Renée had al drie seizoenen geleden moeten vertrekken. Die houdt met haar gezanik alleen maar de zaak op. Ik zie liever dat Gina en Lotus terugkomen en iets met elkaar beginnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wist het wel NMO gaat zich met de serie bemoeien, dus de pot moet vertrekken.
ONM ik wens jullie veel succes! Na een maand voorspel ik dathet over en sluiten is.
Thank god voor the L Word
haha, jahoor, tuurlijk, dat zal het zijn.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wist het wel NMO gaat zich met de serie bemoeien, dus de pot moet vertrekken.
Annemiek is geen pot!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
haha, jahoor, tuurlijk, dat zal het zijn.....
het lijkt me niet onverstandig als Annemieke Verdoorn de eer aan zichzelf houdt......
zij heeft sinds Alter ook geen enkele behoorlijke bijdrage meer geleverd....
mja dat noemen we hier 't dode-vogeltjes-syndroomquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit trouwens altijd met ONM
Ik zie het nu een week en heb nu al een paar clifs gezien waarvan je denk ja die moet nu wel dood zijn/gaan en vervolgens is er niks aan de hand
Sodeflikker nou eens op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:38 schreef Snake2005 het volgende:
Beste IWAN,
Ik ga ook starten met ja....:P
ONMactueel.web-log.nl met filmpjes, screens enz.
Maar heeft u ook wat filmpjes? ik had u 2 dagen geleden al gemailt, maar nog geen antwoord
IRL zou je terplekke een hartverzakking krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
OMG .. polderhorror
geweldig
[afbeelding]
PS
willen alle weblogmafketels Iwan met rust laten, hij is van ONS
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
PS
quote:
dat dat even duidelijk is....quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
PS
volgens mij zijn ze uitgelurkt hier........quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef Wup het volgende:
Iris moest toch dood en niet Hillard?
ik had ook kleine flashback... behalve niet lief ook niet erg origineelquote:en Niels-Iris scene in het AZB leek verdacht veel op een Niels-Claire scene [ hij had zo een beetje dezelfde tekst] niet zo lief van de schrijvertjes:(
BNN come on in:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
volgens mij zijn ze uitgelurkt hier........
maar... Robert de la Haye ging toch wieberen?quote:ik had ook kleine flashback... behalve niet lief ook niet erg origineel
ik vrees met grote vrezen voor 'n romance tussen Niels en Iris...............
Hillard is niet dood.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:27 schreef Wup het volgende:
Iris moest toch dood en niet Hillard?
Robert heeft een hypotheek en een gat in zijn hand. Dus hij blijft nog wel even bij ONM, totdat hij ook te oud is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:43 schreef Wup het volgende:
maar... Robert de la Haye ging toch wieberen?
of was dat weer zo een lollig weblog verzinsel [ en breek me de bek niet open over weblogs]
hihiquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:43 schreef Wup het volgende:
BNN come on in:)
't schijnt ja... maar ik weet niet meer waar ik 't vandaan heb [niet van 'n weglog iig....]quote:maar... Robert de la Haye ging toch wieberen?
of was dat weer zo een lollig weblog verzinsel
don't even go there.....quote:[ en breek me de bek niet open over weblogs]
weblogs gaan het failliet betekenen van de jongens want het is gewoon dezelfde grote smerige jatmaffia... maar nogmaals breek me de bek maar niet open:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
don't even go there.....
wat jij met De Jongens hebt, heb ik met [of vooral: tegen] weblogs........
1 2 3 4 5 6 7 | . 24-05-1949 - Pamela Teves (Bettina) . 05-07-1951 - Frits Jansma (JP) . 17-09-1958 - Sander de Heer (Marnix) . 08-08-1961 - Annemieke Verdoorn (Joyce) . 30-04-1962 - Jop de Vries (Victor) . 03-07-1965 - Robert de la Haye (Niels) . 25-05-1967 - Bettina Berger (Renée) |
Staat al in de (s)teigers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Rodney1988 het volgende:
En vergeet niet Zustertje Lisette. Wanneer gaan we naar het volgende topic??![]()
wow, annemieke is ouder dan bettina......quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Alle bejaarden op een rijtje:
[ code verwijderd ]
ehm....goeie vraagquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Annemiek is geen pot!
Btw.: hoe komt men er bij om een lesbiënne "pot" te noemen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
ehm....goeie vraag
quote:pot < lollepot (lesbienne):
lollen was met gespreide benen het onderlijf warmen onder de rok boven een vuurpot
laat dat luie tuig zelf toch googlen.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Waar is Stephan als je hem nodig hebt?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef DeTolk het volgende:
Hoe Marnix ook naar dat stuk glas kijkt "Shit, d'r zat nog port in "
Ja, idd... Selfmade Surgeonquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waar is Stephan als je hem nodig hebt?!
[afbeelding]
Zou hij al op proefverlof mogen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:28 schreef DeTolk het volgende:
Ja, idd... Selfmade Surgeon
en Sven maar vragen waarom ik logo's op m'n scans zet.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:48 schreef Wup het volgende:
weblogs gaan het failliet betekenen van de jongens want het is gewoon dezelfde grote smerige jatmaffia... maar nogmaals breek me de bek maar niet open:)
niet zo grappig doen jijquote:of dat ze niet sexy genoeg is voor BNN [ yess... zwaai zwaai Jop Joris & Robin Rienstra]
Ze jatten evengoed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
en Sven maar vragen waarom ik logo's op m'n scans zet.....
Caro Lenssen heeft er maar druk meequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
VARA start opnames nieuwe thrillerserie
BTW: Nog een uurtje tot de herhaling van gisteren begint.
Deze informatie is betrouwbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:12 schreef Wup het volgende:
Caro Lenssen heeft er maar druk mee
blij Carine Crutzen [heleboel jubelsmileys] weer eens te zien, alleen daarom al gaat het een topserie worden
maar ja het is weer een weblogbron he:(
quote:goh, leuk herhaling, nog leuker is wat ervoor komt:)
hm ben niet wild van de schrijver [gezien zijn CV],quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
VARA start opnames nieuwe thrillerserie
één keer kijken lijkt me de laatste tijd meer dan genoegquote:BTW: Nog een uurtje tot de herhaling van gisteren begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |