Op dinsdag avond : Gordon & Gerard over de vloerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......
Volgens mij moet je het meer in de Duitse hoek zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef DeTolk het volgende:
Samen een verbastering van SamSam ?
ONM heeft mazzel dat het tegenover 'Je leven in de steigers' staat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
en dus ook 't 8uur-journaal..... bij voorbaat al kansloos dus......
Is dat voor zelfmoordenaars?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM heeft mazzel dat het tegenover 'Je leven in de steigers' staat.
quote:Er zal een nieuw personage zich op magistrale wijze in het AZB weten te werken.
Hij zat toch in het stopcontact... of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nu iemand onder stroom zetten met een losse stekker?!?!??!?!?
Hij zat eerst in het stopcontact, later trok ze hem er per ongeluk uit en sloeg Hillard haar K.O.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nu iemand onder stroom zetten met een losse stekker?!?!??!?!?
nee, zij trok 'm juist uit 't stopcontact en hield 't uiteinde tegen Hillard aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij zat toch in het stopcontact... of vergis ik me nu?
zoete wraak.... dat heeft La Claire wel verdiend!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Als ik Niels was zou ik de trekker overhalen
da's niet Victor, lijkt me.......quote:Er zal een nieuw personage zich op magistrale wijze in het AZB weten te werken.
Dat dacht ik dus ook gezien te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
Hij zat eerst in het stopcontact, later trok ze hem er per ongeluk uit en sloeg Hillard haar K.O.
Teun K.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
da's niet Victor, lijkt me.......
gokje: de eerste Costa-ganger?!
Over dat onderwerp heb ik een spreekverbod gekregen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:30 schreef Beautygirl het volgende:
Iwan, heb jij Chris Jolles echt gezien bij de studio`s?
Van wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Over dat onderwerp heb ik een spreekverbod gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |