Nopequote:
Ik had het gisteren al gepostquote:
Dat was een kruisje gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het gisteren al gepost
Maar goed, ik post hem nog wel een keer
Oh jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was een kruisje geworden
Thanks![]()
Zit Duifje niet belachelijk te makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
[Duiveltja]Gaan jullie nog dingetjes doen vandaag??[/Duiveltja]
Hihihihiquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh jaPhotobucket ligt er namelijk uit.
Ik maak Duifje niet belachelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zit Duifje niet belachelijk te maken![]()
Ik ga zo in de zon zitten![]()
En misschien even de stad in![]()
of zwart rijden!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Oeh, ik hoor net van timbob dat je bij een verloren OV een document van de politie krijgt dat je kan gebruiken als OV tot mn echte er weer is!
Leren ja en naar de politiequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
Ah, voor mezelf wordt het trouwens vooral leren (maandag begint het weer.).
ja, want de bus kost nu geldquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leren ja en naar de politie
[sportief]Misschien ga ik wel op de fiets[/sportief]
Tuurlijk heb ik al op Beau gestemdquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik maak Duifje niet belachelijk..
Ja, ik ga ook maar in de zon zitten leren denk ik..
Heb je trouwens alweer op Beau gestemd of nog niet??
quote:
Ik had geld geleend voor een buskaartquote:
Tsja, ik heb het zo ingesteld dat ik om 7 uur 's ochtends vertrek, dus...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Portugal![]()
(Nou ja, die 20 uur weet ik niet precies)
Leuk hè?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Leuk hoor, zuipen, strand en zon![]()
Ik weet nog niet wanneer ik vertrek, dus had ik 7 uur maar laten staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het zo ingesteld dat ik om 7 uur 's ochtends vertrek, dus...
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef Tania18 het volgende:
Dus als ik weg ga zijn jullie alweer terug??
Maar ik zal aan je denken hoor, als ik op het strand ligquote:
En ik aan jou, als jij allang weer hier in het koude Nederland zit en ik lekker in de zon ligquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik zal aan je denken hoor, als ik op het strand lig
Een weekje op kamp met de scoutinggroep die ik begeleid (gasten van 15-17 jaar). Dat is op zich heel tof, alleen moet ik dan mijn vriendin missen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Bupatih het volgende:
Ga jij niet op vakantie?
Dan moet je maar heel veel leuke dingen doen in die ene maand dat jullie samen vrij hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Een weekje op kamp met de scoutinggroep die ik begeleid (gasten van 15-17 jaar). Dat is op zich heel tof, alleen moet ik dan mijn vriendin missen.![]()
Geen echte vakantie, financiëel gezien gaat dat niet lukken. Waarschijnlijk de komende 4 jaar zeker niet.![]()
Maar augustus hebben we alletwee wel de hele maand vrij!
Bahquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:59 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet je maar heel veel leuke dingen doen in die ene maand dat jullie samen vrij hebben![]()
Dat klinkt als een zware dagindelingquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar wens ik je in ieder geval veel succes mee, ben benieuwd naar de hieruit voort komende foto'squote:Op woensdag 15 juni 2005 12:31 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb het vorig jaar 8 dagen volgehouden, eens kijken hoe ver ik deze vakantie kom.![]()
Ik beloof bij deze dat ik me meer dan voorbeeldig zal gedragen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar wens ik je in ieder geval veel succes mee, ben benieuwd naar de hieruit voort komende foto's![]()
Maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, ik hoor net van timbob dat je bij een verloren OV een document van de politie krijgt dat je kan gebruiken als OV tot mn echte er weer is!
Ik geloof jequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik beloof bij deze dat ik me meer dan voorbeeldig zal gedragen.![]()
geloof je het zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |