Ja, geloof dat dat inderdaad het enige is waar ik goed in benquote:
Mijn collectie is ook miezerig:quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Welke spellen heb je?
mijn miezerige collectie:
- Pit Fighter
- NBA Basketbal
- Fifa soccer
- Super Mario world
En fietsen hoop ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, geloof dat dat inderdaad het enige is waar ik goed in ben![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ook nog... en ik denk dat ik je rug ook nog wel in kan soppenquote:
Ow! Super mario kart!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:04 schreef MissBliss het volgende:
Mijn collectie is ook miezerig:
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country
- Super Mario World (helemaal uitgespeeld: ik ben zó goed)
- Street Fighter 2
- Nog een vechtspel
-edit-
Oh en Belle en het Beest, maar wat een kutspel was dat zeg
Ik hebquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn collectie is ook miezerig:
- Super Mario Kart
- Donkey Kong Country
- Super Mario World (helemaal uitgespeeld: ik ben zó goed)
- Street Fighter 2
- Nog een vechtspel
-edit-
Oh en Belle en het Beest, maar wat een kutspel was dat zeg
80's week op radio 2quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
Oe! Take on me van AHA op de radio![]()
I love the 80s
Eerst wou je neucken en nu wil je vissenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga denk ik maar eens vissen, kijken of ik nog een oude graat ergens uit de sloot kan halen...
Iemand misschien een hengel en een geschikte sloot in de buurt?![]()
GVD. Diewilik!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb
Super Mario Kart
Super Mario Allstars
Super Mario World
En ik wil De Smurfen nog een keer hebbenPlatform rules
Toen was Winston nogquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben bang van niet..
Al was GK wel de leukste soap, das duidelijk..
Tuukquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat ook nog... en ik denk dat ik je rug ook nog wel in kan soppen
Dus ik mag nog steeds komen hoop ik![]()
Mario Kart is zó tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ow! Super mario kart!![]()
Die staat hoog op m'n verlanglijstje, evenals Mario All-stars![]()
Iemand begon over iets met water en inzepen van ruggen en ik dacht meteen aan vissen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eerst wou je neucken en nu wil je vissen
Mario Kart is bijna niet meer te betalen op marktplaats enzo ... die mongolen vragen er zomaar 25 euro ofzo voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:11 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
GVD. Diewilik!![]()
En platform rules inderdaad
Klopt ja, echt niet normaal, ook All-stars wordt voor 20euro of meer verkocht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
Mario Kart is bijna niet meer te betalen op marktplaats enzo ... die mongolen vragen er zomaar 25 euro ofzo voorIk had 'm voor ¤ 5
![]()
Hier in Stadskanaal hebben ze zo'n game winkel met al die retro toestanden... Donkey Kong voor ¤ 29,99 enzo... echt belachelijk... helemaal omdat het ook nog s tweedehands is en er zit geen doosje en boekje bij enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt ja, echt niet normaal, ook All-stars wordt voor 20euro of meer verkocht.![]()
Die verhouding is vrij scheef ja. Vaak is het ff mazzel hebben met spellen kopen, een vriend van me had laatst op een rommelmarkt 15 spellen voor 4 euro! Er stond zo'n gastje bij dat kraampje die er niks van snapte en blij was dat ie van die oude zooi afwas.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:15 schreef mark_03 het volgende:
Hier in Stadskanaal hebben ze zo'n game winkel met al die retro toestanden... Donkey Kong voor ¤ 29,99 enzo... echt belachelijk... helemaal omdat het ook nog s tweedehands is en er zit geen doosje en boekje bij enzo.
Maar die consoles zelf zijn niet zo duur ... ¤ 15,- ofzo... heel vreemd, die prijzen
Precies, en dan voor 20,- weer verkopen op marktplaatsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Die verhouding is vrij scheef ja. Vaak is het ff mazzel hebben met spellen kopen, een vriend van me had laatst op een rommelmarkt 15 spellen voor 4 euro! Er stond zo'n gastje bij dat kraampje die er niks van snapte en blij was dat ie van die oude zooi afwas.![]()
Hele dikke winstquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
Precies, en dan voor 20,- weer verkopen op marktplaats
Victoria Koblenko met een aardbei (denk ik)quote:
Ik vond zijn vriendinnetje leukquote:
Mariet Zomersquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond zijn vriendinnetje leukZij werd later vervangen door
Froukje de Both
geloof ik....weet niet eens meer hoe het personage heet
Denk je dat het Victoria is, of denk je dat het een aardbei is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Victoria Koblenko met een aardbei (denk ik)
Jees, wat een moeilijke vragen allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je dat het Victoria is, of denk je dat het een aardbei is?
Of weet je het allebei niet zeker??
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Coolquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, wat een moeilijke vragen allemaal
Idd... ik dacht van laat ik s gaan zoeken op google: "lekker wijf" +aarbei en toen kwam ditquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Cool![]()
Mariet jaquote:
Da's gek, ik krijg hele andere dingen als ik dat invoerquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd... ik dacht van laat ik s gaan zoeken op google: "lekker wijf" +aarbei en toen kwam dit
Je denkt toch ook niet echt dat ik "lekker wijf" + aardbei ga zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Da's gek, ik krijg hele andere dingen als ik dat invoer![]()
Neequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet echt dat ik "lekker wijf" + aardbei ga zoeken![]()
Het ziet eruit als een voorbinddildo,...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Cool![]()
Die grap had ik zondag al gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een voorbinddildo,...
Ik vond hem al zo zondag klinken op één of andere manier.quote:
Nee, je schrijft het anders... maar hoequote:
Jij hébt tenminste een portemonnee met leer-luchtquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef mark_03 het volgende:
'Bleh, ik krijg hoofdpijn van m'n portomonnee... vieze leer-lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |