uuhhh....inderdaad en inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar weinig zinnigs uit.
[..]
epke is geen voetballer toch?
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
epke is geen voetballer toch?
Ik heb eigenlijk het idee dat Vullie Epke helemaal niet wil passerenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
dankuquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
uuhhh....inderdaad en inderdaad
Ik denk dat vullie liever tegen een stevige vorm van obstructie van hem aanloopt!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingeren
Daar voel je niks van als ie in bed ligtquote:
Dan doe je MrMoon. Die doet al zo lang de Fok!Cup.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.quote:epke is geen voetballer toch?
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn PD-tegenstander gaat zijn team opdoeken op weer opnieuw te beginnen. Alleen gaat hij dat pas doen na de PD om wat extra geld op te strijken in IV.
Het is een fedgenoot van HAG overigens. En ik vind het ook niet erg. Het lijkt me wel eens leuk om een seizoen bij een FOK!-fedgenoot in de competitie te spelen. Voor zover ik weer is dat zeer zeldzaam namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer wel
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.
Dat was een goeie peptalk.quote:47:28 Lacking experience with the current tactics, the players of PVDZ kept running into each other on the pitch. They only managed a weak level of organisation.
46:12 PVDZ's coach repeated the basics of football tactics during the break, which helped his players achieve passable organisation in the second half.
Dat had dus meer kunnen zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef rompompom het volgende:
Wel 2-1 voor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)
Yur vond t meer een Duitse actie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
de Duitsers hebben het uitgevonden, de Portugezen geperfectioneerd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur vond t meer een Duitse actie?
Portugal blijft me achtervolgen
Ach dat kan bijna ieder team tegen AZ ook dus ligt dat aan de nationaliteit?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
Ja ik schaam me diep....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef MrMoon het volgende:
wederom van de kampioen gewonnen. Vorig seizoen ook al..
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelen
en dat klopt
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.
*Rekstokje
Dan doe je dat nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb niet eens zin om op zoek te gaan naar een nieuw vlaggetje
Ik sluit me aan in de rij nieuwsgierigenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef elby1988 het volgende:
Echt Bizar,
Als ik volgend jaar met mijn goed/goed coach paradijs op aarde heb, ik MOTS speel in een thuis wedstrijd ik uitmuntend heel hoog middenveld...
Mijn hoogste tot nu toe is goed (heel hoog) in mijn laatste thuis MOTS wedstrijd
Edit: en haal ik 227 Hatstats! ;-)
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..
Ik verbaasde me gewoon hoeveel zoiets kan schelen..
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....volgens mij ga ik de eerste ronde beker niet eens overleven
Heb wel geMOTSt hè..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.
Nee. Die heeft geen inlvoed op de posities van vorig seizoen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..
Dan win ik ook wel, al wil ik wel PICcen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |