Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Goddomme de bitch die me zondag van promotie afhield is nu een bot geworden!
Er was gewoon weinig positief nieuws dit jaar, can't help it.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!
Ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg bot vindquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!
idem ditoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik iemand niet serieus neem is Koek het wel, maar ik wilde het wel even gezegd hebben
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg bot vind
Je moet maar pech hebben tegen een sterke intacte standaardopstellingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar als hij nu ineens een BOT is geworden, betekent dit dat hij al 8 weken niet meer had ingelogd. Dan moet je daar toch wel van kunnen winnen, lijkt me?
Dan kan je er nog wel op inspelen. Pas als je dat op de goede manier doet, en je wordt alsnog genaaid....dán mag je pas klagen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je moet maar pech hebben tegen een sterke intacte standaardopstelling
hoeft niet.. kunnen natuurlijk gewoon hele goeie spelers in dat team zitten in de standaardopstelling zoals FVP zegt..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar als hij nu ineens een BOT is geworden, betekent dit dat hij al 8 weken niet meer had ingelogd. Dan moet je daar toch wel van kunnen winnen, lijkt me?
ok.. zie mijn post om jouw en FVP's posts samen te vattenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kan je er nog wel op inspelen. Pas als je dat op de goede manier doet, en je wordt alsnog genaaid....dán mag je pas klagen!
E D i T - 181k toeschouwers bij de bekerfinale![]()
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ongeveer wel jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.. zie mijn post om jouw en FVP's posts samen te vatten
En je had geen mogelijkheid om jouw middenveld op te krikken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je had geen mogelijkheid om jouw middenveld op te krikken?
Tja, dan heb je het niet he-le-maal goed aangepakt, vrees ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.
counter?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.
Of hattrick.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het niet he-le-maal goed aangepakt, vrees ik...
Uitstekend what ever, heb het allemaal niet eens meer bekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Was zelfs een uitstekend tegen een zwak mid zie ik. Logisch dat je niet wint. Maar je hebt er ook weer niet alles aan gedaan om alsnog je mid op te krikken, of om counter te spelen
Waarom speel je uberhaupt hattrick?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uitstekend what ever, heb het allemaal niet eens meer bekeken. Uitslag zei genoeg.
dat vraag ik me idd ook af als ik al die posts zo lees..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom speel je uberhaupt hattrick?
nah.. had dat even gezegd.. hadden we op Schiphol even een pintje kunnen pakken...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan heb ik jullie teams nog op Schiphol gezien, daar het mijne naar Brasil ging.
Omdat het kan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom speel je uberhaupt hattrick?
Stelletje gays.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat het kan!
@Moon: Mijn elftal vol mooiboys was veel te druk tax free prada en D&G shoppen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat het kan!
@Moon: Mijn elftal vol mooiboys was veel te druk tax free prada en D&G shoppen.
Regio Utrecht he, beetje Gooische allure hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn jonge jongens hebben daar het geld nog niet voor..
ja ik heb het in de gaten.. Hier heerst gewoon de Groningse nuchterheid..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Regio Utrecht he, beetje Gooische allure hier in de buurt.
In het eerste valt het nog wel mee, de moordende concurrentie en de buitenlandse ervaren krachten doen hun werk goed door dit gedrag deels in de kiem te smoren. In de jeugd echter, waar vrijwel elk jochie uit Oud-Zuid of Zeist komt is het werkelijk onbegonnen werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik heb het in de gaten.. Hier heerst gewoon de Groningse nuchterheid..
bij mij zijn beide teams inmiddels jeugdteamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In het eerste valt het nog wel mee, de moordende concurrentie en de buitenlandse ervaren krachten doen hun werk goed door dit gedrag deels in de kiem te smoren. In de jeugd echter, waar vrijwel elk jochie uit Oud-Zuid of Zeist komt is het werkelijk onbegonnen werk.
typisch gevalletje van aanhouder wintquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:16 minuten met een Rus om een speler geboden. Bied ik net nog een keer krijg ik een berichtje:
he's yours
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef Ruudt het volgende:
Gary Lineker Award en UEFA Fok! Cup winnaar meldt zich!
quote:
ik heb geen mietjes in mn team.. zoals jij die hebt..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze maar van elkaar afblijven
blauwequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. nieuwe periode voor Dynamo met een nieuw kleurtje
Het rood is ingewisseld voor blauw
[ afbeelding ]
een winst op gemaakt van 72k wat neerkomt op zo'n 10k per weekquote:26-08-2009 Je hebt een speler verkocht en 80 020 ¤ ontvangen.
is het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja vind blauw eigenlijk toch wel mooier dan rood..
nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |