een topic moet altijd een beetje aanloop hebben. Valt me een beetje tegen dat je dat nou nog niet doorhebtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat je dit topic niet officieel opent in de TT
Gloeiende gloeiende.. koei!quote:Insane startte in een strategische 4-2-1-opstelling.
een aanloop van ongeveer 289 posts?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een topic moet altijd een beetje aanloop hebben. Valt me een beetje tegen dat je dat nou nog niet doorhebt
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
met het oog op de koei-awards..
vergeet ik mijn order in te vullen in de laatste oefenwedstrijd van het seizoen en mijn standaardopstelling stond dus:
[..]
Gloeiende gloeiende.. koei!
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:25 schreef rompompom het volgende:
Ik ga komende seizoen denk ik weer korte pass trainen om m'n huidige trainees eens flink op te waarderen, zowel in prijs als skills. Ik moet er nog 5 bijzoeken, dat doe ik tegen het eind van de week wel als de friendlies geweest zijn. Korte pass, het is zó leuk om te trainen..
soms heb je dat wel eens..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
een aanloop van ongeveer 289 posts?
quote:
niet iedereeen uit de JC weet wat er gaat gebeuren hoor. T lijkt me netjes om dat ff persoonlijk door te geven aan de gene die daar mee doen. Op die italiaan na dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Als ik het goed heb, heeft Koekie de lijst met teams die meedoen? Of Gijs? Kan van jullie mij die lijst doen toekomen?
Gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
niet iedereeen uit de JC weet wat er gaat gebeuren hoor. T lijkt me netjes om dat ff persoonlijk door te geven aan de gene die daar mee doen. Op die italiaan na dan.
16 trainees als je bereid bent 253 te spelen. Heb er nu 11, waarvan 3 uit m'n eigen jeugd. Eén is een beetje een waailap (18j redelijk vleugel/zwak passen), maar met twee niveaus passen erbij is-ie goed te verkopen nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.
Ik ben van plan om een combinatie van vleugelspel/pm/korte pass te gaan trainen, verspreid over een seizoen of 4
Ik heb het middels een prikbordbericht kenbaar gemaakt dat de competitie zal eindigen na de laatste wedstrijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
niet iedereeen uit de JC weet wat er gaat gebeuren hoor. T lijkt me netjes om dat ff persoonlijk door te geven aan de gene die daar mee doen. Op die italiaan na dan.
Top!quote:
Ik had een tijd terug ook op t prikbord geplaatst dat t ging veranderen met een link naar Fok! maar daar is ook geen reactie op geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het middels een prikbordbericht kenbaar gemaakt dat de competitie zal eindigen na de laatste wedstrijd.
quote:Het team verblijft in Perú voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Belgie thuis heb ik alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik speel vanavond thuis tegen een Belg, dat vlaggetje had ik nog niet
Vrij weinig volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
Hoeveel PD's worden er eigenlijk gespeeld door fokusers?
Alleen jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
Hoeveel PD's worden er eigenlijk gespeeld door fokusers?
Uit al wel door dat er een Belg in de Fok!cup mee deed \ doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Belgie thuis heb ik alAlleen uit nog niet
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...quote:
Klopt maar pd = pdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...
Hoi hoi!quote:
Idd een bonusronde en nog spannend ook!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:12 schreef Gijs_ het volgende:
Daar had nog een beslissende ronde voor de teauteau ingezeten![]()
Lekker! Hoe geregeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Krijg net bericht dat ik volgende week in Tunesie speel
En daarvan bij je de eigenlijk de enige die op het forum komt hier en post.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:09 schreef foetre het volgende:
Deze spelen voor promotie
Kalek's playerz - Dynamo Groningen
RS-Squad - FC CMONYALL
sjotty - Red Daemons
Kermit de Kicker - United Black Panthers
fc FotzeH - FC Vorst
En deze tegen degradatie
FC The Warriors - Sporting JP
ADO'67 - The Not-So Braves
Bron : www.fokhattrick.org
Via een fed waar Gijs en ik in zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker! Hoe geregeld?
Ik heb deze week Liechtenstein opgehaald. Maandag alles pas uitgedaagd terwijl ze dinsdagavond spelen!!
Tof, ook maar eens joinen als het kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Via een fed waar Gijs en ik in zitten
Vrees van niet...van de "grote" landen wordt er maar 1 lid geaccepteerd (Die regel is ingesteld nadat Gijs en ik als enige 2 NL'ers waren geaccepteerd)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof, ook maar eens joinen als het kan.
same herequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.
Ik ben van plan om een combinatie van vleugelspel/pm/korte pass te gaan trainen, verspreid over een seizoen of 4
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
En daarvan bij je de eigenlijk de enige die op het forum komt hier en post.
Moon buiten beschouwing gelaten aangezien hij zich gaat laten afzakken.
Niet te serieus nemen. Koek moet immers altijd iets zeggen wat afwijkt van een opmerking van iemand anders en zelfs als het niet klopt, geeft hij er wel zo'n draai aan, dat het in zijn hoofd kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
same here
[..]
ik ga heel serieus proberen te verliezen hoor.. en PD blijft een PD
![]()
[..]
dan speel ik nog wel een PD
en ik post hier ook
als ik iemand niet serieus neem is Koek het wel, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen. Koek moet immers altijd iets zeggen wat afwijkt van een opmerking van iemand anders en zelfs als het niet klopt, geeft hij er wel zo'n draai aan, dat het in zijn hoofd klopt
Alstublieftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand hier een openingsbod van een ton of 2,5 op maken?
230111913
TC geeft 5,5 ton +
Dan kan ik voor vannacht een nieuwe trainee binnen graaien
quote:
quote:Het team verblijft in Perú voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
quote:16:40 YMFC raises for Javier Diego Hernández
16:39 YMFC raises for Javier Diego Hernández
16:39 YMFC raises for Javier Diego Hernández
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Goddomme de bitch die me zondag van promotie afhield is nu een bot geworden!
Er was gewoon weinig positief nieuws dit jaar, can't help it.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!
Ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg bot vindquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij als ik je posts lees. De spelvreugde druipt er vanaf!
idem ditoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik iemand niet serieus neem is Koek het wel, maar ik wilde het wel even gezegd hebben
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg bot vind
Je moet maar pech hebben tegen een sterke intacte standaardopstellingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar als hij nu ineens een BOT is geworden, betekent dit dat hij al 8 weken niet meer had ingelogd. Dan moet je daar toch wel van kunnen winnen, lijkt me?
Dan kan je er nog wel op inspelen. Pas als je dat op de goede manier doet, en je wordt alsnog genaaid....dán mag je pas klagen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je moet maar pech hebben tegen een sterke intacte standaardopstelling
hoeft niet.. kunnen natuurlijk gewoon hele goeie spelers in dat team zitten in de standaardopstelling zoals FVP zegt..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Maar als hij nu ineens een BOT is geworden, betekent dit dat hij al 8 weken niet meer had ingelogd. Dan moet je daar toch wel van kunnen winnen, lijkt me?
ok.. zie mijn post om jouw en FVP's posts samen te vattenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kan je er nog wel op inspelen. Pas als je dat op de goede manier doet, en je wordt alsnog genaaid....dán mag je pas klagen!
E D i T - 181k toeschouwers bij de bekerfinale![]()
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ongeveer wel jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.. zie mijn post om jouw en FVP's posts samen te vatten
En je had geen mogelijkheid om jouw middenveld op te krikken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je had geen mogelijkheid om jouw middenveld op te krikken?
Tja, dan heb je het niet he-le-maal goed aangepakt, vrees ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.
counter?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zijn middenveld was redelijk mijnes zwak dus dan verlies je.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, mijn teamgeest was moorddadig.
Of hattrick.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het niet he-le-maal goed aangepakt, vrees ik...
Uitstekend what ever, heb het allemaal niet eens meer bekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Was zelfs een uitstekend tegen een zwak mid zie ik. Logisch dat je niet wint. Maar je hebt er ook weer niet alles aan gedaan om alsnog je mid op te krikken, of om counter te spelen
Waarom speel je uberhaupt hattrick?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uitstekend what ever, heb het allemaal niet eens meer bekeken. Uitslag zei genoeg.
dat vraag ik me idd ook af als ik al die posts zo lees..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom speel je uberhaupt hattrick?
nah.. had dat even gezegd.. hadden we op Schiphol even een pintje kunnen pakken...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan heb ik jullie teams nog op Schiphol gezien, daar het mijne naar Brasil ging.
Omdat het kan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Stelletje gays.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat het kan!
@Moon: Mijn elftal vol mooiboys was veel te druk tax free prada en D&G shoppen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat het kan!
@Moon: Mijn elftal vol mooiboys was veel te druk tax free prada en D&G shoppen.
Regio Utrecht he, beetje Gooische allure hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn jonge jongens hebben daar het geld nog niet voor..
ja ik heb het in de gaten.. Hier heerst gewoon de Groningse nuchterheid..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Regio Utrecht he, beetje Gooische allure hier in de buurt.
In het eerste valt het nog wel mee, de moordende concurrentie en de buitenlandse ervaren krachten doen hun werk goed door dit gedrag deels in de kiem te smoren. In de jeugd echter, waar vrijwel elk jochie uit Oud-Zuid of Zeist komt is het werkelijk onbegonnen werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik heb het in de gaten.. Hier heerst gewoon de Groningse nuchterheid..
bij mij zijn beide teams inmiddels jeugdteamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In het eerste valt het nog wel mee, de moordende concurrentie en de buitenlandse ervaren krachten doen hun werk goed door dit gedrag deels in de kiem te smoren. In de jeugd echter, waar vrijwel elk jochie uit Oud-Zuid of Zeist komt is het werkelijk onbegonnen werk.
typisch gevalletje van aanhouder wintquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:16 minuten met een Rus om een speler geboden. Bied ik net nog een keer krijg ik een berichtje:
he's yours
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef Ruudt het volgende:
Gary Lineker Award en UEFA Fok! Cup winnaar meldt zich!
quote:
ik heb geen mietjes in mn team.. zoals jij die hebt..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze maar van elkaar afblijven
blauwequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. nieuwe periode voor Dynamo met een nieuw kleurtje
Het rood is ingewisseld voor blauw
[ afbeelding ]
een winst op gemaakt van 72k wat neerkomt op zo'n 10k per weekquote:26-08-2009 Je hebt een speler verkocht en 80 020 ¤ ontvangen.
is het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja vind blauw eigenlijk toch wel mooier dan rood..
nietquote:
historiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is dan de reden dat jouw club in het rood speelt?
hmm daar heb je je goed uit weten te redden..quote:
quote:Oldřich Kodym (VL) (249729549)
Česká republika 17 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 11-10-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 26-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 190
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Mag ook wat kosten neem ik aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmm daar heb je je goed uit weten te redden..
Nieuwste aanwinst..
[..]
Om mensen als jullie te vervelen, nou goed? Ik speel denk ik al langer als de helft hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |