Uit al wel door dat er een Belg in de Fok!cup mee deed \ doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Belgie thuis heb ik alAlleen uit nog niet
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...quote:
Klopt maar pd = pdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...
Hoi hoi!quote:
Idd een bonusronde en nog spannend ook!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:12 schreef Gijs_ het volgende:
Daar had nog een beslissende ronde voor de teauteau ingezeten![]()
Lekker! Hoe geregeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Krijg net bericht dat ik volgende week in Tunesie speel
En daarvan bij je de eigenlijk de enige die op het forum komt hier en post.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:09 schreef foetre het volgende:
Deze spelen voor promotie
Kalek's playerz - Dynamo Groningen
RS-Squad - FC CMONYALL
sjotty - Red Daemons
Kermit de Kicker - United Black Panthers
fc FotzeH - FC Vorst
En deze tegen degradatie
FC The Warriors - Sporting JP
ADO'67 - The Not-So Braves
Bron : www.fokhattrick.org
Via een fed waar Gijs en ik in zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker! Hoe geregeld?
Ik heb deze week Liechtenstein opgehaald. Maandag alles pas uitgedaagd terwijl ze dinsdagavond spelen!!
Tof, ook maar eens joinen als het kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Via een fed waar Gijs en ik in zitten
Vrees van niet...van de "grote" landen wordt er maar 1 lid geaccepteerd (Die regel is ingesteld nadat Gijs en ik als enige 2 NL'ers waren geaccepteerd)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof, ook maar eens joinen als het kan.
same herequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
Is inderdaad een leuke vorm om te trainen. Gaat net zo snel als vleugelspel, alleen met meer trainees tegelijk.
Ik ben van plan om een combinatie van vleugelspel/pm/korte pass te gaan trainen, verspreid over een seizoen of 4
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die gaat niet serieus die PD spelen omdat hij wil afzakken. Dus eigenlijk zinloos om dat een PD te noemen...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
En daarvan bij je de eigenlijk de enige die op het forum komt hier en post.
Moon buiten beschouwing gelaten aangezien hij zich gaat laten afzakken.
Niet te serieus nemen. Koek moet immers altijd iets zeggen wat afwijkt van een opmerking van iemand anders en zelfs als het niet klopt, geeft hij er wel zo'n draai aan, dat het in zijn hoofd kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
same here
[..]
ik ga heel serieus proberen te verliezen hoor.. en PD blijft een PD
![]()
[..]
dan speel ik nog wel een PD
en ik post hier ook
als ik iemand niet serieus neem is Koek het wel, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen. Koek moet immers altijd iets zeggen wat afwijkt van een opmerking van iemand anders en zelfs als het niet klopt, geeft hij er wel zo'n draai aan, dat het in zijn hoofd klopt
Alstublieftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand hier een openingsbod van een ton of 2,5 op maken?
230111913
TC geeft 5,5 ton +
Dan kan ik voor vannacht een nieuwe trainee binnen graaien
quote:
quote:Het team verblijft in Perú voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |