Je wilt er van maken: "evens wordt" ??quote:Op maandag 4 januari 2010 14:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan de OP niet aanpassen op de wiki, kan iemand even de storende ´t´ wegwerken in de laatste zin bij ´tevens wordt´?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je wilt er van maken: "evens wordt" ??
Pleister doet niet zo veel aan de transferprijs af hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 14:20 schreef augurkenkoning het volgende:
Heb m'n jeugdpull met pleister toch maar te koop gezet. Ben benieuwd wat hij op gaat brengen. Nog geen idee wat ik met't geld ga doen eigenlijk
Wat is zn spelersid?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef augurkenkoning het volgende:
Daar gok ik dan maar op inderdaad. HIj's nu nog 17,5d dus elke dag tikt nog mee (denk ik)
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je wilt er van maken: "evens wordt" ??
Dus 2 levels in 1 seizoen :|quote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
06-09-2009
14:26 Became coach for FC Mattheus Eugenius
Nee dus, 3 dagen voor de eerste bekerwedstrijd van seizoen 29.
Hier verder Hattrick #390: Waar degraderen ook gaat vervelen
Je moet je registeren bij wiki, dan kun je dat ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom kan verder niemand die OP meer aanpassen dan?
dus het hele idee van 'wiki' is dus overboord gegooid?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet je registeren bij wiki, dan kun je dat ook.
Er werd teveel misbruik gemaakt. Er werden dingen aangepast die niet hoefden aangepast te worden. Nu kunnen eenvoudig mensen eruit gegooid worden die iets aanpassen zonder aanleiding.
kwam die hier nog dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nog even een mededeling van Paula. Deze heeft een ban van 2 weken gekregen en we zullen haar dus even moeten missen.
Niet helemaal. Iedereen kan het nog steeds wijzigen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus het hele idee van 'wiki' is dus overboord gegooid?
[..]
Ja.quote:kwam die hier nog dan?
iedereen die niet overboord is gegooid dus..quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Iedereen kan het nog steeds wijzigen.
dankje!quote:[..]
Ja.
Ahh zodoende.. Dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, ik begon met redelijk LS.
quote:Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Dinis Inácio :
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap terug van goed naar redelijk.
Ik heb geen idee waar ik dat terug kan vinden.quote:
Krap aan 4 maanden geleden dus.quote:02-09-2009
20:17 Werd trainer van RKDEO.
Hoi Hoi.quote:
Zij is toch niet meer in dit topic geweest sinds..nja, maanden? Dus, redelijk onbelangrijke mededeling?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nog even een mededeling van Paula. Deze heeft een ban van 2 weken gekregen en we zullen haar dus even moeten missen.
Zij is laatst weer even terug geweest en is ook weer begonnen met Hattrick...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Zij is toch niet meer in dit topic geweest sinds..nja, maanden? Dus, redelijk onbelangrijke mededeling?
maar goed.. dan denken we in ieder geval weer even aan dr. Dat is toch belangrijk in een menseleven.. aandacht.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Zij is toch niet meer in dit topic geweest sinds..nja, maanden? Dus, redelijk onbelangrijke mededeling?
quote:
Ja, zo ongeveer alles is veranderd. Behalve de Match Engine, die blijft onvoorspelbaarquote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef FinalD87 het volgende:
Ik kreeg vorige week een uitnodiging om Hattrick te spelen en heb toch even gekeken. Ik had al een account van 2001 tot 2006 of zo (en toentertijd veel bezig met Supporter-dingen en meetings en HT-Radio), maar op een gegeven moment was ik het zat.
Afijn, ik vorige week toch een nieuw team aangemaakt. Ik begon redelijk; naampje verzonnen (mijn originele teamnaam was bezet), jeugdspelertje gepromoveerd, stadion een naam gegeven, je kent het wel. Maar toen me werd gevraagd een opstelling te maken voor de komende wedstrijd. Dus vanaf dat moment had ik al geen zin meer, ik ben bang dat ik weer veel te veel tijd kwijt ga raken anders
Ik heb overigens de topics hier niet gevolgd, maar zag deze toevallig bovenaan de topiclijst staan en ik dacht; laat ik eens een oninteressant verhaal ophangen.
Zijn er de laatste jaren eigenlijk nog veel dingen gewijzigd, op het uiterlijk van de site na?
Die is aan t begin van dit seizoen zelfs vervangen door een meer realistische.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer alles is veranderd. Behalve de Match Engine, die blijft onvoorspelbaar
Die film gaat over uit de kluiten gewassen smurfenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Avatar film lijkt me wel gaaf anders.
Dat ben jij toch ook?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die film gaat over uit de kluiten gewassen smurfen
Nu nog een witte mutsquote:
kom op zeg! ik probeer te eten hier!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heeft ie al. De roze binnen voering zie je toch niet?
Heeft t gesmaakt?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kom op zeg! ik probeer te eten hier!
Ze heeft zich net toegevoegd aan de oefenpot, misschien kun je dr nog uitdagenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ GotC:
Nog zin in een friendly met de jeugd?
Ik zie alleen deze:quote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze heeft zich net toegevoegd aan de oefenpot, misschien kun je dr nog uitdagen
En daar zit ze niet bij.quote:Er zitten 52 teams in de OefenPot, 3 daarvan wil(len) tegen jou spelen.
Geregeld, volgens mijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. We kunnen pas op Vrijdag tegen elkaar spelen.
jij mist geen belangrijke training hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef mindyourstep het volgende:mn super talent uit het jeugdteam is 3 weken uitgeschakeld
Nu mis ik belangrijke training
Dat is iets van 10 updates of zo. Hij mist dus 1 volledige training, en een aantal minuten die hij de laatste wedstrijd niet gespeeld heeft. Niet meteen zo dramatisch.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef mindyourstep het volgende:mn super talent uit het jeugdteam is 3 weken uitgeschakeld
Nu mis ik belangrijke training
Op zich niet, maar dan moet je het wel uitgeven aan spelers die je traint. Dan is het een investering die je terugverdient, nu moet je hopen dat je er nog geld voor krijgt straks.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef Armageddon het volgende:
Ben met begonnen met hattrick. Eerste oefenpot verloren en eerste competitiepot verloren. Heb er maar even 60.000 tegen aan gemikt voor een vleugelspeler en een verdediger. Sta nu wel 18.000 in de min maar dat komt wel weer goed hoop ik.
Bidwars voor de winst!:quote:04-01-2010 (2/41) Sold a player and received 511 495 ¤.
04-01-2010 (2/41) Sold a player and received 449 250 ¤.
04-01-2010 (2/41) Sold a player and received 315 322 ¤.
04-01-2010 (2/41) Sold a player and received 612 180 ¤.
04-01-2010 (2/41) Sold a player and received 532 890 ¤.
altijd leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef GotC het volgende:
Flappekz hier.... kreeg mailjte van de nieuwe Franse U20 bondscoach, er is interesse in 2 van mn spelers
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef GotC het volgende:
Flappekz hier.... kreeg mailjte van de nieuwe Franse U20 bondscoach, er is interesse in 2 van mn spelers
JD speelt niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Chen het volgende:
[..]
Oh, hoe zit het dan met al die Hattrick addicts zoals JD en anders?
Ohja, nou mijn laatste topic van Hattrick waar ik postte was in de 100 nog wat, zie dat dat bij hem ook het geval was even als bv Uddel en weet ik veel hoe ze allemaal heetttequote:
Nou dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
ik was er toch ook al hoor!
Maar jij speelt weer of nog steeds?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef Chen het volgende:
[..]
Ohja, nou mijn laatste topic van Hattrick waar ik postte was in de 100 nog wat, zie dat dat bij hem ook het geval was even als bv Uddel en weet ik veel hoe ze allemaal heettte
Nee heb het gespeeld, maar 6e divisie was volgens mij mijn hoogstequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar jij speelt weer of nog steeds?
Kies dan ook eens een fatsoenlijke, onthoudbare, naamquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet?
Ik ben voorzitter van de federatie!
En nu een Italiaanse scout op mn nek....Maar die speler gaat t volgens mij nooit halenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef GotC het volgende:
ach ja.. aandacht is best leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En nu een Italiaanse scout op mn nek....Maar die speler gaat t volgens mij nooit halen
Ik haat aandachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. aandacht is best leuk natuurlijk
VI vind ik niet hoog om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Collega van mij is Jenever FC. Hij speelt best hoog.
http://www75.hattrick.org/Club/?TeamID=145972
Iemand wel eens tegen hem gespeeld?
Dan zal ik eens wat anders zeggen...quote:
Maar hij speelt het al jaren!?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
VI vind ik niet hoog om eerlijk te zijn.
Ik heb nog nooit tegen hem gespeeld in ieder geval.
Het is misschien wel heel erg toevallig, maar ik heb bij hem in de competitie gezeten...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Collega van mij is Jenever FC. Hij speelt best hoog.
http://www75.hattrick.org/Club/?TeamID=145972
Iemand wel eens tegen hem gespeeld?
Hij speelt inderdaad al 7 jaar. Hij staat 86e van alle teams die samen met hem begonnen zijn.quote:
Van de eerste 100 teams die in mijn maand (september 2008) zijn begonnen, speel ik samen met slechts 3 anderen in de VI.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij speelt inderdaad al 7 jaar. Hij staat 86e van alle teams die samen met hem begonnen zijn.
Grumpey bijvoorbeeld, speelt 6 jaar en heeft als hoogste in III gespeeld.
Bij mij:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Van de eerste 100 teams die in mijn maand (september 2008) zijn begonnen, speel ik samen met slechts 3 anderen in de VI.
Hier van de eerste 100 14.. Ook niemand hogerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Van de eerste 100 teams die in mijn maand (september 2008) zijn begonnen, speel ik samen met slechts 3 anderen in de VI.
Dit is je 21ste seizoen ;-) je 20ste is net afgelopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. ik zie net dat dit mijn 20e seizoen is!
seizoen beker competitie pos
30 1 - -
29 1 VII.870 7
28 1 VI.995 8
27 4 V.102 5
26 5 V.102 5
25 3 V.102 3
24 4 VI.537 1
23 2 VI.537 3
22 3 VI.537 1
21 2 VI.537 2
20 2 VI.537 4
19 4 VI.537 4
18 2 VI.537 5
17 3 VI.537 4
16 2 VI.537 2
15 1 VI.537 4
14 3 VI.537 2
13 3 VI.537 3
12 - VII.257 1
11 - VIII.634 2
10 - VII.452 7
Voor zover ik weet is ervaring minute-based geworden. Ik zou bijna zeggen dat het met de leeftijd te maken heeft. Maar het is inderdaad heel erg vreemd. Anders een post op het forum van HT eraan wagen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef rompompom het volgende:
Ervaring, het blijft echt ongrijpbaar voor me. Deze knakker heeft inmiddels 37 wedstrijden voor me gespeeld en is nog steeds niet gestegen.
60. János Horváth (CD)(155999512)
35 years and 7 days, Next birthday: 21-04-2010
In weak form, poor stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
En nee, hij heeft niet alleen maar friendlies gespeeld, hij speelt elke wedstrijd. Geen blessures gehad of wat dan ook. Wat ook raar is, is dat op z'n alltid pagina er vrijwel geen wedstrijden bij mijn team staan.
http://alltid.org/player/155999512/
O, ik zie dat dat een db probleem is bij alltid, nvm.
Een andere FC heeft 63 wedstrijden gespeeld en is slechts gestegen van zwak naar matig, maar dat zou nog net kunnen.
Heeft het te maken met het feit dat ik 253 speel? Er staat niet in de regels dat spelers dan geen xp punten krijgen ofzo en andere spelers zijn wel gestegen. Raar verhaal.
Heel raar, ik moet dat ook maar eens beter bij gaan houden. Het hoort nu gewoon te gebeuren bij 14 wedstrijden had ik begrepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef rompompom het volgende:
Ervaring, het blijft echt ongrijpbaar voor me. Deze knakker heeft inmiddels 37 wedstrijden voor me gespeeld en is nog steeds niet gestegen.
60. János Horváth (CD)(155999512)
35 years and 7 days, Next birthday: 21-04-2010
In weak form, poor stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
En nee, hij heeft niet alleen maar friendlies gespeeld, hij speelt elke wedstrijd. Geen blessures gehad of wat dan ook. Wat ook raar is, is dat op z'n alltid pagina er vrijwel geen wedstrijden bij mijn team staan.
http://alltid.org/player/155999512/
O, ik zie dat dat een db probleem is bij alltid, nvm.
Een andere FC heeft 63 wedstrijden gespeeld en is slechts gestegen van zwak naar matig, maar dat zou nog net kunnen.
Heeft het te maken met het feit dat ik 253 speel? Er staat niet in de regels dat spelers dan geen xp punten krijgen ofzo en andere spelers zijn wel gestegen. Raar verhaal.
Daar ben je nu al zo zeker van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef kristyle het volgende:
Hoera voor de eerste keer in de club zijn bestaan gaan we door naar de 3e ronde
Ik heb nog nooit tegen afstandsschoten gespeeld, maar het lijkt me dat je als tegenstander van een team dat afstandsschoten speelt, weinig verdediging nodig hebt. Ik zou dus All Offensive spelen maar ik zou wachten op bevestiging van een kenner voor je dit ook daadwerkelijk doet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef Dynia het volgende:
iemand nog tips voor mijn bekerwedstrijd?
Ik speel in VII hij in V
Hij speelt 3-5-2 met afstandschoten..Hoe kun je je beste hiertegen wapenen? 5-4-1 op de counter een goede manier? Zo wil ik nu gaan spelen namelijk...:)
Ik speel wel met mijn trainees (verdediging) maar wil wel graag enige tegenstand geven, en als het meezit de overwinning stelen...
Ik heb ze wel ingevuld, omdat ik de kans redelijk aanwezig achtte dat het zover zou komen. Nou speelt die gozer volgens mij voor t eerst in zn leven 3-5-2 ipv 5-3-2 of 4-4-2. Resultaat: 3-0 achter met rust en slechts 51% balbezitquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb overigens geen penalty's ingevuld... omdat ik dacht dat ik toch kansloos zou zijn
Tactisch overklast dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ze wel ingevuld, omdat ik de kans redelijk aanwezig achtte dat het zover zou komen. Nou speelt die gozer volgens mij voor t eerst in zn leven 3-5-2 ipv 5-3-2 of 4-4-2. Resultaat: 3-0 achter met rust en slechts 51% balbezit
Nee, ik speel met mn B-trainees en verder mn sterkst mogelijke middenveld met PIC. Moet mn TS flink opkrikken voor in de competitiequote:
Ik bedoelde meer dat ie een tactiek uit de hoed tovert die jij niet had verwachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik speel met mn B-trainees en verder mn sterkst mogelijke middenveld met PIC. Moet mn TS flink opkrikken voor in de competitie
Ach ja. Al had ik t wel verwacht, ik had nog steeds in dezelfde opstelling gespeeld. Momenteel nog vrij weinig opties met maar 1 spits en 1 defquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ie een tactiek uit de hoed tovert die jij niet had verwacht
Yup.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit in de verlenging.... zul je zien dat het op pingels aankomt
Wat gebeurt er als je die niet hebt ingesteld... worden ze dan ad random ingevuld?
Ach ja... ik heb eigenlijk toch geen spelhervatters in mijn team behalve een spits die ik niet heb opgesteldquote:
quote:Jan-Chris de Winkel (CM) (121020723)
29 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2010
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-03-2009 (5/38), 2s 12w 3d)
Total Skill Index (TSI): 52 860
Loon: 48 550 ¤/week
776 800 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 16/20 buitenaards
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Dat is serieus balen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:58 schreef Flappekz het volgende:
Mn derde trainee deze week met een blessure eraf
Gelukkig vielen die van zondag wel mee, een +1 die vandaag zn trainingsminuten heeft vol kunnen maken, en een +2 die maar 8 minuten training krijgt, als ie dat uberhaupt haalt.quote:
Die 8 minuten training krijgt hij sowieso. Ongeacht de duur van zijn blessure. Die van vandaag rkrijgt ook training voor zolang hij heeft gespeeld ongeacht de duur van zijn blessure. Gewoon hopen dat ze uiterlijk woensdag weer kunnen spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig vielen die van zondag wel mee, een +1 die vandaag zn trainingsminuten heeft vol kunnen maken, en een +2 die maar 8 minuten training krijgt, als ie dat uberhaupt haalt.
Die van vandaag ging groggy er vanaf, ben benieuwd
Dan krijgt die van vandaag mooi 85 minuten training oidquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die 8 minuten training krijgt hij sowieso. Ongeacht de duur van zijn blessure. Die van vandaag rkrijgt ook training voor zolang hij heeft gespeeld ongeacht de duur van zijn blessure. Gewoon hopen dat ze uiterlijk woensdag weer kunnen spelen.
Ik was het zelf, jij bevestigde het.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is een goeie tactiek geweest dan. Had je daar hulp bij of was je zelf zo geniaal?
Had ik maar zo'n tegenstanderquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Stel ik mn B team op. Stel pic in zoals jullie zeiden. Win ik nog
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook niet erg maar wel vaag. Ik had die gast nog gezegd dat ik met mn B team ging spelen. Misschien dat ie dacht hier wel mee te winnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n tegenstander
Maar lekker toch, volgende week gewoon hetzelfde doen. Extra PIC en extra inkomsten, ik zou zo met je willen ruilen!
Volgens mij met FoxTrick.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef kristyle het volgende:
Outpost, met welke add-on(indien firefox) of welk programma kan je die balk en hatstats zien?
Wat voor conditiepercentage heb je ingesteld bij je training? En wat is je teamnaam of teamid? Kunnen we even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef hardy_party het volgende:
Hallo, ik ben redelijk nieuw, of nou ja.. ik speel het spel nu een jaar.
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe trainer gekocht voor 800 000. Je krijgt zomaar een random trainer waarbij je alleen de ervaring en trainersvaardigehden kan kiezen. Maar ik heb een trainer gekregen met een klote karakter.
Nu hebben als mijn speler 'waardeloos' als vorm, terwijl ik wel op vorm train (al heel lang).
Moet ik weer al mijn geld gaan vergokken, met de hoop dat ik nu een trainer krijg die geen klootzak is?
Nee, het karakter van je coach heeft geen enkel effect op zijn prestaties! Het enige wat belangrijk is is zijn coachvaardigheid (voor je training) en zijn leiderschap (voor je teamgeest). Dat veel spelers een lage vorm hebben kun je alleen oplossen door hun te laten spelen, en een stukje geluk/random. Ik zou ook stoppen met het trainen van algemeen (vorm) en een normale skill gaan trainen, hier kan je veel geld mee verdienen en dat is belangrijk om hoger op te komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef hardy_party het volgende:
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe trainer gekocht voor 800 000. Je krijgt zomaar een random trainer waarbij je alleen de ervaring en trainersvaardigehden kan kiezen. Maar ik heb een trainer gekregen met een klote karakter.
Nu hebben als mijn speler 'waardeloos' als vorm, terwijl ik wel op vorm train (al heel lang).
Moet ik weer al mijn geld gaan vergokken, met de hoop dat ik nu een trainer krijg die geen klootzak is?
Je kan heel veel met FoxTrick. Te veel als je t mij vraagt en daarom heb ik veel uit gezet. Maar ze hebben heel veel handige links ed waardoor hattrick een stuk makkelijker werkt. Vind ik dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef kristyle het volgende:
Bedankt, heb het net geïnstalleerd. Nu eens kijken hoe het precies werkt.
Welkom welkom!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef hardy_party het volgende:
Het belangrijkste advies wat ik je nu kan geven is: ga trainen! Kies een trainingstype (scoren, positiespel of verdedigen), koop voor deze linie 17 jarige spelers met redelijk op die skill en train ze op zodat je er geld mee verdient. Je moet dan ook een opstelling kiezen waarmee je zoveel mogelijk spelers traint en elke week een friendly spelen zodat je nog meer spelers kunt trainen. Doordat je spelers op die linie beter worden, wordt je team sterker, en als je ze verkoopt (met veel winst) kun je dat geld weer investeren in andere delen van je team.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef hardy_party het volgende:
Wat een snelle reacties trouwensIk ben nu met seizoen 3 bezig, en heb sterk het gevoel dat ik nog steeds op hetzelfde niveau zit als een half jaar terug. Ik presteer steeds slechter, en mijn spelers worden alleen maar minder
Mijn teamnaam is trouwens FC De Heideroos en mijn trainingsintensiteit is 90% en conditie is 30%.
Done. http://www.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=13660959&n=1&v=0quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ervaring minute-based geworden. Ik zou bijna zeggen dat het met de leeftijd te maken heeft. Maar het is inderdaad heel erg vreemd. Anders een post op het forum van HT eraan wagen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:50 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, ik heb het vlaggetje van Costa Rica gewonnen
Thanksquote:
Dat komt ook door de fanverwachting van dit seizoen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:24 schreef Flappekz het volgende:
6 supporters opgezegd?!?! Dat gebeurde me niet eens toen ik iedere week minder dan 50 hatstats haalde
Nee, die is hetzelfde als vorig seizoen ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt ook door de fanverwachting van dit seizoen waarschijnlijk.
En de verwachting van de fans voor die wedstrijd? Was die dan hoger dan normaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die is hetzelfde als vorig seizoen ...
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de verwachting van de fans voor die wedstrijd? Was die dan hoger dan normaal?
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Al hadden ze wel verwacht te winnen gisteren, en aangezien ik met PIC heb verloren....dat zou het best weleens kunnen zijn.
Ik ga ook PIC spelen zondag. Misschien dat ik dan wel verlies, maar dat risico neem ik wel.quote:Teamgeest staat inmiddels alweer op bedaard. Aanstaande zondag kan ik ook weer PICcen
Ik heb hetzelfde, als is mijn mid zondag met PIC en in een uitwedstrijd vermoedelijk hoger dan dat van mn tegenstander. In potentie heb ik denk ik het beste middenveld in mn competitie. Alleen mijn aanval, vleugelverdediging (vleugeltrainees zonder def) en keeper slaan nog nergens opquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen.
[..]
Ik ga ook PIC spelen zondag. Misschien dat ik dan wel verlies, maar dat risico neem ik wel.
Netjes! Nog kunnen PICcen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef elby1988 het volgende:
Hoppaa, voor het eerst naar de 3e ronde. Solide 5-0!
Nee. Heb normal gespeeld. Misschien niet nodig geweest, maar dat weet je nooit natuurlijk. Volgende bekerronde ben ik kansloos, dus dit wordt 3x PICcen.. (kansloos competitie, kansloos beker, vaststaande overwinning competitie)quote:
Op zich wel zonde, maar je kunt het gelukkig dubbel en dwars weer rechtPICcenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee. Heb normal gespeeld. Misschien niet nodig geweest, maar dat weet je nooit natuurlijk. Volgende bekerronde ben ik kansloos, dus dit wordt 3x PICcen..
Heb nu dit:
Teamgeest: tevreden
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Die inkomsten maken ook een hoop goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel zonde, maar je kunt het gelukkig dubbel en dwars weer rechtPICcen
Ik kom al seizoenen lang in de 2e ronde iemand tegen die aan me gewaagd is waardoor ik er altijd uitvlieg als ik PIC.... ik wil ook eens mazzelquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n tegenstander
Maar lekker toch, volgende week gewoon hetzelfde doen. Extra PIC en extra inkomsten, ik zou zo met je willen ruilen!
Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe hoog je speelt, in de meeste gevallen heb je het makkelijker de eerste ronden als je hoger speelt. Wel heb je dan ook pas veel later een eventuele thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom al seizoenen lang in de 2e ronde iemand tegen die aan me gewaagd is waardoor ik er altijd uitvlieg als ik PIC.... ik wil ook eens mazzel
Meestal kom ik niet aan thuiswedstrijden toequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe hoog je speelt, in de meeste gevallen heb je het makkelijker de eerste ronden als je hoger speelt. Wel heb je dan ook pas veel later een eventuele thuiswedstrijd.
Ik vrees dat ik daar ook niet aan toe kom. Wel jammer op zich, twee seizoenen geleden kon ik als VII team met thuisvoordeel nog een div III verslaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet aan thuiswedstrijden toe
Dat heb ik ook een keertje mogen doen, was erg leuk....ik ga die wedstrijd nog eens ff terugzoeken denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar ook niet aan toe kom. Wel jammer op zich, twee seizoenen geleden kon ik als VII team met thuisvoordeel nog een div III verslaan.
Waarschijnlijk mag jij vanaf wedstrijd 5 thuis spelen. Dat had ik althans vorig seizoen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar ook niet aan toe kom. Wel jammer op zich, twee seizoenen geleden kon ik als VII team met thuisvoordeel nog een div III verslaan.
quote:Olly van Egeraat [playerid=272734973]
17 years and 24 days, Next birthday: 05-04-2010
In passable form, weak stamina.
A nasty fellow who is balanced and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 07-01-2010 (2/41), )
Total Skill Index (TSI): 590
Wage: 370 ¤/week 5 920 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Deadline: 10-01-2010 14:01
(3 days 0hr 0min)
Asking price: 0 ¤
Klopt, in passen, Die stond namelijk al een tijdje op geel. Heb hem meteen gepromoveerd toen PM ook naar passable gegaan is. Komt vanavond pas in de TU namelijk ;-)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vergis ik me als ik zeg dat ie best hoog zit?
Da's wel vervelend ja...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens mn skilltrade gister maar 43 minuten 50% training gehad en nu een plus 2
Samenvatting:quote:Player skills
Keeper: unknown
Defending:
4/8-1/4
unknown (max weak)
Playmaking:
7/86/7
passable (max solid)
Winger:
6/8-1/6
unknown (max passable)
Passing:
3/8
poor (max poor)
Scoring: unknown
Set pieces: unknown
Die is nicequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh en dit wordt mn volgende eurokanon:
[..]
Samenvatting:
Gaat voor zijn 17j0d (nog 70 dagen) goed PM/redelijk Winger halen
Die gaat goed/goed niet halen voor 17.0, maar ik laat m in de jeugd lekker uittrainen. Daarna train ik m zelf verderquote:Arnoud Jalink (64637373)
16 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 22-02-2010
Specialiteit: Koppen
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-10-2009 08:52 (74 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: matig (max. goed)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Leuk! Waar kun je die winnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
leuk boek trouwens! Zou leuk zijn als je die ergens zou kunnen winnen
[ afbeelding ]
Whehe, mietjequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Happel komt hier tegenwoordig ook toch?
Een ander voetbalforum zullen we dan maar zeggen
Dit is mijn grootste talent, al vraag ik me af hoe lang het wel niet gaat duren voordat ie uitgetraind is...quote:10. Volkert Colen (A) (71386812)
16 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 12-03-2010
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: zwak (max. uitstekend)
Jammer dat ie niet technisch is zeg...verder issiequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste talent, al vraag ik me af hoe lang het wel niet gaat duren voordat ie uitgetraind is...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ander topic maar even quoten dan.
[..]
nu je het zegt!
Hij is al uitgetraind op keepen, en wordt nu nog getraind op verdedigen. Spelhervatten ga ik denk ik niet meer aan beginnen, aangezien ik ook een zooi verdedigen/pm spelertjes heb rondlopen die ik nu wil trainen...quote:Patriek Taekema
16 jaar en 68 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
3/83/3
slecht (max. slecht)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel:
1/?
rampzalig (max. onbekend)
Passen: onbekend
Misschien moet je hem hockeytraining gevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef NelisZ het volgende:
Mijn grootste talent, en ook de eerste speler die ik scoute![]()
[..]
Hij is al uitgetraind op keepen, en wordt nu nog getraind op verdedigen. Spelhervatten ga ik denk ik niet meer aan beginnen, aangezien ik ook een zooi verdedigen/pm spelertjes heb rondlopen die ik nu wil trainen...
Ik zou gewoon versterken ongeacht het moment. Je weet nooit wat je tegenstanders doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Wooowwween miljoen gehad voor m'n jeugdpull! Had op 500.000 gerekend
moest even ergens m'n blijdschap kwijt.
Ik heb alleen geen idee wat met het geld te doen; volgens mij ga ik met dit team al kampioen worden.. Kan ik dan beter aanwinsten kopen in het tussenseizoen als de prijzen laag zijn?
Gefeliciteerd met je vangstquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb alleen geen idee wat met het geld te doen; volgens mij ga ik met dit team al kampioen worden.. Kan ik dan beter aanwinsten kopen in het tussenseizoen als de prijzen laag zijn?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Gewoon even op de transferlijst kijken wat vergelijkbare spelers opbrengen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hebben mensen hier enig idee wat deze jongen mij op kan leveren?
Kan hem op 17,0 promoveren naar mijn a team:
16 jaar en 91 dagen, volgende verjaardag: 28-01-2010
Speler kan pas gepromoveerd worden over 20 dagen
Team: Jong Hoppa
Arriveerde bij de club: 04-10-2009 11:15 (95 dagen geleden)
Specialiteit: Snel
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: zwak (max. zwak)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon even op de transferlijst kijken wat vergelijkbare spelers opbrengen.
Euhm. Je gaat gewoon de transferlijst af op zoek naar spelers die vergelijkbaar zijn. Vervolgens kijk je waar die voor verkocht worden. Wij zullen anders ook moeten gokken wat die speler moet opbrengen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
[..]
Daar wordt de specialiteit niet in meegenomen, en volgens mij ook het aantal dagen niet.......
Afhankelijk van zijn salaris zou ik hem als wing-trainer erg aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hebben mensen hier enig idee wat deze jongen mij op kan leveren?
Kan hem op 17,0 promoveren naar mijn a team:
16 jaar en 91 dagen, volgende verjaardag: 28-01-2010
Speler kan pas gepromoveerd worden over 20 dagen
Team: Jong Hoppa
Arriveerde bij de club: 04-10-2009 11:15 (95 dagen geleden)
Specialiteit: Snel
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: redelijk (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: zwak (max. zwak)
Dat dus. Wij kunnen ook wel gaan gokken wat hij gaat opleveren, maar doe zelf wat moeite en zoek vergelijkbare spelers op de transferlijst.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Je gaat gewoon de transferlijst af op zoek naar spelers die vergelijkbaar zijn. Vervolgens kijk je waar die voor verkocht worden. Wij zullen anders ook moeten gokken wat die speler moet opbrengen.
Iemand?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:46 schreef elby1988 het volgende:
Transfers voor Raul Bicudo
Datum Van Aan Prijs TSI toen
07-01-2010 Witte Voetjes Halmstad AB 3 113 000 ¤ 13 300
20-07-2009 Wikingi Witte Voetjes 2 040 000 ¤ 10 200
Altijd fijn!
Nu alleen volgende probleem. Heb nog een trainee ruimte over, maar heb ook nu nog een vleugel speler nodig! Wat kan ik het beste doen? Sterke vleugel (30 jaar?) als FC en dan een goedkope tarinee die redelijk is en 17?.. Of iets anders?
thnx
tobben (ww): inzitten over, kniezen, peinzen, piekerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zou doen wat je zegt inderdaad
wat is het tobben dan?
Ga ik ook weer niet redden. Tenzij ik tegen een promovendus zondag mn B team opstel en verlies. Zodat ik Woensdag met mn A team verder zou kunnen komen. Maar ja wil ik dat risico gaan lopen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet aan thuiswedstrijden toe
Het huisje ziet er leuk uit hoor, voor zover ik dat van foto's kan bepalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef elby1988 het volgende:
[..]
tobben (ww): inzitten over, kniezen, peinzen, piekeren
leuke spele, maar dat bodquote:Dimitar Popov (272680853)
Bulgaria 17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 25-04-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: gushterche (sinds 06-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 3 770
Loon: 810 ¤/week
12 960 ¤ / seizoen
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Deadline: 09-01-2010 15:36 (1 dag 19u 0m)
Vraagprijs: 1 600 000 ¤
Hoogste bod: 10 123 444 ¤ door FC Würzburg 1986
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 3/20 slecht
En het is nog een echte bidwar ook:quote:
quote:06-01-2010 18:30 10 123 444 ¤ FC Würzburg 1986
06-01-2010 18:08 9 435 000 ¤ FC Würzburg 1986
06-01-2010 17:46 9 250 000 ¤ Sagita Warszawa
06-01-2010 17:13 8 845 444 ¤ FC Würzburg 1986
06-01-2010 17:11 8 671 000 ¤ RSC Ana Ivanovic
06-01-2010 17:10 8 500 444 ¤ FC Würzburg 1986
06-01-2010 17:04 7 651 000 ¤ RSC Ana Ivanovic
06-01-2010 16:41 7 500 444 ¤ FC Würzburg 1986
06-01-2010 16:02 7 250 000 ¤ Sagita Warszawa
06-01-2010 15:57 6 764 444 ¤ FC Würzburg 1986
Gaaf huis hoor! Ik zou er niet over twijfelen! Hoe langer je wacht deste groter de kans dat iemand anders m neemt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Iemand?
Ahh! mijn vriendin en ik zijn vanmiddag gaan kijken naar een appartementje en zijn he-le-maal verliefd!Zijn nu vooral erg aan het tobben!
![]()
p,s, Nja, 2 bekeken. 1 had als eigenaar een Turk (sorry, maar het beeld is nogal bevestigd) die niet eens de moeite nam het de douche en wc schoon te maken toen we kwamen. Echt, het was erger dan menig " Rob Geus" - huis!![]()
Hoor ik een vraag naar foto's?![]()
1
2
3
4
5
6
Klein maar fijn![]()
OMFGquote:
Gaafquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Angelob het volgende:
[..]
Het is misschien wel heel erg toevallig, maar ik heb bij hem in de competitie gezeten...
28-01-2007 20:00 Competitie FC Jenever - Ajax Rotterdam 2 – 0 50 511 Zonnig
21-01-2007 20:00 Competitie Ajax Rotterdam - FC Jenever 1 – 1 37 669 Half bewolkt
Bijna 3 jaar terug dus.
Of foto's lijkt het altijd groter, maar het blijft leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het huisje ziet er leuk uit hoor, voor zover ik dat van foto's kan bepalen.
Eigenlijk is het heel simpel:
Als jullie alle 2 weg zijn van het huisje, het in een leuke buurt staat én het betaalbaar is:
Doen!
Huis...? Niet overdrijven hèquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaaf huis hoor! Ik zou er niet over twijfelen! Hoe langer je wacht deste groter de kans dat iemand anders m neemt.
Ik ben 21, zit in mijn 3e jaar Geneeskunde dus ik ben nog minimaal 3-4 jaar bezigquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar 1 slaapkamer of zie ik dat verkeerd? Nog geen kinderplannen dus neem ik aan?
[frans bauer]dan zou ik het gewoon doen!![/frans bauer]quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik ben 21, zit in mijn 3e jaar Geneeskunde dus ik ben nog minimaal 3-4 jaar bezig.. Kinderen wachten we zeker nog even mee..
Althans,, het staat niet gepland!
Zijn transfervergelijking geeft dit:quote:César Mariño [playerid=65444302]
32 jaar en 20 dagen, volgende verjaardag: 09-04-2010
Geboren in: España
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: FC Pingeldoos (sinds 29-04-2009 (14/38), 2s 4w 1d)
Total Skill Index (TSI): 12 440
Loon: 10 284 ¤ (8 570 ¤) /week inclusief 20% bonus 164 544 ¤ / seizoen
Specialiteit: Koppen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: formidabel
Deadline: 09-01-2010 00:00
(1 dag 3u 9m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Denken jullie dat 2,5M veel teveel is, gezien zijn ervaring, leiderschap en koppen?quote:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12100371489 06-01-2010 (2/41) 7 410 1 275 000 ¤ 32 matig
70710978 05-01-2010 (2/41) 5 550 990 000 ¤ 33 matig
51109472 05-01-2010 (2/41) 3 550 1 029 000 ¤ 34 goed
37769852 05-01-2010 (2/41) 1 220 261 000 ¤ 35 redelijk
56203810 04-01-2010 (2/41) 5 100 1 134 000 ¤ 33 goed
29354154 04-01-2010 (2/41) 2 750 651 000 ¤ 35 goed
28684377 04-01-2010 (2/41) 1 810 806 000 ¤ 35 zwak
64161607 03-01-2010 (1/41) 2 380 910 000 ¤ 34 slecht
37012362 02-01-2010 (1/41) 2 160 551 000 ¤ 36 matig
38975920 02-01-2010 (1/41) 3 070 1 425 000 ¤ 35 matig
Mediaangemiddelde prijs 950 000 ¤
Gemiddelde prijs 903 200 ¤
Dat is een prima prijs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:54 schreef Flappekz het volgende:
Mensen, ff jullie mening nodig:
Ik heb deze speler op het oog, met name om als FC te gaan gebruiken, maar nu ook nog als tweede spits in mn A-team:
[..]
Zijn transfervergelijking geeft dit:
[..]
Denken jullie dat 2,5M veel teveel is, gezien zijn ervaring, leiderschap en koppen?
En met zijn huidige ervaring kost het me tussen de 394.700 en 430.000 om hem eventueel na een seizoen om te toveren tot een goed coach, en tussen de 2.806.800 en 3.076.800 om er eventueel een uitstekend coach van te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een prima prijs.
Iemand met redelijk LS kost 0,5M meer ten opzichte van de TV, dus 1M meer voor een goed LS vind ik acceptabel.
TV:quote:30 jaar en 20 dagen, volgende verjaardag: 09-04-2010
Israel
zwak in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Atletico Piramide
(sinds 05-02-2009 (2/38), 3s)
Total Skill Index (TSI): 41 350
Loon: 19 620 ¤ (16 350 ¤) /week inclusief 20% bonus
313 920 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-01-2010 06:27 (9u 30m)
Vraagprijs: 3 000 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 15/20 reusachtig
Passen: 10/20 uitmuntend
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 92718754 02-01-2010 (1/41) 48 310 2 816 000 ¤ 30 goed 93793619 27-12-2009 (16/40) 51 730 2 429 000 ¤ 30 goed 92367805 20-12-2009 (15/40) 36 660 2 380 000 ¤ 30 zwak 93600776 17-12-2009 (15/40) 37 810 1 692 000 ¤ 30 matig 90615207 13-12-2009 (14/40) 43 500 1 561 000 ¤ 30 redelijk 4314820 10-12-2009 (14/40) 52 520 1 900 000 ¤ 30 redelijk 92367805 05-12-2009 (13/40) 43 660 1 692 000 ¤ 30 matig 81180205 09-11-2009 (10/40) 43 820 2 000 000 ¤ 30 zwak 98402395 19-10-2009 (7/40) 39 590 2 185 000 ¤ 30 goed 98402395 26-09-2009 (3/40) 37 520 1 875 000 ¤ 30 goed Mediaangemiddelde prijs 1 950 000 ¤ Gemiddelde prijs 2 053 000 ¤ |
Zullen we gewoon alle2 een bod doen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef elby1988 het volgende:
Zelfde verhaal als Flappekz:
[..]
TV:
[ code verwijderd ]
3 miljoen? Of is dat kapitaalvernietiging? kan wel lang mee denk ik..
OK!quote:
Zie je wanneer hij wordt verkocht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zullen we gewoon alle2 een bod doen?
[..]
OK!
Ik ben dan al bijna op weg naar mn werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:08 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zie je wanneer hij wordt verkocht?
Koop jij hem dan voor me ?;)quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben dan al bijna op weg naar mn werk
Ik moet hierna nog een trainee kopen, maar heb nog 7 tonquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog maar net genoeg voor mijn speler
Moet genoeg zijn, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik moet hierna nog een trainee kopen, maar heb nog 7 ton
Twijfel nog een beetje waar ik het meeste winst op kan maken met positiespel trainen.. redelijk kopen en trainen tot uitmuntend?.. 2 seizoenen, zoiets denk ik aan..quote:
Dan moet je ff de trainingsweken uitrekenen. Hou rekening met 100% / 50% training en tussenweken...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Twijfel nog een beetje waar ik het meeste winst op kan maken met positiespel trainen.. redelijk kopen en trainen tot uitmuntend?.. 2 seizoenen, zoiets denk ik aan..
Winstgevend is het sowiesoquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je ff de trainingsweken uitrekenen. Hou rekening met 100% / 50% training en tussenweken...
Maar het klink in ieder geval prima winstgevend.
Dat moet je sowieso altijd doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Winstgevend is het sowieso
17 jaar traint in 7 weken. Dus 2 popt per seizoen moet lukken. jaar erna misschien 2 pops in 2 weken langer.
Als ik gewoon iemand zoek die bijna popt ben ik er natuurlijk veel en veel eerder :p
17 jaar traint in 8 weken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Winstgevend is het sowieso
17 jaar traint in 7 weken. Dus 2 popt per seizoen moet lukken. jaar erna misschien 2 pops in 2 weken langer.
Als ik gewoon iemand zoek die bijna popt ben ik er natuurlijk veel en veel eerder :p
O, kan ook. Maar als de eerste pop binnen 2 weken gebeurd ben ik natuurlijk al een stuk beter bezig!quote:
Ik denk dat je hem niet krijgt voor 3M.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
O, kan ook. Maar als de eerste pop binnen 2 weken gebeurd ben ik natuurlijk al een stuk beter bezig!dan haal ik het voor eind 18 uitmuntend..
Maar wat denk jij van die vleugelspeler?..
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem niet krijgt voor 3M.
Ja huisje klinkt zo denegerend vind ik. Het blijft een huis hoe groot of klein t ook is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Of foto's lijkt het altijd groter, maar het blijft leukMorgenochtend 10 uur zit ik aan de telefoon om te bellen of het nog vrij is!
[..]
Huis...? Niet overdrijven hè
Lol. prachtig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze blijven maar bieden op die gast. 11M al
EDIT - 12,7 nu
Dat Duitse team in de bidwar traint tdfw's zo te zien. Heeft vorig seizoen ook al een Braziliaan voor 10M binnen gehaald.quote:
Nopequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Armageddon het volgende:
Kan je ook gewoon een bod doen buiten dat bieden op een speler? Dat je gewoon een team benaderd en een bod doet?
Dat is toch ziek zoveel voor een speler! Kan me niet voorstellen dat je ooit die speler voor zoveel weer kan verkopen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze blijven maar bieden op die gast. 11M al
EDIT - 12,7 nu
Het gaat die mensen ook niet om het winst maken op een speler oid, maar om het trainen van een (eigen) nationaal speler. Er zijn echt verscheidene teams met als enige doel het onderhouden en doortrainen van 1 international...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:00 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat is toch ziek zoveel voor een speler! Kan me niet voorstellen dat je ooit die speler voor zoveel weer kan verkopen...
In de pokket! ga nu weer slapen. Werk ze Flappekzquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem niet krijgt voor 3M.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
In de pokket! ga nu weer slapen. Werk ze Flappekz
Verder qua vorm ook wel een fijne update!quote:Alessandro Bonci
Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Hier geen training..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Verder qua vorm ook wel een fijne update!
Excuus.. Geen pops..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen training dan? Verkeerde opstelling gebruikt?
Super! Nu ik nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
In de pokket! ga nu weer slapen. Werk ze Flappekz
Moet ik met je meedenken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef GotC het volgende:
2 stijgerts!
1 van 17j90 dagen, naar formidabel positiespel (en matig scoren). Transfervergelijking staat op 1.3 miljoen
1 van 18j96 dagen, naar formidabel positiespel. Transfervergelijking staat op 700.000
Misschien beiden verkopen..denk, denk..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Lijkt me een leuk spel!
Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden.
Jouw team doet t nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Lijkt me een leuk spel!
Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden.
Whehehequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef -J-D- het volgende:
Hoolieganzen gaat nooit verloren.
Ow fuck, had m'n naam gewijzigd.
Fok-Cup-Winnaar gaat nooit verloren!
Dacht het nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed moment om dat dus weer te gaan behalen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dacht het niet
Hebben jullie ooit nog iets op Fok! vernomen van sirdalord, Madkow of qyn?
quote:
De eerste is een nieuwe trainee, 19y21d met formidabel positiespel. Die blijft nog wel eventjes, daar zitten nog wel twee niveaus in dit seizoen! De rest ga ik verkopen om wat sterkere trainees terug te kunnen halen.quote:Hasse Vinbom
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from weak to inadequate.
Jean Montagnac
All that hard work paid off! His passing skill improved from passable to solid.
Annunziato Fiorentini
His passing proficiency improved from passable to solid.
Daniel Winter
His passing proficiency improved from inadequate to passable.
Radboud van Doesburg
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from inadequate to passable.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef rompompom het volgende:
-J-D-!! Alle leerlingen nog onder controle?
Nuttige training vandaag:
[..]
De eerste is een nieuwe trainee, 19y21d met formidabel positiespel. Die blijft nog wel eventjes, daar zitten nog wel twee niveaus in dit seizoen! De rest ga ik verkopen om wat sterkere trainees terug te kunnen halen.
nicequote:Heikki Tokkola
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Heikki Tokkola (CV) (247521017)
19 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2010
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Montignacciequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef rompompom het volgende:
-J-D-!! Alle leerlingen nog onder controle?
Nuttige training vandaag:
[..]
De eerste is een nieuwe trainee, 19y21d met formidabel positiespel. Die blijft nog wel eventjes, daar zitten nog wel twee niveaus in dit seizoen! De rest ga ik verkopen om wat sterkere trainees terug te kunnen halen.
very nicequote:
Androidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
geen iPhone mensen hier geloof ik he? Ik heb een toffe voetbalquiz app gemaakt
Goedzo! Volgens mij hebben we dat laatste ook al eerder meegekregen, ik wist het wel in ieder geval. Daar ook alles goed mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ondertussen hebben we zelf ook maar een mini-leerling op de wereld gezet
Ah ok, dat wist ik niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goedzo! Volgens mij hebben we dat laatste ook al eerder meegekregen, ik wist het wel in ieder geval. Daar ook alles goed mee?
2 hattrickende vrouwen, that's about itquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet meer.
Helemaal top!
Nog iets gemist hier?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet meer.
Helemaal top!
Nog iets gemist hier?
Mooie samenvatting van mijn TUquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen stijgers en vorm.....tja...vorm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |