Mariet Zomersquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond zijn vriendinnetje leukZij werd later vervangen door
Froukje de Both
geloof ik....weet niet eens meer hoe het personage heet
Denk je dat het Victoria is, of denk je dat het een aardbei is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Victoria Koblenko met een aardbei (denk ik)
Jees, wat een moeilijke vragen allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je dat het Victoria is, of denk je dat het een aardbei is?
Of weet je het allebei niet zeker??
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Coolquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, wat een moeilijke vragen allemaal
Idd... ik dacht van laat ik s gaan zoeken op google: "lekker wijf" +aarbei en toen kwam ditquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Cool![]()
Mariet jaquote:
Da's gek, ik krijg hele andere dingen als ik dat invoerquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd... ik dacht van laat ik s gaan zoeken op google: "lekker wijf" +aarbei en toen kwam dit
Je denkt toch ook niet echt dat ik "lekker wijf" + aardbei ga zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Da's gek, ik krijg hele andere dingen als ik dat invoer![]()
Neequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet echt dat ik "lekker wijf" + aardbei ga zoeken![]()
Het ziet eruit als een voorbinddildo,...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt een avatar maar je hebt geen idee wat erop staat. Cool![]()
Die grap had ik zondag al gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een voorbinddildo,...
Ik vond hem al zo zondag klinken op één of andere manier.quote:
Nee, je schrijft het anders... maar hoequote:
Jij hébt tenminste een portemonnee met leer-luchtquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef mark_03 het volgende:
'Bleh, ik krijg hoofdpijn van m'n portomonnee... vieze leer-lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |