Mwah, ik heb nog genoeg mutaties voor de selectie in de planning!!quote:
Dan zou ik nu toeslaan als ik jou was. Prijzen zijn debiel laagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog genoeg mutaties voor de selectie in de planning!!
Ik moet alleen eerst ook verkopen en dat is weer wat minder op dit momentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik nu toeslaan als ik jou was. Prijzen zijn debiel laag
En wachten met verkopen tot in de 1e week van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik nu toeslaan als ik jou was. Prijzen zijn debiel laag
Het wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geeft wat meer tijd om iets aan het sociale leven te doen.
Dat is in inderdaad een heel goed plan. Daar heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht, maar ook nooit de buffer gehad om te doen. Ik denk dat je dit het beste kunt doen met goede of uitstekende spelers met wat bijstats.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
Dus eigenlijk kun je flink verdienen met kopen en verkopen, zodra je een financiele buffer hebt...: Flink inkopen aan het eind van het seizoen, om ze 3 weken later mooi te verpatsen. Misschien wel een leuk plannetje voor nu
Oeh, ff bookmarken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.psychologiemag(...)en-en-ander-werk.htm
Sjonge, laat ik nou net 20 miljoen hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is in inderdaad een heel goed plan. Daar heb ik zelf ook al een paar keer aan gedacht, maar ook nooit de buffer gehad om te doen. Ik denk dat je dit het beste kunt doen met goede of uitstekende spelers met wat bijstats.
Heb je ook dat regeltje nog gelezen wat ik erbij ge-edit heb?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sjonge, laat ik nou net 20 miljoen hebben![]()
En eigenlijk was ik er al mee begonnen, heb een fijne wonderbaarlijke keeper gekocht voor weinig
Jaja, die regel ken ik. Daarom speelde je keeper ook afgelopen zondagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je ook dat regeltje nog gelezen wat ik erbij ge-edit heb?
Maar die keeper heb je denk ik te vroeg weer op de lijst gezet.
Deze dus...quote:1. Reinout van Dulmen (A)
17 jaar en 19 dagen, TSI = 990
redelijk in vorm, conditie zwak [Technisch]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
Dat denk ik ook ja! Alleen als ie vrijdag al naar redelijk scoren floept dan is het misschien wel weer lucratief om hem in de verkoop te doen... gezien ik nog wel een paar centjes kan gebruiken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou voor het oprtainen kiezen.
Waarschijnlijk levert het heel veel meer op dan dat je hem nu zou listen.
quote:15. Henri Pieper (CV) (257501031)
Nederland 17 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 08-10-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 25-08-2009 (15/39), )
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
De hoogste rang aan de ene kant met de hoogste rang aan de andere kant? begrijp ik goed dat dus de twee hoogste rangen met elkaar wisselen, de 3de en 4de, de5de en 6de etc?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een interessant stukje voor mensen die in meerdere divisies terecht kunnen komen volgens alltid:
[..]
Je moet het iets anders lezen. Van IX naar VIII zal ik even als voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De hoogste rang aan de ene kant met de hoogste rang aan de andere kant? begrijp ik goed dat dus de twee hoogste rangen met elkaar wisselen, de 3de en 4de, de5de en 6de etc?
begrepen, ik was rang xxxx3quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet het iets anders lezen. Van IX naar VIII zal ik even als voorbeeld nemen.
Als er 6 teams mogelijkheden zijn (6 teams uit IX en 6 uit VIII), dan zal degene uit de IX met de hoogste rang van die teams wisselen met degene uit VIII met de hoogste rang van die teams. En dat dus door naar de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |