Komt goed hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah mijn keeper staat nog steeds pas op 3000 euro.
[/elby1988_modus]
6000 alquote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Komt goed hoor!
[/koekie_modus]...
Nu kopen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef NelisZ het volgende:Nu alweer een nieuw topic
![]()
Ik heb weer een dilemmatje:
Mijn huidige keeper is gister geblesseerd geraakt (+5). Hij is intussen bijna 28, en qua skill aan vervanging/verbetering toe. Nu kan ik hopelijk woensdag een nieuwe keeper kopen, jaren jonger, en 1 level hoger; of begin volgend seizoen een nieuwe kopen. In principe zal ik begin volgend seizoen iets meer geld hebben, maar schijnbaar zijn de prijzen dan ook hoger...
Zal ik dus nu een nieuwe keeper halen, zodat deze in het tussenseizoen ook meetraint op spelhervatten, of pas begin volgend seizoen een keeper kopen?
Zie je nou wel..quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, 375k al, meer dan een uur voor de deadline. Als ze maar door blijven bieden!
Hoe groot issie nu?quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef elby1988 het volgende:
Mijn stadion zat gisteren op 38 toeschouwers na vol (ofzo..) dus tijd voor uitbreiden. Samen met mijn promotie, straks toch maar even uitbreiden met de percentages van realbizkit...Samen met mijn nieuwe goed-goed coach toch weer mijn 1,2 miljoen eraan..
Vooral dat slechter presteren. Ik ga mijn 30k vooralsnog niet uitbreiden in mijn gang naar de 6de.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef elby1988 het volgende:
[..]
35k, en 1491 leden. Komt nog 10 % bij, al zal ik wel slechter gaan presteren...
Hoeveel fans heb je nu?quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vooral dat slechter presteren. Ik ga mijn 30k vooralsnog niet uitbreiden in mijn gang naar de 6de.
Nog niet eerder gezien toch? Welkomquote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef Happel het volgende:
Ik bivakkeer al een seizoen of vier/vijf in de derde divisie. Hang altijd in de middenmoot en vind dat wel best eigenlijk. Beetje geld oppotten en spelers trainen en doorverkopen.
1336. Maar ik verwacht eigenlijk pas een vol stadion als ik degradeer en bovenin de VII ga meedraaien. Ik wacht er dus nog even mee. Mocht ik het fout hebben kan ik er altijd nog 10k bovenop gooien.quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef elby1988 het volgende:
![]()
[..]
Hoeveel fans heb je nu?
Maar compenseert de 10% extra fans niet het verlies aan verwachtingen?.. Mijn verwachtingen zullen niet hoog zijn en ze zullen altijd gelukkig zijn :p. Nu heb ik ook nog een rampzalig leider als coach, dus kan meer piccen en dus voor mijn gevoel best een wedstrijdje hier en daar meer pikken/piccen
Ik jou ook niet, dus zou kunnen. Af en toe kom ik hier langs. Eens in het jaar ofzo. Hoiquote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nog niet eerder gezien toch? Welkom![]()
Wil ooit wel promoveren, zat er ook wel dichtbij elk seizoen, maar nu vind ik het allemaal wel goed. Dus geld oppotten en ooit mijn elftal goed vernieuwen, zodat ik kan doorstoten. Maar echt haast heeft het niet bij me.quote:Verder dan geld potten heb je geen plannen? Ooit pieken voor de beker misschien? toch promoveren?
Ja, ik twijfel dus ook een beetje. Het is niet dat mijn geld anders op is. . Neig er toch naar om ook maar even te wachten.. Het is niet dat in wedstrijd 1 mijn stadion vol zal zitten.. Moet wel tegen de nummer 7 en wordt dus een topper! We zullen wel zien danquote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1336. Maar ik verwacht eigenlijk pas een vol stadion als ik degradeer en bovenin de VII ga meedraaien. Ik wacht er dus nog even mee. Mocht ik het fout hebben kan ik er altijd nog 10k bovenop gooien.
Zo zien je toeschouwers dat niet geloof ik. Wedstrijden tegen de nummer 1 en 2 zijn voor je stadion klappers, zelfs als je zelf laag staat.quote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel dus ook een beetje. Het is niet dat mijn geld anders op is. . Neig er toch naar om ook maar even te wachten.. Het is niet dat in wedstrijd 1 mijn stadion vol zal zitten.. Moet wel tegen de nummer 7 en wordt dus een topper! We zullen wel zien dan
Weet ik, was meer een gedachtegang tussendoorquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zo zien je toeschouwers dat niet geloof ik. Wedstrijden tegen de nummer 1 en 2 zijn voor je stadion klappers, zelfs als je zelf laag staat.
Hmm, daar is het ook bij gebleven.quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, 375k al, meer dan een uur voor de deadline. Als ze maar door blijven bieden!
Over die percentages.quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef elby1988 het volgende:
Mijn stadion zat gisteren op 38 toeschouwers na vol (ofzo..) dus tijd voor uitbreiden. Samen met mijn promotie, straks toch maar even uitbreiden met de percentages van realbizkit...Samen met mijn nieuwe goed-goed coach toch weer mijn 1,2 miljoen eraan..
quote:Staanplaatsen 59,50%
Zitplaatsen 24,50%
Overdekte Zitplaatsen 13,50%
VIP-boxen 2,50%
En wat vind jij? moeten FVP en ik hem uitbreiden?quote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over die percentages.
Ik heb na dit seizoen weer nieuwe percentages gemaakt. En ik kom nu op het volgende uit:
[..]
Ik zou gewoon uitbreiden.quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef elby1988 het volgende:
[..]
En wat vind jij? moeten FVP en ik hem uitbreiden?
Edit: Ik had in mijn kladblok btw dit staan..:
Terraces 59.45597232%
Basic seats 24.00929355%
Seats under roof 14.17927094%
VIP seats 2.35548461%
Iets meer overdekt.. That's it.
quote:Vandaag
(17:40)Bij TeamKoekje is men gestart met de verbouwing van het stadion.
van 7 naar 6. Net zoals FVP. Alleen ben ik 1 tot 1,5 seizoen eerder begonnen meen ik..quote:Op maandag 14 december 2009 17:32 schreef GotC het volgende:
In welke divisie zat jij ook alweer elby?
Tevens tvp. Handhaven na 2 seizoenen achter elkaar kampioen te zijn geworden is niet erg
Bij mij ook niet. De nr 5 van de VIII.1726. Met max 123 hatstats volgens Altid. Leuk als je er 100 meer haalt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef TheVulture het volgende:
eerste ronde beker mag voor mij geen probleem zijn... zelfs niet met PIC
Mijn tegenstander degradeert gewoon met max 112 hatstats naar IX zelfs...quote:Op maandag 14 december 2009 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. De nr 5 van de VIII.1726. Met max 123 hatstats volgens Altid. Leuk als je er 100 meer haalt.
Dat is idd lang geleden jaquote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, dus zou kunnen. Af en toe kom ik hier langs. Eens in het jaar ofzo. Hoi
[..]
Wil ooit wel promoveren, zat er ook wel dichtbij elk seizoen, maar nu vind ik het allemaal wel goed. Dus geld oppotten en ooit mijn elftal goed vernieuwen, zodat ik kan doorstoten. Maar echt haast heeft het niet bij me.
Ga denk ik wel het stadion uitbreiden, die zit elke wedstrijd tot het nokje vol.
Damn.quote:Op maandag 14 december 2009 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander degradeert gewoon met max 112 hatstats naar IX zelfs...
Ik haalde dit seizoen 46 hatstats gemiddeld, dus hij moet nog ff zn best doenquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn.Zeker Flap zn tweeling broer?
Hoiquote:Op maandag 14 december 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is idd lang geleden ja
Hoi hoi.
Zonde dat je dat niet eerder hebt gedaan dan nu heb je een berg geld misgelopen...
En hoe kom je daar zo op? Door te kijken per wedstrijd hoeveel plaatsen per categorie verkocht was?quote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Over die percentages.
Ik heb na dit seizoen weer nieuwe percentages gemaakt. En ik kom nu op het volgende uit:
[..]
Las ik het nou verkeerd of zei je 3e divisie in je eerste post..?quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi
Bedacht me dat ook net, ja. Ben er ook nooit zo mee bezig, dat Hattrick. Misschien wel weer gaan doen, want het blijft leuk genoeg om te spelen.
Seizoen 29 in een notedop:
[ afbeelding ]
Het is blijkbaar III + V ;-)quote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Las ik het nou verkeerd of zei je 3e divisie in je eerste post..?
Af en toe vergeet je een friendly.quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi
Bedacht me dat ook net, ja. Ben er ook nooit zo mee bezig, dat Hattrick. Misschien wel weer gaan doen, want het blijft leuk genoeg om te spelen.
[ afbeelding ]
Zo ongeveer. Ik heb gewoon de data van het afgelopen seizoen genomen en probeer een goede mix in de verhoudingen te vinden. Nu waren bijvoorbeeld mijn staanplaatsen slechts 2 keer uitverkocht en de rest 4 keer. Dat leert mij dan dat ik teveel staanplaatsen heb. Dus daar heb ik nu weer wat vanaf gehaald en bij de rest heb ik weer wat bijgedaan. Volgend seizoen ga ik het weer opnieuw bekijken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En hoe kom je daar zo op? Door te kijken per wedstrijd hoeveel plaatsen per categorie verkocht was?
Goed om te regelen in t tussen seizoen dus.quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
Tja je hebt altijd baas boven baas.quote:Op maandag 14 december 2009 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik haalde dit seizoen 46 hatstats gemiddeld, dus hij moet nog ff zn best doen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef rompompom het volgende:
Mijn enige belangrijke overzicht:
Cash funds: 38 150 744 ¤ (38 239 402 ¤)
Dan loop je toch een kleine 18M voor op mij...quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef rompompom het volgende:
Mijn enige belangrijke overzicht:
Cash funds: 38 150 744 ¤ (38 239 402 ¤)
Oh, wacht. Staat nog een V voor.quote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Las ik het nou verkeerd of zei je 3e divisie in je eerste post..?
Dat is een tabel van Foxtrick.quote:Op maandag 14 december 2009 19:15 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb dat tabelletje niet![]()
Laatste verbouwing: Bezig met werkzaamheden! Op naar de 42.500!
Waar bemoeien die zich goffer mee!quote:Na wat aanwijzingen van de ouders langs de kant trok DEO A1 zich terug om op eigen helft de tegenstander op te vangen.
Deze haal je lekker toch niet!quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef rompompom het volgende:
Komend seizoen nog een keer proberen te degraderen trouwens. Ik moet en zal die beker van de IX halen! Seizoensuitzicht derhalve:
- Passen trainen
- 253 spelen
- degraderen
- geld ophalen met trainees.
Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze haal je lekker toch niet!
[ afbeelding ]
Ooops das pijnlijk... Hopen dat t niet te lang is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef rompompom het volgende:
Oei, GotC d'r grote talent eraf met een blessure!
[..]
Zeg nooit nooit..
Nee, want dan spelen we volgende week vrijdag pas vanwege het tussenseizoen, volgens mij. Probeer zondag anders!quote:
Dit gaat om d'r oefenwedstrijden, dat lijkt aangepast te zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, want dan spelen we volgende week vrijdag pas vanwege het tussenseizoen, volgens mij. Probeer zondag anders!
Nee, dit is als ik een friendly wil regelen..quote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, want dan spelen we volgende week vrijdag pas vanwege het tussenseizoen, volgens mij. Probeer zondag anders!
Wij kunnen tegen elkaar als je dat wil.quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef GotC het volgende:
Er lijkt ook geen youthpoule meer te zijn? Qua teams waar ik uit kan kiezen????
Edit 2: Ik heb snel een friendy in Hongarije kunnen regelen met de jeugd.quote:De tegenstander kan geen vriendschappelijke jeugdwedstrijd spelen tijdens hun seizoenspauze!
Is ook goedquote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wij kunnen tegen elkaar als je dat wil.
Edit: Je kan niet eens een jeugdfriendly spelen. Je zit in het tussenseizoen namelijk van je jeugddiv.
[..]
Dat heeft er mee te maken dat je een competitie moet hebben om een friendly te kunnen spelen. Vreemde regel, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef GotC het volgende:
Ook belachelijk dat ik geen friendly kan spelen in een tussenseizoen
Beetje apart ja.. vooral aangezien ik nu alweer ingeschreven sta voor een nieuwe competitie, was misschien 15 minuten zonder competitie..quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken dat je een competitie moet hebben om een friendly te kunnen spelen. Vreemde regel, dat ben ik met je eens.
Zolang de wedstrijden niet gemaakt zijn, is het voor HT nog het tussenseizoen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje apart ja.. vooral aangezien ik nu alweer ingeschreven sta voor een nieuwe competitie, was misschien 15 minuten zonder competitie..
volgens mij moet het wedstrijdschema van de nieuwe competitie ook bekend zijn..quote:Op maandag 14 december 2009 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje apart ja.. vooral aangezien ik nu alweer ingeschreven sta voor een nieuwe competitie, was misschien 15 minuten zonder competitie..
Yup.quote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef GotC het volgende:
Maar sowieso. Als ik dus tijdens de wedstrijd van vanavond mijn friendly had geregeld, dan was er niks aan de hand geweest?
Heerlijk. Bidwars.quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Mijn enige popper van vrijdag gaat voor een lekker hoog bedrag over de toonbank. Gekocht voor 25k en staat nu op 138k.
En we zijn over de 200k.quote:14-12-2009 21:57 211 000 ¤ Apoel Castagna
14-12-2009 21:57 206 000 ¤ De Krachttoer
14-12-2009 21:57 201 000 ¤ Apoel Castagna
14-12-2009 21:57 197 000 ¤ De Krachttoer
14-12-2009 21:55 193 000 ¤ Apoel Castagna
14-12-2009 21:55 189 000 ¤ De Krachttoer
14-12-2009 21:55 185 000 ¤ FC BILMA
14-12-2009 21:53 181 000 ¤ Apoel Castagna
14-12-2009 21:51 177 000 ¤ K.S.V. Wildert.
14-12-2009 21:50 173 000 ¤ NO FEM KAS
quote:Mediaangemiddelde prijs 77 500 ¤
Gemiddelde prijs 85 000 ¤
Thx!quote:
Thx!quote:
Flap zelf ook.quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sorry flap ik heb mn best gedaan..
quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef rompompom het volgende:
Het is trouwens best apart; normaal gesproken sta je aan het einde van een competitie waar je hoort, maar ik heb dat in de jeugd alleen voor het begin.
Of ik heb hem gemist of ik ben het vergeten... zal er morgen even naar kijken, evenals de Awards!quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:56 schreef Outpost76 het volgende:
Team vd maand interview vergeten.
Sorry mensen,
Vandaag verstuurd aan nico.
Zag op de site dat daar vorige maand nog niet op staat.
M'n eerste uitstekendquote:Gegroet Gijs_T! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Volkert Colen.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
die is te druk met zijn eigen forumquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Nico, meld je eens aan bij de jeugdcompetitie!
THX!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:14 schreef TheVulture het volgende:
Possie gefeliciteerd met je jonkies... maar ik ga me er nu ook weer intensief mee bezig houden
Maakt niet uit. T viel me all1 ff op omdat ik t zelf deze maand ook weer eens vergeten ben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of ik heb hem gemist of ik ben het vergeten... zal er morgen even naar kijken, evenals de Awards!![]()
Kun je mij dat interview ook nog even PM'en?
Ow die is idd wel erg lekkah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
M'n eerste uitstekend![]()
En met 25 dagen best leuk!
Top nu hopen dat ie ergens in December nog de tijd vind om t interview in te vullen en terug te sturen.quote:
Jammer dat je inm alweer onderaan staat.quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef rompompom het volgende:
Het is trouwens best apart; normaal gesproken sta je aan het einde van een competitie waar je hoort, maar ik heb dat in de jeugd alleen voor het begin.
Ik zag je PM.. wist nie dat ik het weer eens wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
THX!
Ach ik krijg nu al medelijden met die knulletjes.
[..]
Maakt niet uit. T viel me all1 ff op omdat ik t zelf deze maand ook weer eens vergeten ben.
Awards!![]()
U heeft PM.![]()
[..]
Ow die is idd wel erg lekkah.![]()
Nu maar hopen dat je m op uitstekend krijgen kan en dat ie dan evt nog wat leuke bijstats heeft.
[..]
Top nu hopen dat ie ergens in December nog de tijd vind om t interview in te vullen en terug te sturen.
leuk interviewquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Team van de Maand December
Naam team: Insane Ones
Coach: David Högander
........
Nu mijn vraag:
Je ziet bij veel hattrickers dat liefde voor hattrick niet meteen betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is. Natuurlijk zijn er genoeg die die 2 dingen combineren, maar bij veel zie je dus ook dat dat niet zo is. Hoe zit dat bij jou en waarom denk je dat dat zo is?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
RomPomPommetje!
WTF heb ik hier nou aan....quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Eagle Sjoorda: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Ivan Purvis: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.
Nico Hanemaaijer: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Wilfred de Vreede de potentie heeft om zwak te worden in Vleugelspel.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Dacht toen NelisZ zei dat ie wilde dat jij geïnterviewd werd dat je t pas nog was geweest maar dat was dus niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zag je PM.. wist nie dat ik het weer eens was
Volgens mij hoort daar je eigen naam te staan ipv je virtuele coach.quote:Coach: David Högander
Blij dat ik die niet hoef te beantwoorden.quote:Nu mijn vraag:
Je ziet bij veel hattrickers dat liefde voor hattrick niet meteen betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is. Natuurlijk zijn er genoeg die die 2 dingen combineren, maar bij veel zie je dus ook dat dat niet zo is. Hoe zit dat bij jou en waarom denk je dat dat zo is?
Die Eagle dude is wel handig om te wetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Weer zo een bagger JTU.
[..]
WTF heb ik hier nou aan....![]()
quote:In deze wedstrijd presteerde de speler beter dan zijn huidige skills. Dus zijn sterren en prestatie waren tussen zijn huidige en zijn potentiele vaardigheidsniveau. Als de speler meer sterren had dan gewoonlijk, is dit een teken dat er ongetraind potentieel is. Als de sterren gelijk zijn aan zijn gebruikelijke prestatie, wil dat zeggen dat de speler niet veel beter meer kan worden en op de betreffende positie en spoedig zal zijn uitgetraind.
Voor jou zo in t 1e opzicht wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Die Eagle dude is wel handig om te weten
[..]
Zo niet echt meer denk.....quote:30. Eagle Sjoorda (59277904)
18 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 23-01-2010
Speler kan vandaag gepromoveerd worden!
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 21-06-2009 13:51 (177 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden :
Keepen: onbekend
Verdedigen: 3/8 slecht (max. slecht)
Positiespel: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Vleugelspel: 4/84/4 zwak (max. zwak)
Passen: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Zo heb ik er nog meer hoor. Mn jeugd is dan misschien best goed als je zo naar de opstelling kijkt maar er zijn er veel bijna te oud die op max matig zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef GotC het volgende:
Nou dat is idd een ras-opvuller
Mijn lieve Luke Zeeman is geblesseerd2 weken
.
Ja maar nu moet ik tegen mijn schatje de 16e, zonder mn beste speler!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog meer hoor. Mn jeugd is dan misschien best goed als je zo naar de opstelling kijkt maar er zijn er veel bijna te oud die op max matig zitten.
Ik las t ja....
Gelukkig is 2 weken geblesseerd in de jeugd al snel 1 week.
Ach t is geen schande om van je schatje te verliezen hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik tegen mijn schatje de 16e, zonder mn beste speler!
? wat bedoel jij? Hij vraagt aan RPP of zijn liefde voor hattrick voortkomt uit zijn liefde voor voetbal en des te ja of te nee, waarom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blij dat ik die niet hoef te beantwoorden.WTF bedoel je in hemelsnaam man.
Nee hij stelt een Vullie vraag!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
? wat bedoel jij? Hij vraagt aan RPP of zijn liefde voor hattrick voortkomt uit zijn liefde voor voetbal en des te ja of te nee, waarom?
T staat er echt ik heb niks aangepast!quote:betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is.
Voral over Seabele en Ben ben ik tevreden. Ben haalt maximaal goed passen en redelijk scoren; bij beide zit hij er nu een niveau onder (16j42d). Seabele zit nu op redelijk scoren en matig passen en kan maximaal uitstekend/matig halen. Scoren ftw!quote:# Teunis van Bohemen is undeveloped, but it could be worth giving him special attention in the training sessions.
# In this week's game, Teunis van Bohemen played close to his potential. Very well done!
# In the case of Wilko Wesemann, he would need at least another season of training before he is finished here with us.
# Seabele Brander has responded well to the Scoring sessions we have organised this week and gained a level.
# As we also train Passing I studied Ben Bentvelzen during the game. I think he can become solid at that before leaving the academy.
# It’s not part of our current training focus, but you should know that Gelwin Koene has the potential to reach weak when it comes to Defending.
Neuh, bedankt.quote:Chris Pragt looks promising. He is 16 years old and seems to have something extra.
I would say as an allrounder, he's poor. This player has poor Keeper at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of poor Defending before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
Ik ben nu toch met scoren bezig, waarom niet.quote:Calling Ronald Berends
|Yes? Oh, hello rompompom!
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Wladimir Bras and is 16 years old.
Right now I would say his Winger capabilities are around the weak level. If he develops well, I would say this chap can emerge with passable Scoring before joining the senior squad.
Can I offer him a place at the academy?
Busted ik had t ook niet eens door.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef rompompom het volgende:
Nico, hoe tof ik het ook vind en hoe vereerd ik ook ben, ik ben al TvdM geweest.. Tof interview though!
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=TeamvdMaand&sub=022009&subsub=TvdM022009
Erg leuke JTU idd.quote:Jeugdtraining:
[..]
Voral over Seabele en Ben ben ik tevreden. Ben haalt maximaal goed passen en redelijk scoren; bij beide zit hij er nu een niveau onder (16j42d). Seabele zit nu op redelijk scoren en matig passen en kan maximaal uitstekend/matig halen. Scoren ftw!
Dat wordt niet op de laatste plaats eindigen dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef rompompom het volgende:
Scouten ivm wedstrijd morgen:
[..]
Neuh, bedankt.
[..]
Ik ben nu toch met scoren bezig, waarom niet..
In ieder geval geen trainingsverlies door 4 spelers op een centrale positiequote:Op woensdag 16 december 2009 07:51 schreef Flappekz het volgende:
Al mn spelertjes hebben de trip naar Singapore overleefd. Ik heb volgens mij wel een klein foutje in mn opstelling gemaakt...
Nee dat niet...Maar nu twijfel ik ff over hoe het nou precies zit. Ik heb een speler per ongeluk zowel zondag als woensdag opgesteld. Telt dan alleen zijn positie op woensdag, voor de training?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In ieder geval geen trainingsverlies door 4 spelers op een centrale positie
Ik zie geen fout.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:51 schreef Flappekz het volgende:
Al mn spelertjes hebben de trip naar Singapore overleefd. Ik heb volgens mij wel een klein foutje in mn opstelling gemaakt...
De positie waar hij als laatste speelde telt.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee dat niet...Maar nu twijfel ik ff over hoe het nou precies zit. Ik heb een speler per ongeluk zowel zondag als woensdag opgesteld. Telt dan alleen zijn positie op woensdag, voor de training?
Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter oplettenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De positie waar hij als laatste speelde telt.
Niet waar!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De positie waar hij als laatste speelde telt.
Hmm. Ik begin te twijfelen. Ik ben de spelregels eens even aan het doornemen namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter opletten
Als ik dit goed begrijp dan krijgt je speler dus gewoon de volledige training.quote:Training: Vleugelspel
Karim Reszka speelde 90 minuten als vleugelspeler op zondag en 90 minuten als aanvaller op woensdag. Hij ontvangt ook 90 minuten volledige vleugelspeltraining.
Zie ^^quote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter opletten
Al gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet waar!
Dat was vroegàh.. Tegenwoordig gaat hij uit van de meest gunstige trainingspositie. Lees de editorials/MyHT er maar op terug..
quote:
oh kutquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hij stelt een Vullie vraag!
[..]
T staat er echt ik heb niks aangepast!
Of die -Dirk-quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh kutFoutje
misschien moet die augurkenkoning dan maar eens geïnterviewd worden. Die is nieuw toch?
Dat is handig om te weten, wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Ik begin te twijfelen. Ik ben de spelregels eens even aan het doornemen namelijk.
[..]
Als ik dit goed begrijp dan krijgt je speler dus gewoon de volledige training.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hij stelt een Vullie vraag!
[..]
T staat er echt ik heb niks aangepast!
Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingerenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe mij maar Robin van Persie... en ik wil Epke Zonderland ook wel wat passeerbewegingen leren...
Volgens mij komt daar weinig zinnigs uit.quote:
epke is geen voetballer toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe mij maar Robin van Persie... en ik wil Epke Zonderland ook wel wat passeerbewegingen leren...
uuhhh....inderdaad en inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar weinig zinnigs uit.
[..]
epke is geen voetballer toch?
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
epke is geen voetballer toch?
Ik heb eigenlijk het idee dat Vullie Epke helemaal niet wil passerenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
dankuquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
uuhhh....inderdaad en inderdaad
Ik denk dat vullie liever tegen een stevige vorm van obstructie van hem aanloopt!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingeren
Daar voel je niks van als ie in bed ligtquote:
Dan doe je MrMoon. Die doet al zo lang de Fok!Cup.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.quote:epke is geen voetballer toch?
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn PD-tegenstander gaat zijn team opdoeken op weer opnieuw te beginnen. Alleen gaat hij dat pas doen na de PD om wat extra geld op te strijken in IV.
Het is een fedgenoot van HAG overigens. En ik vind het ook niet erg. Het lijkt me wel eens leuk om een seizoen bij een FOK!-fedgenoot in de competitie te spelen. Voor zover ik weer is dat zeer zeldzaam namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer wel
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.
Dat was een goeie peptalk.quote:47:28 Lacking experience with the current tactics, the players of PVDZ kept running into each other on the pitch. They only managed a weak level of organisation.
46:12 PVDZ's coach repeated the basics of football tactics during the break, which helped his players achieve passable organisation in the second half.
Dat had dus meer kunnen zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef rompompom het volgende:
Wel 2-1 voor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)
Yur vond t meer een Duitse actie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
de Duitsers hebben het uitgevonden, de Portugezen geperfectioneerd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur vond t meer een Duitse actie?
Portugal blijft me achtervolgen
Ach dat kan bijna ieder team tegen AZ ook dus ligt dat aan de nationaliteit?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
Ja ik schaam me diep....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef MrMoon het volgende:
wederom van de kampioen gewonnen. Vorig seizoen ook al..
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelen
en dat klopt
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.
*Rekstokje
Dan doe je dat nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb niet eens zin om op zoek te gaan naar een nieuw vlaggetje
Ik sluit me aan in de rij nieuwsgierigenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef elby1988 het volgende:
Echt Bizar,
Als ik volgend jaar met mijn goed/goed coach paradijs op aarde heb, ik MOTS speel in een thuis wedstrijd ik uitmuntend heel hoog middenveld...
Mijn hoogste tot nu toe is goed (heel hoog) in mijn laatste thuis MOTS wedstrijd
Edit: en haal ik 227 Hatstats! ;-)
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..
Ik verbaasde me gewoon hoeveel zoiets kan schelen..
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....volgens mij ga ik de eerste ronde beker niet eens overleven
Heb wel geMOTSt hè..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.
Nee. Die heeft geen inlvoed op de posities van vorig seizoen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..
Dan win ik ook wel, al wil ik wel PICcen..
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef rompompom het volgende:
Ik dacht altijd dat je beter geen neutrale coach kan hebben?
quote:Wat voor type trainer neem ik het best aan? Verdedigend, aanvallend of neutraal?
Hierover zijn de meningen sterk verdeeld. Een aanvallende trainer zorgt voor een bonus op de aanvalsratings, een verdedigende trainer zorgt voor een bonus op de verdedigingsratings en een neutrale trainer geeft een kleine bonus aan zowel de aanvals- als de verdedigingsratings.
Een goede benadering van de verschillende bonussen (beschouwd ten opzichte van een situatie zonder trainersinvloed) is als volgt:
Type trainer Aanvalsbonus Verdedigingsbonus
Aanvallend 25% 0%
Verdedigend 0% 30%
Neutraal 10% 20%
Wanneer je er van uit gaat dat een neutrale trainer de standaard is, ziet het er iets anders uit (maar het komt het wel op hetzelfde neer):
Type trainer Aanvalsbonus Verdedigingsbonus
Aanvallend 14% -17%
Verdedigend -10% 9%
Je kunt nu twee redeneringen volgen:
Enerzijds kun je gaan voor de hoogste bijdrage. Wanneer je bijvoorbeeld verdedigers traint zul je meestal een sterke verdediging hebben. Een verdedigende trainer zorgt daardoor voor relatief hogere ratings dan een aanvallende trainer; een verdedigende trainer draagt immers meer bij dan een aanvallende en de bijdrage is ook nog eens relatief, wat betekent dat hoe hoger de ratings zijn, hoe meer die bijdraagt.
Anderzijds zul je als verdedigertrainer vaak al een sterke verdediging hebben. Vaak hebben verdedigertrainers last van een te lage aanval. Een aanvallende trainer helpt dan om de aanvalsratings te verhogen.
Ditzelfde geldt uiteraard ook voor alle andere trainingsvormen, neem dat type trainer dat het beste bij jouw situatie past.
Dit is voor ieder geval apart, en zal neerkomen op de beslissing van de manager, waar jij denkt dat je de komende seizoenen de bonus het beste kunt gebruiken.
De verschillende type trainers hebben allen voor- en nadelen, het is aan jou om zo te beslissen dat je er de voordelen uit te haalt!
Nou ehm aangezien een rekstok iets van 1,50 of meer lang is en t gemiddelde kloppend vlees 12 cm is zijn er dus meer mensen op de aarde die al minder hebben dan 20 cm kloppend vlees en dus is t logischer om er van uit te gaan dat ie maar een tje heeft in vergelijk met die 1 meter 50.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?
Eindelijk weer iets waar ik wat aan heb. Al is t jammer dat ik keepen en scoren train en Bertus al 16j en 39 d is. Dus krijg ik m nooit meer op redelijk verdedigen en redelijk vleugel.quote:Dag baas!
Bertus Platteel: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Bertus Platteel de potentie heeft om redelijk te worden in Verdedigen.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
quote:Roelant Peekel
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Is mijn Briljant vleugelspeler! Ook lekkere TV nu!:quote:Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van uitstekend naar formidabel.
Procentueel gezien heb je met een aanvallende coach het minste profijt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat je dan van allebei net niks hebt, qua bonus. Dat wordt ook door dat stuk bevestigd.
Bonus en percentages zijn leuk, maar als je (bijvoorbeeld) zwak aanval heb, is 20% extra ook niets.. Zelf haal ik veel meer stats in mijn verdediging, welke ik dus ook iets meer wil pushen. Mijn aanval verbeter ik dan gewoon met betere spitsen, en wat extra vleugels. Dan kijken we bij het kiezen van een nieuwe coach de volgende keer wel weer wat ik dan doequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat je dan van allebei net niks hebt, qua bonus. Dat wordt ook door dat stuk bevestigd.
enquote:Théophane Genêt (VL) (249035544)
Schweiz 18 jaar en 76 dagen, volgende verjaardag: 23-01-2010
zwak in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 9 100
Loon: 2 028 ¤/week inclusief 20% bonus
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Jean Couty (262033111)
France 17 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2010
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 6 620
Loon: 828 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mjah, doorgaans is één van de twee sowieso sterker (doordat het een trainingslinie is ofzo), maar in de hogere divisies kunnen die details de doorslag geven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Procentueel gezien heb je met een aanvallende coach het minste profijt.
10% aanval en 20% verdediging kan net genoeg zijn om beide linies sterker dan je tegenstanders te krijgen. Terwijl met 25% aanval je verdediging achter gaat blijven, en met 30% verdediging je aanval achter blijft. Ik zie er geen nadelen van in. Het gaat er gewoon meer om wat je zelf wilt, wat ook de essentie van het hele stukje is.
quote:Nassim Arabi - Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan swak nei matich.
Daytraden is heel wat anders, en staat los van training. Het doel van daytraden is om een speler goedkoop in te kopen, hem 1 wedstrijd te laten spelen en hem dan voor meer verkopen dan je hem gekocht hebt. Dit zonder dat ze een niveau gestegen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:35 schreef Happel het volgende:
Daar moet ik ook nog eens achteraan gaan, dat hele trainen en zo. Ben ik nooit zo mee bezig. Train wel op scoren en zijn wel stijgers, maar dat hele principe van daytraden en dergelijke is niet aan mij besteed.
Aangezien ik maar 1 week met 1 wedstrijd heb, blijf ik gewoon verdedigen trainen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Flappekz het volgende:
De komende weken zijn weer eens dilemma-weken voor de meesten: Wat zullen we trainen in het tussenseizoen?
Ik denk maar passen.. (is in combinatie met mijn positiespel nog wel oke..)quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Flappekz het volgende:
De komende weken zijn weer eens dilemma-weken voor de meesten: Wat zullen we trainen in het tussenseizoen?
Ik heb er een paar met goed en redelijk, dus staat altijd ìets beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet echt nog niet wat ik ga trainen...heb teveel spelers die ik geen training wil laten missen, maar het gemiddelde niveau van passen is geloof ik slecht
Ff nagekeken, maar dit zijn de levels van mn pm/wing trainees:quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:35 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar met goed en redelijk, dus staat altijd ìets beter
Spelhervatting heeft ook niet echt zinquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ff nagekeken, maar dit zijn de levels van mn pm/wing trainees:
1x waardeloos
3x slecht
3x zwak
1x matig
Nee...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Spelhervatting heeft ook niet echt zin
quote:4. Steven Waring (CV) (222869109)
Mediaangemiddelde prijs 2 850 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 824 000 ¤
quote:9. Carl Nielsen (VL) (148539274)
Mediaangemiddelde prijs 2 175 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 180 600 ¤
Ik wil namelijk deze speler gaan proberen aan te trekken:quote:18. Teo Lepore (VL) (133285850)
Mediaangemiddelde prijs 2 040 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 152 111 ¤
quote:Ville Heino (129277517)
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Vleugelspel: 16/20 buitenaards
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 7/20 goed
Je mag maar tot 200k in het rood gaan met bieden. Die speler loopt trouwens pas maandag om 10.44 af. Dus de openingsboden kunnen ook nog op zondag geplaatst worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef elby1988 het volgende:
Kapitaal: 1 269 695 ¤ (1 047 964 ¤)
Zou het graag doen, maar gaat helaas niet lukken..
Of mag je precies 5 ton rood staan?Dan zou het kunnen.. Heb toch geen koopplannen vanavond!
Ik kan misschien ook nog wat voor je betekenen, maar ik kan je geen beloftes doen vwb die 1,5Mquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag maar tot 200k in het rood gaan met bieden. Die speler loopt trouwens pas maandag om 10.44 af. Dus de openingsboden kunnen ook nog op zondag geplaatst worden.
Het minimum wat ik moet binnenhalen met openingsboden is 4 miljoen. Zelf heb ik nog wat op de bank staan. Ik denk namelijk dat die speler er voor 4,3M uit zal gaan. Dus eventueel kan op die onderste 2 het openingsbod wel wat omlaag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan misschien ook nog wat voor je betekenen, maar ik kan je geen beloftes doen vwb die 1,5M
Ik zal eens kijken voor jequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het minimum wat ik moet binnenhalen met openingsboden is 4 miljoen. Zelf heb ik nog wat op de bank staan. Ik denk namelijk dat die speler er voor 4,3M uit zal gaan. Dus eventueel kan op die onderste 2 het openingsbod wel wat omlaag.
Anders moet je wachten tot na de wedstrijd van zondag, aangezien ze alledrie zullen spelen in mijn PD.quote:
Gaat wel weer goedkomen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders moet je wachten tot na de wedstrijd van zondag, aangezien ze alledrie zullen spelen in mijn PD.
Ik zou het wel weer erg waarderen.
quote:Ionuţ Simion [playerid=269388963]
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 06-04-2010
Geboren in: România
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Cainii_lui_DORU (sinds 15-12-2009 (15/40), 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 290
Loon: 670 ¤/week 10 720 ¤ / seizoen
Specialiteit: Snel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 18-12-2009 21:05
(1u 5m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 819 000 ¤ door FC Khara Kitay
Hij is al duurquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zal duur zijn.
U-20 weer op hattrick!!
Die wil dus een speler voor zijn eigen land opleiden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Flappekz het volgende:
Haha, een flinke bidwar tussen een Roemeen en een Chinees. De Roemeen won, voor 6007000
Dat lijkt me vrij duidelijk. Potentiele grote topper, maar toch net 13 dagen te oud voor U20quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die wil dus een speler voor zijn eigen land opleiden.
Maar wel goed voor het NT.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk. Potentiele grote topper, maar toch net 13 dagen te oud voor U20
1.2 miljoen geboden, meer zat er niet in...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn spelers staan te koop.
Mijn 2 skilltrades staan er ook tussen. Daar hoef je niet op te bieden, mag wel natuurlijk.
ik heb 1,5 en 1,8 op de andere 2 geboden. moet voldoende zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef elby1988 het volgende:
[..]
1.2 miljoen geboden, meer zat er niet in...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef elby1988 het volgende:
[..]
1.2 miljoen geboden, meer zat er niet in...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik heb 1,5 en 1,8 op de andere 2 geboden. moet voldoende zijn
was een leuk spelertje geweest inderdaadquote:
quote:20-12-2009 (15/40) Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 58 650 ¤.
20-12-2009 (15/40) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Gisbert Voorhoeve heet en 17 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer redelijk zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:20-12-2009
Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 70 770 ¤.
20-12-2009
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 150 000 ¤ aan prijzengeld.
Dat zijn slechts 12 seizoenen.quote:Op zondag 20 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Zie net dat ik al sinds seizoen 18 in VIII zit. Dat is best lang.
quote:Team Gespeeld Goals Punten ±
1. Kein Geloel 168 435 - 160 355 275
2. de Giornopapa's 112 367 - 170 220 197
3. fc stijntje vreven 84 192 - 194 117 -2
4. BV Kansloos 42 104 - 26 95 78
5. RobinsPeople 42 199 - 64 93 135
Vandaag alquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef elby1988 het volgende:
-12-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 44 910 ¤.
20-12-2009 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
20-12-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Toch weer een ton extra
Je krijgt trouwens toch volgende week zondag te zien wie je in de competitie komt?
quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Theunis Eijck is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik ben er wel blij mee, als ik in een ontzettend moeilijke league kom ga ik het wellicht niet eens proberen om te handhaven. Dan gaan er heel wat trainees uit dus ;-)quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
En dan mag je 2 weken gaan bedenken hoe je ze gaat verslaan? ..
Sadisme zeg ik je!
Jij ook al, ik heb een potentieel goed def/huidig matig passen van 16j96dquote:
Waarom twijfel je daar over? Gaat ie stijgen binnenkort?quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een van mijn trainees gaat eruit. Ik list normaal voor zaterdagmiddag. Zal ik de speler deze woensdag transferlisten of beter volgende week pas?
Hij is reeds gestegen en krijgt bij mij geen training meer. Ik twijfel vanwege het tussenseizoen en mogelijk lage opbrengsten.quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom twijfel je daar over? Gaat ie stijgen binnenkort?
Er zijn er nog wel meer die lid zijn van de FOK!-fed, maar die komen eigenlijk allemaal niet meer echt hier op het forum.quote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef elby1988 het volgende:
Wie moeten er vanavond nu vechten voor promotie/degradatie? RealBizkit, nog iemand?
Hebben al je PM-trainees baat bij 2 weken Passen-training (als in: minimaal matig Passen)?quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel alleen nog over wat ik zal gaan trainen.. ik kan passen trainen om zo meer trainees te kunnen trainen of mn toppers trainen op positiespel..
Precies hetzelfde dilemma hier...Passen, pm of vleugel. Ik heb een leuke winger die nog voor zn 18e briljant kan worden als ie vol wordt doorgetraindquote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel alleen nog over wat ik zal gaan trainen.. ik kan passen trainen om zo meer trainees te kunnen trainen of mn toppers trainen op positiespel..
De wat?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik heb weer een schoolvoorbeeld van the winner's curse voorbij zien komen op een trainee die ik in eerste instantie eventueel wilde gaan kopen.
18 jaar en veel dagen briljant, levert mijn inziens minder op dan 19 jaar weinig dagen met briljant met 1 level passen meer.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dilemma hier...Passen, pm of vleugel. Ik heb een leuke winger die nog voor zn 18e briljant kan worden als ie vol wordt doorgetraind
In dit geval wordt het zelfs 17 jaar en briljant. Met goed def en redelijk pmquote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
18 jaar en veel dagen briljant, levert mijn inziens minder op dan 19 jaar briljant met 1 level passen meer.
The winner's curse. De theorie dat meedingen aan een veiling nooit rationeel is omdat de winnaar altijd degene is die de waarde van het object het meest heeft overschat.quote:
Oh ja. Dan mag je 18 voor 17 vervangen en 19 voor 18.quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dit geval wordt het zelfs 17 jaar en briljant. Met goed def en redelijk pm![]()
Dan moet je dat zeer zeker doen.quote:Maar ik ga denk ik maar rustig wat pm-wingers bouwen, dus passen valt voor nu toch nog maar even af
Gewoon verkopen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij is reeds gestegen en krijgt bij mij geen training meer. Ik twijfel vanwege het tussenseizoen en mogelijk lage opbrengsten.
ze hebben allemaal minimaal redelijk passen.. de meeste trainees hebben goed passen..quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hebben al je PM-trainees baat bij 2 weken Passen-training (als in: minimaal matig Passen)?
Is voor deze league aan het eind van dit seizoen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef elby1988 het volgende:
Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis
Is dat voor dit/ of volgend jaar?
Dan zou ik, tenzij je nog een trainee hebt die de PM echt nodig heeft voor evt. U20-kansen, gewoon 2 weken Korte Pass trainen. Dat kunnen ze allemaal wel gebruiken en misschien stijgen er nog 1 of 2 naar goed/uitstekend Passen (ook niet verkeerd voor de transferwaarde).quote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze hebben allemaal minimaal redelijk passen.. de meeste trainees hebben goed passen..
mja op zich moeten ze de u20 grens van hun land wel kunnen halen als ik gewoon passen train.. maar goed ik heb nog even om er over na te denken..quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan zou ik, tenzij je nog een trainee hebt die de PM echt nodig heeft voor evt. U20-kansen, gewoon 2 weken Korte Pass trainen. Dat kunnen ze allemaal wel gebruiken en misschien stijgen er nog 1 of 2 naar goed/uitstekend Passen (ook niet verkeerd voor de transferwaarde).
Zou het ff checken bij de scoutsquote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja op zich moeten ze de u20 grens van hun land wel kunnen halen als ik gewoon passen train.. maar goed ik heb nog even om er over na te denken..
quote:20-12-2009
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 244 068 ¤ aan entreegeld.
Ik speel MOTS, en in mijn beste opstelling. Ik ga zeker voor de overwinning, maar ik verwacht niet dat ik win.quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ga je nog proberen te winnen of toch maar voor de competitie met een fed genoot?
En terwijl je dat zegt inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel MOTS, en in mijn beste opstelling. Ik ga zeker voor de overwinning, maar ik verwacht niet dat ik win.
Ja, en nu nog 81 minuten volhouden...quote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En terwijl je dat zegt inderdaad. Ik begin hem net te volgen en het is 0-1
.
Klopt, maar toch is dat je nieuwe divisie. Die worden nu allemaal berekend namelijk. Alleen degene die het PD spelen weten nog niet in welke divisie ze komen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merson het volgende:
Bij mij staat er al een nieuw competitienummer aangegeven, maar er zijn nog p/d wedstrijden bezig toch?
Schrik...quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef ScudRaket het volgende:
Boe!
Ik kan mijn medepromovendus niet vindenquote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is dat je nieuwe divisie. Die worden nu allemaal berekend namelijk. Alleen degene die het PD spelen weten nog niet in welke divisie ze komen.
Ik had het al verwacht hoor. Jammer is het niet. Ik had namelijk al MOTS moeten spelen om überhaupt kampioen te kunnen worden. Mijn TS was dus al verneukt, en nu al helemaal.quote:
quote:T.I.M domineerde de wedstrijd en mocht 66 procent balbezit laten aantekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |