Bruutquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan had je haar eerst moeten leegprikken...
Als er meerder staan in alltid is dat lastig, gewoon een weekje wachten!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een manier om zeker te weten met wie ik in welke competitie kom?
En hoe vind je je bekertegenstander?
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een manier om zeker te weten met wie ik in welke competitie kom?
En hoe vind je je bekertegenstander?
Kleine investering om te winnen van een bot ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou tegen een BOT moeten spelen de eerste ronde![]()
Misschien dan toch maar een kleine investering doen om een rondje verder te komen, altijd lucratief
Ja, ik zit rond de 50 hatstats, da's minder dan een gemiddeld botjequote:Op maandag 24 augustus 2009 13:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kleine investering om te winnen van een bot ?
Die van mij moet normaal gesproken geen probleem zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb een lastige bekertegenstander, maar niet volslagen onmogelijk.
Hatstats variëren van 278 tot 210, bovendien is mijn medepromovendus ook een sterke ploeg met rond de 220 hatstats... het zal dus allemaal erg close wordenquote:
Aangezien de halve finale van de ChampionsFok!cup op z'n minst gelijk staat aan een finale losercup kan ik zeggen dat ik mijn doelstellingen wel bereikt heb!quote:Gijs_:
• Kampioen worden
• Finale Fok!Uefa cup bereiken
quote:Flappekz:
• Niet degraderen (volgens de fans is iedere dag in deze divisie een bonus)
• Minimaal vierde ronde beker, maar wel iedere wedstrijd in de beker PICcen, want de competitie gaat voor
• Iets verjongen, met name op het middenveld
• Stadion uitbreiden naar minimaal 50.000 plaatsen
Gewoon lekker de verwarming opstoken 's morgens, en dan 's middags naar huisquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
31 graden op de kamer.
Volgens de arbo heb ik nu werkvrij.
Die heb ik zo gesaboteerd op de kamer dat die niet meer aan kan...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon lekker de verwarming opstoken 's morgens, en dan 's middags naar huis
gesloopt dus. Ben ik ook erg goed in, slopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik zo gesaboteerd op de kamer dat die niet meer aan kan...
Bij help.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Flappekz het volgende:
Waar kan ik zien tot wanneer mijn HT supporter loopt?
Thanks, daar heb ik me suf naar gezochtquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij help.
En dan aan de rechterkant bij 'over supporter'.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En iets met iemand die dan zegt dan je algemeen moet gaan trainen
Bij je club, en dan zoeken naar Bekerrang. Daarop klikkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Je kan zeggen wat je wil maar t heeft me wel de 2e plaats op geleverd en dus geld. Ik ging meteen meer en ruimer winnen. Haalde standaard boven de 200 hatstats en kreeg daar door meer geld binnen door dat er meer mensen naar mn wedstrijden kwamen. Allemaal + punten![]()
Hoe zie je ook al weer op altid tegen wie je waarschijnlijk mag in de 1e ronde vd beker?
Ojaquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij je club, en dan zoeken naar Bekerrang. Daarop klikken
quote:Seizoensverwachtingen: we gaan voor de titel
Die van mij is niet veranderdquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OjaTop thx. Ik mag tegen de kampioen van een VIII en dus meteen redelijk aan de bak
Mn fans hebben zo na de laatste wedstrijd toch een rare seizoensverwachting ineens
[..]
![]()
Ik snap er ook niets van. Volgens mij veranderd ie normaal toch ook niet tijdens een seizoen of wel? Het was we horen in de top 4 thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die van mij is niet veranderd![]()
"we moeten vechten voor handhaving"
Echt niet, ik ga niet vechten
Ok dat zal dan idd wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:11 schreef Gijs_ het volgende:
Bij mij is ie idd ook in eens veranderd in 'we gaan voor de titel', zal wel met promotie te maken hebben!! Het wordt toch nog gereset
Gelezen!! En nu?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat zal dan idd wel.
Lees dit eens Gijs_![]()
Ik kan in 2 VI's terecht komen. 1 pittige waar ik als t tegen zit zo weer uit pleur en 1 relatief makkelijke waar ik leuk mee kan doen. Hopen op die 2e dus
Nee, ik vind het mooi dat het je wat opgeleverd heeft en dat je plan goed uitgepakt heeft dus uit eindelijk!!quote:
Dat laatste voor de volle 100%.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind het mooi dat het je wat opgeleverd heeft en dat je plan goed uitgepakt heeft dus uit eindelijk!!Zo moet iedereen toch zijn eigen keuze's maken...
Algemeen heb je idd af en toe wel wat aan.Ik doe het nu ook voor m'n PD.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste voor de volle 100%.
Ok ik heb 3 weken verdedigen trainen weg gegooit maar t heeft me zeker ook wat opgeleverd. Das alles wat ik ff wilde laten weten. Misschien dat er sommige nu niet meteen algemeen trainen als zonde zien.
gaat snel op deze manierquote:24-08-2009
De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
quote:Mathieu François (255560420)
France 17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 07-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: KENZO19 (sinds 19-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 370
Loon: 850 ¤/week
13 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 3/20 slecht
dat bedoel ik. Als er niets anders op zit waarom niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Algemeen heb je idd af en toe wel wat aan.Ik doe het nu ook voor m'n PD.
Had je kunnen weten jaquote:
mag dat kosten dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
alleen een beetje duur.. dat haal je er nooit meer uit volgens mij..
-9 is wel erg veel in een keerquote:
6 miljoenquote:mag dat kosten dan?
Ik denk niet dat ik het nodig heb maar ach 1 trainingquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Als er niets anders op zit waarom niet.
[..]
Deze vriend had ik gekocht voor 82000 euro. Hij heeft een halve training gehad, en steeg direct naar uitstekend vleugelspel.quote:Fredje Oudhuis (255150069)
17 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 5d)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Einde van het seizoen... Daarom wacht ik even met verkopen tot de nieuwe divisies bekend zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef Flappekz het volgende:
Skilltrades leveren ook echt geen fuck meer op tegenwoordig:
[..]
Deze vriend had ik gekocht voor 82000 euro. Hij heeft een halve training gehad, en steeg direct naar uitstekend vleugelspel.
Ik zet 'm weer te koop, en hij wordt verkocht voor 99000 euro.
Als ik er de transferkosten en 2 weken salaris (1 week bij aankoop, 1 week bij update op zondag) vanaf haal, hou ik exact 2.196 euro over.
Dat is ook wel zo ... ff een reminder dus: "niet meer skilltraden aan het eind van het seizoen".quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Einde van het seizoen... Daarom wacht ik even met verkopen tot de nieuwe divisies bekend zijn.
vleugel Skilltradesquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze vriend had ik gekocht voor 82000 euro. Hij heeft een halve training gehad, en steeg direct naar uitstekend vleugelspel.
Als ik er de transferkosten en 2 weken salaris (1 week bij aankoop, 1 week bij update op zondag) vanaf haal, hou ik exact 2.196 euro over.
Niet als je 2x zo dik verliest terwijl je daar voor iedere keer wint.quote:
quote:6 miljoen
alle beetjes helpen zullen we maar zeggen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Passen blijven trainen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
En mijn Robje wordt leuker en leukerHij heeft inm redelijk passen erbij
![]()
[ afbeelding ]
Mediaangemiddelde prijs 387 500 ¤quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nice... nice...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
idd dat had ik eerder moeten doen maar ja toen was mn goed verdediger nog niet uitgetraint en was ik nog niet benaderd door die U17 scout.quote:
Jammer dat ik m nooit meer op goed passen kan krijgen voor zn 17equote:Op maandag 24 augustus 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mediaangemiddelde prijs 387 500 ¤
Gemiddelde prijs 478 100 ¤
Dat zegt de TV over die speler met redelijk passen.
Mediaangemiddelde prijs 1 608 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 862 600 ¤
Is de prijs met goed passen.
dat weet je niet.. je weet niet hoe hoog ie zit qua passen.. of is ie nog maar net redelijk passen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat ik m nooit meer op goed passen kan krijgen voor zn 17e![]()
Ja ik heb de TU nog niet gehad maar hij was matig in passen en nu net gestegen naar redelijk. Ik denk dat ik m ga uitproberen op positiespel komende week.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat weet je niet.. je weet niet hoe hoog ie zit qua passen.. of is ie nog maar net redelijk passen?
Je zag dat ie was gestegen vóór je zn TU had gehad?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik heb de TU nog niet gehad maar hij was matig in passen en nu net gestegen naar redelijk. Ik denk dat ik m ga uitproberen op positiespel komende week.
Ja dat is al de 2e keer bij hem. Dat ie eindelijk goed was in vleugelspel wist ik ook al voor de TU. Ik snap dat ook niet maar je zag t net zelf. Hij was nl matig in passen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zag dat ie was gestegen vóór je zn TU had gehad?
Mijn TU was niet waarop ik hoopte...ik weer meer weten over het vleugelspel en positiespel van mijn topper
mijn topper is helaas op eigenlijk alle fronten uitgetraind.. ik kan alleen nog wat spelhervatten trainen, maar goed ik ga liever mn vleugelspeler trainen op passen als 2de training..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zag dat ie was gestegen vóór je zn TU had gehad?
Mijn TU was niet waarop ik hoopte...ik weer meer weten over het vleugelspel en positiespel van mijn topper
quote:Let op, alltid geeft in sommige gevallen meerdere teams aan die in een competitie kunnen komen of meerdere competities waar je naartoe kunt promoveren of degraderen. Dit is omdat jij, of het team waar jij mee wisselt, dan in de ranglijst gelijk staat met het team erboven of eronder. Hierdoor weet alltid niet zeker wie nu met wie wisselt. Door op Hattrick te kijken kun je toch vinden met welk team je wisselt. Kijk op de teampagina van je eigen team en op die van het team/de teams waarmee jij gelijk staat, daar vind je de positie op de ranglijst. Kijk ook naar de positie op de ranglijst van de verschillende teams waarmee je kunt wisselen. Vergelijk de ranglijstposities en je kunt vinden tegen wie je speelt. Bij rechtstreekse promotie wisselt de hoogste in rang aan de ene kant met de hoogste in rang aan de andere kant. Bij kwalificatiewedstrijden speelt de hoogste in rang aan de ene kant tegen de laagste in rang aan de andere kant. Als één van de teams een 'bot'-team is dan is het helaas niet mogelijk om dit uit te zoeken, 'bot'-teams hebben namelijk geen positie op de ranglijst.
quote:Sjoerd Delger
16 jaar en 14 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. zwak)
Positiespel: goed (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
centraal op het middenveld laten spelen.. en dan passen en positiespel laten trainen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is wijsheid. Ik moest van die Scout Robje door blijven trainen op vleugelspel zolang t balkje nog niet geel is. (dit denk ik met t achter de komma trainen dan zal hij straks goed hoog zijn oid) Nou kan ik hem nooit op goed passen krijgen maarwel hoger achter de komma qua passen als ik m op passen door blijf trainen. Maar ik kan m ook positiespel geven voor een weekje of 2 al krijgt ie daar natuurlijk maar een vleugel training en das niet ideaal.
Iemand ideeën??
Zijn alle balkjes al geel?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn topper is helaas op eigenlijk alle fronten uitgetraind.. ik kan alleen nog wat spelhervatten trainen, maar goed ik ga liever mn vleugelspeler trainen op passen als 2de training..
Leuk maar ik snap er geen zak vanquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een interessant stukje voor mensen die in meerdere divisies terecht kunnen komen volgens alltid:
[..]
En deze wordt zondag gepulled:quote:31. Jesse Bouwens (CV)
16 jaar en 107 dagen [Snel]
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. matig)
En daarna heb ik maar meer 9 spelers...quote:34. Mitchell Braber (CV)
17 jaar en 87 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: goed (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: waardeloos (max. onbekend)
Passen: slecht (max. slecht)
Als de scout me vraagt om m vleugel te blijven trainen tot t balkje geel isquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
centraal op het middenveld laten spelen.. en dan passen en positiespel laten trainen..
De kans dat hij het U20 haalt is zeer klein in mijn ogen. Je kunt beter eieren voor je geld kiezen en zijn vleugel op goed laten staan en kijken of positiespel nog snel wat opleverd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als de scout me vraagt om m vleugel te blijven trainen tot t balkje geel is![]()
Lekkahquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze wordt zaterdag gepulled:
[..]
En deze wordt zondag gepulled:
[..]
En daarna heb ik maar meer 9 spelers...
Dus dat wordt sowieso 1 speler aannemen komende zondag...
Als ik mn dan pull met goed hoog zit ie zo op uitstekend lijkt mij. Daarom dus door trainen op vleugelspel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De kans dat hij het U20 haalt is zeer klein in mijn ogen. Je kunt beter eieren voor je geld kiezen en zijn vleugel op goed laten staan en kijken of positiespel nog snel wat opleverd.
Ook vleugels moeten uitstekend zijn om bij de U20 te geraken, wat die scout ook zegt...
Ze moeten uitstekend (hoog) zitten. Niet goed (hoog) als ze gepulled worden... Daarom dus gewoon niet doortrainen op goed. Je naait jezelf een oor aan. Zeker omdat je hem zelf niet naar uitstekend traint.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik mn dan pull met goed hoog zit ie zo op uitstekend lijkt mij. Daarom dus door trainen op vleugelspel.
Pfrt!quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De muntgooier van vorige week vond ik koeiwaardiger...
Hopelijk piekt-ie ergens naar goed.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Seabele Brander and is 15 years old.
This player has weak Passing at this point in his career. His overall abilities are inadequate, in my opinion. Coach this player right and he will reach his potential of inadequate Passing before you know it!
Do we sign him, boss?
Ok overtuigd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze moeten uitstekend (hoog) zitten. Niet goed (hoog) als ze gepulled worden... Daarom dus gewoon niet doortrainen op goed. Je naait jezelf een oor aan. Zeker omdat je hem zelf niet naar uitstekend traint.
Mwah, ik heb nog genoeg mutaties voor de selectie in de planning!!quote:
Dan zou ik nu toeslaan als ik jou was. Prijzen zijn debiel laagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog genoeg mutaties voor de selectie in de planning!!
Ik moet alleen eerst ook verkopen en dat is weer wat minder op dit momentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik nu toeslaan als ik jou was. Prijzen zijn debiel laag
En wachten met verkopen tot in de 1e week van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik nu toeslaan als ik jou was. Prijzen zijn debiel laag
Het wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geeft wat meer tijd om iets aan het sociale leven te doen.
Dat is in inderdaad een heel goed plan. Daar heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht, maar ook nooit de buffer gehad om te doen. Ik denk dat je dit het beste kunt doen met goede of uitstekende spelers met wat bijstats.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
Dus eigenlijk kun je flink verdienen met kopen en verkopen, zodra je een financiele buffer hebt...: Flink inkopen aan het eind van het seizoen, om ze 3 weken later mooi te verpatsen. Misschien wel een leuk plannetje voor nu
Oeh, ff bookmarken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.psychologiemag(...)en-en-ander-werk.htm
Sjonge, laat ik nou net 20 miljoen hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is in inderdaad een heel goed plan. Daar heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht, maar ook nooit de buffer gehad om te doen. Ik denk dat je dit het beste kunt doen met goede of uitstekende spelers met wat bijstats.
Heb je ook dat regeltje nog gelezen wat ik erbij ge-edit heb?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sjonge, laat ik nou net 20 miljoen hebben![]()
En eigenlijk was ik er al mee begonnen, heb een fijne wonderbaarlijke keeper gekocht voor weinig
Jaja, die regel ken ik. Daarom speelde je keeper ook afgelopen zondagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je ook dat regeltje nog gelezen wat ik erbij ge-edit heb?
Maar die keeper heb je denk ik te vroeg weer op de lijst gezet.
Deze dus...quote:1. Reinout van Dulmen (A)
17 jaar en 19 dagen, TSI = 990
redelijk in vorm, conditie zwak [Technisch]
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
Dat denk ik ook ja! Alleen als ie vrijdag al naar redelijk scoren floept dan is het misschien wel weer lucratief om hem in de verkoop te doen... gezien ik nog wel een paar centjes kan gebruiken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou voor het oprtainen kiezen.
Waarschijnlijk levert het heel veel meer op dan dat je hem nu zou listen.
quote:15. Henri Pieper (CV) (257501031)
Nederland 17 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 08-10-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 25-08-2009 (15/39), )
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
De hoogste rang aan de ene kant met de hoogste rang aan de andere kant? begrijp ik goed dat dus de twee hoogste rangen met elkaar wisselen, de 3de en 4de, de5de en 6de etc?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een interessant stukje voor mensen die in meerdere divisies terecht kunnen komen volgens alltid:
[..]
Je moet het iets anders lezen. Van IX naar VIII zal ik even als voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De hoogste rang aan de ene kant met de hoogste rang aan de andere kant? begrijp ik goed dat dus de twee hoogste rangen met elkaar wisselen, de 3de en 4de, de5de en 6de etc?
begrepen, ik was rang xxxx3quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet het iets anders lezen. Van IX naar VIII zal ik even als voorbeeld nemen.
Als er 6 teams mogelijkheden zijn (6 teams uit IX en 6 uit VIII), dan zal degene uit de IX met de hoogste rang van die teams wisselen met degene uit VIII met de hoogste rang van die teams. En dat dus door naar de rest.
De plaats van vorig seizoen wil niets zeggen over de sterkte van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Competitie nummer 95. Ik ga er niet handhaven
Dat zou die van mij worden. Maar hij wordt een stuk zwakker aangezien iemand met meer dan 300 hatstats eruit verdwijt.quote:Competitie plaats: 41 / 256
Yup.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
begrepen, ik was rang xxxx3
die andere xxxx2 en xxxx4
In de VII zaten ze met xxxx6, xxxx7 en xxxx8. Ik wissel dus met de 7?
Dan heb ik het goed begrepen en kom ik in VII.230, te sterk.
Klopt. Die hebben geen zichtbare rang. Onder water wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
heel makkelijk.. eerste team dat ik opzocht is een botje, dus ik kan het niet uitzoeken
" achtergrondrang "quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben geen zichtbare rang. Onder water wel natuurlijk.
Mja ik kan ook de teams zien. Wordt iig heel lastig twee teams achter me te laten. Al staat er in de top 10 op Altid bij leden volgend seizoen(waar ik niet eens tussen staquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De plaats van vorig seizoen wil niets zeggen over de sterkte van het nieuwe seizoen.
Tegen de 6 sterksten moet je dan PIC spelen, en tegen de 2 waarvan je denk te gaan strijden om degradatie MOTS. Dat verhoogt je lijfsbehoud kansen aanzienlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mja ik kan ook de teams zien. Wordt iig heel lastig twee teams achter me te laten. Al staat er in de top 10 op Altid bij leden volgend seizoen(waar ik niet eens tussen sta) ook bijvoorbeeld het team dat 'samen met mij promoveert', die gelijk stond dus. Die is erg sterk (180+ hatstats gemm in de VIII) maar ontloop ik dus al.
wat heb ik nou aan onder water.. Dan werkt mijn computer nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben geen zichtbare rang. Onder water wel natuurlijk.
Klopt, dat wil ik ook wel. Maar dan moet ik eerst 580k hebben voor mn coach.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegen de 6 sterksten moet je dan PIC spelen, en tegen de 2 waarvan je denk te gaan strijden om degradatie MOTS. Dat verhoogt je lijfsbehoud kansen aanzienlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |