Ja, geloof dat dat inderdaad het enige is waar ik goed in benquote:
Mijn collectie is ook miezerig:quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Welke spellen heb je?
mijn miezerige collectie:
- Pit Fighter
- NBA Basketbal
- Fifa soccer
- Super Mario world
En fietsen hoop ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, geloof dat dat inderdaad het enige is waar ik goed in ben![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ook nog... en ik denk dat ik je rug ook nog wel in kan soppenquote:
Ow! Super mario kart!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:04 schreef MissBliss het volgende:
Mijn collectie is ook miezerig:
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country
- Super Mario World (helemaal uitgespeeld: ik ben zó goed)
- Street Fighter 2
- Nog een vechtspel
-edit-
Oh en Belle en het Beest, maar wat een kutspel was dat zeg
Ik hebquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn collectie is ook miezerig:
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country
- Super Mario World (helemaal uitgespeeld: ik ben zó goed)
- Street Fighter 2
- Nog een vechtspel
-edit-
Oh en Belle en het Beest, maar wat een kutspel was dat zeg
80's week op radio 2quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
Oe! Take on me van AHA op de radio![]()
I love the 80s
Eerst wou je neucken en nu wil je vissenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga denk ik maar eens vissen, kijken of ik nog een oude graat ergens uit de sloot kan halen...
Iemand misschien een hengel en een geschikte sloot in de buurt?![]()
GVD. Diewilik!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb
Super Mario Kart
Super Mario Allstars
Super Mario World
En ik wil De Smurfen nog een keer hebbenPlatform rules
Toen was Winston nogquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben bang van niet..
Al was GK wel de leukste soap, das duidelijk..
Tuukquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat ook nog... en ik denk dat ik je rug ook nog wel in kan soppen
Dus ik mag nog steeds komen hoop ik![]()
Mario Kart is zó tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ow! Super mario kart!![]()
Die staat hoog op m'n verlanglijstje, evenals Mario All-stars![]()
Iemand begon over iets met water en inzepen van ruggen en ik dacht meteen aan vissen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eerst wou je neucken en nu wil je vissen
Mario Kart is bijna niet meer te betalen op marktplaats enzo ... die mongolen vragen er zomaar 25 euro ofzo voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
GVD. Diewilik!![]()
En platform rules inderdaad
Klopt ja, echt niet normaal, ook All-stars wordt voor 20euro of meer verkocht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
Mario Kart is bijna niet meer te betalen op marktplaats enzo ... die mongolen vragen er zomaar 25 euro ofzo voorIk had 'm voor ¤ 5
![]()
Hier in Stadskanaal hebben ze zo'n game winkel met al die retro toestanden... Donkey Kong voor ¤ 29,99 enzo... echt belachelijk... helemaal omdat het ook nog s tweedehands is en er zit geen doosje en boekje bij enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt ja, echt niet normaal, ook All-stars wordt voor 20euro of meer verkocht.![]()
Die verhouding is vrij scheef ja. Vaak is het ff mazzel hebben met spellen kopen, een vriend van me had laatst op een rommelmarkt 15 spellen voor 4 euro! Er stond zo'n gastje bij dat kraampje die er niks van snapte en blij was dat ie van die oude zooi afwas.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:15 schreef mark_03 het volgende:
Hier in Stadskanaal hebben ze zo'n game winkel met al die retro toestanden... Donkey Kong voor ¤ 29,99 enzo... echt belachelijk... helemaal omdat het ook nog s tweedehands is en er zit geen doosje en boekje bij enzo.
Maar die consoles zelf zijn niet zo duur ... ¤ 15,- ofzo... heel vreemd, die prijzen
Precies, en dan voor 20,- weer verkopen op marktplaatsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Die verhouding is vrij scheef ja. Vaak is het ff mazzel hebben met spellen kopen, een vriend van me had laatst op een rommelmarkt 15 spellen voor 4 euro! Er stond zo'n gastje bij dat kraampje die er niks van snapte en blij was dat ie van die oude zooi afwas.![]()
Hele dikke winstquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
Precies, en dan voor 20,- weer verkopen op marktplaats
Victoria Koblenko met een aardbei (denk ik)quote:
Ik vond zijn vriendinnetje leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |