:)
hm ben niet wild van de schrijver [gezien zijn CV],quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
VARA start opnames nieuwe thrillerserie
één keer kijken lijkt me de laatste tijd meer dan genoegquote:BTW: Nog een uurtje tot de herhaling van gisteren begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |