quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb je haar keihard geneukt terwijl ze op je toetsenbord leunde of zo?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Vanmorgen vroeg kwam ze met de stofzuiger, toen kreeg ze het voor elkaar om driekwart van alle stekkers uit de stopcontacten te raggen.
Net kwam ze de bureaus enzo "afstoffen" (ja, daar zal een laag stof hebben gelegen, allemaal ambtenaren hihihahahoho), en nou lukte het d'r om kabels uit computers te krijgen....
Daar past ze niet doorheenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou haar uit het raam hebben getieft...
Bruutquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan had je haar eerst moeten leegprikken...
Als er meerder staan in alltid is dat lastig, gewoon een weekje wachten!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een manier om zeker te weten met wie ik in welke competitie kom?
En hoe vind je je bekertegenstander?
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een manier om zeker te weten met wie ik in welke competitie kom?
En hoe vind je je bekertegenstander?
Kleine investering om te winnen van een bot ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou tegen een BOT moeten spelen de eerste ronde![]()
Misschien dan toch maar een kleine investering doen om een rondje verder te komen, altijd lucratief
Ja, ik zit rond de 50 hatstats, da's minder dan een gemiddeld botjequote:Op maandag 24 augustus 2009 13:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kleine investering om te winnen van een bot ?
Die van mij moet normaal gesproken geen probleem zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb een lastige bekertegenstander, maar niet volslagen onmogelijk.
Hatstats variëren van 278 tot 210, bovendien is mijn medepromovendus ook een sterke ploeg met rond de 220 hatstats... het zal dus allemaal erg close wordenquote:
Aangezien de halve finale van de ChampionsFok!cup op z'n minst gelijk staat aan een finale losercup kan ik zeggen dat ik mijn doelstellingen wel bereikt heb!quote:Gijs_:
• Kampioen worden
• Finale Fok!Uefa cup bereiken
quote:Flappekz:
• Niet degraderen (volgens de fans is iedere dag in deze divisie een bonus)
• Minimaal vierde ronde beker, maar wel iedere wedstrijd in de beker PICcen, want de competitie gaat voor
• Iets verjongen, met name op het middenveld
• Stadion uitbreiden naar minimaal 50.000 plaatsen
Gewoon lekker de verwarming opstoken 's morgens, en dan 's middags naar huisquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
31 graden op de kamer.
Volgens de arbo heb ik nu werkvrij.
Die heb ik zo gesaboteerd op de kamer dat die niet meer aan kan...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon lekker de verwarming opstoken 's morgens, en dan 's middags naar huis
gesloopt dus. Ben ik ook erg goed in, slopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik zo gesaboteerd op de kamer dat die niet meer aan kan...
Bij help.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Flappekz het volgende:
Waar kan ik zien tot wanneer mijn HT supporter loopt?
Thanks, daar heb ik me suf naar gezochtquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij help.
En dan aan de rechterkant bij 'over supporter'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |