Ja huisje klinkt zo denegerend vind ik. Het blijft een huis hoe groot of klein t ook is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Of foto's lijkt het altijd groter, maar het blijft leukMorgenochtend 10 uur zit ik aan de telefoon om te bellen of het nog vrij is!
[..]
Huis...? Niet overdrijven hè
Lol. prachtig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze blijven maar bieden op die gast. 11M al
EDIT - 12,7 nu
Dat Duitse team in de bidwar traint tdfw's zo te zien. Heeft vorig seizoen ook al een Braziliaan voor 10M binnen gehaald.quote:
Nopequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Armageddon het volgende:
Kan je ook gewoon een bod doen buiten dat bieden op een speler? Dat je gewoon een team benaderd en een bod doet?
Dat is toch ziek zoveel voor een speler! Kan me niet voorstellen dat je ooit die speler voor zoveel weer kan verkopen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze blijven maar bieden op die gast. 11M al
EDIT - 12,7 nu
Het gaat die mensen ook niet om het winst maken op een speler oid, maar om het trainen van een (eigen) nationaal speler. Er zijn echt verscheidene teams met als enige doel het onderhouden en doortrainen van 1 international...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:00 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat is toch ziek zoveel voor een speler! Kan me niet voorstellen dat je ooit die speler voor zoveel weer kan verkopen...
In de pokket! ga nu weer slapen. Werk ze Flappekzquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem niet krijgt voor 3M.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
In de pokket! ga nu weer slapen. Werk ze Flappekz
Verder qua vorm ook wel een fijne update!quote:Alessandro Bonci
Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Hier geen training..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Verder qua vorm ook wel een fijne update!
Excuus.. Geen pops..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen training dan? Verkeerde opstelling gebruikt?
Super! Nu ik nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
In de pokket! ga nu weer slapen. Werk ze Flappekz
Moet ik met je meedenken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef GotC het volgende:
2 stijgerts!
1 van 17j90 dagen, naar formidabel positiespel (en matig scoren). Transfervergelijking staat op 1.3 miljoen
1 van 18j96 dagen, naar formidabel positiespel. Transfervergelijking staat op 700.000
Misschien beiden verkopen..denk, denk..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Lijkt me een leuk spel!
Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden.
Jouw team doet t nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Lijkt me een leuk spel!
Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden.
Whehehequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef -J-D- het volgende:
Hoolieganzen gaat nooit verloren.
Ow fuck, had m'n naam gewijzigd.
Fok-Cup-Winnaar gaat nooit verloren!
Dacht het nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed moment om dat dus weer te gaan behalen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dacht het niet
Hebben jullie ooit nog iets op Fok! vernomen van sirdalord, Madkow of qyn?
quote:
De eerste is een nieuwe trainee, 19y21d met formidabel positiespel. Die blijft nog wel eventjes, daar zitten nog wel twee niveaus in dit seizoen! De rest ga ik verkopen om wat sterkere trainees terug te kunnen halen.quote:Hasse Vinbom
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from weak to inadequate.
Jean Montagnac
All that hard work paid off! His passing skill improved from passable to solid.
Annunziato Fiorentini
His passing proficiency improved from passable to solid.
Daniel Winter
His passing proficiency improved from inadequate to passable.
Radboud van Doesburg
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from inadequate to passable.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef rompompom het volgende:
-J-D-!! Alle leerlingen nog onder controle?
Nuttige training vandaag:
[..]
De eerste is een nieuwe trainee, 19y21d met formidabel positiespel. Die blijft nog wel eventjes, daar zitten nog wel twee niveaus in dit seizoen! De rest ga ik verkopen om wat sterkere trainees terug te kunnen halen.
nicequote:Heikki Tokkola
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Heikki Tokkola (CV) (247521017)
19 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2010
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Montignacciequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef rompompom het volgende:
-J-D-!! Alle leerlingen nog onder controle?
Nuttige training vandaag:
[..]
De eerste is een nieuwe trainee, 19y21d met formidabel positiespel. Die blijft nog wel eventjes, daar zitten nog wel twee niveaus in dit seizoen! De rest ga ik verkopen om wat sterkere trainees terug te kunnen halen.
very nicequote:
Androidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
geen iPhone mensen hier geloof ik he? Ik heb een toffe voetbalquiz app gemaakt
Goedzo! Volgens mij hebben we dat laatste ook al eerder meegekregen, ik wist het wel in ieder geval. Daar ook alles goed mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ondertussen hebben we zelf ook maar een mini-leerling op de wereld gezet
Ah ok, dat wist ik niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goedzo! Volgens mij hebben we dat laatste ook al eerder meegekregen, ik wist het wel in ieder geval. Daar ook alles goed mee?
2 hattrickende vrouwen, that's about itquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet meer.
Helemaal top!
Nog iets gemist hier?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet meer.
Helemaal top!
Nog iets gemist hier?
Mooie samenvatting van mijn TUquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen stijgers en vorm.....tja...vorm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |