Bericht over de jeugdcomp volgt! Gaat iig beginnen op 13 en 14 septemberquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef Egamer het volgende:
Lekker gespeeld in Letland voor oefenwedstrijd.
Hoe zit het trouwens nu met de jeugdcompetitie?
Oké, en wanneer precies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bericht over de jeugdcomp volgt! Gaat iig beginnen op 13 en 14 september
Ah, zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
Nee, maar hoe zit het nou met de jeugdcompetitie?![]()
Ik doelde meer op het feit dat het minstens 38 keer per topic gevraagd wordt...
Ja, misschien een leuk idee om daar met z'n allen als federatie iets voor op poten te zetten?quote:
Nee joh...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, misschien een leuk idee om daar met z'n allen als federatie iets voor op poten te zetten?
Veel te lastig allemaal inderdaad. Dan moeten we eerst kijken wie er mee willen doen, een coördinator aanstellen en zo...quote:
Ja precies, allemaal veel te ingewikkeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel te lastig allemaal inderdaad. Dan moeten we eerst kijken wie er mee willen doen, een coördinator aanstellen en zo...
Al mijn ideeen zijn stomquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ja nee idd, misschien ook een beetje kort dag. Stom idee...
überhaupt.. dat je er coördinator van wilt zijnquote:
Onbegrijpelijk....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
überhaupt.. dat je er coördinator van wilt zijn
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[Gijs_-spellingnazi]
[..]
[/Gijs_-spellingnazi]
Logo zelf gemaakt ofwat? Ik heb nog een logo nodigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. nieuwe periode voor Dynamo met een nieuw kleurtje
Het rood is ingewisseld voor blauw
[ afbeelding ]
Edit: zo is het compleet
De training is toch pas komende nacht?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Op m'n keep is geboden dus heb ik nu 5 mil extra te besteden
Ben wel weer vergeten om in de friendly mijn b-elftal op te stellen dus die keep heeft nog extra training gekregen terwijl ik hem wegdoe![]()
nee, dat is verplaatst. Weet je dat niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De training is toch pas komende nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |