Voor zover ik weet is ervaring minute-based geworden. Ik zou bijna zeggen dat het met de leeftijd te maken heeft. Maar het is inderdaad heel erg vreemd. Anders een post op het forum van HT eraan wagen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef rompompom het volgende:
Ervaring, het blijft echt ongrijpbaar voor me. Deze knakker heeft inmiddels 37 wedstrijden voor me gespeeld en is nog steeds niet gestegen.
60. János Horváth (CD)(155999512)
35 years and 7 days, Next birthday: 21-04-2010
In weak form, poor stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
En nee, hij heeft niet alleen maar friendlies gespeeld, hij speelt elke wedstrijd. Geen blessures gehad of wat dan ook. Wat ook raar is, is dat op z'n alltid pagina er vrijwel geen wedstrijden bij mijn team staan.
http://alltid.org/player/155999512/
O, ik zie dat dat een db probleem is bij alltid, nvm.
Een andere FC heeft 63 wedstrijden gespeeld en is slechts gestegen van zwak naar matig, maar dat zou nog net kunnen.
Heeft het te maken met het feit dat ik 253 speel? Er staat niet in de regels dat spelers dan geen xp punten krijgen ofzo en andere spelers zijn wel gestegen. Raar verhaal.
Heel raar, ik moet dat ook maar eens beter bij gaan houden. Het hoort nu gewoon te gebeuren bij 14 wedstrijden had ik begrepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef rompompom het volgende:
Ervaring, het blijft echt ongrijpbaar voor me. Deze knakker heeft inmiddels 37 wedstrijden voor me gespeeld en is nog steeds niet gestegen.
60. János Horváth (CD)(155999512)
35 years and 7 days, Next birthday: 21-04-2010
In weak form, poor stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
En nee, hij heeft niet alleen maar friendlies gespeeld, hij speelt elke wedstrijd. Geen blessures gehad of wat dan ook. Wat ook raar is, is dat op z'n alltid pagina er vrijwel geen wedstrijden bij mijn team staan.
http://alltid.org/player/155999512/
O, ik zie dat dat een db probleem is bij alltid, nvm.
Een andere FC heeft 63 wedstrijden gespeeld en is slechts gestegen van zwak naar matig, maar dat zou nog net kunnen.
Heeft het te maken met het feit dat ik 253 speel? Er staat niet in de regels dat spelers dan geen xp punten krijgen ofzo en andere spelers zijn wel gestegen. Raar verhaal.
Daar ben je nu al zo zeker van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef kristyle het volgende:
Hoera voor de eerste keer in de club zijn bestaan gaan we door naar de 3e ronde
Ik heb nog nooit tegen afstandsschoten gespeeld, maar het lijkt me dat je als tegenstander van een team dat afstandsschoten speelt, weinig verdediging nodig hebt. Ik zou dus All Offensive spelen maar ik zou wachten op bevestiging van een kenner voor je dit ook daadwerkelijk doet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef Dynia het volgende:
iemand nog tips voor mijn bekerwedstrijd?
Ik speel in VII hij in V
Hij speelt 3-5-2 met afstandschoten..Hoe kun je je beste hiertegen wapenen? 5-4-1 op de counter een goede manier? Zo wil ik nu gaan spelen namelijk...:)
Ik speel wel met mijn trainees (verdediging) maar wil wel graag enige tegenstand geven, en als het meezit de overwinning stelen...
Ik heb ze wel ingevuld, omdat ik de kans redelijk aanwezig achtte dat het zover zou komen. Nou speelt die gozer volgens mij voor t eerst in zn leven 3-5-2 ipv 5-3-2 of 4-4-2. Resultaat: 3-0 achter met rust en slechts 51% balbezitquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb overigens geen penalty's ingevuld... omdat ik dacht dat ik toch kansloos zou zijn
Tactisch overklast dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ze wel ingevuld, omdat ik de kans redelijk aanwezig achtte dat het zover zou komen. Nou speelt die gozer volgens mij voor t eerst in zn leven 3-5-2 ipv 5-3-2 of 4-4-2. Resultaat: 3-0 achter met rust en slechts 51% balbezit
Nee, ik speel met mn B-trainees en verder mn sterkst mogelijke middenveld met PIC. Moet mn TS flink opkrikken voor in de competitiequote:
Ik bedoelde meer dat ie een tactiek uit de hoed tovert die jij niet had verwachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik speel met mn B-trainees en verder mn sterkst mogelijke middenveld met PIC. Moet mn TS flink opkrikken voor in de competitie
Ach ja. Al had ik t wel verwacht, ik had nog steeds in dezelfde opstelling gespeeld. Momenteel nog vrij weinig opties met maar 1 spits en 1 defquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ie een tactiek uit de hoed tovert die jij niet had verwacht
Yup.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit in de verlenging.... zul je zien dat het op pingels aankomt
Wat gebeurt er als je die niet hebt ingesteld... worden ze dan ad random ingevuld?
Ach ja... ik heb eigenlijk toch geen spelhervatters in mijn team behalve een spits die ik niet heb opgesteldquote:
quote:Jan-Chris de Winkel (CM) (121020723)
29 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2010
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-03-2009 (5/38), 2s 12w 3d)
Total Skill Index (TSI): 52 860
Loon: 48 550 ¤/week
776 800 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 16/20 buitenaards
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Dat is serieus balen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:58 schreef Flappekz het volgende:
Mn derde trainee deze week met een blessure eraf
Gelukkig vielen die van zondag wel mee, een +1 die vandaag zn trainingsminuten heeft vol kunnen maken, en een +2 die maar 8 minuten training krijgt, als ie dat uberhaupt haalt.quote:
Die 8 minuten training krijgt hij sowieso. Ongeacht de duur van zijn blessure. Die van vandaag rkrijgt ook training voor zolang hij heeft gespeeld ongeacht de duur van zijn blessure. Gewoon hopen dat ze uiterlijk woensdag weer kunnen spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig vielen die van zondag wel mee, een +1 die vandaag zn trainingsminuten heeft vol kunnen maken, en een +2 die maar 8 minuten training krijgt, als ie dat uberhaupt haalt.
Die van vandaag ging groggy er vanaf, ben benieuwd
Dan krijgt die van vandaag mooi 85 minuten training oidquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die 8 minuten training krijgt hij sowieso. Ongeacht de duur van zijn blessure. Die van vandaag rkrijgt ook training voor zolang hij heeft gespeeld ongeacht de duur van zijn blessure. Gewoon hopen dat ze uiterlijk woensdag weer kunnen spelen.
Ik was het zelf, jij bevestigde het.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is een goeie tactiek geweest dan. Had je daar hulp bij of was je zelf zo geniaal?
Had ik maar zo'n tegenstanderquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Stel ik mn B team op. Stel pic in zoals jullie zeiden. Win ik nog
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook niet erg maar wel vaag. Ik had die gast nog gezegd dat ik met mn B team ging spelen. Misschien dat ie dacht hier wel mee te winnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n tegenstander
Maar lekker toch, volgende week gewoon hetzelfde doen. Extra PIC en extra inkomsten, ik zou zo met je willen ruilen!
Volgens mij met FoxTrick.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef kristyle het volgende:
Outpost, met welke add-on(indien firefox) of welk programma kan je die balk en hatstats zien?
Wat voor conditiepercentage heb je ingesteld bij je training? En wat is je teamnaam of teamid? Kunnen we even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef hardy_party het volgende:
Hallo, ik ben redelijk nieuw, of nou ja.. ik speel het spel nu een jaar.
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe trainer gekocht voor 800 000. Je krijgt zomaar een random trainer waarbij je alleen de ervaring en trainersvaardigehden kan kiezen. Maar ik heb een trainer gekregen met een klote karakter.
Nu hebben als mijn speler 'waardeloos' als vorm, terwijl ik wel op vorm train (al heel lang).
Moet ik weer al mijn geld gaan vergokken, met de hoop dat ik nu een trainer krijg die geen klootzak is?
Nee, het karakter van je coach heeft geen enkel effect op zijn prestaties! Het enige wat belangrijk is is zijn coachvaardigheid (voor je training) en zijn leiderschap (voor je teamgeest). Dat veel spelers een lage vorm hebben kun je alleen oplossen door hun te laten spelen, en een stukje geluk/random. Ik zou ook stoppen met het trainen van algemeen (vorm) en een normale skill gaan trainen, hier kan je veel geld mee verdienen en dat is belangrijk om hoger op te komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef hardy_party het volgende:
Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe trainer gekocht voor 800 000. Je krijgt zomaar een random trainer waarbij je alleen de ervaring en trainersvaardigehden kan kiezen. Maar ik heb een trainer gekregen met een klote karakter.
Nu hebben als mijn speler 'waardeloos' als vorm, terwijl ik wel op vorm train (al heel lang).
Moet ik weer al mijn geld gaan vergokken, met de hoop dat ik nu een trainer krijg die geen klootzak is?
Je kan heel veel met FoxTrick. Te veel als je t mij vraagt en daarom heb ik veel uit gezet. Maar ze hebben heel veel handige links ed waardoor hattrick een stuk makkelijker werkt. Vind ik dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef kristyle het volgende:
Bedankt, heb het net geďnstalleerd. Nu eens kijken hoe het precies werkt.
Welkom welkom!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef hardy_party het volgende:
Het belangrijkste advies wat ik je nu kan geven is: ga trainen! Kies een trainingstype (scoren, positiespel of verdedigen), koop voor deze linie 17 jarige spelers met redelijk op die skill en train ze op zodat je er geld mee verdient. Je moet dan ook een opstelling kiezen waarmee je zoveel mogelijk spelers traint en elke week een friendly spelen zodat je nog meer spelers kunt trainen. Doordat je spelers op die linie beter worden, wordt je team sterker, en als je ze verkoopt (met veel winst) kun je dat geld weer investeren in andere delen van je team.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef hardy_party het volgende:
Wat een snelle reacties trouwensIk ben nu met seizoen 3 bezig, en heb sterk het gevoel dat ik nog steeds op hetzelfde niveau zit als een half jaar terug. Ik presteer steeds slechter, en mijn spelers worden alleen maar minder
Mijn teamnaam is trouwens FC De Heideroos en mijn trainingsintensiteit is 90% en conditie is 30%.
Done. http://www.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=13660959&n=1&v=0quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ervaring minute-based geworden. Ik zou bijna zeggen dat het met de leeftijd te maken heeft. Maar het is inderdaad heel erg vreemd. Anders een post op het forum van HT eraan wagen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:50 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, ik heb het vlaggetje van Costa Rica gewonnen
Thanksquote:
Dat komt ook door de fanverwachting van dit seizoen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:24 schreef Flappekz het volgende:
6 supporters opgezegd?!?! Dat gebeurde me niet eens toen ik iedere week minder dan 50 hatstats haalde
Nee, die is hetzelfde als vorig seizoen ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt ook door de fanverwachting van dit seizoen waarschijnlijk.
En de verwachting van de fans voor die wedstrijd? Was die dan hoger dan normaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die is hetzelfde als vorig seizoen ...
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de verwachting van de fans voor die wedstrijd? Was die dan hoger dan normaal?
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Al hadden ze wel verwacht te winnen gisteren, en aangezien ik met PIC heb verloren....dat zou het best weleens kunnen zijn.
Ik ga ook PIC spelen zondag. Misschien dat ik dan wel verlies, maar dat risico neem ik wel.quote:Teamgeest staat inmiddels alweer op bedaard. Aanstaande zondag kan ik ook weer PICcen
Ik heb hetzelfde, als is mijn mid zondag met PIC en in een uitwedstrijd vermoedelijk hoger dan dat van mn tegenstander. In potentie heb ik denk ik het beste middenveld in mn competitie. Alleen mijn aanval, vleugelverdediging (vleugeltrainees zonder def) en keeper slaan nog nergens opquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen.
[..]
Ik ga ook PIC spelen zondag. Misschien dat ik dan wel verlies, maar dat risico neem ik wel.
Netjes! Nog kunnen PICcen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef elby1988 het volgende:
Hoppaa, voor het eerst naar de 3e ronde. Solide 5-0!
Nee. Heb normal gespeeld. Misschien niet nodig geweest, maar dat weet je nooit natuurlijk. Volgende bekerronde ben ik kansloos, dus dit wordt 3x PICcen.. (kansloos competitie, kansloos beker, vaststaande overwinning competitie)quote:
Op zich wel zonde, maar je kunt het gelukkig dubbel en dwars weer rechtPICcenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee. Heb normal gespeeld. Misschien niet nodig geweest, maar dat weet je nooit natuurlijk. Volgende bekerronde ben ik kansloos, dus dit wordt 3x PICcen..
Heb nu dit:
Teamgeest: tevreden
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Die inkomsten maken ook een hoop goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel zonde, maar je kunt het gelukkig dubbel en dwars weer rechtPICcen
Ik kom al seizoenen lang in de 2e ronde iemand tegen die aan me gewaagd is waardoor ik er altijd uitvlieg als ik PIC.... ik wil ook eens mazzelquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n tegenstander
Maar lekker toch, volgende week gewoon hetzelfde doen. Extra PIC en extra inkomsten, ik zou zo met je willen ruilen!
Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe hoog je speelt, in de meeste gevallen heb je het makkelijker de eerste ronden als je hoger speelt. Wel heb je dan ook pas veel later een eventuele thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom al seizoenen lang in de 2e ronde iemand tegen die aan me gewaagd is waardoor ik er altijd uitvlieg als ik PIC.... ik wil ook eens mazzel
Meestal kom ik niet aan thuiswedstrijden toequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe hoog je speelt, in de meeste gevallen heb je het makkelijker de eerste ronden als je hoger speelt. Wel heb je dan ook pas veel later een eventuele thuiswedstrijd.
Ik vrees dat ik daar ook niet aan toe kom. Wel jammer op zich, twee seizoenen geleden kon ik als VII team met thuisvoordeel nog een div III verslaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet aan thuiswedstrijden toe
Dat heb ik ook een keertje mogen doen, was erg leuk....ik ga die wedstrijd nog eens ff terugzoeken denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar ook niet aan toe kom. Wel jammer op zich, twee seizoenen geleden kon ik als VII team met thuisvoordeel nog een div III verslaan.
Waarschijnlijk mag jij vanaf wedstrijd 5 thuis spelen. Dat had ik althans vorig seizoen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar ook niet aan toe kom. Wel jammer op zich, twee seizoenen geleden kon ik als VII team met thuisvoordeel nog een div III verslaan.
quote:Olly van Egeraat [playerid=272734973]
17 years and 24 days, Next birthday: 05-04-2010
In passable form, weak stamina.
A nasty fellow who is balanced and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 07-01-2010 (2/41), )
Total Skill Index (TSI): 590
Wage: 370 ¤/week 5 920 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Deadline: 10-01-2010 14:01
(3 days 0hr 0min)
Asking price: 0 ¤
Klopt, in passen, Die stond namelijk al een tijdje op geel. Heb hem meteen gepromoveerd toen PM ook naar passable gegaan is. Komt vanavond pas in de TU namelijk ;-)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vergis ik me als ik zeg dat ie best hoog zit?
Da's wel vervelend ja...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens mn skilltrade gister maar 43 minuten 50% training gehad en nu een plus 2
Samenvatting:quote:Player skills
Keeper: unknown
Defending:
4/8-1/4
unknown (max weak)
Playmaking:
7/86/7
passable (max solid)
Winger:
6/8-1/6
unknown (max passable)
Passing:
3/8
poor (max poor)
Scoring: unknown
Set pieces: unknown
Die is nicequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh en dit wordt mn volgende eurokanon:
[..]
Samenvatting:
Gaat voor zijn 17j0d (nog 70 dagen) goed PM/redelijk Winger halen
Die gaat goed/goed niet halen voor 17.0, maar ik laat m in de jeugd lekker uittrainen. Daarna train ik m zelf verderquote:Arnoud Jalink (64637373)
16 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 22-02-2010
Specialiteit: Koppen
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-10-2009 08:52 (74 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: matig (max. goed)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Leuk! Waar kun je die winnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
leuk boek trouwens! Zou leuk zijn als je die ergens zou kunnen winnen
[ afbeelding ]
Whehe, mietjequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Happel komt hier tegenwoordig ook toch?
Een ander voetbalforum zullen we dan maar zeggen
Dit is mijn grootste talent, al vraag ik me af hoe lang het wel niet gaat duren voordat ie uitgetraind is...quote:10. Volkert Colen (A) (71386812)
16 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 12-03-2010
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: zwak (max. uitstekend)
Jammer dat ie niet technisch is zeg...verder issiequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is mijn grootste talent, al vraag ik me af hoe lang het wel niet gaat duren voordat ie uitgetraind is...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ander topic maar even quoten dan.
[..]
nu je het zegt!
Hij is al uitgetraind op keepen, en wordt nu nog getraind op verdedigen. Spelhervatten ga ik denk ik niet meer aan beginnen, aangezien ik ook een zooi verdedigen/pm spelertjes heb rondlopen die ik nu wil trainen...quote:Patriek Taekema
16 jaar en 68 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
3/83/3
slecht (max. slecht)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel:
1/?
rampzalig (max. onbekend)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Misschien moet je hem hockeytraining gevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef NelisZ het volgende:
Mijn grootste talent, en ook de eerste speler die ik scoute![]()
[..]
Hij is al uitgetraind op keepen, en wordt nu nog getraind op verdedigen. Spelhervatten ga ik denk ik niet meer aan beginnen, aangezien ik ook een zooi verdedigen/pm spelertjes heb rondlopen die ik nu wil trainen...
Ik zou gewoon versterken ongeacht het moment. Je weet nooit wat je tegenstanders doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Wooowwween miljoen gehad voor m'n jeugdpull! Had op 500.000 gerekend
moest even ergens m'n blijdschap kwijt.
Ik heb alleen geen idee wat met het geld te doen; volgens mij ga ik met dit team al kampioen worden.. Kan ik dan beter aanwinsten kopen in het tussenseizoen als de prijzen laag zijn?
Gefeliciteerd met je vangstquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb alleen geen idee wat met het geld te doen; volgens mij ga ik met dit team al kampioen worden.. Kan ik dan beter aanwinsten kopen in het tussenseizoen als de prijzen laag zijn?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |