Ow toch nietquote:
Exactquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow toch niet![]()
Komt t niet beter uit dat ze m begint zodra we met de nieuwe competitie opzet beginnen of doelde je daar al op?
Nope, dus zondag de 13de gaat ie van start! En de 14de dus nog één voor de ´laatkomers´, nadat de eerste competitie erop zit zit heel de federatie weer op dezelfde dag, namelijk dinsdag!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Exact
Volgens mij is aanstaande zondag de laatste wedstrijd, en de week erna geen jeugdcomp?
Dan zal ik d'r aanraden om m zondag de 13e te beginnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nope, dus zondag de 13de gaat ie van start! En de 14de dus nog één voor de ´laatkomers´, nadat de eerste competitie erop zit zit heel de federatie weer op dezelfde dag, namelijk dinsdag!
Ja die van de 14de is vooral op mensen gericht die de 13de hun laatste wedstrijd spelen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zal ik d'r aanraden om m zondag de 13e te beginnen
Ik weet al niet meer in welke poule ze was ingedeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja die van de 14de is vooral op mensen gericht die de 13de hun laatste wedstrijd spelen!
Dat verhaaltje komt nog wel een keer langsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer in welke poule ze was ingedeeld
Ik zet het donderdag wel even op de site en dan een linkje in de OP, anders moet je zoveel scrollenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien die pouleindeling in de OP mikken?
OK dan!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zet het donderdag wel even op de site en dan een linkje in de OP, anders moet je zoveel scrollen
of op de FokHattrick site? of staat het daar al?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer in welke poule ze was ingedeeld
Misschien die pouleindeling in de OP mikken?
Ben als een gek aan spammen op het NT forum van Slovenija. Oftie ook goed genoeg is voor het NT, met de dubbele boodschap dat ie te koop is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
3e geworden. Nu de komende tijd lekker verkopen en een goede aanval halen en dan promoveren.
Nu voor 3,5 miljoen;
Bla¸ Botonjič
25 jaar en 107 dagen, TSI = 113 650
goed in vorm, conditie goed [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: buitenaards
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: uitstekend
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
5% training per week meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef MrMoon het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een uitstekende coach ten opzichte van een goede coach?
Weinig, kreeg ik te horen toen ik die vraag stelde. schijnt op de lange termijn maar dagen te schelen, als ik het me goed herinner...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef MrMoon het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een uitstekende coach ten opzichte van een goede coach?
Bij deze ben je coördinator.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef Flappekz het volgende:
Wie is er nu eigenlijk de coördinator van die jeugdcompetities? Misschien makkelijk om 1 iemand daarvoor aan te wijzen?
Wil ik op zich ook wel doen hoor![]()
Zo ben ik.quote:
Zul je net zien dat je twee weken achter elkaar daartegen moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegen de 6 sterksten moet je dan PIC spelen, en tegen de 2 waarvan je denk te gaan strijden om degradatie MOTS. Dat verhoogt je lijfsbehoud kansen aanzienlijk.
Is prima! Ik ga de loting heel anders aanpakken, per competitie verschillendquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij deze ben je coördinator.
Vrijwilligers zijn altijd goed.
quote:
Vierde geworden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop zó dat ik tweede ga worden, maar waarschijnlijk naait hattrick me nog één keer en geef ik mijn tweede plaats nog af.
Maar volgens mij was ik deze wedstrijd niet eens écht genaaid, maar de andere keren al wel wat me nu dus toch nog nekt. En ik ga denk ik al mijn spelers verkopen, stel losers.quote:
Dat zou ik nu niet doen, de transferprijzen liggen erg laag omdat het het einde van het seizoen isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar volgens mij was ik deze wedstrijd niet eens écht genaaid, maar de andere keren al wel wat me nu dus toch nog nekt. En ik ga denk ik al mijn spelers verkopen, stel losers.
Nou zeg, ik wil van ze af. Stomme sukkels zijn het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik nu niet doen, de transferprijzen liggen erg laag omdat het het einde van het seizoen is
Wordt volgens mij ook alleen gebruikt door U20 en NT trainers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz niet echt de moeite waard dus..
dan hou ik mijn goed trainer gewoon nog lekker.. het verschil is zo klein dat ik het niet de moeite vind..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wordt volgens mij ook alleen gebruikt door U20 en NT trainers.
Stuur je dan ook ff een pm naar de teams die nu ook mee doen aan de jc? dr zijn er imo zat die net als Yankee_One niet meer komen op Fok! maar nog wel lid zijn van de fed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is prima! Ik ga de loting heel anders aanpakken, per competitie verschillend
Zoveel mogelijk, maar mijn huidige/eerste 'fc' heeft slechts redelijk. Is hoog genoeg verwacht ik. bah ikkkanniettypenziektequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel leiderschap heb je besloten dat je MOET hebben?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur je dan ook ff een pm naar de teams die nu ook mee doen aan de jc? dr zijn er imo zat die net als Yankee_One niet meer komen op Fok! maar nog wel lid zijn van de fed.
redelijk is in principe voldoende hoor, is ook het hoogste dat ik ooit heb gebruiktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk, maar mijn huidige/eerste 'fc' heeft slechts redelijk. Is hoog genoeg verwacht ik. bah ikkkanniettypenziekte
Dit is het lijstje wat ik heb. Dat is van vorige week.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
redelijk is in principe voldoende hoor, is ook het hoogste dat ik ooit heb gebruikt
Thanks!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit is het lijstje wat ik heb. Dat is van vorige week.
Hattrick #361: Met een possie kloon
Je bent 11 posts te vroeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend
kom ik ook eens te vroegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent 11 posts te vroeg.
Zal die meid van je blij mee zijn... Als je steeds te laat komt op je afspraken dan is dat ook niet erg leuk.quote:
nog 3 slachtoffers zoeken dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:20 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...we hebben in de jeugdcomp 1 team teveel (of 3 te weinig) op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |