als ze DOOL vermoorden ben ik helaas genoodzaakt jullie weer te komen vervelen met mn gejammer wat uiteraard voorkomen moet worden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7 verhaaltje
Maar even kijken vanavond volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
TROS Triviant (GTST vs. ONM)
DI. 05-07-2005
21:00-21:50u
Nederland 1
[afbeelding]
Aram van de Rest in Veronica Magazine #27 (2005)
*kuch* volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef DeTolk het volgende:
Maar even kijken vanavond
hé.... toen ik daarom ging vragen wilde je niet meer... en nu ineens weer welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
zucht .. we want hints:(
laten ze dool maar naar de avond halen, kan ik ff kijken of het wat is [als alternatiefje]quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:16 schreef Wup het volgende:
als ze DOOL vermoorden ben ik helaas genoodzaakt jullie weer te komen vervelen met mn gejammer wat uiteraard voorkomen moet worden.....
waar kunnen we onze verzoekjes heensturen?????quote:als ze met een beetje leuke/originele herhalingen komen kan het best een lollige zender worden
sinds Friends gestopt is, kan Yorin er idd ook net zo goed mee kappenquote:de huidige Yorin programmering is volgens mij bepaald geen gemis
Yolanthe doet ook mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
nou ja, we krijgen iig wél weer Robert de la Haye in Sterrenslag
kunnen we kijken of ie weer een mooi showtje gaat geven
staat er ergens een lijstje ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe doet ook mee.
ow ik vermaak me zo enorm met DOOL op dit moment, dat spookwijf is er ook nog, binnenkort gaat ze weer leuke andere dingetjes doen:)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef babette21 het volgende:
laten ze dool maar naar de avond halen, kan ik ff kijken of het wat is [als alternatiefje]
'n paar jaar geleden heb ik me er nog wel om vermaakt [hadden ze e.o.a. raar, spookachtig wijf]
en anders valt er ook zo'n gat tussen BB en GTST
dat geinige yorin forum?:)quote:waar kunnen we onze verzoekjes heensturen?????
ow zucht breng ze nou niet op ideeen, nog zoiets dat tot huilens toe herhaald wordt.....quote:sinds Friends gestopt is, kan Yorin er idd ook net zo goed mee kappen
oeps ojah, dat is waar... ik kreeg Job Joris nachtmerries geloof ik:)quote:hé.... toen ik daarom ging vragen wilde je niet meer... en nu ineens weer wel
zo kunnen ze 't toch niet meer volgen, daar bij de KRO...
mja da's wel weer tof.... [ ik begon dat woordje al te missen]quote:nou ja, we krijgen iig wél weer Robert de la Haye in Sterrenslag
kunnen we kijken of ie weer een mooi showtje gaat geven
"de vrouw in 't wit" was het toch??? die zit nu vast in onm [ron raven kliekje]quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
ow ik vermaak me zo enorm met DOOL op dit moment, dat spookwijf is er ook nog, binnenkort gaat ze weer leuke andere dingetjes doen:)
Hell no!!quote:dat geinige yorin forum?:)
Yorin was de zender waarop de nieuwe afleveringen altijd kwamen [maandagavond], vandaar...quote:ow zucht breng ze nou niet op ideeen, nog zoiets dat tot huilens toe herhaald wordt.....
die heeft helemaal nooit meegedaan..... in de war met Dennis Overeem???????quote:oeps ojah, dat is waar... ik kreeg Job Joris nachtmerries geloof ik:)
hebben ze die niet bij DOOL??quote:...tof.... [ ik begon dat woordje al te missen]
Uiteraard! Daarin ben jij een maestro!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef haagse_elfje het volgende:
of hij heeft juist een goeie smaak in vrouwen, jij niet![]()
You toquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Uiteraard! Daarin ben jij een maestro!
Niet lang meer... Lisette heeft natuurlijk ook ooit een kaartje gekregen vanaf het vakantie-adres van mevrouw Janssen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hillard speelt voor hond?
Ja, hij zegt het zelf!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:Hillard Kroon: "Ik ben een hond." (tegen Niels Richter)
Zo goed als.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
echt weer wat voor mij: in slaap vallen tijdens de promo, wakker worden tijdens de aftiteling
Is ze al dood???
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Hij schiet toch niet, daar is hij te laf voor..
Nee, Niels heeft een pistool tegen z'n voorhoofd gedrukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
woei, wat 'n veelbelovend antwoord
en Hillard zelf? heeft ie ook van z'n wijn gedronken??
En toch is 't zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!
Glas 1 viel tijdens een worsteling met een kokhalzende en elektrocuterende Iris op de grond, met als gevolg een grond likkende Hillard. Glas 2 bereikte, dankzij Niels, ook niet Hillards lippen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
woei, wat 'n veelbelovend antwoord
en Hillard zelf? heeft ie ook van z'n wijn gedronken??
Wiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Wup het volgende:
enne meisje Akyigit
Het geklaag over de schietfilmpjes heeft geholpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!
maar hij heeft niet gedronken dus? wil die niet meer dood...??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
Nee, Niels heeft een pistool tegen z'n voorhoofd gedrukt.
Hij heeft wat van de grond gelikt....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar hij heeft niet gedronken dus? wil die niet meer dood...??
Oh, Elifquote:
huh? had ie zo'n shockding ofzo???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Glas 1 viel tijdens een worsteling met een kokhalzende en elektrocuterende Iris op de grond,
oke laat maar, ik weet genoeg: morgen herhaling kijkenquote:met als gevolg een grond likkende Hillard. Glas 2 bereikte, dankzij Niels, ook niet Hillards lippen.
Carlo is terug!!!!????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Vefa Öcal (pa Cabar) stond vandaag als Verfa Öcal op de aftiteling.![]()
Iris 'MacGyver' Overbeek heeft met de stroomdraadjes gespeeld, maar Hillard kan wel tegen een (stroom)stootje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
huh? had ie zo'n shockding ofzo???
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |