We zaten allemaal netjes op je te wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef The_Hives het volgende:
tja ik denk niemand opent een topic dus zal ik het maar doen
Moet dan wel een uitdagende titel hebben natuurlijkZou jammer zijn als het gebeurt, maar wat ik zo bespeur zijn er toch een aantal die er niet echt zin meer in hebben
Super.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik wil hier gewoon doorgaan, met dit als bewijs:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 15
@ de Mods en hun opdracht gever! :quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
-weg, laatste waarschuwing-
Ik ben gezelligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Tvp. Ik kijk uit naar alle gezelligheid.
Wereldwonder!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik soms ook!
Het staat er nog steeds en ik ben benieuwd.
Dat zal waarschijnlijk wel. Ben ik niet bang voor want als ze me bannen hebben ze me er niet mee maar bewijzen ze all1 maar hoe kansloos en dictoriaal ze bezig zijn dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Wereldwonder!
Ze zijn denk ik nu in beraad hoe ze je terug gaan pakken
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Word de ban van nico ondertussen al opgeheven of is dat een gedane zaak?
Het zal best een druppel en emmer verhaal zijn, maar ik kan je vertellen dat er nog nooit iemand naar het HT topic heeft omgekeken, echter het vorige topic heeft 'opeens' minimaal 500 extra views. Net wat OP zegt, er keek nooit iemand naar dit topic om en opeens is een opmerking te veel. Ze zochten gewoon naar iets om Nico te permen, niks meer en niks minder. Prima hoor, maar ik vind het zo mooi geweest. Danny is gewoon te zielig om toe te geven dat-ie zich in z'n vingers heeft gesneden met het dichtgooien van VBL.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.
Daarnaast vind ik het heel jammer dat bijna iedereen zo overdreven heeft gereageerd op de ban van Nico. Er zal waarschijnlijk meer gebeurd zijn dan alleen wat in dit topic gebeurd is.
Mag ik dat betwijfelenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als Nico beloofd het niet meer erover te hebben, dat zijn ban wordt opgeheven. Er zijn maar weinig permbans die echt permanent zijn gebleven.
Tsja, op zich is het niet zo ondenkbaar dat de spelers van een voetbalmanager ook affiniteit met voetbal hebben en derhalve ook wel op voetbal-gerelateerde fora posten. Dus dan krijg je wel eens wat mee.. Overigens scheen m'n vorige (in mijn ogen toch vrij onschuldige) post me een laatste waarschuwing te hebben opgeleverd. Ook al noem ik het beestje ditmaal niet bij de naam, het zal me dan wel een ban opleverenquote:Daarnaast vind ik het heel jammer dat bijna iedereen zo overdreven heeft gereageerd op de ban van Nico. Er zal waarschijnlijk meer gebeurd zijn dan alleen wat in dit topic gebeurd is.
Zo triest is t inmiddels ja! Vandaar mn post gisteravond.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:49 schreef rompompom het volgende:
Zeg jij nou dat er ge-edit wordt als we het over voetbal hebben?
A new World record!quote:
soit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:33 schreef Re het volgende:
ahhh hier is het....
ik vind de federatie wel tof, niet dat ik er veel mee doe maar soit... leuke teams om te volgen
woordenboek:quote:
quote:Vandaag
psychonikeo heeft de federatie verlaten.
04-02-2010
Thx maar ik was je net 1 minuutje voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:11 schreef Re het volgende:
[..]
woordenboek:
SOIT
-het zij zo -zo zij het -goed -dat zij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OMFG
[ Bericht 10% gewijzigd door Outpost76 op 06-02-2010 18:54:59 ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
SubtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. OMFG![]()
Nog een reden om je nog leuker te vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
* Flappek wil de fok!fed vanaf nu wel trekken
Want het zou zonde zijn..............zo´n leuke groep!
Ja die inm wel 3 leuke mensen kwijt is. Ik weet nog niet waar ik verstandig aan doe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer van zn leeftijd maar ja je kan ook niet alles trainen he.![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Outpost76 op 07-02-2010 06:52:53 ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 06:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die inm wel 3 leuke mensen kwijt is. Ik weet nog niet waar ik verstandig aan doe.
Ben op t moment door Hattrick wel verkozen tot hoofd beheerder.Je moet doen waar je zelf zin in hebt natuurlijk. Maar het heeft geen zin om te blijven klagen en zeuren en doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer van zn leeftijd maar ja je kan ook niet alles trainen he.![]()
Leuke speler idd
Ik ben van pindavlees
Weet ik. Ik heb all1 t zelfde als jij. Ik kom hier niet all1 in de Hattrick topics. En zolang de topics waar ik ook kom niet bij dat andere forum zijn zal ik dubbel posten. Ik verwacht trouwens niet dat die er gaan komen in t andere forum. Het is en blijft een voetbal forum ook al gaat de naam binnen kort veranderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zelf zin in hebt natuurlijk. Maar het heeft geen zin om te blijven klagen en zeuren en doen.
Leuke speler idd
Prima. Je bent toch waarschijnlijk nu degene die het langste aan een gesloten stuk speelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
steeds pic spelen en tegen jou mots?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan misschien toch nog iemand uitleggen waarom mijn tegenstander van vorige week ineens van een zwak (laag) naar een goed (heel laag) middenveld schiet zonder veranderingen in zijn opstelling? Ik snap het niet.
Top. En voor wanneer had je die in gedachten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef Flappekz het volgende:
De eerstvolgende meeting zal in Den Haag plaatsvinden, met mensen die nu zowel hier als daar actief zijn
Matig is nog steeds lang geen goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
steeds pic spelen en tegen jou mots?
Hij had trouwens 3 wedstrijden geleden een matig mid.
Waarom tegen mij MOTSENquote:Op zondag 7 februari 2010 18:09 schreef GotC het volgende:
Misschien bij PIC zwak, normaal matig, MOTS goed?
Was denk ik ook gebeurd, nu heeft ie nog kans op niet degraderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:14 schreef GotC het volgende:
Nee, beter grapje.
Hij kiest het hazenpad. Denkt dat hij anders van je gaat verliezen
Dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Matig is nog steeds lang geen goed.
Nog geen ideequote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top. En voor wanneer had je die in gedachten?
quote:
Ook dat is lang geleden.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Sinds wanneer duurt het zo lang voordat je verslag krijgt?
quote:
En ik maar hard werken om vanuit de 10e hogerop te komenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]2007 oid
Kijken of we weer wat leuks kunnen maken, beginnende in de IX.305....
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]2007 oid
Kijken of we weer wat leuks kunnen maken, beginnende in de IX.305....
Dat dus!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
4-1 verloren van Realbizkit666. De eerste clash heb ik verloren, over 3 weken is de return en dan bij mij thuis.
Net wat sneller dan de VJ/GL update, maar ik moet nog op 3 wedstrijden wachtenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:26 schreef NelisZ het volgende:
Office werkt weer, dus een nieuwe tussenstand!
De update hoeft niet per se dezelfde avond hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net wat sneller dan de VJ/GL update, maar ik moet nog op 3 wedstrijden wachten
Ach, ik blijf voorlopig nog wat uurtjes wakker, dus waarom nietquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De update hoeft niet per se dezelfde avond hoor
Ik zit nu toevallig achter de computer omdat ik nog ff een language pack voor office wil installeren...
Altijd lekker zulke extra's.quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 84 270 ¤
08-02-2010 (7/41) Je ontvangt voor deze speler: 56 180 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Jeugdpull van deze week. Jammer dat vleugelspel alleen geen drol oplevert!quote:Addie Galama
17 jaar en 42 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie zwak [Krachtig]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Nee, dat klopt inderdaad. En dan heb je ook nog de pech dat ie laag in z'n stat zit...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jeugdpull van deze week. Jammer dat vleugelspel alleen geen drol oplevert!
Idd, dan draai ik slechts 14 weken verlies op de jeugdopleiding dit seizoen!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad. En dan heb je ook nog de pech dat ie laag in z'n stat zit...
Maar goed, je verdient er wel weer een weekje of 2 jeugdopleiding mee terug
quote:08-02-2010 Verslaggevers op tijd
Overal in de Hattrickwereld hebben verslaggevers er een gewoonte van gemaakt om iets te laat bij het stadion aan te komen. Vaak is de wedstrijd al een paar minuten bezig voor de verslaggevers op hun plek zitten en aan hun verslag beginnen. Maar wees gerust: deze lakse houding zal niet lang meer duren.
De Hattrick Football Association is sinds kort bezig om een hele nieuwe generatie verslaggevers goede manieren te leren, met de nadruk op het op tijd zijn voor een wedstrijd. Deze nieuwe generatie zal zijn opwachting maken in de vriendschappelijke wedstrijden van deze week, als test. Als deze test succesvol is, zal deze generatie de oude vervangen en hoef je dus niet langer meer te wachten wanneer je wedstrijd begint.
Over op tijd zijn gesproken: probeer ook altijd op tijd te zijn met het invoeren van je wedstrijdorders (ten minste 15 minuten voor het begin van de wedstrijd). Als je later bent, loop je het risico dat je wedstrijdorders niet geaccepteerd worden door de officials.
Verder helemaal niets te promoveren dit seizoen? Niet dat ik veel heb hoor....quote:Op maandag 8 februari 2010 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Idd, dan draai ik slechts 14 weken verlies op de jeugdopleiding dit seizoen!
Laten we het hopen....mijn verslag kwam in de 83ste minuut, en toen stond de 5-5 al op het scorebordquote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
Gister een stapje terug om 2 stappen vooruit te maken?
[..]
Dat is goed nieuws ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
Gister een stapje terug om 2 stappen vooruit te maken?
[..]
Nee, verder meer materiaal wat goedkoper is om te ontslaan!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verder helemaal niets te promoveren dit seizoen? Niet dat ik veel heb hoor....![]()
Herkenbaar verhaalquote:Op maandag 8 februari 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, verder meer materiaal wat goedkoper is om te ontslaan!
Sja....dat zijn van die klotedingen waar je zo weinig aan kunt doen...Helaas!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
4-3 verloren.... zijn aanvalsratings waren gewoon te goed
KPN?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef MrMoon het volgende:
bah.. het hele weekend geen internet thuis...
Cool dat je de Fed in leven wilt houden Flap... en als je hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's botte pech hebben inderdaad dan
Ik heb iedereen hier nodig, want in mn eentje is er geen coole Fed hequote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cool dat je de Fed in leven wilt houden Flap... en als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
Da's waar... ik vind het jammer van degenen die weggaan... maar er zijn ook nog genoeg leuke mensen overquote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier nodig, want in mn eentje is er geen coole Fed he
En of ik het jammer vind! Maarja, we maken er gewoon weer wat moois van, en uiteindelijk zie ik alles wel weer goedkomenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... ik vind het jammer van degenen die weggaan... maar er zijn ook nog genoeg leuke mensen over
En de boel heeft ook wel eens vaker op zijn gat gelegen, dat is ook weer goedgekomen!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En of ik het jammer vind! Maarja, we maken er gewoon weer wat moois van, en uiteindelijk zie ik alles wel weer goedkomen
En zo is hetquote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En de boel heeft ook wel eens vaker op zijn gat gelegen, dat is ook weer goedgekomen!
Goed bezig! Heb je al "af" foto's?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef elby1988 het volgende:
Zo, de verhuizing is gedaan!
Gisteren alles gedaan bijna. Het pas half 4 smiddags, alles ging op rolletjes, en was zelfs droog buiten! alleen de bank hoefde nog en.... Hij past niet door het trappengat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even iets anders verzinnen...
Wel gewonnen zondag! Nu 3e in VI!
Nee, die komen nog wel..quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goed bezig! Heb je al "af" foto's?
Ik heb ook enig sinds onterecht verloren. Echt erg vind ik t niet maar t is wel jammer dat er zo een einde is gekomen aan mn ongeslagen status. Over 3 weken maar proberen te winnen bij hun.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef ScudRaket het volgende:
3e naaipartij dit seizoen gehad, en deze was nogal overdreven. beter op welke positie dan ook tegen welke tegenstand dan ook en 63 hatstats in de plus in een thuiswedstrijd. Waar is het geluk?
damn.. wat een speler zeg.. en ook nog een perfecte specialiteit voor een spitsquote:Miroslav Hejsek (275472674)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 01-06-2010
Geboren in: Česká republika
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Heralds (sinds 09-02-2010)
Total Skill Index (TSI): 3 990
Loon: 650 ¤/week 10 400 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Deadline: 12-02-2010 16:49
(2 dagen 21u 20m)
Vraagprijs: 1 875 000 ¤
Hoogste bod: 3 625 000 ¤ door Green boys rulez
Mwoa, niet onaardigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
damn.. wat een speler zeg.. en ook nog een perfecte specialiteit voor een spits
Holy fuck, zo eentje wil ik er ook wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
holly crapquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel het nadeel van heel veel geld investeren in hele jonge trainees. Dan zit je er een paar jaar aan vast.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
hehe.. ik ben me een beetje aan het oriënteren op de spitsenmarkt.. Ik train nu nog middenvelders, maar ik vind spitsen trainen toch wel wat leuker.. Ik probeer een beetje te bekijken wat een 17 jarige (-20 dagen) goed scoren en goed passen kost.. maar ik twijfel een beetje over wanneer ik daarmee zal beginnen.. het is namelijk zo zonde van mn huidige trainees (en ik maak er zeer waarschijnlijk verlies op)..
* Flappekz twijfelt altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit ook wel eens te twijfelen om naar spitsentraining over te stappen
aan alles?quote:
quote:
had ik dat probleem maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
Verdomme, ik zit weer veel te veel op Fok!, en veel te weinig aan m'n werk
EDIT - OK....nu echt afloggen![]()
Ligt eraan hoelang ze willen gaan testen:quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef NelisZ het volgende:
IK had vandaag DIRECT verslag van mijn friendly
Nu hopen dat het zondag ook zo snel gaat
quote:08-02-2010 Verslaggevers op tijd
Overal in de Hattrickwereld hebben verslaggevers er een gewoonte van gemaakt om iets te laat bij het stadion aan te komen. Vaak is de wedstrijd al een paar minuten bezig voor de verslaggevers op hun plek zitten en aan hun verslag beginnen. Maar wees gerust: deze lakse houding zal niet lang meer duren.
De Hattrick Football Association is sinds kort bezig om een hele nieuwe generatie verslaggevers goede manieren te leren, met de nadruk op het op tijd zijn voor een wedstrijd. Deze nieuwe generatie zal zijn opwachting maken in de vriendschappelijke wedstrijden van deze week, als test. Als deze test succesvol is, zal deze generatie de oude vervangen en hoef je dus niet langer meer te wachten wanneer je wedstrijd begint.
Over op tijd zijn gesproken: probeer ook altijd op tijd te zijn met het invoeren van je wedstrijdorders (ten minste 15 minuten voor het begin van de wedstrijd). Als je later bent, loop je het risico dat je wedstrijdorders niet geaccepteerd worden door de officials.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]Aha, in die context. Dat suxx behoorlijk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
nogal. Sinds begin januariquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha, in die context. Dat suxx behoorlijk zeg!
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er helemaal geen werk te vinden is, maar blijkbaar is het toch een groot probleemquote:
Oei...slechte timing idd. Lukt t stoppen nog wel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:22 schreef The_Hives het volgende:
thnx. Had ook niet verwacht dat ik nog steeds thuis zou zitten.
Als ik dat had geweten had ik ook niet beloofd om vanaf 1 februari te stoppen met roken
Geld is niet de beste motivatie om te stoppen met roken....geloof me maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Er is altijd nog de financiële drijfveer lijkt me.. Reken maar eens uit wat je op jaarbasis bespaart als je niet rookt. Lijkt me best welkom als je (tijdelijk) even krapper bij kas zit. Meeste fanatieke rokers kunnen daar leuk van op vakantie
Het is voor mij de beste motivatie om niet te beginnnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geld is niet de beste motivatie om te stoppen met roken....geloof me maar
Ik zou de beginnerstips van HAG lezen, daar heb je meer aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef vloedie het volgende:
Dag mensen,
Ik speel inmiddels een tijdje Hattrick, maar ben nog steeds een beetje aan het zoeken.
Daarom een aantal vragen:
- hoe kan je zien of een speler potentie heeft?
- hoe bepaal je wat een handige training is om te gaan kiezen?
- hoe kan je zien of een speler bijna een omhoog gaat in een skill?
- wat is skill traden en hoe werkt dat?
- hoe lees ik de ratingdetails na een wedstrijd? bijv middenveld slecht (laag)
- welke percentage conditietraining wordt aangeraden?
- nog andere tips mbt trainen en transfers?
Uiteraard heb ik de wiki etc gelezen, maar dat is allemaal heel basics qua informatie en ik heb toch meer nodig merk ik om hogerop te komen…
Thanx!
Je weet nooit hoe hoog een speler in zijn skills zit, dan kun je alleen gokken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef vloedie het volgende:
Dank voor je snelle reactie maar HAG heb ik al gelezen.
Ik weet waar ik naar moet kijken om te zien of een speler omhoog gaat, maar hoe weet je dan 'wat er staat'?
Ik snap ook dat het om de vergeljking met de ander gaat.
Maar wat is de volgorde, wat is het verschil tussen slecht (laag) en slecht (zeer laag) en wanneer is iets relatief goed? Hoe verbeter je dit?
Er moet toch meer te vertellen zijn?
Of ratings goed zijn, hangt helemaal af van het niveau waar je op speelt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef vloedie het volgende:
Ik weet waar ik naar moet kijken om te zien of een speler omhoog gaat, maar hoe weet je dan 'wat er staat'?
Maar wat is de volgorde, wat is het verschil tussen slecht (laag) en slecht (zeer laag) en wanneer is iets relatief goed? Hoe verbeter je dit?
lukt nog wel maar wel erg lastig als je aldoor maar thuis zit te vervelen (en banen zoeken uiteraard).quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oei...slechte timing idd. Lukt t stoppen nog wel?
Daar deed ik het in eerste instantie absoluut niet om. Had het ook beloofd voordat ik werkeloos werd. Maar die 30 tot 40 euro die ik daardoor minder per week uitgeef zijn erg welkomquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Er is altijd nog de financiële drijfveer lijkt me.. Reken maar eens uit wat je op jaarbasis bespaart als je niet rookt. Lijkt me best welkom als je (tijdelijk) even krapper bij kas zit. Meeste fanatieke rokers kunnen daar leuk van op vakantie
Het probleem van Hattrick is: Er is ongelooflijk veel te vertellen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef vloedie het volgende:
Het bespaarde geld is natuurlijk zeer zeker mooi meegenomenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
lukt nog wel maar wel erg lastig als je aldoor maar thuis zit te vervelen (en banen zoeken uiteraard).
[..]
Daar deed ik het in eerste instantie absoluut niet om. Had het ook beloofd voordat ik werkeloos werd. Maar die 30 tot 40 euro die ik daardoor minder per week uitgeef zijn erg welkomal gaat daar nu natuurlijk een deel van op aan meer vreetwerk
![]()
ja. Heb je een paar uurtjes? Er is zoveel meer te vertellen, maar je zal er ook door te proberen achter moeten komen. Als iemand je nu probeert alles te vertellen, zal hij of zij evengoed waarschijnlijk de helft vergeten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef vloedie het volgende:
nou ja ..... bespaard......... van mn vriendin mag ik dat nu extra aan haar uitgevenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het bespaarde geld is natuurlijk zeer zeker mooi meegenomen
Dat schiet lekker op zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou ja ..... bespaard......... van mn vriendin mag ik dat nu extra aan haar uitgeven
wil niet zeggen dat ik dat doequote:
Dat valt nog mee. Braveheart weleens gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Mn 17 jarige (goed uit eigen jeugd geplukt) uitstekend verdediger krijgt net door die klote schotten (Sorry GotC) ff een +7 blessure!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Braveheart weleens gezien?
Voor een 17jarige niet, die speel na een week of 3 a 4 weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind jij +7 dan niet zga dood?
Wel lullig als t precies je beste talentje is!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor een 17jarige niet, die speel na een week of 3 a 4 weer
Is het zo'n groot talent dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel lullig als t precies je beste talentje is!U20
altijd lekkerquote:10-02-2010 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 155 575 ¤
Dat is een beste idd!quote:
Niet goed genoeg maar ik had een klein beetje hoop door m goede training te geven. Al is die hoop nu helemaal vervlogen ivm die +7 en zn leeftijd (die ik net pas weer zie).quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is het zo'n groot talent dat?![]()
Wat zijn zn stats?
Das idd lekker!quote:
Dat is jammer inderdaad. Alleen op NT niveau is dat haalbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:19 schreef Flappekz het volgende:
Toch wel jammer dat mn TS op zondag nooit hoger kan zijn dan dolgelukkig...vanmorgen gedaald dus
Als je in de beker speelt kun je in de wolken vasthoudenquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Alleen op NT niveau is dat haalbaar.
Op Woensdag is dat ja. Maar niet op Zondag. Aangezien er dan 4 updates zijn geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je in de beker speelt kun je in de wolken vasthouden
Oja...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op Woensdag is dat ja. Maar niet op Zondag. Aangezien er dan 4 updates zijn geweest.
Da's balen zeg. Maar wel mooie ratingsquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef RemCOW het volgende:
Gisteren met 2-1 uitgeschakeld in de beker. Ik 323 hatstats (record) en briljant (hoog) middenveld, hij 315 en uitmuntend (hoog). Helaas pindakaas
Z'n TV ligt ook niet bijster veel hoger, al zeggen die niet zo veel, aangezien dat allemaal tussen matig en goed is voor de bijstats. Levert die 1,7 vast nog wel op in de laatste minutenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Moon gaat misschien verlies maken met mijn jeugd spelert.
Met nog een uur te gaan staat ie pas op 1,1 mil terwijl ie m kocht voor 1,7
Ja ik weet t maar minus wat ik er voor krijg maakt ie dan als nog verlies.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Z'n TV ligt ook niet bijster veel hoger, al zeggen die niet zo veel, aangezien dat allemaal tussen matig en goed is voor de bijstats. Levert die 1,7 vast nog wel op in de laatste minuten
Yep, zonde...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Moon gaat misschien verlies maken met mijn jeugd spelert.
Met nog een uur te gaan staat ie pas op 1,1 mil terwijl ie m kocht voor 1,7
quote:Transfers voor Rob Verlaat
11-02-2010 (7/41) Dynamo Groningen gdb34 1 561 000 ¤ 3 030
10-09-2009 (1/40) RKDEO Dynamo Groningen 1 750 000 ¤ 1 650
Ja en dan moet je er bij denken dat t 23 weken geleden niet eens een raar bedrag was. Er was er nog 1 voor die prijs verkocht en nog 1 duurder. Ok t gemiddelde lag lager maar dat zegt niet veel bij zulke jonge gastjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef RemCOW het volgende:
That sucks. Helemaal dat 23 weken training een verlies oplevert...
er nog van af halen.quote:Je ontvangt voor deze speler: 31 220 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:A completely balanced team. Players with the perfect skills. All the right specialities at the right place. The highest ratings you can imagine.
How are you ever gonna get there without some money? Here are some trading tips!
This article was published earlier on the Belgian forum by top class manager Patrickske (1526580). Be aware that these tips are indeed tips and not strict rules that will guarantee success. But they might be handy!
Know The Market!
If you want to trade, you got to have some decent knowledge about the transfer market. How do the prices evolve over the season? What's the actual worth of the player I want to buy?
The transfer market has a recurrent pattern:
week 1-4 ==> prices are at the highest
week 5-7 ==> prices lower slightly compared to week 1-4
week 7-10 ==> prices lower significantly
week 11-14==>prices are at their bottom point
week 15-16==>prices start to rise again
week 1-4 ==> prices peak again
etc...
Looking at this schedule you'll immediately see that you better try not to buy your players in the first weeks of the season, as the chances you'll sell them again with profit are not that high.
Seen from this point of view, you better buy a player in week 13-14, so you can sell him again in week 1-2 with high profits. You barely need any knowledge for this: The market will automatically provide you with some profits.
What is the player you want to buy worth?
It is very important that you know and understand the actual worth of the player you want to purchase. Most managers who want to trade, base their judgement on the Transfer Compare (TC), but it is even more important to know exactly what the specific player is worth.
For instance: Today an Outstanding striker with Passable passing has a value of about ¤700 000. But suddenly, you see such a striker with a TC around ¤450 000. Chances are big you'll be able to buy this striker for about ¤450 000 (because nobody likes to pay more than the average TC).
After the purchase you'll quickly notice that the TC will evolve back into the direction of the player's actual value. Bingo!
Beat the market!
If you plan to start bidding on regular players, you'll soon notice it's not that easy to purchase these kids for low prices.
Try to focus instead on players who are not so interesting at the time that you're buying them.
• Extremely low form:
Intrest will be significantly lower, but when his form gets better at your team, interest will rise once more also.
• Extremely low stamina:
Same story as with form. Try to pull this trick with players who have many sidestats, so TSI will exponently increase when form/stamina is up again. The higher the TSI, the higher the prices will be...
• Heavy injury:
With a really harsh injury, chances only increase to encounter a really low price!
• Poor form for an international:
It is always easier to resell an international. Try to purchase these as cheap as possible (e.g. due to bad form) and if you can get him to Solid, or even Excellent form, put him back on the transfer list for big profits.
• Extremely high wages:
Most teams aren't interested in players with wages above ¤100 000. This offers an opportunity for trades you can transfer again for a lot of cash with some luck.
• Buy players who nearly celebrate their birthday:
For a strange reason, players of 18-19y old are often a lot cheaper than a 20y old.
Consequently, you can buy a 19y old who is nearly celebrating his birthday, so you pay the price of his 19y TC. Just a few days later he'll have the (higher) TC of a 20y old, so you can sell this player quite easily with profit!
• Purchase at difficult hours:
Around 6h00 (HT Clock) there's barely anyone online... more chance for a nice transfer!
• Buy when the site is having problems:
When everybody is frikkin' angry because the forums are down or the site is immensly slow, you should get in action! Nobody is eager to surf on the transfer market right now, but you are!
• Place a strategical bid:
Let's say a player's worth and his TC tell us he's about ¤700 000 worth. Well, place a bid of ¤550 000... Interest for this player will downsize and from time to time nobody else will stop by to place a higher bid.
• Overbluff farms:
Beat a farm in trying to buy a potential NT-player. You'll quickly receive a message from the scouts asking you what you want to train. If the response isn't satisfying, then you shouldn't have much problems to resell this player for more money.
• Buy (really) old players with high wages right before their birthday:
You'll have to pay this high wage upon purchase, but the intrest in this player shall be low due to this. When the player becomes a year older, his wages will lower significantly, so all of a sudden more teams will show interest for this player.
• Buy unique players:
Unique is maybe a bit exaggerated, but still: An amazing player with the right speciality and proper secondary skills is always easier to sell for a nice price. Such players are very limited on the market, so you can set its price.
• Field your trades only 5 minutes:
Why? This way, he will perform at his maximum (no stamina loss). Many managers will interprate his performance incorrectly... the more stars, the better, for a lot of users...
• Buy really old players:
Try to buy players e.g. 34y old who still've got a high stat (e.g. Supernatural). You'll have to pay very few since your player can nearly enjoy his retirement. But! His TC will also show 32-33y old players, which in many cases really affects the TC in favorable ways for you. This way you can sell these oldies for a nice price.
• Check the TC +1y!: As said before, players of 19y old often have a value way below the same player at 20y. So check the same TC but 1 year older! Beware of the opposite story as well. Starting from 25y, values will gradually fall. So take note that a 25th birthday party might affect your trade's value quite a lot.
How to buy?
When will your trade be successful? This is only possible if your buying price is a good one. What’s a good offer?
Your goal should be to make ¤100 000 net profits per trade in a rather simple way. Say you discover a player you could sell for ¤600 000 - well, you should try to buy him for 440-450k max. If you start to work with lower margins, chances to sell it without profit will get bigger.
So be patient and if you cross your limit, stop bidding. Only start bidding after you have agreed upon a maximum bid!
How to sell?
Since you can only list a player after he has played at least once for your team, you should try to make sure he shall actually be sold. So choose the selling price at the bottom of the Transfer Compare. If the player has a nice Speciality, you can raise the minimum bid. Keep your buying price and your estimated profit margin in mind!
A player Statement (the little text balloon) with his qualities, like TSI of spec, can also be useful. Use this function if you can.
That’s about it in a nutshell. Enjoy the transfer market and if you want to discuss this article, take a look at the Forum (13745500.1)!
Ik weet t ik vond t ook al snel dat ie m weer te koop zette maar goed dat zal met zn (zo veelste) trainings wissel te maken hebben denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Flappekz het volgende:
Dat is het nadeel van héle jonge trainees voor veel geld binnenhalen (ook al zijn de prijzen confrom de transfervergelijking) : Je moet ze minimaal 4 a 5 seizoenen trainen willen ze flink winstgevend worden.
En wat er in dit geval nog extra bij komt: Moon kocht je speler helemaal aan het begin van het seizoen. Dan zijn de prijzen skyhigh. En als je zo'n speler dan halverwege een (ander) seizoen verkoopt, loop je er al een paar ton op mis.
quote:Voor veel mensen kan dit stuk uit HT wel interessant zijn. Let op, het is een flink stuk lezen:
[..]
ik had eerlijk gezegd ook niet op winst gerekend..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik weet t maar minus wat ik er voor krijg maakt ie dan als nog verlies.....
Ow dus je gaf al wetende 2 ton + aan mij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had eerlijk gezegd ook niet op winst gerekend..
Werd wel eens tijd zeg.quote:Olivier Launay
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Verder voor de 4e week bijzonder veel vormstijgingen. Gemiddelde vorm ligt volgens HO op 6,45....Zo hoog heb ik nog nooit gehadquote:Jean Couty (262033111)
France 18 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2010
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 10 250
Loon: 2 340 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
En één vormdaler tegenover 11 vormstijgers!quote:Piercarlo Vanni Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van formidabel naar uitmuntend
Haiko Sauseng Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van goed naar uitstekend.
Dan Abuksis Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van redelijk naar goed.
quote:Nenad Gučić: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Arkadiy Pomazun: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Roland Andersen: Zag zijn mate van positiespel toenemen van matig naar redelijk.
Olav Kropman: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van redelijk naar goed.
quote:Thijs Fleurinck
His passing proficiency improved from excellent to formidable.
Valter Vinagre
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from excellent to formidable.
Ando Einla
Increased his passing skill from excellent to formidable.
toen ik em op de lijst zette wist ik dat hij niet winstgevend zouden worden..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dus je gaf al wetende 2 ton + aan mij.
Welkom welkom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef vloedie het volgende:
Hi,
Nog in reactie op mijn eerdere vraag om wat hulp, hierbij mijn teamgegevens.
Vloedie United (505418)
Overijssel, IX.1455
Ben benieuwd naar de tips!
Groeten
Ok. Wel jammer dat je m niet verder trainen wilde.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toen ik em op de lijst zette wist ik dat hij niet winstgevend zouden worden..
ach ja het is niet altijd feestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok. Wel jammer dat je m niet verder trainen wilde.
Zo iets dacht ik al. Anders was ie nl wel hoger geweest dan uitstekend......quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja het is niet altijd feestHij stond toch op een halve trainingsplek en dat schiet niet echt op..
idd ik haaaaaat ook zijn laptop! Die had hier in mijn huis moeten zijn niet bij hem!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook..
Maar what's wrong?
Heb m noodgedwongen helemaal opnieuw moeten installeren, hij deed helemaal niets meer. Juist nu ik mn tijd zo hard nodig heb voor mn schoolwerkellendeteringzooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook..
Maar what's wrong?
ohw das idd wel minder..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb m noodgedwongen helemaal opnieuw moeten installeren, hij deed helemaal niets meer. Juist nu ik mn tijd zo hard nodig heb voor mn schoolwerkellendeteringzooi
Das zuur. Ik heb ook een kut-dag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb m noodgedwongen helemaal opnieuw moeten installeren, hij deed helemaal niets meer. Juist nu ik mn tijd zo hard nodig heb voor mn schoolwerkellendeteringzooi
Yep....hele avond verspild...quote:
lenenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand hier de goedkoopste manier om aan legale versies van Win7 en Office2007 te komen?
Laat ik nou officieel geen student zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lenen
maar serieus.. volgens mij zijn er wel van die speciale edities voor studenten..
hmmz dan weet ik het ook niet..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Laat ik nou officieel geen student zijn
ja idd..quote:Zit net het filmpje te kijken van die Georgische rodelaar die net is gecrashed en overleden tijdens de training op de OS....dat zet alles weer even terug in het juiste perspectief zeg....
Voor Office 2007 kan ik je de blue versie aanraden. Dit is een volledige versie welke je niet hoeft te activeren. Hij is wel in het engels en je moet apart de talen voor de spellingcontrole downloaden (proofing tools)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand hier de goedkoopste manier om aan legale versies van Win7 en Office2007 te komen?
Als we daar morgen maar geen last van ondervinden.....quote:Hattrick announces:
08:40 HT time: Some team updates have caused delays during the night. Hattrick is therefore stopped for some 30-60 minutes to allow the game engine to catch up.
Mwoa, zo'n ramp zou dat ook weer niet zijn, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als we daar morgen maar geen last van ondervinden.....
Wel als we morgen weer 45 minuten moeten wachten op een verslag.......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mwoa, zo'n ramp zou dat ook weer niet zijn, toch?
Het verslag zal wel goedkomen, de wedstrijd zou hooguit wat later beginnen. Maar aangezien HT weer up is, ga ik er van uit dat de engine weer helemaal bij de tijd isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel als we morgen weer 45 minuten moeten wachten op een verslag.......
Als ie dat morgen dan ook nog maar is. Ik ben dat zelf nl vaak niet op zondag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het verslag zal wel goedkomen, de wedstrijd zou hooguit wat later beginnen. Maar aangezien HT weer up is, ga ik er van uit dat de engine weer helemaal bij de tijd is
mja ik denk idd ook dat doordat HT er een paar minuten uit heeft gelegen de wedstrijden later beginnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel als we morgen weer 45 minuten moeten wachten op een verslag.......
ik weet niet of jij 30 a 60 minuten een paar minuten vind maar ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik denk idd ook dat doordat HT er een paar minuten uit heeft gelegen de wedstrijden later beginnen
Ach jij bent 's zondags toch niet bij de tijd gaf je al aan, dus wat maakt jou die 30 minuten nu uit?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik weet niet of jij 30 a 60 minuten een paar minuten vind maar ik niet.
Daarbij vind ik de rede belangrijker dan de tijd.
Nou dan raak ik heuwlemaal van slag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach jij bent 's zondags toch niet bij de tijd gaf je al aan, dus wat maakt jou die 30 minuten nu uit?
Dit is voor mij een record denk ik!quote:13-02-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 100 000 ¤
13-02-2010
Je ontvangt voor deze speler: 50 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is voor mij een record denk ik!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is voor mij een record denk ik!
quote:Harm-Jan Vierhouten [playerid=275862427]
17 years and 0 days
Born in: Nederland
In passable form, weak stamina.
A nasty fellow who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Owner: Raging Bulls United
Total Skill Index (TSI): 730
Wage: 430 ¤/week
Injuries: Bruised, but playing
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set pieces: weak
Eens kijken wat ie allemaal kan. Hij is 15jaar en 49dagenquote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Onno Kruijdenberg heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Scoren wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Ik heb ook een 'gokje' aangenomen:quote:Op zondag 14 februari 2010 18:58 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb deze vriendelijke vriend aangenomen:
Commentaar van de scout
[..]
Eens kijken wat ie allemaal kan. Hij is 15jaar en 49dagen
Train nu toch winger toevallig, maar met alleen solid winger heb ik er uiteraard niks aan.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Flip van den Burgt and is 15 years old.
Right now I would say his Scoring capabilities are around the weak level. Coach this player right and he will reach his potential of solid Winger before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
Da's dan wel weer lekkerquote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Sneu Flap...
Ik heb met 3-3 gelijkgespeeld... laatste minuut schiet mijn spelhervatter er een vrije trap in
Volgende week dus naar Noord Ierland!quote:Uitdagingen
Geregeld!
Northern Ireland Magheralin Utd (IV) in the 4 bushes
en had je op tijd je wedstrijdverslag of heb je pas net alleen de uitslag bekeken?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgende week dus naar Noord Ierland!![]()
verder een saaie 4-0 overwinning op een promovendus.
Ik zat Dune 2000 te spelen dus ik heb geen idee.....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en had je op tijd je wedstrijdverslag of heb je pas net alleen de uitslag bekeken?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat Dune 2000 te spelen dus ik heb geen idee.....
ik had al gezien dat je niet voor je wedstrijd was ingelogdquote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat Dune 2000 te spelen dus ik heb geen idee.....
more plz.quote:
Waar vraag je t dan voor?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had al gezien dat je niet voor je wedstrijd was ingelogd
Weer gezeur om niets??? Ik vroeg me dat niet all1 voor mezelf af vrind.quote:dus het was allemaal uiteindelijk weer gezeur om niks
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het is maar goed dat je uit div 9 niet kan degraderen, want daar begint het toch wel naar te neigen als je met 2-5 verliest van de no laatst...
Kijk dat zat er ook wel in in die sterke comp waar jij in zit! Goed dat je weer 1e bent man!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Happel het volgende:
4-1 gewonnen en weer eerste in de competitie.
Heerlijk dat sarcasme.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dat zat er ook wel in in die sterke comp waar jij in zit! Goed dat je weer 1e bent man!
en winnen ho maar!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef MrMoon het volgende:
zoo van mn naaste concurrent om de laatste plaats met 7 - 1 verloren..
precies.. ik sta heerlijk laatste en het lijkt er sterk op dat ik die plek ook ga vasthouden.. het gat is al 5 puntenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en winnen ho maar!![]()
Ownee das juist de bedoeling in jou geval.
![]()
Aii, dat is minder nieuws op de maandagmorgen!quote:Rikkert Claassen Helaas, op het punt van leiderschap zakte hij van redelijk naar matig.
Goed bezig dus!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik sta heerlijk laatste en het lijkt er sterk op dat ik die plek ook ga vasthouden.. het gat is al 5 punten
Dat is spijtig, gezien de verhoudingen had jij moeten winnen inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 16:21 schreef elby1988 het volgende:
MatchID= 264252981
Had toch op meer gehoopt in deze wedstrijd
Pakken we hem thuis tochquote:Op maandag 15 februari 2010 20:14 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat is spijtig, gezien de verhoudingen had jij moeten winnen inderdaad
Meer dan 5. Maar op basis van een wedstrijd kun je er niks van zeggen. Sommige spelers met maar weinig sterren kunnen veel talent hebben op een andere kwaliteit en dus positie. Tevens kunnen die 5 sterren van jouw twee spelers een plafond zijn, maar het kan ook zijn dat ze nog veel meer potentieel hebben en wellicht wel 7 of meer sterren gaan halen. Je moet dus wachten op trainingsupdates die je trainers je een dag na de wedstrijd verschaffen. Hoe meer wedstrijden je speelt, hoe meer informatie je over de talenten en kwaliteiten van je jonkies kunt verkrijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is dit een beetje goed voor een jeugdteam?
[ afbeelding ]
Wat is het gemiddelde aantal sterren dat acceptable is om te promoveren?
Joh! Ik zie nu pas het Onthul! knopje en dat ik een rapport op kan halen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Meer dan 5. Maar op basis van een wedstrijd kun je er niks van zeggen. Sommige spelers met maar weinig sterren kunnen veel talent hebben op een andere kwaliteit en dus positie. Tevens kunnen die 5 sterren van jouw twee spelers een plafond zijn, maar het kan ook zijn dat ze nog veel meer potentieel hebben en wellicht wel 7 of meer sterren gaan halen. Je moet dus wachten op trainingsupdates die je trainers je een dag na de wedstrijd verschaffen. Hoe meer wedstrijden je speelt, hoe meer informatie je over de talenten en kwaliteiten van je jonkies kunt verkrijgen.
Ik train scoren en korte passquote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Leendert Pothoven: Deze wedstrijd heb ik zijn Vleugelspel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.
Paolo Panhuis: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Vleugelspel.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Sulayman Khoury matig kan worden in Vleugelspel.
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Tja het komt helaas vaak voor dat je niets hebt aan die TU vd jeugd. Al weet je nu wel dat Sulayman 4,5 a 5 sterren zou kunnen gaan halen op de vleugel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joh! Ik zie nu pas het Onthul! knopje en dat ik een rapport op kan halen!
[..]
Ik train scoren en korte pass
[Forum] Banmeldtopicquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Weet je wel hoeveel topics ik heb gemist
Anders PM?
quote:
Ja komt door de carnaval he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:03 schreef TheVulture het volgende:
Een hele nacht niet gepost.... dat kan toch niet
Komt door de Olympische Spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:03 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Mwa ik weet niet wat jij doet s'nachts maar ik lig dan in mn bedje te knorren hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:03 schreef TheVulture het volgende:
En ook op positiespel heeft ie al de nodige training gehad, dus dat zal ook geen weken meer gaan duren.quote:Arnoud Jalink (64637373)
16 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 22-02-2010
Specialiteit: Koppen
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-10-2009 08:52 (115 dagen geleden)
Waarschuwingen: geschorst
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Erg leuk spelertje!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Mijn topjeugdspelert is sinds de wedstrijd van zojuist gestegen en uitgetraind op vleugel
[..]
En ook op positiespel heeft ie al de nodige training gehad, dus dat zal ook geen weken meer gaan duren.
Alleen balen dat ie komende wedstrijd geschorst is. Gelukkig mag ik maandag een friendly regelen, dus ik hoop heel erg daarop
nicequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Mijn topjeugdspelert is sinds de wedstrijd van zojuist gestegen en uitgetraind op vleugel
[..]
En ook op positiespel heeft ie al de nodige training gehad, dus dat zal ook geen weken meer gaan duren.
Alleen balen dat ie komende wedstrijd geschorst is. Gelukkig mag ik maandag een friendly regelen, dus ik hoop heel erg daarop
Ey, besta jij nog steedsquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Robar het volgende:
Ey, bestaat dit nog steeds?![]()
Ook maar weer eens een team aangemaakt, ff wachten nog . . . .
Tsja, bloed en kruipen hè.quote:
mwah. Niet meer zoals 'vroeger' in de tijd van SW, JD, SD, Qyn enzovoort. Niet heel veel oude garde meer over en die er wel zijn worden weggejaagd ( Hé Nicoquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Is het hier nog een beetje ouderwets gezellig? Wat is er over van de oude garde?
Daar gaan we dan eens ons best voor doen. Jullie zullen weten dat ik terug benquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah. Niet meer zoals 'vroeger' in de tijd van SW, JD, SD, Qyn enzovoort. Niet heel veel oude garde meer over en die er wel zijn worden weggejaagd ( Hé Nico)
Vooral laatste weken vrij rustig. Maar misschien kunnen we het weer gezellig maken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar gaan we dan eens ons best voor doen. Jullie zullen weten dat ik terug ben
Als mijn team geactiveerd is kom ik zeker bij de fed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Actieve posters zijn altijd welkom
Kom je ook weer bij de fed, en ga je meedoen meet VJ/GL en de TeauTeau etc?
Komende week mag ik naar WalesLekker snel geregeld ook
Ben je op de hoogte van de veranderingen binnen HT?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Als mijn team geactiveerd is kom ik zeker bij de fed.
nope, ik ben er denk ik ruim 3 jaar uit geweest!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van de veranderingen binnen HT?
Dan is er wel wat veranderd jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Robar het volgende:
[..]
nope, ik ben er denk ik ruim 3 jaar uit geweest!
Ik lees het binnenkort wel even allemaal door op Hattrick. Ik neem aan dat de basisprincipes hetzelfde zijn gebleven?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan is er wel wat veranderd ja
Zo moet je bijvoorbeeld in de wekelijkse training een deel van je trainingspercentage instellen voor conditietraining. Meesten zitten hier rond de 15%, afhankelijk van de leeftijden van de spelers in je team. Scheelt je wel weer de standaard conditietrainingen in het tussenseizoen.
Multiskillspelers zijn een stuk belangrijker geworden, zeker op de hogere niveaus
De verdedigenstat van een keeper wordt meegenomen in zijn prestatie
Keepers kunnen niet meer worden ingesteld als spelhervatters, al is een hoge spelhervattingsstat belangrijk voor het tegenhouden van vrije trappen en pingels van de tegenstander
Mja, zo kan ik nog wel ff doorgaan eigenlijk...
In grote lijnen wel jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik lees het binnenkort wel even allemaal door op Hattrick. Ik neem aan dat de basisprincipes hetzelfde zijn gebleven?
- Jeugd(opleiding)
- Training
- Coaching
- Transfermarkt
- Oefenwedstrijden
Etcetera . . .
Je kunt een jeugdopleiding starten in de vorm van een compleet jeugdteam. Iedere week kun je dan je scouts met een speler laten komen, en de scout vertelt dan een klein beetje van wat ie kan en moet gaan kunnen. Op dat moment kun je zo'n speler toelaten in je jeugdteam, of afwijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik lees het binnenkort wel even allemaal door op Hattrick. Ik neem aan dat de basisprincipes hetzelfde zijn gebleven?
- Jeugd(opleiding)
- Training
- Coaching
- Transfermarkt
- Oefenwedstrijden
Etcetera . . .
Verder niet echt/echt niet bijstats. Staat voor zondagmiddag op de lijst..quote:Daniël Basten [playerid=277710831]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 10-06-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 18-02-2010 (8/30), )
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 350 ¤/week 5 600 ¤ /season
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Yep, daar gaan skilltraders achteraan zitten denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Deze zit redelijk hoog in z'n Def zeker?
[..]
Verder niet echt/echt niet bijstats. Staat voor zondagmiddag op de lijst..
quote:DEO A1 - YMFC
1 - 0 Ivan Purvis 5'
1 - 1 Onno Kruijdenberg 6'
1 - 2 Karst Detiger 12'
2 - 2 Sako Bokhorst 35'
2 - 3 Wesley ten Hoopen 49'
3 - 3 Clarence Briët 53'
4 - 3 Roy van der Steege 59'
Waarom kan ik hun vlaggetje niet vinden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef NelisZ het volgende:
Komende week mag ik naar WalesLekker snel geregeld ook
Ik vind de mijne beterquote:
quote:1 - 0 Hermelindo Dinis 4'
1 - 1 Aad Witzen 30'
1 - 2 Albert Smitt 32'
1 - 3 Nichlas Sten 35'
1 - 4 Damien Forestier 38'
2 - 4 Hermelindo Dinis 39'
2 - 5 Terry Laarmans 40'
3 - 5 Gustav Johansson 42'
4 - 5 Ville Kakkuri 78'
5 - 5 Ville Kakkuri 80'
Omdat het land in eigen taal Cymru heet, en ook zo in Hattrick genoemd wordt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom kan ik hun vlaggetje niet vinden?
Ikke eindelijk weer eens wel!quote:
OMG die is idd ook erg zeg.quote:
Tja hoe moet ik nou weten dat ze hun land zo noemen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Omdat het land in eigen taal Cymru heet, en ook zo in Hattrick genoemd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |