De plaats van vorig seizoen wil niets zeggen over de sterkte van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Competitie nummer 95. Ik ga er niet handhaven
Dat zou die van mij worden. Maar hij wordt een stuk zwakker aangezien iemand met meer dan 300 hatstats eruit verdwijt.quote:Competitie plaats: 41 / 256
Yup.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
begrepen, ik was rang xxxx3
die andere xxxx2 en xxxx4
In de VII zaten ze met xxxx6, xxxx7 en xxxx8. Ik wissel dus met de 7?
Dan heb ik het goed begrepen en kom ik in VII.230, te sterk.
Klopt. Die hebben geen zichtbare rang. Onder water wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
heel makkelijk.. eerste team dat ik opzocht is een botje, dus ik kan het niet uitzoeken
" achtergrondrang "quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben geen zichtbare rang. Onder water wel natuurlijk.
Mja ik kan ook de teams zien. Wordt iig heel lastig twee teams achter me te laten. Al staat er in de top 10 op Altid bij leden volgend seizoen(waar ik niet eens tussen staquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De plaats van vorig seizoen wil niets zeggen over de sterkte van het nieuwe seizoen.
Tegen de 6 sterksten moet je dan PIC spelen, en tegen de 2 waarvan je denk te gaan strijden om degradatie MOTS. Dat verhoogt je lijfsbehoud kansen aanzienlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mja ik kan ook de teams zien. Wordt iig heel lastig twee teams achter me te laten. Al staat er in de top 10 op Altid bij leden volgend seizoen(waar ik niet eens tussen sta) ook bijvoorbeeld het team dat 'samen met mij promoveert', die gelijk stond dus. Die is erg sterk (180+ hatstats gemm in de VIII) maar ontloop ik dus al.
wat heb ik nou aan onder water.. Dan werkt mijn computer nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben geen zichtbare rang. Onder water wel natuurlijk.
Klopt, dat wil ik ook wel. Maar dan moet ik eerst 580k hebben voor mn coach.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegen de 6 sterksten moet je dan PIC spelen, en tegen de 2 waarvan je denk te gaan strijden om degradatie MOTS. Dat verhoogt je lijfsbehoud kansen aanzienlijk.
Amateurquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat heb ik nou aan onder water.. Dan werkt mijn computer niet
Dan heb je pech. Dan zie je dus niet waar je terecht komt volgend seizoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat heb ik nou aan onder water.. Dan werkt mijn computer niet
Dat is een uitdaging teveel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik wacht wel af.. Hopelijk niet bij dat botje
1 Botje is niet erg. De onderste 2 teams degraderen toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik wacht wel af.. Hopelijk niet bij dat botje
Als je tegen een WO-team zelf ook geen team opstelt, wie wint er dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Botje is niet erg. De onderste 2 teams degraderen toch.
Het wordt pas echt moeilijk bij WO-teams.
Dan wordt het 0-0.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je tegen een WO-team zelf ook geen team opstelt, wie wint er dan?
Coinflip.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet eens 5-5 ?
En wat als het een wedstrijd met bekerregels is?
In princiepe wordt dezelfde volgorde aangehouden zoals bij een normale wedstrijd. 2x 45 minuten. Geen winnaar dan 2x 15 minuten. Geen winnaar dan penalties. Geen winnaar dan coinflip.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In princiepe wordt dezelfde volgorde aangehouden zoals bij een normale wedstrijd. 2x 45 minuten. Geen winnaar dan 2x 15 minuten. Geen winnaar dan penalties. Geen winnaar dan coinflip.
Er moet een winnaar komen, dus dat kan alleen met coinflip.
Sorry, ik kon het niet latenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Discriminatiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het wordt frites vanavond. Ik eet geen Chinees...
De spelling vindt die woordspeling ook niet leuk anders...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Discriminatie![]()
en nasi is heul geen chinees
Ow wacht, discriminasi ....heb m nu zelf pas doorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De spelling vindt die woordspeling ook niet leuk anders...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ow wacht, discriminazi ....heb m nu zelf pas door
Je kunt het ook gewoon via de oefenpot doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:41 schreef Ubriaco het volgende:
Hoi! Jeugdfriendly iemand deze week? Daag me maar uit: ID=1226792!
ik dacht dat dan gewoon het thuisteam de winst kreeg, maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In princiepe wordt dezelfde volgorde aangehouden zoals bij een normale wedstrijd. 2x 45 minuten. Geen winnaar dan 2x 15 minuten. Geen winnaar dan penalties. Geen winnaar dan coinflip.
Er moet een winnaar komen, dus dat kan alleen met coinflip.
Coin toss, zie bijvoorbeeld wedstrijd 13151551quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik dacht dat dan gewoon het thuisteam de winst kreeg, maar ik kan me vergissen.
Ik ff nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef elby1988 het volgende:
Mijn speler gaat er over een uur uit, maar nog geen bod...
Flappekz, wil jij niet?![]()
ah ok.. is dat misterie ook weer opgelostquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Coin toss, zie bijvoorbeeld wedstrijd 13151551
quote:Javier Diego Hernández [playerid=230111913]
19 years and 65 days, Next birthday: 11-10-2009
Born in: Argentina
In inadequate form, solid stamina.
A nasty fellow who is temperamental and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 27-03-2009 (9/38), 1s 5wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 1 840
Wage: 684 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: excellent Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: weak
Rampzalig keepen. Nee dank je...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb besloten dat ik een trainer met meer leiderschap MOET hebben om te overleven in de VII, voor de eerste bekerwedstrijd al, om meteen te beginnen met piccen.
Daarom gaat morgen deze winger de lijst op:
[..]
Iemand interesse?
Hoeveel leiderschap heb je besloten dat je MOET hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb besloten dat ik een trainer met meer leiderschap MOET hebben om te overleven in de VII, voor de eerste bekerwedstrijd al, om meteen te beginnen met piccen.
Daarom gaat morgen deze winger de lijst op:
[..]
Iemand interesse?
Yankee_One wil iig ook mee doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:02 schreef Xummon het volgende:
hoe staat het met de nieuwe jeugdcomp, zij er nog wat ploegen bijgekomen???
jezus, leeft die ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Yankee_One wil iig ook mee doen.
Ja en zo denk ik nog wel meer die ook nu nog mee doen met de jeugdcompquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef Flappekz het volgende:
GotC gaat binnenkort ook d'r jeugdacademy starten![]()
maar nu nog niet, da's niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |