abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75642341
quote:
Gegroet Gijs_T! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Volkert Colen.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.

Geven we hem een contract, baas?
M'n eerste uitstekend
En met 25 dagen best leuk!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_75642533
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

evenals de Awards!
pi_75645957
Nico, meld je eens aan bij de jeugdcompetitie!
pi_75646271
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Nico, meld je eens aan bij de jeugdcompetitie!
die is te druk met zijn eigen forum
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:59:42 #106
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_75647197
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_75647430
Nico heeft ook geaccepteerd.
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:55:25 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75658166
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:14 schreef TheVulture het volgende:
Possie gefeliciteerd met je jonkies... maar ik ga me er nu ook weer intensief mee bezig houden
THX!

Ach ik krijg nu al medelijden met die knulletjes.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Of ik heb hem gemist of ik ben het vergeten... zal er morgen even naar kijken, evenals de Awards!

Kun je mij dat interview ook nog even PM'en?
Maakt niet uit. T viel me all1 ff op omdat ik t zelf deze maand ook weer eens vergeten ben.

Awards!

U heeft PM.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

M'n eerste uitstekend
En met 25 dagen best leuk!
Ow die is idd wel erg lekkah.

Nu maar hopen dat je m op uitstekend krijgen kan en dat ie dan evt nog wat leuke bijstats heeft.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef rompompom het volgende:
Nico heeft ook geaccepteerd.
Top nu hopen dat ie ergens in December nog de tijd vind om t interview in te vullen en terug te sturen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:50:53 #109
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75660211
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef rompompom het volgende:
Het is trouwens best apart; normaal gesproken sta je aan het einde van een competitie waar je hoort, maar ik heb dat in de jeugd alleen voor het begin.
Jammer dat je inm alweer onderaan staat.
pi_75660915
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

THX!

Ach ik krijg nu al medelijden met die knulletjes.
[..]

Maakt niet uit. T viel me all1 ff op omdat ik t zelf deze maand ook weer eens vergeten ben.

Awards!

U heeft PM.
[..]

Ow die is idd wel erg lekkah.

Nu maar hopen dat je m op uitstekend krijgen kan en dat ie dan evt nog wat leuke bijstats heeft.
[..]

Top nu hopen dat ie ergens in December nog de tijd vind om t interview in te vullen en terug te sturen.
Ik zag je PM.. wist nie dat ik het weer eens was
pi_75662476
Team van de Maand December

Naam team: Insane Ones
Coach: David Högander

Logo:

Intro: Ik vind het toch wel mooi om te zien dat ik ben verkozen voor het Team van de Maand interview. Blijkbaar ben ik nog niet helemaal vergeten
Ik ben de laatste tijd erg druk met mijn eigen forumpje, maar mijn hattrickvrienden kan ik natuurlijk niet vergeten! Daarom dat ik met veel plezier en vertier dit interview invul!

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Inmiddels ben ik al een jaar geleden afgestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam en heb ik dus de opleiding C&MD (Communicatie & Multimedia Design) succelvol afgerond. Heel toepasselijk mag ik me daarom nu ook Bachelor Communication & Multimedia Design noemen. Sinds mijn laatste afstudeerstage was ik al aanwezig bij mijn huidige werkgever. En na mijn afstuderen ben ik daar full-time aan de slag gegaan.
Daar werk ik op een experimentele afdeling van een bedrijf dat zich verder met name bezig houdt met het digitaliseren van landkaarten voor navigatieapparartuur. Ik hou me dan bezig met bijvoobeeld het ontwikkeling van iPhone applicatie ter promotie van het bedrijf en ben ik ondertussen bezig met het uitzoeken hoe de ontwikkeling binnen het bedrijf nog beter kan.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Op 16 januari 2004 kreeg ik mijn team. Inmiddels ben ik dus al bijna 6 jaar bezig met dit spelletje. Mijn beste vriend praatte me dit aan, terwijl ik er eigenlijk helemaal geen zin in had. Ik heb toen bijna een half jaar moeten wachten voordat ik een team kreeg en sinds dat moment ben ik er eigenlijk altijd wel mee bezig geweest. Die vriend is er al een tijd geleden mee gestopt helaas.

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken
gezet?

Bij het part-time baantje dat ik had, heb ik zo'n 10 mensen aan het hattricken gekregen. Ik heb geen idee of daar nog veel mensen actief van zijn. Verder heb ik weinig mensen meer aan het hattricken gekregen. Ik ben ook niet echt meer een evangelist van het spelletje. Ik doe het met veel plezier, maar andere mensen moeten lekker zelf weten wat ze willen doen. Ik ga niet als Hattrick Getuige op zondagmorgen bij iedereen aankloppen.

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik ben een beetje gek. Dat is ook wel te zien aan mijn username. Daarom heb ik besloten om dat ook over te laten komen in mijn teamnaam. Mijn teamnaam die overigens nog nooit is veranderd in de 6 jaar dat ik nu mijn team heb. De enige verandering is dat ik op 4 november 2008 heb gevraagd of er van de eerste letters, hoofdletters gemaakt konden worden. Dat is toen ook gebeurd. Maar dat is geen schokkende verandering.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Nou, ik heb natuurlijk heel veel meegemaakt. Maar het mooiste van afgelopen seizoen en met mijn huidige doelstellingen is toch wel het verliezen van een botje. Zeker met de trainingsvorm die ik momenteel aanhang (verdedigen) is mijn verdediging toch te sterk voor de hele slechte teams. Ik had er dus wel wat tactische veranderingen voor nodig en moest ook kiezen om geen 11 spelers op te stellen.

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Ik had voor heeel veel geld een potentieel u-19 spelertje gekocht. Maar ik vergeet die af en toe in de verdediging te zetten tijdens friendly's. Hij is natuurlijk veel te goed om in de competitie te kunnen spelen. Dus moet hij op woensdag spelen. Maar dat vergeet ik helaas wel eens.

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders
gedaan?

Heel simpel.. helemaal niets!

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen,
snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.

Met mijn afzaktactiek lijkt het me wel duidelijk dat ik gericht ben op de lange termijn. Ik train mijn verdediger met heel veel passen en weinig verdedigen zo snel mogelijk op, zodat ik daar veel rendement uit haal en veel geld binnenhaal. Dat wil ik ook gaan doen als ik weer wil gaan stijgen. Maar dan heb ik daar natuurlijk met dat geld een veel beter middenveld en aanval staan.

9. -Wat train je en waarom?
Ik train nu verdedigen. Eigenlijk om de simpele reden dat de makkelijkste trainingsvorm om af te zakken als daar RomPomPom was opgepakt en ik het toch anders wilde doen. Daarnaast kon ik mijn verdedigers zo laag mogelijk in verdedigen inkopen voor weinig geld. Wat er in de hoger divisie's voor zorgde dat ik zo lekker makkelijk kon afzakken en veel tegendoelpunten kreeg.

10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Uiteraard Flappekz! Als iemand mijn doelsaldo-record zo hard kan breken, dan verdient dat mijn eeuwige respect! Verder ook gewoon omdat het een best ventje is

11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus
Hattrick) per week?

Ik zit sowieso al 40 uur per week achter mijn pc voor mijn werk en daarnaast ook nog geregeld in mijn vrije tijd. Dus reken maar uit

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Het is wel minder geworden. Dat is ook de reden waarom ik me wilde laten afzakken. Als ik weer ga proberen om de stap naar boven te zetten, zal ik er vast meer tijd in gaan stoppen. Dan wil ik dat ook wel echt goed gaan doen. Maar dat zit er nog even niet in.

13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende
geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de
vorige geïnterviewde.

De vraag van de vorige keer was:
Aangezien jij nu druk bezig bent met degraderen: Als je straks
weer omhoog wil, hoe ga je dit doen, en hoever verwacht je dan te
komen?
Ik wil waarschijnlijk vast blijven houden aan mijn verdediging-training. Dan wil ik spelers gaan kopen op de andere linies die mijn elk seizoen kampioen kunnen maken tot zeker de VI. Ondertussen wil ik zoveel mogelijk geld verdienen met mijn trainees, zodat ik die stap verder ook kan maken. Ik wil zeker kampioen worden in V, omdat ik zover nog nooit gekomen ben. Natuurlijk is de eredivisie mijn droom, maar die kans acht ik klein. Dan zal ik er echt veel tijd in moeten steken en de vraag is maar of ik die tijd echt heb.

Nu mijn vraag:
Je ziet bij veel hattrickers dat liefde voor hattrick niet meteen betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is. Natuurlijk zijn er genoeg die die 2 dingen combineren, maar bij veel zie je dus ook dat dat niet zo is. Hoe zit dat bij jou en waarom denk je dat dat zo is?

14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
RomPomPommetje!
pi_75663437
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Team van de Maand December

Naam team: Insane Ones

........

Nu mijn vraag:
Je ziet bij veel hattrickers dat liefde voor hattrick niet meteen betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is. Natuurlijk zijn er genoeg die die 2 dingen combineren, maar bij veel zie je dus ook dat dat niet zo is. Hoe zit dat bij jou en waarom denk je dat dat zo is?

14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
RomPomPommetje!
leuk interview
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:56:43 #113
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_75665593
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef MrMoon het volgende:

[..]

leuk interview
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:22:15 #114
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75669317
Weer zo een bagger JTU.
quote:
Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.

Eagle Sjoorda: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.

Ivan Purvis: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.

Nico Hanemaaijer: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.

Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Wilfred de Vreede de potentie heeft om zwak te worden in Vleugelspel.

Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
WTF heb ik hier nou aan....
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:24:09 #115
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75669386
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik zag je PM.. wist nie dat ik het weer eens was
Dacht toen NelisZ zei dat ie wilde dat jij geïnterviewd werd dat je t pas nog was geweest maar dat was dus niet zo.

Leuk interview iig!
quote:
Volgens mij hoort daar je eigen naam te staan ipv je virtuele coach.
quote:
Nu mijn vraag:
Blij dat ik die niet hoef te beantwoorden. WTF bedoel je in hemelsnaam man.

[ Bericht 16% gewijzigd door Outpost76 op 15-12-2009 22:32:42 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:29:49 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75669618
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
Weer zo een bagger JTU.
[..]

WTF heb ik hier nou aan....
Die Eagle dude is wel handig om te weten
quote:
In deze wedstrijd presteerde de speler beter dan zijn huidige skills. Dus zijn sterren en prestatie waren tussen zijn huidige en zijn potentiele vaardigheidsniveau. Als de speler meer sterren had dan gewoonlijk, is dit een teken dat er ongetraind potentieel is. Als de sterren gelijk zijn aan zijn gebruikelijke prestatie, wil dat zeggen dat de speler niet veel beter meer kan worden en op de betreffende positie en spoedig zal zijn uitgetraind.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:36:12 #117
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75669907
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Die Eagle dude is wel handig om te weten
[..]
Voor jou zo in t 1e opzicht wel ja.
quote:
30. Eagle Sjoorda (59277904)
18 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 23-01-2010
Speler kan vandaag gepromoveerd worden!
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 21-06-2009 13:51 (177 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit

Spelersvaardigheden :
Keepen: onbekend
Verdedigen: 3/8 slecht (max. slecht)
Positiespel: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Vleugelspel: 4/84/4 zwak (max. zwak)
Passen: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Zo niet echt meer denk.....

Hij is puur opvulling tot ie 19 is.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:37:24 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75669958
Nou dat is idd een ras-opvuller

Mijn lieve Luke Zeeman is geblesseerd 2 weken .
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:41:01 #119
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75670110
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef GotC het volgende:
Nou dat is idd een ras-opvuller

Mijn lieve Luke Zeeman is geblesseerd 2 weken .
Zo heb ik er nog meer hoor. Mn jeugd is dan misschien best goed als je zo naar de opstelling kijkt maar er zijn er veel bijna te oud die op max matig zitten.

Ik las t ja....

Gelukkig is 2 weken geblesseerd in de jeugd al snel 1 week.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:42:04 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75670154
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zo heb ik er nog meer hoor. Mn jeugd is dan misschien best goed als je zo naar de opstelling kijkt maar er zijn er veel bijna te oud die op max matig zitten.

Ik las t ja....

Gelukkig is 2 weken geblesseerd in de jeugd al snel 1 week.
Ja maar nu moet ik tegen mijn schatje de 16e, zonder mn beste speler!
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:44:24 #121
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75670233
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja maar nu moet ik tegen mijn schatje de 16e, zonder mn beste speler!
Ach t is geen schande om van je schatje te verliezen hoor.
pi_75670234
Leuk interview!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_75670257
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Blij dat ik die niet hoef te beantwoorden. WTF bedoel je in hemelsnaam man.
? wat bedoel jij? Hij vraagt aan RPP of zijn liefde voor hattrick voortkomt uit zijn liefde voor voetbal en des te ja of te nee, waarom?
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:47:20 #124
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75670359
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:45 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

? wat bedoel jij? Hij vraagt aan RPP of zijn liefde voor hattrick voortkomt uit zijn liefde voor voetbal en des te ja of te nee, waarom?
Nee hij stelt een Vullie vraag!
quote:
betekend dat er ook meteen liefde voor voetballers is.
T staat er echt ik heb niks aangepast!
pi_75671342
Ik heb net nog maar eens gekeken of ik niet droomde, ik heb kennelijk zondag echt verloren en derhalve zonder p/d gedegradeerd. Dat is wel niet helemaal des SC diepFries' zeg maar..

Anyways, afgaande op Alltid heb ik volgend seizoen een leuke divisie waarin ik niet meteen weer hoef te promoveren, echter zeker ook niet ga degraderen. Lekker beetje ballen en trainen dus en kijken of ik in de beker wat kan doen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_75672017
Nico, hoe tof ik het ook vind en hoe vereerd ik ook ben, ik ben al TvdM geweest. . Tof interview though!

http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=TeamvdMaand&sub=022009&subsub=TvdM022009

Jeugdtraining:
quote:
# Teunis van Bohemen is undeveloped, but it could be worth giving him special attention in the training sessions.

# In this week's game, Teunis van Bohemen played close to his potential. Very well done!

# In the case of Wilko Wesemann, he would need at least another season of training before he is finished here with us.

# Seabele Brander has responded well to the Scoring sessions we have organised this week and gained a level.

# As we also train Passing I studied Ben Bentvelzen during the game. I think he can become solid at that before leaving the academy.

# It’s not part of our current training focus, but you should know that Gelwin Koene has the potential to reach weak when it comes to Defending.
Voral over Seabele en Ben ben ik tevreden. Ben haalt maximaal goed passen en redelijk scoren; bij beide zit hij er nu een niveau onder (16j42d). Seabele zit nu op redelijk scoren en matig passen en kan maximaal uitstekend/matig halen. Scoren ftw!
pi_75672156
Scouten ivm wedstrijd morgen:
quote:
Chris Pragt looks promising. He is 16 years old and seems to have something extra.

I would say as an allrounder, he's poor. This player has poor Keeper at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of poor Defending before you know it!

Can I offer him a place at the academy?
Neuh, bedankt.
quote:
Calling Ronald Berends
|Yes? Oh, hello rompompom!

I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Wladimir Bras and is 16 years old.

Right now I would say his Winger capabilities are around the weak level. If he develops well, I would say this chap can emerge with passable Scoring before joining the senior squad.

Can I offer him a place at the academy?
Ik ben nu toch met scoren bezig, waarom niet. .
  woensdag 16 december 2009 @ 06:44:27 #128
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75676182
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef rompompom het volgende:
Nico, hoe tof ik het ook vind en hoe vereerd ik ook ben, ik ben al TvdM geweest. . Tof interview though!

http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=TeamvdMaand&sub=022009&subsub=TvdM022009
Busted ik had t ook niet eens door.
quote:
Jeugdtraining:
[..]

Voral over Seabele en Ben ben ik tevreden. Ben haalt maximaal goed passen en redelijk scoren; bij beide zit hij er nu een niveau onder (16j42d). Seabele zit nu op redelijk scoren en matig passen en kan maximaal uitstekend/matig halen. Scoren ftw!
Erg leuke JTU idd.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef rompompom het volgende:
Scouten ivm wedstrijd morgen:
[..]

Neuh, bedankt.
[..]

Ik ben nu toch met scoren bezig, waarom niet. .
Dat wordt niet op de laatste plaats eindigen dus.
pi_75676382
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef MrMoon het volgende:

[..]

leuk interview
Dit.
pi_75676487
Al mn spelertjes hebben de trip naar Singapore overleefd. Ik heb volgens mij wel een klein foutje in mn opstelling gemaakt...
Ik ben van pindavlees
pi_75676559
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:51 schreef Flappekz het volgende:
Al mn spelertjes hebben de trip naar Singapore overleefd. Ik heb volgens mij wel een klein foutje in mn opstelling gemaakt...
In ieder geval geen trainingsverlies door 4 spelers op een centrale positie
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_75676587
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

In ieder geval geen trainingsverlies door 4 spelers op een centrale positie
Nee dat niet...Maar nu twijfel ik ff over hoe het nou precies zit. Ik heb een speler per ongeluk zowel zondag als woensdag opgesteld. Telt dan alleen zijn positie op woensdag, voor de training?
Ik ben van pindavlees
pi_75676625
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:51 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie geen fout.
pi_75676641
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik zie geen fout.
Lees mn post hierboven ff ... ik weet t niet meer zeker namelijk
Ik ben van pindavlees
pi_75676651
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Nee dat niet...Maar nu twijfel ik ff over hoe het nou precies zit. Ik heb een speler per ongeluk zowel zondag als woensdag opgesteld. Telt dan alleen zijn positie op woensdag, voor de training?
De positie waar hij als laatste speelde telt.
pi_75676666
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus toch .... Nouja, dan moet ik de volgende keer maar beter opletten
Ik ben van pindavlees
pi_75676707
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Niet waar!

Dat was vroegàh.. Tegenwoordig gaat hij uit van de meest gunstige trainingspositie. Lees de editorials/MyHT er maar op terug..
pi_75676708
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hmm. Ik begin te twijfelen. Ik ben de spelregels eens even aan het doornemen namelijk.
quote:
Training: Vleugelspel

Karim Reszka speelde 90 minuten als vleugelspeler op zondag en 90 minuten als aanvaller op woensdag. Hij ontvangt ook 90 minuten volledige vleugelspeltraining.
Als ik dit goed begrijp dan krijgt je speler dus gewoon de volledige training.
pi_75676712
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Zie ^^
pi_75676714
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Niet waar!

Dat was vroegàh.. Tegenwoordig gaat hij uit van de meest gunstige trainingspositie. Lees de editorials/MyHT er maar op terug..
Al gedaan.
pi_75676724
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Al gedaan.
pi_75676729
Ah, mooi nieuws. Thanks guys
Ik ben van pindavlees
  woensdag 16 december 2009 @ 10:20:40 #143
281129 -Dirk-
Nee, geen Bas!!
pi_75679248
grappig hier
pi_75679426
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

oh kut Foutje

misschien moet die augurkenkoning dan maar eens geïnterviewd worden. Die is nieuw toch?
pi_75679681
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

oh kut Foutje

misschien moet die augurkenkoning dan maar eens geïnterviewd worden. Die is nieuw toch?
Of die -Dirk-
Ik ben van pindavlees
  FOK!fossiel woensdag 16 december 2009 @ 11:04:40 #146
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_75680427
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Hmm. Ik begin te twijfelen. Ik ben de spelregels eens even aan het doornemen namelijk.
[..]

Als ik dit goed begrijp dan krijgt je speler dus gewoon de volledige training.
Dat is handig om te weten, wist ik helemaal niet
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_75680655
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Doe mij maar Robin van Persie... en ik wil Epke Zonderland ook wel wat passeerbewegingen leren...
  woensdag 16 december 2009 @ 12:43:41 #148
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_75683958
Sjemig, wat een slagveld in mijn friendly vannacht

4 spelers van mijn team geblesseerd... Gelukkig geen belangrijke spelers: mijn reserve verdediger, mijn huidige coach, een waailap en een korte-termijn trainee welke ik aan het verkopen ben. Die laatste is wel jammer, maar gelukkig maar +1, nu hopen dat ik in ieder geval mijn investering er nog uit krijg...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_75684461
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Doe mij maar Robin van Persie... en ik wil Epke Zonderland ook wel wat passeerbewegingen leren...
Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingeren
Ik ben van pindavlees
pi_75684700
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Of die -Dirk-
Volgens mij komt daar weinig zinnigs uit.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

epke is geen voetballer toch?
pi_75684808
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

[..]

uuhhh....inderdaad en inderdaad
Ik ben van pindavlees
pi_75684833
quote:

[..]

[..]

Misschien kan Vullie hem dan makkelijker passeren?
pi_75684858
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk het idee dat Vullie Epke helemaal niet wil passeren
Ik ben van pindavlees
pi_75684868
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

uuhhh....inderdaad en inderdaad
danku
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik denk dat vullie liever tegen een stevige vorm van obstructie van hem aanloopt!
pi_75687109
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja, laat jij Epke eens een paar keer om jouw rekstok slingeren
pi_75687146
quote:

Daar voel je niks van als ie in bed ligt
  woensdag 16 december 2009 @ 17:16:34 #157
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75695020
quote:

[..]

Dan doe je MrMoon. Die doet al zo lang de Fok!Cup.
quote:
Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.
pi_75696717
Mijn PD-tegenstander gaat zijn team opdoeken op weer opnieuw te beginnen. Alleen gaat hij dat pas doen na de PD om wat extra geld op te strijken in IV.
pi_75696732
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn PD-tegenstander gaat zijn team opdoeken op weer opnieuw te beginnen. Alleen gaat hij dat pas doen na de PD om wat extra geld op te strijken in IV.
Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer wel
Ik ben van pindavlees
pi_75696809
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Makes sense, zou ik ook gedaan hebben. Lullig voor jou, dat dan weer wel
Het is een fedgenoot van HAG overigens. En ik vind het ook niet erg. Het lijkt me wel eens leuk om een seizoen bij een FOK!-fedgenoot in de competitie te spelen. Voor zover ik weer is dat zeer zeldzaam namelijk.
pi_75697717
Ik ga voor het eerst verliezen van GotC
Ik ben van pindavlees
  woensdag 16 december 2009 @ 18:36:07 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75697730
Ik sta 1-4 voor op Flap!
pi_75699023
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:

Daarom wil ie m ook wat passeerbewegingen leren en kan hij ff om Vullie zn rekstok slingeren.
Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelen

en dat klopt
pi_75699030
quote:
47:28 Lacking experience with the current tactics, the players of PVDZ kept running into each other on the pitch. They only managed a weak level of organisation.
46:12 PVDZ's coach repeated the basics of football tactics during the break, which helped his players achieve passable organisation in the second half.
Dat was een goeie peptalk. .
pi_75699132
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef rompompom het volgende:

[..]

Slechte coach
Ik ben van pindavlees
pi_75699374
Wel 2-1 voor.
pi_75699385
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef rompompom het volgende:
Wel 2-1 voor.
Dat had dus meer kunnen zijn
Ik ben van pindavlees
pi_75699626
Ik ben al blij als ik punten haal. .
  woensdag 16 december 2009 @ 19:38:58 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75700237
4-4!

In de laatste minuut!
pi_75700525
Ik zat het al te denken toen ik zag dat het 3-4 werd. !
pi_75701181
2-1 verloren maar mijn potentiele 17jarige/0 dagen goed keeper is nu al naar matig gestegen
pi_75701580
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef rompompom het volgende:

[..]

en toch winnen
pi_75701624
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef GotC het volgende:
4-4!

In de laatste minuut!
toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
pi_75701820
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

en toch winnen
Ik heb geMOTSt. .
pi_75701875
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

toch iets van dat Portugese blijven hangen? Of kan ik daar beter niet over beginnen
pi_75702041
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik heb geMOTSt. .
  woensdag 16 december 2009 @ 20:15:02 #177
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75702051
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)
pi_75702175
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Portugese? Wat bedoel je precies? (qua hattrick, qua ex begrijp ik)
mee qua voetbal. Die gasten scoren eigenlijk ook altijd in de blessuretijd enzo
  woensdag 16 december 2009 @ 20:20:56 #179
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75702338
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Yur vond t meer een Duitse actie?

Portugal blijft me achtervolgen
pi_75702859
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Yur vond t meer een Duitse actie?

Portugal blijft me achtervolgen
de Duitsers hebben het uitgevonden, de Portugezen geperfectioneerd.
pi_75703360
pi_75703362
Ach ja, Italianen kunnen het ook. Het is gewoon vooral on-Nederlands; alleen Huntelaar is echt een laatste minuten specialist.
pi_75703456
wederom van de kampioen gewonnen. Vorig seizoen ook al..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 17 december 2009 @ 06:33:18 #184
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75715349
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ach dat kan bijna ieder team tegen AZ ook dus ligt dat aan de nationaliteit?
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef MrMoon het volgende:
wederom van de kampioen gewonnen. Vorig seizoen ook al..
Ja ik schaam me diep....

Triest dat ze niet van 10 van jou jochies weten te winnen!

donderdag 17 december 2009 @ 06:55:03 #185
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_75715429
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben vereerd dat jullie mij een rekstok toedelen

en dat klopt
Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.

*Rekstokje
pi_75716709
quote:
Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zow ben ik even een tje vergeten toe te voegen.

*Rekstokje
Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?
Ik ben van pindavlees
pi_75719624
Ik heb niet eens zin om op zoek te gaan naar een nieuw vlaggetje
Ik ben van pindavlees
pi_75720190
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb niet eens zin om op zoek te gaan naar een nieuw vlaggetje
Dan doe je dat niet Ik ben er ook nog nooit mee begonnen.. vind geld krijgen voor je vriendschappelijke internationale wedstrijd thuis leuker
pi_75720395
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Misschien een hele gekke vraag, maarreeeuuuhhhh...................................................... Hoe weet jij dat?
Ik sluit me aan in de rij nieuwsgierigen

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 17-12-2009 10:46:15 ]
pi_75726549
Echt Bizar,

Als ik volgend jaar met mijn goed/goed coach paradijs op aarde heb, ik MOTS speel in een thuis wedstrijd ik uitmuntend heel hoog middenveld...

Mijn hoogste tot nu toe is goed (heel hoog) in mijn laatste thuis MOTS wedstrijd

Edit: en haal ik 227 Hatstats! ;-)
pi_75727373
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef elby1988 het volgende:
Echt Bizar,

Als ik volgend jaar met mijn goed/goed coach paradijs op aarde heb, ik MOTS speel in een thuis wedstrijd ik uitmuntend heel hoog middenveld...

Mijn hoogste tot nu toe is goed (heel hoog) in mijn laatste thuis MOTS wedstrijd

Edit: en haal ik 227 Hatstats! ;-)
POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.
pi_75727469
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

POA kun je toch nooit hebben in een wedstrijd.
Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..

Ik verbaasde me gewoon hoeveel zoiets kan schelen..
pi_75727518
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Bij "in de wolken" is het alsnog uitmuntend hoog..

Ik verbaasde me gewoon hoeveel zoiets kan schelen..
ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)
pi_75727641
Hmmz....volgens mij ga ik de eerste ronde beker niet eens overleven
Ik ben van pindavlees
pi_75727871
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....volgens mij ga ik de eerste ronde beker niet eens overleven
Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...
pi_75727897
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

ach ja, 10.0 TS is uiteraard wel wat hoger dan 4.0 ;-)
Heb wel geMOTSt hè.. Heb nu 3, normaal 5.. MOTS is toch -50%?.. Pic + 33%?
pi_75727950
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Is die wel betrouwbaar bij Alltid dan?...
Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.
pi_75727978
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja. Beker gaat altijd naar de positie van het vorige seizoen. Daardoor heb ik een tegenstander uit een team dat volgend seizoen in IX speelt.
Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..

Dan win ik ook wel, al wil ik wel PICcen..
pi_75728055
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Dus daarbij heeft de BOT-interactie geen gevolg?..

Dan win ik ook wel, al wil ik wel PICcen..
Nee. Die heeft geen inlvoed op de posities van vorig seizoen.

Ik kan ook wel PICcen denk ik. Mijn tegenstander heeft een totaal gemiddelde dat 0,1 punt hoger is dan mijn middenveldgemiddelde.
pi_75728267
Tegenstander: 41.4 59.8 38.4
Ik: 54.1 58.9 46.6

Wordt wel spannend Twijfelaartje, vooral als ik pic (al is mijn gemiddelde wel vooral verneukt doordat ik 6 keer heb gepict door een 3tal bots.. Tegenwoordig haal ik ook 65 Verdediging en 55 aanval..

Hier heb ik een aanvallende coach, straks een neutrale, dus zal wat verschillen.. Het is allemaal gokken ;-) Misschien wel op de counter! 4-5-1, ik zie het wel zitten Straks nog wel even kijken, wil ook 3 CM's spelen voor trainen

Edit: Wat een warig verhaal na 3 x editten..

[ Bericht 18% gewijzigd door elby1988 op 17-12-2009 14:09:14 ]
pi_75731511
Ik dacht altijd dat je beter geen neutrale coach kan hebben?
pi_75731531
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef rompompom het volgende:
Ik dacht altijd dat je beter geen neutrale coach kan hebben?
Hoezo niet?
quote:
Wat voor type trainer neem ik het best aan? Verdedigend, aanvallend of neutraal?
Hierover zijn de meningen sterk verdeeld. Een aanvallende trainer zorgt voor een bonus op de aanvalsratings, een verdedigende trainer zorgt voor een bonus op de verdedigingsratings en een neutrale trainer geeft een kleine bonus aan zowel de aanvals- als de verdedigingsratings.
Een goede benadering van de verschillende bonussen (beschouwd ten opzichte van een situatie zonder trainersinvloed) is als volgt:

Type trainer Aanvalsbonus Verdedigingsbonus
Aanvallend 25% 0%
Verdedigend 0% 30%
Neutraal 10% 20%
Wanneer je er van uit gaat dat een neutrale trainer de standaard is, ziet het er iets anders uit (maar het komt het wel op hetzelfde neer):

Type trainer Aanvalsbonus Verdedigingsbonus
Aanvallend 14% -17%
Verdedigend -10% 9%
Je kunt nu twee redeneringen volgen:
Enerzijds kun je gaan voor de hoogste bijdrage. Wanneer je bijvoorbeeld verdedigers traint zul je meestal een sterke verdediging hebben. Een verdedigende trainer zorgt daardoor voor relatief hogere ratings dan een aanvallende trainer; een verdedigende trainer draagt immers meer bij dan een aanvallende en de bijdrage is ook nog eens relatief, wat betekent dat hoe hoger de ratings zijn, hoe meer die bijdraagt.
Anderzijds zul je als verdedigertrainer vaak al een sterke verdediging hebben. Vaak hebben verdedigertrainers last van een te lage aanval. Een aanvallende trainer helpt dan om de aanvalsratings te verhogen.

Ditzelfde geldt uiteraard ook voor alle andere trainingsvormen, neem dat type trainer dat het beste bij jouw situatie past.

Dit is voor ieder geval apart, en zal neerkomen op de beslissing van de manager, waar jij denkt dat je de komende seizoenen de bonus het beste kunt gebruiken.

De verschillende type trainers hebben allen voor- en nadelen, het is aan jou om zo te beslissen dat je er de voordelen uit te haalt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')