M'n eerste uitstekendquote:Gegroet Gijs_T! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Volkert Colen.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
die is te druk met zijn eigen forumquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Nico, meld je eens aan bij de jeugdcompetitie!
THX!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:14 schreef TheVulture het volgende:
Possie gefeliciteerd met je jonkies... maar ik ga me er nu ook weer intensief mee bezig houden
Maakt niet uit. T viel me all1 ff op omdat ik t zelf deze maand ook weer eens vergeten ben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of ik heb hem gemist of ik ben het vergeten... zal er morgen even naar kijken, evenals de Awards!![]()
Kun je mij dat interview ook nog even PM'en?
Ow die is idd wel erg lekkah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
M'n eerste uitstekend![]()
En met 25 dagen best leuk!
Top nu hopen dat ie ergens in December nog de tijd vind om t interview in te vullen en terug te sturen.quote:
Jammer dat je inm alweer onderaan staat.quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef rompompom het volgende:
Het is trouwens best apart; normaal gesproken sta je aan het einde van een competitie waar je hoort, maar ik heb dat in de jeugd alleen voor het begin.
Ik zag je PM.. wist nie dat ik het weer eens wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
THX!
Ach ik krijg nu al medelijden met die knulletjes.
[..]
Maakt niet uit. T viel me all1 ff op omdat ik t zelf deze maand ook weer eens vergeten ben.
Awards!![]()
U heeft PM.![]()
[..]
Ow die is idd wel erg lekkah.![]()
Nu maar hopen dat je m op uitstekend krijgen kan en dat ie dan evt nog wat leuke bijstats heeft.
[..]
Top nu hopen dat ie ergens in December nog de tijd vind om t interview in te vullen en terug te sturen.
leuk interviewquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Team van de Maand December
Naam team: Insane Ones
Coach: David Högander
........
Nu mijn vraag:
Je ziet bij veel hattrickers dat liefde voor hattrick niet meteen betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is. Natuurlijk zijn er genoeg die die 2 dingen combineren, maar bij veel zie je dus ook dat dat niet zo is. Hoe zit dat bij jou en waarom denk je dat dat zo is?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
RomPomPommetje!
WTF heb ik hier nou aan....quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Eagle Sjoorda: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Ivan Purvis: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.
Nico Hanemaaijer: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Wilfred de Vreede de potentie heeft om zwak te worden in Vleugelspel.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Dacht toen NelisZ zei dat ie wilde dat jij geïnterviewd werd dat je t pas nog was geweest maar dat was dus niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zag je PM.. wist nie dat ik het weer eens was
Volgens mij hoort daar je eigen naam te staan ipv je virtuele coach.quote:Coach: David Högander
Blij dat ik die niet hoef te beantwoorden.quote:Nu mijn vraag:
Je ziet bij veel hattrickers dat liefde voor hattrick niet meteen betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is. Natuurlijk zijn er genoeg die die 2 dingen combineren, maar bij veel zie je dus ook dat dat niet zo is. Hoe zit dat bij jou en waarom denk je dat dat zo is?
Die Eagle dude is wel handig om te wetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Weer zo een bagger JTU.
[..]
WTF heb ik hier nou aan....![]()
quote:In deze wedstrijd presteerde de speler beter dan zijn huidige skills. Dus zijn sterren en prestatie waren tussen zijn huidige en zijn potentiele vaardigheidsniveau. Als de speler meer sterren had dan gewoonlijk, is dit een teken dat er ongetraind potentieel is. Als de sterren gelijk zijn aan zijn gebruikelijke prestatie, wil dat zeggen dat de speler niet veel beter meer kan worden en op de betreffende positie en spoedig zal zijn uitgetraind.
Voor jou zo in t 1e opzicht wel ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Die Eagle dude is wel handig om te weten
[..]
Zo niet echt meer denk.....quote:30. Eagle Sjoorda (59277904)
18 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 23-01-2010
Speler kan vandaag gepromoveerd worden!
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 21-06-2009 13:51 (177 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden :
Keepen: onbekend
Verdedigen: 3/8 slecht (max. slecht)
Positiespel: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Vleugelspel: 4/84/4 zwak (max. zwak)
Passen: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Zo heb ik er nog meer hoor. Mn jeugd is dan misschien best goed als je zo naar de opstelling kijkt maar er zijn er veel bijna te oud die op max matig zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef GotC het volgende:
Nou dat is idd een ras-opvuller
Mijn lieve Luke Zeeman is geblesseerd2 weken
.
Ja maar nu moet ik tegen mijn schatje de 16e, zonder mn beste speler!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog meer hoor. Mn jeugd is dan misschien best goed als je zo naar de opstelling kijkt maar er zijn er veel bijna te oud die op max matig zitten.
Ik las t ja....
Gelukkig is 2 weken geblesseerd in de jeugd al snel 1 week.
Ach t is geen schande om van je schatje te verliezen hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik tegen mijn schatje de 16e, zonder mn beste speler!
? wat bedoel jij? Hij vraagt aan RPP of zijn liefde voor hattrick voortkomt uit zijn liefde voor voetbal en des te ja of te nee, waarom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blij dat ik die niet hoef te beantwoorden.WTF bedoel je in hemelsnaam man.
Nee hij stelt een Vullie vraag!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
? wat bedoel jij? Hij vraagt aan RPP of zijn liefde voor hattrick voortkomt uit zijn liefde voor voetbal en des te ja of te nee, waarom?
T staat er echt ik heb niks aangepast!quote:betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is.
Voral over Seabele en Ben ben ik tevreden. Ben haalt maximaal goed passen en redelijk scoren; bij beide zit hij er nu een niveau onder (16j42d). Seabele zit nu op redelijk scoren en matig passen en kan maximaal uitstekend/matig halen. Scoren ftw!quote:# Teunis van Bohemen is undeveloped, but it could be worth giving him special attention in the training sessions.
# In this week's game, Teunis van Bohemen played close to his potential. Very well done!
# In the case of Wilko Wesemann, he would need at least another season of training before he is finished here with us.
# Seabele Brander has responded well to the Scoring sessions we have organised this week and gained a level.
# As we also train Passing I studied Ben Bentvelzen during the game. I think he can become solid at that before leaving the academy.
# It’s not part of our current training focus, but you should know that Gelwin Koene has the potential to reach weak when it comes to Defending.
Neuh, bedankt.quote:Chris Pragt looks promising. He is 16 years old and seems to have something extra.
I would say as an allrounder, he's poor. This player has poor Keeper at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of poor Defending before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
Ik ben nu toch met scoren bezig, waarom niet.quote:Calling Ronald Berends
|Yes? Oh, hello rompompom!
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Wladimir Bras and is 16 years old.
Right now I would say his Winger capabilities are around the weak level. If he develops well, I would say this chap can emerge with passable Scoring before joining the senior squad.
Can I offer him a place at the academy?
Busted ik had t ook niet eens door.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef rompompom het volgende:
Nico, hoe tof ik het ook vind en hoe vereerd ik ook ben, ik ben al TvdM geweest.. Tof interview though!
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=TeamvdMaand&sub=022009&subsub=TvdM022009
Erg leuke JTU idd.quote:Jeugdtraining:
[..]
Voral over Seabele en Ben ben ik tevreden. Ben haalt maximaal goed passen en redelijk scoren; bij beide zit hij er nu een niveau onder (16j42d). Seabele zit nu op redelijk scoren en matig passen en kan maximaal uitstekend/matig halen. Scoren ftw!
Dat wordt niet op de laatste plaats eindigen dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef rompompom het volgende:
Scouten ivm wedstrijd morgen:
[..]
Neuh, bedankt.
[..]
Ik ben nu toch met scoren bezig, waarom niet..
In ieder geval geen trainingsverlies door 4 spelers op een centrale positiequote:Op woensdag 16 december 2009 07:51 schreef Flappekz het volgende:
Al mn spelertjes hebben de trip naar Singapore overleefd. Ik heb volgens mij wel een klein foutje in mn opstelling gemaakt...
Nee dat niet...Maar nu twijfel ik ff over hoe het nou precies zit. Ik heb een speler per ongeluk zowel zondag als woensdag opgesteld. Telt dan alleen zijn positie op woensdag, voor de training?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In ieder geval geen trainingsverlies door 4 spelers op een centrale positie
Ik zie geen fout.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:51 schreef Flappekz het volgende:
Al mn spelertjes hebben de trip naar Singapore overleefd. Ik heb volgens mij wel een klein foutje in mn opstelling gemaakt...
De positie waar hij als laatste speelde telt.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee dat niet...Maar nu twijfel ik ff over hoe het nou precies zit. Ik heb een speler per ongeluk zowel zondag als woensdag opgesteld. Telt dan alleen zijn positie op woensdag, voor de training?
Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter oplettenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De positie waar hij als laatste speelde telt.
Niet waar!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De positie waar hij als laatste speelde telt.
Hmm. Ik begin te twijfelen. Ik ben de spelregels eens even aan het doornemen namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter opletten
Als ik dit goed begrijp dan krijgt je speler dus gewoon de volledige training.quote:Training: Vleugelspel
Karim Reszka speelde 90 minuten als vleugelspeler op zondag en 90 minuten als aanvaller op woensdag. Hij ontvangt ook 90 minuten volledige vleugelspeltraining.
Zie ^^quote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter opletten
Al gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet waar!
Dat was vroegàh.. Tegenwoordig gaat hij uit van de meest gunstige trainingspositie. Lees de editorials/MyHT er maar op terug..
quote:
oh kutquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hij stelt een Vullie vraag!
[..]
T staat er echt ik heb niks aangepast!
Of die -Dirk-quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh kutFoutje
misschien moet die augurkenkoning dan maar eens geïnterviewd worden. Die is nieuw toch?
Dat is handig om te weten, wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Ik begin te twijfelen. Ik ben de spelregels eens even aan het doornemen namelijk.
[..]
Als ik dit goed begrijp dan krijgt je speler dus gewoon de volledige training.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hij stelt een Vullie vraag!
[..]
T staat er echt ik heb niks aangepast!
Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingerenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe mij maar Robin van Persie... en ik wil Epke Zonderland ook wel wat passeerbewegingen leren...
Volgens mij komt daar weinig zinnigs uit.quote:
epke is geen voetballer toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe mij maar Robin van Persie... en ik wil Epke Zonderland ook wel wat passeerbewegingen leren...
uuhhh....inderdaad en inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar weinig zinnigs uit.
[..]
epke is geen voetballer toch?
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
epke is geen voetballer toch?
Ik heb eigenlijk het idee dat Vullie Epke helemaal niet wil passerenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
dankuquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
uuhhh....inderdaad en inderdaad
Ik denk dat vullie liever tegen een stevige vorm van obstructie van hem aanloopt!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingeren
Daar voel je niks van als ie in bed ligtquote:
Dan doe je MrMoon. Die doet al zo lang de Fok!Cup.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.quote:epke is geen voetballer toch?
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn PD-tegenstander gaat zijn team opdoeken op weer opnieuw te beginnen. Alleen gaat hij dat pas doen na de PD om wat extra geld op te strijken in IV.
Het is een fedgenoot van HAG overigens. En ik vind het ook niet erg. Het lijkt me wel eens leuk om een seizoen bij een FOK!-fedgenoot in de competitie te spelen. Voor zover ik weer is dat zeer zeldzaam namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer wel
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.
Dat was een goeie peptalk.quote:47:28 Lacking experience with the current tactics, the players of PVDZ kept running into each other on the pitch. They only managed a weak level of organisation.
46:12 PVDZ's coach repeated the basics of football tactics during the break, which helped his players achieve passable organisation in the second half.
Dat had dus meer kunnen zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef rompompom het volgende:
Wel 2-1 voor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)
Yur vond t meer een Duitse actie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
de Duitsers hebben het uitgevonden, de Portugezen geperfectioneerd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur vond t meer een Duitse actie?
Portugal blijft me achtervolgen
Ach dat kan bijna ieder team tegen AZ ook dus ligt dat aan de nationaliteit?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
Ja ik schaam me diep....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef MrMoon het volgende:
wederom van de kampioen gewonnen. Vorig seizoen ook al..
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelen
en dat klopt
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.
*Rekstokje
Dan doe je dat nietquote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb niet eens zin om op zoek te gaan naar een nieuw vlaggetje
Ik sluit me aan in de rij nieuwsgierigenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef elby1988 het volgende:
Echt Bizar,
Als ik volgend jaar met mijn goed/goed coach paradijs op aarde heb, ik MOTS speel in een thuis wedstrijd ik uitmuntend heel hoog middenveld...
Mijn hoogste tot nu toe is goed (heel hoog) in mijn laatste thuis MOTS wedstrijd
Edit: en haal ik 227 Hatstats! ;-)
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..
Ik verbaasde me gewoon hoeveel zoiets kan schelen..
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....volgens mij ga ik de eerste ronde beker niet eens overleven
Heb wel geMOTSt hè..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.
Nee. Die heeft geen inlvoed op de posities van vorig seizoen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..
Dan win ik ook wel, al wil ik wel PICcen..
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef rompompom het volgende:
Ik dacht altijd dat je beter geen neutrale coach kan hebben?
quote:Wat voor type trainer neem ik het best aan? Verdedigend, aanvallend of neutraal?
Hierover zijn de meningen sterk verdeeld. Een aanvallende trainer zorgt voor een bonus op de aanvalsratings, een verdedigende trainer zorgt voor een bonus op de verdedigingsratings en een neutrale trainer geeft een kleine bonus aan zowel de aanvals- als de verdedigingsratings.
Een goede benadering van de verschillende bonussen (beschouwd ten opzichte van een situatie zonder trainersinvloed) is als volgt:
Type trainer Aanvalsbonus Verdedigingsbonus
Aanvallend 25% 0%
Verdedigend 0% 30%
Neutraal 10% 20%
Wanneer je er van uit gaat dat een neutrale trainer de standaard is, ziet het er iets anders uit (maar het komt het wel op hetzelfde neer):
Type trainer Aanvalsbonus Verdedigingsbonus
Aanvallend 14% -17%
Verdedigend -10% 9%
Je kunt nu twee redeneringen volgen:
Enerzijds kun je gaan voor de hoogste bijdrage. Wanneer je bijvoorbeeld verdedigers traint zul je meestal een sterke verdediging hebben. Een verdedigende trainer zorgt daardoor voor relatief hogere ratings dan een aanvallende trainer; een verdedigende trainer draagt immers meer bij dan een aanvallende en de bijdrage is ook nog eens relatief, wat betekent dat hoe hoger de ratings zijn, hoe meer die bijdraagt.
Anderzijds zul je als verdedigertrainer vaak al een sterke verdediging hebben. Vaak hebben verdedigertrainers last van een te lage aanval. Een aanvallende trainer helpt dan om de aanvalsratings te verhogen.
Ditzelfde geldt uiteraard ook voor alle andere trainingsvormen, neem dat type trainer dat het beste bij jouw situatie past.
Dit is voor ieder geval apart, en zal neerkomen op de beslissing van de manager, waar jij denkt dat je de komende seizoenen de bonus het beste kunt gebruiken.
De verschillende type trainers hebben allen voor- en nadelen, het is aan jou om zo te beslissen dat je er de voordelen uit te haalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |