See I reckon you're about an 8 or a 9, Maybe even 9 and a half in four beers time...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:35 schreef timbob het volgende:
your fit but, my gosh, don't you know it..
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt 't ook combineren... je fiets naar mijn huis en gaan we samen douchen
Dat laatste is geen optiequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OF
Jij fietst naar mij en in de tussentijd ga ik leren en daarna samen douchen
OF
Niet natuurlijk![]()
Ja hallo, wou je nou snessen of douchen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat laatste is geen optieDus, dan moet ik maar komen he
Zet je de SNES aan?
SNESsen, douchen en blijven slapenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hallo, wou je nou snessen of douchen?
Oh ja, gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SNESsen, douchen en blijven slapen
Ik dacht van, dan maken we d'r een gezellig dagje van
Lees je s in joh, moet nog een enorme fietsrit maken... dan heb ik geen tijd meer om te neucken :}wquote:
Dan schop ik je wel een uurtje later uit mijn bed, ook goed.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lees je s in joh, moet nog een enorme fietsrit maken... dan heb ik geen tijd meer om te neucken :}w
Senorita ... dat is het enige geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, gezellig![]()
Ben je toevallig goed in Spaans?
Snessen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Senorita ... dat is het enige geloof ik
[foute man modus]
Ik kan wel andere dingen heel goed
[/foute man modus]
Oeh, 20 min was het he?quote:
Allebei de auto's zijn weg nu.quote:
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Gaat John de Mol nog nieuw leven in Goudkust stoppen of hoe zit dat?
Welke spellen heb je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja hallo, wou je nou snessen of douchen?
Hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |