Wat zie je er raar uit vandaag? Heb je iets nieuws aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ik heb twee keer een barbecue en twee keer een examenfeest.
Kssst!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat zie je er raar uit vandaag? Heb je iets nieuws aan?![]()
Nr van kelly osbournequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef Tranceptor het volgende:
Hallo luitjes..
Wat zong je toet?
Toch niks met een waterscooter he.![]()
ik kon het niet laten
ja tis een raar wijf maar nr is wel relaxquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ach ik sta weer niet in de OP.
Stelletje NSB-ers
Kelly Osbourne?![]()
![]()
![]()
Dan geef ik je maar het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:38 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja tis een raar wijf maar nr is wel relax
Pfew...gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan geef ik je maar het voordeel van de twijfel.![]()
Stilte na de stormquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:02 schreef timbob het volgende:
JEETJE WAT DRUK HIER!
mits kampvuur ben ik je manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stilte na de storm![]()
Doe je mee? Ik ga Kumbaya zingen en als een hippie in het rondrennen in een veel te strakke broek...
Heb wel een zand... had liever die olijf gehad... maarja, klikte net weer op de verkeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]Jeeeeeeeeeeeee
Ik heb er inmiddels 2
ook eindelijk
mja ik heb wederom 'n blauwe want de roze waren opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
Heb wel een zand... had liever die olijf gehad... maarja, klikte net weer op de verkeerd
En dan gaan we allemaal een foto maken en in US postenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb wederom 'n blauwe want de roze waren op
maar wel 'n andere maat, dus 1 v/d twee moet toch wel passen
wel grappig ergens, dat we nu allemaal eenzelfde shirt hebben
Smegmaquote:
Whehequote:
jaja, van riem tot nek... en dan aan de hand van borstomvang raden wie wie isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
En dan gaan we allemaal een foto maken en in US posten
Tsja....ik zou toch zweren dat ik hem net ff zag hier???quote:
Ik heb de grootstequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja, van riem tot nek... en dan aan de hand van borstomvang raden wie wie is
Als sla je me doodquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja....ik zou toch zweren dat ik hem net ff zag hier???
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet liegen, ik heb 'm zondag nog ingezeept en was zo klaar.......![]()
Ja!! 21.20quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
alsof ik de enige ben die jouw borst heeft ingezeept??
ik mis je robbie-ava btw...
oh ja, straks 'n muziekprogramma met Boudewijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |