Neequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef toetatoet het volgende:
oke oke ik ga raden.....kader waar ik nu in aan het typen ben
Oeeehquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:54 schreef toetatoet het volgende:
jaaaaa das gemeen![]()
dan kom ik wel ff langs
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Is niks oeoeoehs aan want ik ga alleen maar kijken wat er wit is bij jou en dan weer weg
Sex met mij is leukerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef Airelle het volgende:
Is dat de prijs?
Kun je geen t-shirt winnen ofzo?.
Nu geef je jezelf wel heel veel creditsquote:
Interessantquote:
* BVO doet mee.quote:
Ik heb hem nog op mijn pc staan.quote:Bupa!
Waar had je dat MissBliss-sigaretten plaatje vandaan??
Ik wil kijken of ik een avatar kan maken ervan
Gebruik je geen FOK!Block meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
MissBliss - dinsdag 14 juni 2005 @ 11:57
[..]
Ik heb hem nog op mijn pc staan.
Ik kijk zo wel even
Oh jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik je geen FOK!Block meer![]()
???
Komt in de buurtquote:
Uiteraard, jij weet meer van de zaak dan de jury.quote:
Juror: Jackson 'Probably' A Molesterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
Uiteraard, jij weet meer van de zaak dan de jury.
Het was helemaal niet gezelligquote:
Maar niet getreurdquote:
want dat is ook wel weer een tijdje terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Michael Jackson
Nu maar hopen dat hij weer Goeie muziek gaat maken
wat jij wilt hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:53 schreef toetatoet het volgende:
It's not the way that I want it,
It's just the way that I need it.
lalalalala
![]()
Wat zie je er raar uit vandaag? Heb je iets nieuws aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ik heb twee keer een barbecue en twee keer een examenfeest.
Kssst!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat zie je er raar uit vandaag? Heb je iets nieuws aan?![]()
Nr van kelly osbournequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef Tranceptor het volgende:
Hallo luitjes..
Wat zong je toet?
Toch niks met een waterscooter he.![]()
ik kon het niet laten
ja tis een raar wijf maar nr is wel relaxquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ik sta weer niet in de OP.
Stelletje NSB-ers
Kelly Osbourne?![]()
![]()
![]()
Dan geef ik je maar het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja tis een raar wijf maar nr is wel relax
Pfew...gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan geef ik je maar het voordeel van de twijfel.![]()
Stilte na de stormquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:02 schreef timbob het volgende:
JEETJE WAT DRUK HIER!
mits kampvuur ben ik je manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stilte na de storm![]()
Doe je mee? Ik ga Kumbaya zingen en als een hippie in het rondrennen in een veel te strakke broek...
Heb wel een zand... had liever die olijf gehad... maarja, klikte net weer op de verkeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]Jeeeeeeeeeeeee
Ik heb er inmiddels 2
ook eindelijk
mja ik heb wederom 'n blauwe want de roze waren opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
Heb wel een zand... had liever die olijf gehad... maarja, klikte net weer op de verkeerd
En dan gaan we allemaal een foto maken en in US postenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb wederom 'n blauwe want de roze waren op
maar wel 'n andere maat, dus 1 v/d twee moet toch wel passen
wel grappig ergens, dat we nu allemaal eenzelfde shirt hebben
Smegmaquote:
Whehequote:
jaja, van riem tot nek... en dan aan de hand van borstomvang raden wie wie isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
En dan gaan we allemaal een foto maken en in US posten
Tsja....ik zou toch zweren dat ik hem net ff zag hier???quote:
Ik heb de grootstequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja, van riem tot nek... en dan aan de hand van borstomvang raden wie wie is
Als sla je me doodquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja....ik zou toch zweren dat ik hem net ff zag hier???
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet liegen, ik heb 'm zondag nog ingezeept en was zo klaar.......![]()
Ja!! 21.20quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
alsof ik de enige ben die jouw borst heeft ingezeept??
ik mis je robbie-ava btw...
oh ja, straks 'n muziekprogramma met Boudewijn
Ik ook. Zo week dat ik er bijna van moet kotsenquote:
Daar heb ik nou helemaal geen last van.quote:
Nee, Legrand.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:05 schreef timbob het volgende:
boudewijn buch?
ik werd halverwege gebeld [precies tijdens "Avond"...] door 'n soort van Duracel-batterij die maar doorrateldequote:
vooral dat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ben zojuist mn portemonnee en mn sigaretten kwijtgeraakt
;r:r;';R;r:r:r;r':r::'(
Ja en mn OV en mn bankpasje en mn rest van mn pasjes en mn losgeld enzo ;'(quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:16 schreef timbob het volgende:
[..]
vooral dat!
ok, maar serieus
dit is natuurlijk kut
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en mn OV en mn bankpasje en mn rest van mn pasjes en mn losgeld enzo ;'(
Ik ben vet-zielig
quote:
quote:
Waar ben je het verloren dan??quote:
Net geboekt! 200 euro p.p voor 5 dagen, vliegtuig + toeslagen + Hotel + ontbijtquote:
Puhquote:
ik heb daar geen plannen voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:26 schreef niksan het volgende:
[..]
Puh
Jij gaat vast binnenkort ook naar het buitenland
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Net geboekt! 200 euro p.p voor 5 dagen, vliegtuig + toeslagen + Hotel + ontbijt
quote:
In de bus denk ik...quote:
Transavia.com en apart geboekt bij D-reizen. Lastminute aanbieding voor het hotel.quote:
Waar naar toe??quote:
Okéquote:
quote:
Hij is alweer wegquote:
quote:OV-studentenkaart kwijt of gestolen?
Ben je de OV-kaart kwijt of is deze gestolen? Dan regel je op de volgende manier snel een nieuwe kaart. Ga naar een postkantoor herkenbaar aan de OV-studentenkaartsticker om een formulier Wijzigingen OV-kaart (Wo) in te vullen. Ga met dit Wo-formulier naar het politiebureau. Laat op het formulier op het politiebureau een stempel zetten door een politiebeambte. In geval van diefstal kun je ook, in plaats van een stempel te vragen, een kopie van het proces-verbaal waarin de OV-studentenkaart wordt genoemd bij het formulier voegen. Je levert het formulier in op het postkantoor. Je betaalt ¤31,76 en binnen tien werkdagen na de betaling ligt de nieuwe kaart op het postkantoor.
Nopequote:
Ik had het gisteren al gepostquote:
Dat was een kruisje gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het gisteren al gepost
Maar goed, ik post hem nog wel een keer
Oh jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was een kruisje geworden
Thanks![]()
Zit Duifje niet belachelijk te makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
[Duiveltja]Gaan jullie nog dingetjes doen vandaag??[/Duiveltja]
Hihihihiquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh jaPhotobucket ligt er namelijk uit.
Ik maak Duifje niet belachelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zit Duifje niet belachelijk te maken![]()
Ik ga zo in de zon zitten![]()
En misschien even de stad in![]()
of zwart rijden!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Oeh, ik hoor net van timbob dat je bij een verloren OV een document van de politie krijgt dat je kan gebruiken als OV tot mn echte er weer is!
Leren ja en naar de politiequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
Ah, voor mezelf wordt het trouwens vooral leren (maandag begint het weer.).
ja, want de bus kost nu geldquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leren ja en naar de politie
[sportief]Misschien ga ik wel op de fiets[/sportief]
Tuurlijk heb ik al op Beau gestemdquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik maak Duifje niet belachelijk..
Ja, ik ga ook maar in de zon zitten leren denk ik..
Heb je trouwens alweer op Beau gestemd of nog niet??
quote:
Ik had geld geleend voor een buskaartquote:
Tsja, ik heb het zo ingesteld dat ik om 7 uur 's ochtends vertrek, dus...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Portugal![]()
(Nou ja, die 20 uur weet ik niet precies)
Leuk hè?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Leuk hoor, zuipen, strand en zon![]()
Ik weet nog niet wanneer ik vertrek, dus had ik 7 uur maar laten staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het zo ingesteld dat ik om 7 uur 's ochtends vertrek, dus...
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef Tania18 het volgende:
Dus als ik weg ga zijn jullie alweer terug??
Maar ik zal aan je denken hoor, als ik op het strand ligquote:
En ik aan jou, als jij allang weer hier in het koude Nederland zit en ik lekker in de zon ligquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik zal aan je denken hoor, als ik op het strand lig
Een weekje op kamp met de scoutinggroep die ik begeleid (gasten van 15-17 jaar). Dat is op zich heel tof, alleen moet ik dan mijn vriendin missen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
Ga jij niet op vakantie?
Dan moet je maar heel veel leuke dingen doen in die ene maand dat jullie samen vrij hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Een weekje op kamp met de scoutinggroep die ik begeleid (gasten van 15-17 jaar). Dat is op zich heel tof, alleen moet ik dan mijn vriendin missen.![]()
Geen echte vakantie, financiëel gezien gaat dat niet lukken. Waarschijnlijk de komende 4 jaar zeker niet.![]()
Maar augustus hebben we alletwee wel de hele maand vrij!
Bahquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:59 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet je maar heel veel leuke dingen doen in die ene maand dat jullie samen vrij hebben![]()
Dat klinkt als een zware dagindelingquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar wens ik je in ieder geval veel succes mee, ben benieuwd naar de hieruit voort komende foto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 12:31 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb het vorig jaar 8 dagen volgehouden, eens kijken hoe ver ik deze vakantie kom.![]()
Ik beloof bij deze dat ik me meer dan voorbeeldig zal gedragen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar wens ik je in ieder geval veel succes mee, ben benieuwd naar de hieruit voort komende foto's![]()
Maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, ik hoor net van timbob dat je bij een verloren OV een document van de politie krijgt dat je kan gebruiken als OV tot mn echte er weer is!
Ik geloof jequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik beloof bij deze dat ik me meer dan voorbeeldig zal gedragen.![]()
geloof je het zelf?
voor dit jaar danquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef Airelle het volgende:
Dus.... rot school!
Morgen nog 1 mondeling en dan ben ik er voorgoed klaar mee!
Ik heb mezelf nog nooit serieus genomen, maar ik ga me vast op een of andere manier voorbeeldig gedragen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik neem mezelf al jaren niet meer serieus met dat soort beloften.![]()
Geniet er maar vanquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Airelle het volgende:
dankje.
ik heb wel 10 weken vrij... nouja vrij.
ach, het is beter dan je vervelen hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
nouja.. ik zit een beetje volgeplanned... echt vakantie heb ik niet.
Toch wel volgeplanned met leuke dingen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:01 schreef Airelle het volgende:
nouja.. ik zit een beetje volgeplanned... echt vakantie heb ik niet.
wat een combinatiequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef BVO het volgende:
* BVO is aan het leren en naar de partij van Krajicek aan het kijken..
Ik moet ook lerenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef BVO het volgende:
* BVO is aan het leren en naar de partij van Krajicek aan het kijken..
Niet optimaal nee.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet ook leren
Naja, eerst even douchenhet was ongeveer 500 graden in de auto
AHHA!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leren ja en naar de politie
[sportief]Misschien ga ik wel op de fiets[/sportief]
Hihihiquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef timbob het volgende:
[..]
[..]
AHHA!
daar val je toch door de mand mevrouwtje!
serious man, you fucked up?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor draait Streets- Don't mug yourself
Wat een lompe muziek zeg.
Je kunt 't ook combineren... je fietst naar mijn huis en gaan we samen douchenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihihi
Mja, ik ben lui en fietsen duurt zo lang
Nu kan ik mn kostbare tijd gebruiken voor douchen![]()
are we still recording?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hold it down boy, your head's getting blurred...![]()
See I reckon you're about an 8 or a 9, Maybe even 9 and a half in four beers time...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:35 schreef timbob het volgende:
your fit but, my gosh, don't you know it..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt 't ook combineren... je fiets naar mijn huis en gaan we samen douchen
Dat laatste is geen optiequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OF
Jij fietst naar mij en in de tussentijd ga ik leren en daarna samen douchen
OF
Niet natuurlijk![]()
Ja hallo, wou je nou snessen of douchen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat laatste is geen optieDus, dan moet ik maar komen he
Zet je de SNES aan?
SNESsen, douchen en blijven slapenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hallo, wou je nou snessen of douchen?
Oh ja, gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SNESsen, douchen en blijven slapen
Ik dacht van, dan maken we d'r een gezellig dagje van
Lees je s in joh, moet nog een enorme fietsrit maken... dan heb ik geen tijd meer om te neucken :}wquote:
Dan schop ik je wel een uurtje later uit mijn bed, ook goed.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lees je s in joh, moet nog een enorme fietsrit maken... dan heb ik geen tijd meer om te neucken :}w
Senorita ... dat is het enige geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, gezellig![]()
Ben je toevallig goed in Spaans?
Snessen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Senorita ... dat is het enige geloof ik
[foute man modus]
Ik kan wel andere dingen heel goed
[/foute man modus]
Oeh, 20 min was het he?quote:
Allebei de auto's zijn weg nu.quote:
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Gaat John de Mol nog nieuw leven in Goudkust stoppen of hoe zit dat?
Welke spellen heb je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja hallo, wou je nou snessen of douchen?
Hier ookquote:
Ja, geloof dat dat inderdaad het enige is waar ik goed in benquote:
Mijn collectie is ook miezerig:quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Welke spellen heb je?
mijn miezerige collectie:
- Pit Fighter
- NBA Basketbal
- Fifa soccer
- Super Mario world
En fietsen hoop ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, geloof dat dat inderdaad het enige is waar ik goed in ben![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ook nog... en ik denk dat ik je rug ook nog wel in kan soppenquote:
Ow! Super mario kart!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:04 schreef MissBliss het volgende:
Mijn collectie is ook miezerig:
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country
- Super Mario World (helemaal uitgespeeld: ik ben zó goed)
- Street Fighter 2
- Nog een vechtspel
-edit-
Oh en Belle en het Beest, maar wat een kutspel was dat zeg
Ik hebquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn collectie is ook miezerig:
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country
- Super Mario World (helemaal uitgespeeld: ik ben zó goed)
- Street Fighter 2
- Nog een vechtspel
-edit-
Oh en Belle en het Beest, maar wat een kutspel was dat zeg
80's week op radio 2quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
Oe! Take on me van AHA op de radio![]()
I love the 80s
Eerst wou je neucken en nu wil je vissenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga denk ik maar eens vissen, kijken of ik nog een oude graat ergens uit de sloot kan halen...
Iemand misschien een hengel en een geschikte sloot in de buurt?![]()
GVD. Diewilik!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb
Super Mario Kart
Super Mario Allstars
Super Mario World
En ik wil De Smurfen nog een keer hebbenPlatform rules
Toen was Winston nogquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben bang van niet..
Al was GK wel de leukste soap, das duidelijk..
Tuukquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat ook nog... en ik denk dat ik je rug ook nog wel in kan soppen
Dus ik mag nog steeds komen hoop ik![]()
Mario Kart is zó tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ow! Super mario kart!![]()
Die staat hoog op m'n verlanglijstje, evenals Mario All-stars![]()
Iemand begon over iets met water en inzepen van ruggen en ik dacht meteen aan vissen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eerst wou je neucken en nu wil je vissen
Mario Kart is bijna niet meer te betalen op marktplaats enzo ... die mongolen vragen er zomaar 25 euro ofzo voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
GVD. Diewilik!![]()
En platform rules inderdaad
Klopt ja, echt niet normaal, ook All-stars wordt voor 20euro of meer verkocht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
Mario Kart is bijna niet meer te betalen op marktplaats enzo ... die mongolen vragen er zomaar 25 euro ofzo voorIk had 'm voor ¤ 5
![]()
Hier in Stadskanaal hebben ze zo'n game winkel met al die retro toestanden... Donkey Kong voor ¤ 29,99 enzo... echt belachelijk... helemaal omdat het ook nog s tweedehands is en er zit geen doosje en boekje bij enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt ja, echt niet normaal, ook All-stars wordt voor 20euro of meer verkocht.![]()
Die verhouding is vrij scheef ja. Vaak is het ff mazzel hebben met spellen kopen, een vriend van me had laatst op een rommelmarkt 15 spellen voor 4 euro! Er stond zo'n gastje bij dat kraampje die er niks van snapte en blij was dat ie van die oude zooi afwas.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:15 schreef mark_03 het volgende:
Hier in Stadskanaal hebben ze zo'n game winkel met al die retro toestanden... Donkey Kong voor ¤ 29,99 enzo... echt belachelijk... helemaal omdat het ook nog s tweedehands is en er zit geen doosje en boekje bij enzo.
Maar die consoles zelf zijn niet zo duur ... ¤ 15,- ofzo... heel vreemd, die prijzen
Precies, en dan voor 20,- weer verkopen op marktplaatsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Die verhouding is vrij scheef ja. Vaak is het ff mazzel hebben met spellen kopen, een vriend van me had laatst op een rommelmarkt 15 spellen voor 4 euro! Er stond zo'n gastje bij dat kraampje die er niks van snapte en blij was dat ie van die oude zooi afwas.![]()
Hele dikke winstquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
Precies, en dan voor 20,- weer verkopen op marktplaats
Victoria Koblenko met een aardbei (denk ik)quote:
Ik vond zijn vriendinnetje leukquote:
Mariet Zomersquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond zijn vriendinnetje leukZij werd later vervangen door
Froukje de Both
geloof ik....weet niet eens meer hoe het personage heet
Denk je dat het Victoria is, of denk je dat het een aardbei is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Victoria Koblenko met een aardbei (denk ik)
Jees, wat een moeilijke vragen allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je dat het Victoria is, of denk je dat het een aardbei is?
Of weet je het allebei niet zeker??
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Coolquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, wat een moeilijke vragen allemaal
Idd... ik dacht van laat ik s gaan zoeken op google: "lekker wijf" +aarbei en toen kwam ditquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Cool![]()
Mariet jaquote:
Da's gek, ik krijg hele andere dingen als ik dat invoerquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd... ik dacht van laat ik s gaan zoeken op google: "lekker wijf" +aarbei en toen kwam dit
Je denkt toch ook niet echt dat ik "lekker wijf" + aardbei ga zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Da's gek, ik krijg hele andere dingen als ik dat invoer![]()
Neequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet echt dat ik "lekker wijf" + aardbei ga zoeken![]()
Het ziet eruit als een voorbinddildo,...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Cool![]()
Die grap had ik zondag al gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een voorbinddildo,...
Ik vond hem al zo zondag klinken op één of andere manier.quote:
Nee, je schrijft het anders... maar hoequote:
Jij hébt tenminste een portemonnee met leer-luchtquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef mark_03 het volgende:
'Bleh, ik krijg hoofdpijn van m'n portomonnee... vieze leer-lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |