quote:20-12-2009
Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 70 770 ¤.
20-12-2009
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 150 000 ¤ aan prijzengeld.
Dat zijn slechts 12 seizoenen.quote:Op zondag 20 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Zie net dat ik al sinds seizoen 18 in VIII zit. Dat is best lang.
quote:Team Gespeeld Goals Punten ±
1. Kein Geloel 168 435 - 160 355 275
2. de Giornopapa's 112 367 - 170 220 197
3. fc stijntje vreven 84 192 - 194 117 -2
4. BV Kansloos 42 104 - 26 95 78
5. RobinsPeople 42 199 - 64 93 135
Vandaag alquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef elby1988 het volgende:
-12-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 44 910 ¤.
20-12-2009 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
20-12-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Toch weer een ton extra
Je krijgt trouwens toch volgende week zondag te zien wie je in de competitie komt?
quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Theunis Eijck is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik ben er wel blij mee, als ik in een ontzettend moeilijke league kom ga ik het wellicht niet eens proberen om te handhaven. Dan gaan er heel wat trainees uit dus ;-)quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
En dan mag je 2 weken gaan bedenken hoe je ze gaat verslaan? ..
Sadisme zeg ik je!
Jij ook al, ik heb een potentieel goed def/huidig matig passen van 16j96dquote:
Waarom twijfel je daar over? Gaat ie stijgen binnenkort?quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een van mijn trainees gaat eruit. Ik list normaal voor zaterdagmiddag. Zal ik de speler deze woensdag transferlisten of beter volgende week pas?
Hij is reeds gestegen en krijgt bij mij geen training meer. Ik twijfel vanwege het tussenseizoen en mogelijk lage opbrengsten.quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom twijfel je daar over? Gaat ie stijgen binnenkort?
Er zijn er nog wel meer die lid zijn van de FOK!-fed, maar die komen eigenlijk allemaal niet meer echt hier op het forum.quote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef elby1988 het volgende:
Wie moeten er vanavond nu vechten voor promotie/degradatie? RealBizkit, nog iemand?
Hebben al je PM-trainees baat bij 2 weken Passen-training (als in: minimaal matig Passen)?quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel alleen nog over wat ik zal gaan trainen.. ik kan passen trainen om zo meer trainees te kunnen trainen of mn toppers trainen op positiespel..
Precies hetzelfde dilemma hier...Passen, pm of vleugel. Ik heb een leuke winger die nog voor zn 18e briljant kan worden als ie vol wordt doorgetraindquote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel alleen nog over wat ik zal gaan trainen.. ik kan passen trainen om zo meer trainees te kunnen trainen of mn toppers trainen op positiespel..
De wat?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik heb weer een schoolvoorbeeld van the winner's curse voorbij zien komen op een trainee die ik in eerste instantie eventueel wilde gaan kopen.
18 jaar en veel dagen briljant, levert mijn inziens minder op dan 19 jaar weinig dagen met briljant met 1 level passen meer.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dilemma hier...Passen, pm of vleugel. Ik heb een leuke winger die nog voor zn 18e briljant kan worden als ie vol wordt doorgetraind
In dit geval wordt het zelfs 17 jaar en briljant. Met goed def en redelijk pmquote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
18 jaar en veel dagen briljant, levert mijn inziens minder op dan 19 jaar briljant met 1 level passen meer.
The winner's curse. De theorie dat meedingen aan een veiling nooit rationeel is omdat de winnaar altijd degene is die de waarde van het object het meest heeft overschat.quote:
Oh ja. Dan mag je 18 voor 17 vervangen en 19 voor 18.quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dit geval wordt het zelfs 17 jaar en briljant. Met goed def en redelijk pm![]()
Dan moet je dat zeer zeker doen.quote:Maar ik ga denk ik maar rustig wat pm-wingers bouwen, dus passen valt voor nu toch nog maar even af
Gewoon verkopen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij is reeds gestegen en krijgt bij mij geen training meer. Ik twijfel vanwege het tussenseizoen en mogelijk lage opbrengsten.
ze hebben allemaal minimaal redelijk passen.. de meeste trainees hebben goed passen..quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hebben al je PM-trainees baat bij 2 weken Passen-training (als in: minimaal matig Passen)?
Is voor deze league aan het eind van dit seizoen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef elby1988 het volgende:
Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis
Is dat voor dit/ of volgend jaar?
Dan zou ik, tenzij je nog een trainee hebt die de PM echt nodig heeft voor evt. U20-kansen, gewoon 2 weken Korte Pass trainen. Dat kunnen ze allemaal wel gebruiken en misschien stijgen er nog 1 of 2 naar goed/uitstekend Passen (ook niet verkeerd voor de transferwaarde).quote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze hebben allemaal minimaal redelijk passen.. de meeste trainees hebben goed passen..
mja op zich moeten ze de u20 grens van hun land wel kunnen halen als ik gewoon passen train.. maar goed ik heb nog even om er over na te denken..quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan zou ik, tenzij je nog een trainee hebt die de PM echt nodig heeft voor evt. U20-kansen, gewoon 2 weken Korte Pass trainen. Dat kunnen ze allemaal wel gebruiken en misschien stijgen er nog 1 of 2 naar goed/uitstekend Passen (ook niet verkeerd voor de transferwaarde).
Zou het ff checken bij de scoutsquote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja op zich moeten ze de u20 grens van hun land wel kunnen halen als ik gewoon passen train.. maar goed ik heb nog even om er over na te denken..
quote:20-12-2009
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 244 068 ¤ aan entreegeld.
Ik speel MOTS, en in mijn beste opstelling. Ik ga zeker voor de overwinning, maar ik verwacht niet dat ik win.quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ga je nog proberen te winnen of toch maar voor de competitie met een fed genoot?
En terwijl je dat zegt inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel MOTS, en in mijn beste opstelling. Ik ga zeker voor de overwinning, maar ik verwacht niet dat ik win.
Ja, en nu nog 81 minuten volhouden...quote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En terwijl je dat zegt inderdaad. Ik begin hem net te volgen en het is 0-1
.
Klopt, maar toch is dat je nieuwe divisie. Die worden nu allemaal berekend namelijk. Alleen degene die het PD spelen weten nog niet in welke divisie ze komen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merson het volgende:
Bij mij staat er al een nieuw competitienummer aangegeven, maar er zijn nog p/d wedstrijden bezig toch?
Schrik...quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef ScudRaket het volgende:
Boe!
Ik kan mijn medepromovendus niet vindenquote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is dat je nieuwe divisie. Die worden nu allemaal berekend namelijk. Alleen degene die het PD spelen weten nog niet in welke divisie ze komen.
Ik had het al verwacht hoor. Jammer is het niet. Ik had namelijk al MOTS moeten spelen om überhaupt kampioen te kunnen worden. Mijn TS was dus al verneukt, en nu al helemaal.quote:
quote:T.I.M domineerde de wedstrijd en mocht 66 procent balbezit laten aantekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |