een topic moet altijd een beetje aanloop hebben. Valt me een beetje tegen dat je dat nou nog niet doorhebtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat je dit topic niet officieel opent in de TT
Gloeiende gloeiende.. koei!quote:Insane startte in een strategische 4-2-1-opstelling.
een aanloop van ongeveer 289 posts?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een topic moet altijd een beetje aanloop hebben. Valt me een beetje tegen dat je dat nou nog niet doorhebt
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
met het oog op de koei-awards..
vergeet ik mijn order in te vullen in de laatste oefenwedstrijd van het seizoen en mijn standaardopstelling stond dus:
[..]
Gloeiende gloeiende.. koei!
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:25 schreef rompompom het volgende:
Ik ga komende seizoen denk ik weer korte pass trainen om m'n huidige trainees eens flink op te waarderen, zowel in prijs als skills. Ik moet er nog 5 bijzoeken, dat doe ik tegen het eind van de week wel als de friendlies geweest zijn. Korte pass, het is zó leuk om te trainen..
soms heb je dat wel eens..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
een aanloop van ongeveer 289 posts?
quote:
niet iedereeen uit de JC weet wat er gaat gebeuren hoor. T lijkt me netjes om dat ff persoonlijk door te geven aan de gene die daar mee doen. Op die italiaan na dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Als ik het goed heb, heeft Koekie de lijst met teams die meedoen? Of Gijs? Kan van jullie mij die lijst doen toekomen?
Gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
niet iedereeen uit de JC weet wat er gaat gebeuren hoor. T lijkt me netjes om dat ff persoonlijk door te geven aan de gene die daar mee doen. Op die italiaan na dan.
16 trainees als je bereid bent 253 te spelen. Heb er nu 11, waarvan 3 uit m'n eigen jeugd. Eén is een beetje een waailap (18j redelijk vleugel/zwak passen), maar met twee niveaus passen erbij is-ie goed te verkopen nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.
Ik ben van plan om een combinatie van vleugelspel/pm/korte pass te gaan trainen, verspreid over een seizoen of 4
Ik heb het middels een prikbordbericht kenbaar gemaakt dat de competitie zal eindigen na de laatste wedstrijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
niet iedereeen uit de JC weet wat er gaat gebeuren hoor. T lijkt me netjes om dat ff persoonlijk door te geven aan de gene die daar mee doen. Op die italiaan na dan.
Top!quote:
Ik had een tijd terug ook op t prikbord geplaatst dat t ging veranderen met een link naar Fok! maar daar is ook geen reactie op geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het middels een prikbordbericht kenbaar gemaakt dat de competitie zal eindigen na de laatste wedstrijd.
quote:Het team verblijft in Perú voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Belgie thuis heb ik alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik speel vanavond thuis tegen een Belg, dat vlaggetje had ik nog niet
Vrij weinig volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
Hoeveel PD's worden er eigenlijk gespeeld door fokusers?
Alleen jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
Hoeveel PD's worden er eigenlijk gespeeld door fokusers?
Uit al wel door dat er een Belg in de Fok!cup mee deed \ doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Belgie thuis heb ik alAlleen uit nog niet
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...quote:
Klopt maar pd = pdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...
Hoi hoi!quote:
Idd een bonusronde en nog spannend ook!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:12 schreef Gijs_ het volgende:
Daar had nog een beslissende ronde voor de teauteau ingezeten![]()
Lekker! Hoe geregeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Krijg net bericht dat ik volgende week in Tunesie speel
En daarvan bij je de eigenlijk de enige die op het forum komt hier en post.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:09 schreef foetre het volgende:
Deze spelen voor promotie
Kalek's playerz - Dynamo Groningen
RS-Squad - FC CMONYALL
sjotty - Red Daemons
Kermit de Kicker - United Black Panthers
fc FotzeH - FC Vorst
En deze tegen degradatie
FC The Warriors - Sporting JP
ADO'67 - The Not-So Braves
Bron : www.fokhattrick.org
Via een fed waar Gijs en ik in zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker! Hoe geregeld?
Ik heb deze week Liechtenstein opgehaald. Maandag alles pas uitgedaagd terwijl ze dinsdagavond spelen!!
Tof, ook maar eens joinen als het kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Via een fed waar Gijs en ik in zitten
Vrees van niet...van de "grote" landen wordt er maar 1 lid geaccepteerd (Die regel is ingesteld nadat Gijs en ik als enige 2 NL'ers waren geaccepteerd)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof, ook maar eens joinen als het kan.
same herequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.
Ik ben van plan om een combinatie van vleugelspel/pm/korte pass te gaan trainen, verspreid over een seizoen of 4
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
En daarvan bij je de eigenlijk de enige die op het forum komt hier en post.
Moon buiten beschouwing gelaten aangezien hij zich gaat laten afzakken.
Niet te serieus nemen. Koek moet immers altijd iets zeggen wat afwijkt van een opmerking van iemand anders en zelfs als het niet klopt, geeft hij er wel zo'n draai aan, dat het in zijn hoofd kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
same here
[..]
ik ga heel serieus proberen te verliezen hoor.. en PD blijft een PD
![]()
[..]
dan speel ik nog wel een PD
en ik post hier ook
als ik iemand niet serieus neem is Koek het wel, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen. Koek moet immers altijd iets zeggen wat afwijkt van een opmerking van iemand anders en zelfs als het niet klopt, geeft hij er wel zo'n draai aan, dat het in zijn hoofd klopt
Alstublieftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand hier een openingsbod van een ton of 2,5 op maken?
230111913
TC geeft 5,5 ton +
Dan kan ik voor vannacht een nieuwe trainee binnen graaien
quote:
quote:Het team verblijft in Perú voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
quote:16:40 YMFC raises for Javier Diego Hernández
16:39 YMFC raises for Javier Diego Hernández
16:39 YMFC raises for Javier Diego Hernández
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Goddomme de bitch die me zondag van promotie afhield is nu een bot geworden!
Er was gewoon weinig positief nieuws dit jaar, can't help it.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!
Ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg bot vindquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!
idem ditoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik iemand niet serieus neem is Koek het wel, maar ik wilde het wel even gezegd hebben
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg bot vind
Je moet maar pech hebben tegen een sterke intacte standaardopstellingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar als hij nu ineens een BOT is geworden, betekent dit dat hij al 8 weken niet meer had ingelogd. Dan moet je daar toch wel van kunnen winnen, lijkt me?
Dan kan je er nog wel op inspelen. Pas als je dat op de goede manier doet, en je wordt alsnog genaaid....dán mag je pas klagen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je moet maar pech hebben tegen een sterke intacte standaardopstelling
hoeft niet.. kunnen natuurlijk gewoon hele goeie spelers in dat team zitten in de standaardopstelling zoals FVP zegt..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar als hij nu ineens een BOT is geworden, betekent dit dat hij al 8 weken niet meer had ingelogd. Dan moet je daar toch wel van kunnen winnen, lijkt me?
ok.. zie mijn post om jouw en FVP's posts samen te vattenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kan je er nog wel op inspelen. Pas als je dat op de goede manier doet, en je wordt alsnog genaaid....dán mag je pas klagen!
E D i T - 181k toeschouwers bij de bekerfinale![]()
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ongeveer wel jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.. zie mijn post om jouw en FVP's posts samen te vatten
En je had geen mogelijkheid om jouw middenveld op te krikken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je had geen mogelijkheid om jouw middenveld op te krikken?
Tja, dan heb je het niet he-le-maal goed aangepakt, vrees ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.
counter?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.
Of hattrick.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het niet he-le-maal goed aangepakt, vrees ik...
Uitstekend what ever, heb het allemaal niet eens meer bekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Was zelfs een uitstekend tegen een zwak mid zie ik. Logisch dat je niet wint. Maar je hebt er ook weer niet alles aan gedaan om alsnog je mid op te krikken, of om counter te spelen
Waarom speel je uberhaupt hattrick?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uitstekend what ever, heb het allemaal niet eens meer bekeken. Uitslag zei genoeg.
dat vraag ik me idd ook af als ik al die posts zo lees..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom speel je uberhaupt hattrick?
nah.. had dat even gezegd.. hadden we op Schiphol even een pintje kunnen pakken...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan heb ik jullie teams nog op Schiphol gezien, daar het mijne naar Brasil ging.
Omdat het kan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Stelletje gays.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat het kan!
@Moon: Mijn elftal vol mooiboys was veel te druk tax free prada en D&G shoppen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat het kan!
@Moon: Mijn elftal vol mooiboys was veel te druk tax free prada en D&G shoppen.
Regio Utrecht he, beetje Gooische allure hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn jonge jongens hebben daar het geld nog niet voor..
ja ik heb het in de gaten.. Hier heerst gewoon de Groningse nuchterheid..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Regio Utrecht he, beetje Gooische allure hier in de buurt.
In het eerste valt het nog wel mee, de moordende concurrentie en de buitenlandse ervaren krachten doen hun werk goed door dit gedrag deels in de kiem te smoren. In de jeugd echter, waar vrijwel elk jochie uit Oud-Zuid of Zeist komt is het werkelijk onbegonnen werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik heb het in de gaten.. Hier heerst gewoon de Groningse nuchterheid..
bij mij zijn beide teams inmiddels jeugdteamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In het eerste valt het nog wel mee, de moordende concurrentie en de buitenlandse ervaren krachten doen hun werk goed door dit gedrag deels in de kiem te smoren. In de jeugd echter, waar vrijwel elk jochie uit Oud-Zuid of Zeist komt is het werkelijk onbegonnen werk.
typisch gevalletje van aanhouder wintquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:16 minuten met een Rus om een speler geboden. Bied ik net nog een keer krijg ik een berichtje:
he's yours
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef Ruudt het volgende:
Gary Lineker Award en UEFA Fok! Cup winnaar meldt zich!
quote:
ik heb geen mietjes in mn team.. zoals jij die hebt..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze maar van elkaar afblijven
blauwequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. nieuwe periode voor Dynamo met een nieuw kleurtje
Het rood is ingewisseld voor blauw
[ afbeelding ]
een winst op gemaakt van 72k wat neerkomt op zo'n 10k per weekquote:26-08-2009 Je hebt een speler verkocht en 80 020 ¤ ontvangen.
is het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja vind blauw eigenlijk toch wel mooier dan rood..
nietquote:
historiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is dan de reden dat jouw club in het rood speelt?
hmm daar heb je je goed uit weten te redden..quote:
quote:Oldřich Kodym (VL) (249729549)
Česká republika 17 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 11-10-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 26-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 190
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Mag ook wat kosten neem ik aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmm daar heb je je goed uit weten te redden..
Nieuwste aanwinst..
[..]
Om mensen als jullie te vervelen, nou goed? Ik speel denk ik al langer als de helft hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
typisch gevalletje van aanhouder overpayment wint
Ons verveel je niet hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om mensen als jullie te vervelen, nou goed?
Ik speel denk ik al langer als de helft hier.
Maar volgens mij begrijp je er nog maar de helft vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om mensen als jullie te vervelen, nou goed? Ik speel denk ik al langer als de helft hier.
Jij hebt ook wel mazzel he...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:35 schreef ScudRaket het volgende:
Win ik afgelopen week het Mongoolse vlaggetje, nu heb ik Trinidad & Tobago gewonnen![]()
Zo kom ik wel aan alle vlaggetjes
Via de fed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, ik ga volgende week naar Luxemburg!
Yepquote:
Nee klopt, maar die cliffcahill is wel met e.e.a. bezigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik regel het maar zelf, gewoon de naam van de fed even noemen in een berichtje en dan uitdagen! Er is verder nog niet echt een systeem of zo heb ik het idee!
Ik ben wel benieuwd over welke fed jullie pratenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik regel het maar zelf, gewoon de naam van de fed even noemen in een berichtje en dan uitdagen! Er is verder nog niet echt een systeem of zo heb ik het idee!
Een nieuwe, 124 Nations - Flag Challengequote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd over welke fed jullie praten
Ik kreeg vorige week een bericht in m'n gastenboek van één of andere dude die een fed had opgezet, het idee was in eerste instantie 2 leden van elk land en dan vlaggen uitwisselen. Dat is inmiddels al veranderd, want de grote landen krijgen minder leden. Maar een leuk concept om makkelijk vlaggen uit te wisselen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd over welke fed jullie praten
Oke, nou dat idee wat ie had van de een persbericht met je programma was imo ietwat te omslachtig en erg onoverzichtelijk, zeker als er wat meer leden zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die cliffcahill is wel met e.e.a. bezig
Ah leuk, dat de Nederlandse representanten dan van hetzelfde forum komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een bericht in m'n gastenboek van één of andere dude die een fed had opgezet, het idee was in eerste instantie 2 leden van elk land en dan vlaggen uitwisselen. Dat is inmiddels al veranderd, want de grote landen krijgen minder leden. Maar een leuk concept om makkelijk vlaggen uit te wisselen!
Waarschijnlijk omdat ik me net bij de Flag Lottery had aangemeld benaderde ie mij, dat deed ie bij meer namelijk!
Ja, Flappekz was er snel bij nadat ik het hier even vermeld hadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ah leuk, dat de Nederlandse representanten dan van hetzelfde forum komen
Voorlopig heb ik er nog niet veel aan, heb alle vlaggetjes al
Van wat ik van hem heb begrepen issie in gesprek met teams uit Yemen, Cambodja en Barbadosquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, nou dat idee wat ie had van de een persbericht met je programma was imo ietwat te omslachtig en erg onoverzichtelijk, zeker als er wat meer leden zijn!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:17 schreef Flappekz het volgende:
Nico, gefeliciteerd met de geboortedag van je award!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
3,4 mil over gehouden aan Blaz. Had al zo'n vermoeden dat ik em iets te lang door ging trainen. Maar wel lekker dat ik nu kan shoppen en alst mee zit 2,5 mil + (huidige spits) kan investeren in een nieuwe spits.
Straks ook mijn keepert nog weg voor 4 mil en lekker solide naar de V promoveren
3,4 milquote:Albert van Saaze
26 jaar en 68 dagen, TSI = 92 350
redelijk in vorm, conditie goed
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: buitenaards
Spelhervatting: uitstekend
Bericht over de jeugdcomp volgt! Gaat iig beginnen op 13 en 14 septemberquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef Egamer het volgende:
Lekker gespeeld in Letland voor oefenwedstrijd.
Hoe zit het trouwens nu met de jeugdcompetitie?
Oké, en wanneer precies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bericht over de jeugdcomp volgt! Gaat iig beginnen op 13 en 14 september
Ah, zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
Nee, maar hoe zit het nou met de jeugdcompetitie?![]()
Ik doelde meer op het feit dat het minstens 38 keer per topic gevraagd wordt...
Ja, misschien een leuk idee om daar met z'n allen als federatie iets voor op poten te zetten?quote:
Nee joh...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, misschien een leuk idee om daar met z'n allen als federatie iets voor op poten te zetten?
Veel te lastig allemaal inderdaad. Dan moeten we eerst kijken wie er mee willen doen, een coördinator aanstellen en zo...quote:
Ja precies, allemaal veel te ingewikkeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel te lastig allemaal inderdaad. Dan moeten we eerst kijken wie er mee willen doen, een coördinator aanstellen en zo...
Al mijn ideeen zijn stomquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ja nee idd, misschien ook een beetje kort dag. Stom idee...
überhaupt.. dat je er coördinator van wilt zijnquote:
Onbegrijpelijk....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
überhaupt.. dat je er coördinator van wilt zijn
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[Gijs_-spellingnazi]
[..]
[/Gijs_-spellingnazi]
Logo zelf gemaakt ofwat? Ik heb nog een logo nodigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. nieuwe periode voor Dynamo met een nieuw kleurtje
Het rood is ingewisseld voor blauw
[ afbeelding ]
Edit: zo is het compleet
De training is toch pas komende nacht?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Op m'n keep is geboden dus heb ik nu 5 mil extra te besteden
Ben wel weer vergeten om in de friendly mijn b-elftal op te stellen dus die keep heeft nog extra training gekregen terwijl ik hem wegdoe![]()
nee, dat is verplaatst. Weet je dat niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De training is toch pas komende nacht?
Het kan ook zo zijn dat hij hem pas na de training verkoopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat is verplaatst. Weet je dat niet?
Je kan natuurlijk ook gewoon gelijk zeggen dat een speler alleen training krijgt als hij bij het team waar hij die training krijg ook echt gespeelt heeft. En niet zo'n gespeelde vraag stellen.
Teringquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdcompetitie is afgelopen en ook al verwijderd. Volgende week helaas een wedstrijd niet om daarna aan de neiuwe competitie te beginnen. En dan halen we vanzelf die misgelopen wedstrijd van volgende week wel in.
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etcquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdcompetitie is afgelopen en ook al verwijderd. Volgende week helaas een wedstrijd niet om daarna aan de neiuwe competitie te beginnen. En dan halen we vanzelf die misgelopen wedstrijd van volgende week wel in.
Sowieso poules van 4. Of de indeling hetzelfde blijft is aan flap.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etc
Nee, 38 van 14quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etc
Ik hoop dat dat een slechte poging tot sarcasme wasquote:
"dat" Is nooit sarcastisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een slechte poging tot sarcasme was
Slecht getimed zeg, dat mag allebei namelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[Gijs_-spellingnazi]
[..]
[/Gijs_-spellingnazi]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 alquote:23-08-2009 (14/39)
(22:45)Aan Marcin Mastaj van Fc Blackout is dit seizoen de topscorersprijs uitgereikt.
(21:47)Wolter Schling van hardcore hooligan mocht de trofee voor topscorer van de competitie in ontvangst nemen.
(21:47)Wolter Schling van hardcore hooligan mocht de trofee voor topscorer van de competitie in ontvangst nemen.
Dan heeft hij misschien de topscoorder gekocht?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 al
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slecht getimed zeg, dat mag allebei namelijk..
Nope!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heeft hij misschien de topscoorder gekocht?
Jij hebt nooit 'ik hou van je' tegen je vrouw gezegd ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.![]()
Mag 'hij hout' en 'wij houen' dan ook?
Nee. Als ik het limburgs vertaal, dan zeg ik altijd 'ik houd van je'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij hebt nooit 'ik hou van je' tegen je vrouw gezegd ?
quote:
Nee, het is een beetje hetzelfde als met willen: wil u of wilt u mag ook beide.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.![]()
Mag 'hij hout' en 'wij houen' dan ook?
Schijnt een bekend probleem te zijn met het vermelden van verkeerde of geen topscorers!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 al
u wil klinkt wel gek trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje hetzelfde als met willen: wil u of wilt u mag ook beide.
"Hij zaagt hout" en "wij heien" mogen wel..
Ligt eraan hoe je het brengt. Stel je een boos "En u wil zomaar uw gif hier in de sloot dumpen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
u wil klinkt wel gek trouwens
hmm.. dan vind ik m nog steeds gekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt. Stel je een boos "En u wil zomaar uw gif hier in de sloot dumpen!!" maar eens voor. Kan best!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dan vind ik m nog steeds gek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vervoegingstabellen#Willenquote:
het zou misschien best mogen, maar het klinkt gewoon gekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vervoegingstabellen#Willen
Zoek het maar uit!
Nee, dat klinkt het niet. Jouw oren zijn gek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het zou misschien best mogen, maar het klinkt gewoon gek
Zo, nú kan ik eens effe lekker inkopen gaan doen!quote:26-08-2009
Received mother club money for a player: 60 ¤.
26-08-2009
Received mother club money for a player: 260 ¤.
nieuwe xbox voor in de kantine?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt het niet. Jouw oren zijn gek..
Nog iets geweldigs wat betreft Hattrick:
[..]
Zo, nú kan ik eens effe lekker inkopen gaan doen!
Ja fantastiesquote:
misschien wel doen en worden ze er gek van?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja fantasties
Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen ik ga echt niet 100x achter elkaar een nieuwe aanvragen via passmailer
Ja en dan is Fok! straks weer down maar dan nu door mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien wel doen en worden ze er gek van?
quote:Vandaag kwamen er 10 toeschouwers naar Notenboom, waar het een lekker voetbalweertje was.
de rest ligt natuurlijk met hun luie reet aan het waterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef Psychonikeo het volgende:
komt er eens een club uit panama op bezoek.. krijg je dit!
[..]
niet eens van alle spelers 1 ouder..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Xummon het volgende:
[..]
de rest ligt natuurlijk met hun luie reet aan het water
gek he die hebben de hoop al lang op gegeven dat t ooit wat word met die kneuzenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet eens van alle spelers 1 ouder..
pff.. mijn jonkies staan toch echt 3 plaatsen hoger dan die van jou hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gek he die hebben de hoop al lang op gegeven dat t ooit wat word met die kneuzen
Klopt omdat ik op 3 na al mn jeugd heb opgegevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. mijn jonkies staan toch echt 3 plaatsen hoger dan die van jou hoor
Auch maar bij de jeugd is dat zo weer hersteld hoor. Dat duurt geen 4 weken max 2quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf ik mag mn jeugd weer omgooien, +4 voor mn topverdediger.....
misschien heb je een paar wezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet eens van alle spelers 1 ouder..
nee hoor, gewoon gejat... zelf wat geprutst en klaar..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Logo zelf gemaakt ofwat? Ik heb nog een logo nodig
hmm.. mijn team kennende kunnen een paar van die vaders zelfs wat spelers van de jeugd zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
misschien heb je een paar wezen
of zijn het allemaal kinderen van dezelfde vrouw maar van verschillende vaders
prutserquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
leuk zo een pw probleem.![]()
![]()
Kon niet meer inloggen. Heb vervolgens een nieuwe aan gevraagd via passmailer maar als ik die dan wil wijzigen klopt mn pw weer niet en kan ik weer via passmailer een nieuwe aan vragen.Vorige week oid kon ik ook al niet meer inloggen maar toen kon ik m na een nieuwe te hebben gekregen m gewoon weer veranderen. Nu dus niet en zit nu met een vaag moeilijk Fok! gegenereerd pw.
het mag zeker wat kosten, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mag ook wat kosten neem ik aan?
ik wist niet dat de combinatie agent en populair bestondquote:Agent Roethlisperger (255657533)
Schweiz 17 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 14-11-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: InsannitY F.C. (sinds 24-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 30-08-2009 17:22
Huidige vaardigheden
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
ROETHILSPERGER. Klinkt wel redelijk autoritair, heb helaas geen trainee te verkopen want het is een goede trainee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:38 schreef MrMoon het volgende:
Voor de PM trainers die de orde willen handhaven in hun selectie
[..]
ik wist niet dat de combinatie agent en populair bestond
Moet je maar algemeen trainenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens:
Mn held trainee gestegen naar Uitmuntend PM/Goed passen (19j3d)
Vorm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, ik wil nooit meer over vorm praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
geen vorderingen op mijn training...
jawel hoor. Mijn muis is dan ook niet stukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie ook niet op spelers klikken om de spelerspagina te zien?
Als ik goed richt dan lukt het wel ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie ook niet op spelers klikken om de spelerspagina te zien?
Verdedigen +1quote:Saverio Bisiacco
20 jaar en 61 dagen, TSI = 25 130
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
Foix heb ik wat verlies op geleden, als skilltrade voor 201k gekocht (laten verleiden tot bidwar) en 172k verkocht.. Vergara gaat voor ¤1 143 000 de deur uitquote:el naranco ferheget it bod op Pedro Vergara
el naranco ferheget it bod op Pedro Vergara
Tromba d'urto ferheget it bod op Pedro Vergara
LOK ALTENBURG ferheget it bod op Alfonso Foix
TrapZeMaarNa ferheget it bod op Pedro Vergara
FC Taaie Tijgers ferheget it bod op Alfonso Foix
LOK ALTENBURG ferheget it bod op Alfonso Foix
Vadox ferheget it bod op Pedro Vergara
Tottenham Hotspur FC ferheget it bod op Pedro Vergara
A.C. Riozzese ferheget it bod op Pedro Vergara
Sì_kè_Logicamente_F.C. ferheget it bod op Pedro Vergara
Dutches ferheget it bod op Alfonso Foix
Dutches ferheget it bod op Alfonso Foix
SC diepFries ferheget it bod op Alfonso Foix
Funky Club ferheget it bod op Pedro Vergara
FC Davier ferheget it bod op Alfonso Foix
zerka31 ferheget it bod op Alfonso Foix
De FYPL loopt zondagavond af... Je wacht dus maar 2 dagen langer dan de meeste anderen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn jeugdcomp is overigens vanavond afgelopen, moet ik nu 2 weken wachten op nieuwe trainingsmogelijkheden?![]()
Vanaf aankomende maandag tot die maandag daarop ligt de jeugdopleiding sowieso 'plat'. Gekozen is ervoor die zondag daarop te starten zoals de zaken nu staan... omdat 1. voorkeur voor zondag bij mensen, 2. er zijn ook federatiemembers die anders niet mee kunnen doen, op deze manier de 'grootste spoeling' 3. Als de competitie nog niet ten einde was, was de volgende ronde ook op die zondag gespeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De FYPL loopt zondagavond af... Je wacht dus maar 2 dagen langer dan de meeste anderen..
Ik neem aan tenminste dat we meteen weer los gaan maandag/dinsdag? Dus zondagavond competitie opheffen en nieuwe opstarten met 1e speeldag op maandag/dinsdag?
1) Die voorkeur verschilt per user denk ik.. Eerlijk gezegd vind ik dat argument een beetje onzin, immers verschuift de datum toch per 6 wedstrijden/weken.. Nu geef je 6 dagen (bijna een week) weg, meteen al aan het begin...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vanaf aankomende maandag tot die maandag daarop ligt de jeugdopleiding sowieso 'plat'. Gekozen is ervoor die zondag daarop te starten zoals de zaken nu staan... omdat 1. voorkeur voor zondag bij mensen, 2. er zijn ook federatiemembers die anders niet mee kunnen doen, op deze manier de 'grootste spoeling' 3. Als de competitie nog niet ten einde was, was de volgende ronde ook op die zondag gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal in ieder geval wel wat extra geld nodig hebben om mijn oude mids in te ruilen voor trainbare spelers, en b-trainees...Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Meteen ook z'n laatste trouwens.. Zag 'm op de lijst staan en heel veel boven de tvgl was 'ie ook niet. Misschien dat 'ie, mits goed getraind, ooit het Kyrgizië-NT kan halen. En anders is 't nog steeds een leuke traineequote:28-08-2009
Kasym Kerimov spile foar syn nasjonale ploech, en in leankoarting fan 2 572 ¤ waard takend.
quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Puala het volgende:
jeugd spelertje dat ik gepromoveerd heb is van redelijk scoren naar goed gegaan
quote:
korte pass (2-5-3) is wat sneller, maar met openingen maken train je meer spelers (5-5-0)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:43 schreef One_conundrum het volgende:
Fuck, ik wil passen trainen. kan ik dan (mbt snelheid) het beste korte pass of openingen maken trainen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
bij korte pass kan ik 253 spelen en training krijgen dus? en dan train ik 8 man?
* FrituurVetPet ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mits uiteraard je beperkt tot 3 centrale middenvelders en 2 wingers
* Proud2beDiepfries woensdag en n.a.w. 1e bekerronde ook 2-5-3 speelt
possie niet die wil lekker zn vorm houden en speelt gewoon 5-3-2 met zn A team en 1 verdediger uit zn B team.quote:
Al mijn A-spelers komen dus ook wel in actie woensdag.. Je hebt niet voor niets nog 3 wissels.. Zo komt er na 60 minuten een WB op goal, na 65 min een middenvelder als OCD en een spits na 70 als CD in het veld i.v.m. conditietraining/vormbehoudquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
possie niet die wil lekker zn vorm houden en speelt gewoon 5-3-2 met zn A team en 1 verdediger uit zn B team.
Tja ik vind dat mn andere spelers dan teweinig conditie \ vorm training krijgen en daar heb ik geen zin in. Ik trrain openingen maken nu dus misschien dat mn mids stijgen maar das heul niet erg. Ik train nu 5 verdedigers die t meeste hebben aan passen en dan volgende week weer en we zien wel. Zo heb ik iig meer kans op vorm behoud dan zoals oa jij t doet. Wat mij weer 3 weken algemeen trainen scheelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Al mijn A-spelers komen dus ook wel in actie woensdag.. Je hebt niet voor niets nog 3 wissels.. Zo komt er na 60 minuten een WB op goal, na 65 min een middenvelder als OCD en een spits na 70 als CD in het veld i.v.m. conditietraining/vormbehoud
En ik kan dus gewoon 8 spelers (waaronder m'n 7 PM-trainees en 1 spits) vol op Korte Pass trainen
Dat mag je me nog eens uitleggen... Vorm is niet minute-based. Conditie is al 75% bij 1 minuut gespeeld. Al mijn A-spelers komen woensdag in actie en krijgen derhalve vormupdate en conditietraining. Ging afgelopen seizoen ook prima, geen Algemeen Trainen nodig gehad en vrij eenvoudig gehandhaafd in m'n eerste seizoen Vquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik vind dat mn andere spelers dan teweinig conditie \ vorm training krijgen en daar heb ik geen zin in. Ik trrain openingen maken nu dus misschien dat mn mids stijgen maar das heul niet erg. Ik train nu 5 verdedigers die t meeste hebben aan passen en dan volgende week weer en we zien wel. Zo heb ik iig meer kans op vorm behoud dan zoals oa jij t doet. Wat mij weer 3 weken algemeen trainen scheelt.
Alvast suc6!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef foetre het volgende:
Morgen P/D spannend!!!!!!
Dat zeggen ze ja maar als ze weinig minuten spelen gaat de vorm toch achteruit heb ik gemerkt. Dus laat ik ze gewoon de volle 90 minuten spelen. Ik heb vorig tussen seizoen gedaan zoals jij nu doet en mn spelers waren zwaar achteruit gegaan qua vorm. Daar koop ik niets voor en als dat dit seizoen weer gebeurt degradeer ik meteen weer. Al ligt t er aan in welke van de 2 (volgens Altid) VI ik terecht kom. Volgende week speel ik 433 en dan heb ik ook mn 2 opstellingen een keer gespeeld in t tussen seizoen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat mag je me nog eens uitleggen... Vorm is niet minute-based. Conditie is al 75% bij 1 minuut gespeeld. Al mijn A-spelers komen woensdag in actie en krijgen derhalve vormupdate en conditietraining. Ging afgelopen seizoen ook prima, geen Algemeen Trainen nodig gehad en vrij eenvoudig gehandhaafd in m'n eerste seizoen V
Internet weg of je netwerk weg? In dat laatste geval kan je provider er niet zo veel aan doen.. Leuke speler trouwens? Of achteraf maar goed ook dat je niet verder mee die bidwar in bent gegaan..?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef MrMoon het volgende:Arrgghh midden in een bidwar internetverbinding foetsie..
5 minuten later weer internet speler niet meer op de TL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KPN
![]()
![]()
![]()
![]()
Internet weg, leuke speler en hij is voor minder dan mn maximum eruit gegaan..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Internet weg of je netwerk weg? In dat laatste geval kan je provider er niet zo veel aan doen.. Leuke speler trouwens? Of achteraf maar goed ook dat je niet verder mee die bidwar in bent gegaan..?
deze was 17 jaar 23 dagen goed positiespel, goed passen, matig vleugel en matig verdedigen uit Georgië.. ik baal er wel flink van.. ik heb em al zo'n 2 dagen op de korrel..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat is kloten, ja.. Zelf hier ook wel gehad, maar dan met 't draadloos netwerk binnenshuis.. Mooi zuur mee, want dat ging echt om een toppertje.
Ik hou trouwens een mini-uitverkoop. 2 FC's (goed/goed en uitstekend/redelijk) die beide vrij hoog in hun ervaringslevel zitten en 3 PM-trainees. Mogen allemaal weg, dus wie ze lief heeft...
quote:30-08-2009 (15/39) Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 49 950 ¤.
30-08-2009 (15/39) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
30-08-2009 (15/39) Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
Krijg ik met m'n 4e stek in V bijna nog meer ook dan jij met je kampioenschap VII.. Nuja, na die 10% supporters die je er nog bij krijgt is 't verschil iets groter, maar toch..quote:30-08-2009 (15/28) Dyn fans betellen har jierlikse lidmaatskipsjilden. It totale ynkommen hjirút is 66 540 ¤.
30-08-2009 (15/28) It seizoen is dien en do krigest 38 000 ¤ oan prizejild foar de úteinlike posysje yn de searje.
Ik ben geen kampioen ik ben 2e gewordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Krijg ik met m'n 4e stek in V bijna nog meer ook dan jij met je kampioenschap VII.. Nuja, na die 10% supporters die je er nog bij krijgt is 't verschil iets groter, maar toch..
Scouts hadden weer weinig bijzonders vanochtend.. 2x een 17-jarige prutser en als laatst een 15-jarige (52 dagen) matig allrounder met huidig slecht Vleugelspel en potentieel zwak Positiespel.. Hopelijk kan 'ie wel Verdedigen of Scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer niks dus deze week.
![]()
![]()
Ik heb sinds een paar weken nog maar 1 scout ivm bezuinigen maar heb nu wel elke week een leuk spelertjequote:Hoor eens, Wesley Cuypers is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?![]()
Jammer van z'n (al) 57 dagen, maar het had erger gekund idd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
30-08-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 18 780 ¤.
30-08-2009 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
30-08-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.![]()
Yay.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jabir Amin Rashid is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Als dat geen shoppen wordquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
30-08-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 18 780 ¤.
30-08-2009 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
30-08-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.Ziet er leuk uit. Nu maar hopen dat ie ook minimaal redelijk kan worden in verdedigen. Al is ie als dat matig is ook nog wel leuk maar dat levert niet veel op.quote:![]()
Kak, ik kan pas volgende week die speler coach maken, maar dan red ik het misschien net niet gezien de wekelijkse kosten![]()
Wel weer een goed scoren potentieel gescout in de jeugd, helaas al 17, maar ik blijf dus toppers scouten en deze is toch wel bruikbaar voor mn ratings uiteraard.![]()
Zeker welquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat geen shoppen word
[..]
Ziet er leuk uit. Nu maar hopen dat ie ook minimaal redelijk kan worden in verdedigen. Al is ie als dat matig is ook nog wel leuk maar dat levert niet veel op.
Ben op zoek naar 2 trainees, dus komt goed uit.
![]()
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, ik kan pas volgende week die speler coach maken, maar dan red ik het misschien net niet gezien de wekelijkse kosten![]()
Wel weer een goed scoren potentieel gescout in de jeugd, helaas al 17, maar ik blijf dus toppers scouten en deze is toch wel bruikbaar voor mn ratings uiteraard.Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker welBen op zoek naar 2 trainees, dus komt goed uit.
![]()
![]()
![]()
In de grote regio's, en heb al weken op rij trainbare spelers+toppersquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?
[..]
Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heen![]()
![]()
Vage zooi. Nou ja ik zal mn scouts maar weer eens op pad sturen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de grote regio's, en heb al weken op rij trainbare spelers+toppers![]()
![]()
Ik heb een Tukker![]()
![]()
!!11
Micha Tukker (258164391)Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Dit is ook grappig:quote:21-03-2009
18:04 Was scouted and recruited by Silvio Calame for NYC Lowlanders.
21-02-2009
21:50 Was denied a contract by NYC Lowlanders.![]()
Ik wilde hem houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?
[..]
Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de 2e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Roderick Jagtenberg de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.![]()
ja hoor met een tv die dik en dik lager is kon je met dat geld dat ik bood een vele betere kopenquote:
Owja de laatste wedstrijd van t seizoen in de jeugd! Strakkies dus ff mn naam veranderen naar RKDEO A1
[ Bericht 6% gewijzigd door Outpost76 op 30-08-2009 20:51:51 ]![]()
WTF dat heb ik niet opgedragen. Sinds wanneer luisteren ze in t veld naar hun ouders ipv hun trainer?quote:Na wat aanwijzingen van de ouders langs de kant trok FCRA1 zich terug om op eigen helft de tegenstander op te vangen.![]()
Mijn nieuwe div. :
Al is dit de top 10 voor deze div.
Word wel een aardig seizoen in de midden moot denk ik zo
Niet veel maar toch leuk :quote:Je bent gepromoveerd en kreeg er 10% supporters bij. De nieuwe supporters hebben totaal 5 010 ¤ voor hun clubkaart betaald.
[ Bericht 21% gewijzigd door Outpost76 op 30-08-2009 21:19:38 ]![]()
Had ik niet door, sorryquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja hoor met een tv die dik en dik lager is kon je met dat geld dat ik bood een vele betere kopen
Owja de laatste wedstrijd van t seizoen in de jeugd! Strakkies dus ff mn naam veranderen naar RKDEO A1
![]()
![]()
![]()
geen punt. Misschien maar beter zo aangezien de tv iets van 30k aangaf en met 100k had hattrick misschien wel moeilijk gaan doen. Al verwacht ik dat ze voor zo een klein bedrag niet moeilijk zullen doen. Maar je weet maar nooit.quote:![]()
goffer juist nu je zo ver bentquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook wel alles verkopen en af laten zakkenNou ja ik weet iig al een nieuwe titel voor onze fed.
De afzakkers fed.![]()
Goed ik gaat naar bedje![]()
![]()
Het is toch ook mogelijk om bij een speler te blokkeren dat ie nog training krijgt?
Weet iemand zo hoe dat moet?![]()
dan kun je je zelf nomineren voor de Koeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook wel alles verkopen en af laten zakken
je bent toch al zo goed in het jezelf nomineren..
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Dat kan vrij simpel. Ergens aan de rechterkant bij training, geloof ik...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef sportfreak het volgende:
Het is toch ook mogelijk om bij een speler te blokkeren dat ie nog training krijgt?
Weet iemand zo hoe dat moet?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ah ok, gevondenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat kan vrij simpel. Ergens aan de rechterkant bij training, geloof ik...
Ik zat op de spelerspagina te zoeken.![]()
Fok!Hattrick jeugd Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Ik zou toch graag volgende week zondag al willen starten.. Kost anders een week training en omdat je toch in 'losse' competities speelt, gaat het vanzelf nog meer door elkaar lopen. Ik weet niet in hoeverre mijn competitiegenoten hier bezwaar tegen hebben? Volgens mij zijn Koekje, pekel en Xummon nu alle 3 ook 'klaar' met hun lopende competities..I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Jong Wurdsje heet vanaf nu Jong Dynamoquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
mijn P/D duel overigens met 9 - 0 verloren.. hij had blijkbaar niet verwacht dat ik met een dramateam op de proppen zou komen..
volgens mij ligt komende week ook de jeugd stil.. en kan je komende zondag dus niet beginnen..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Fok!Hattrick jeugd Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Ik zou toch graag volgende week zondag al willen starten.. Kost anders een week training en omdat je toch in 'losse' competities speelt, gaat het vanzelf nog meer door elkaar lopen. Ik weet niet in hoeverre mijn competitiegenoten hier bezwaar tegen hebben? Volgens mij zijn Koekje, pekel en Xummon nu alle 3 ook 'klaar' met hun lopende competities..
Jeugd ligt tot 7 september stil volgens de 'overzichten'. En dat is, bedenk ik me nu, een maandag.. Nuja, dan begin ik graag op maandag 7 september. Na 6 weken/rondes zitten we anders toch ook al op een andere speeldatum..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij ligt komende week ook de jeugd stil.. en kan je komende zondag dus niet beginnen..
Koekje / pekel / Xummon, hoe denken jullie daar over?I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
maakt mij nix uit hoorVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
de oude competitie is inmiddels opgeheven, we kunne dus zo snel mogenlijk starten
leukste is natuurlijk als we allemaal tegelijk kunnen startenVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Hoe doe je dat dan ik kan t niet vinden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jong Wurdsje heet vanaf nu Jong Dynamo![]()
Ik vind het prima.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jeugd ligt tot 7 september stil volgens de 'overzichten'. En dat is, bedenk ik me nu, een maandag.. Nuja, dan begin ik graag op maandag 7 september. Na 6 weken/rondes zitten we anders toch ook al op een andere speeldatum..
Koekje / pekel / Xummon, hoe denken jullie daar over?![]()
![]()
Staat als het goed is gewoon op de hoofdpagina van je jeugd aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan ik kan t niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |