Moet je maar algemeen trainenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens:
Mn held trainee gestegen naar Uitmuntend PM/Goed passen (19j3d)
Vorm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, ik wil nooit meer over vorm praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
geen vorderingen op mijn training...
jawel hoor. Mijn muis is dan ook niet stukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie ook niet op spelers klikken om de spelerspagina te zien?
Als ik goed richt dan lukt het wel ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie ook niet op spelers klikken om de spelerspagina te zien?
Verdedigen +1quote:Saverio Bisiacco
20 jaar en 61 dagen, TSI = 25 130
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
Foix heb ik wat verlies op geleden, als skilltrade voor 201k gekocht (laten verleiden tot bidwar) en 172k verkocht.. Vergara gaat voor ¤1 143 000 de deur uitquote:el naranco ferheget it bod op Pedro Vergara
el naranco ferheget it bod op Pedro Vergara
Tromba d'urto ferheget it bod op Pedro Vergara
LOK ALTENBURG ferheget it bod op Alfonso Foix
TrapZeMaarNa ferheget it bod op Pedro Vergara
FC Taaie Tijgers ferheget it bod op Alfonso Foix
LOK ALTENBURG ferheget it bod op Alfonso Foix
Vadox ferheget it bod op Pedro Vergara
Tottenham Hotspur FC ferheget it bod op Pedro Vergara
A.C. Riozzese ferheget it bod op Pedro Vergara
Sė_kč_Logicamente_F.C. ferheget it bod op Pedro Vergara
Dutches ferheget it bod op Alfonso Foix
Dutches ferheget it bod op Alfonso Foix
SC diepFries ferheget it bod op Alfonso Foix
Funky Club ferheget it bod op Pedro Vergara
FC Davier ferheget it bod op Alfonso Foix
zerka31 ferheget it bod op Alfonso Foix
De FYPL loopt zondagavond af... Je wacht dus maar 2 dagen langer dan de meeste anderen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn jeugdcomp is overigens vanavond afgelopen, moet ik nu 2 weken wachten op nieuwe trainingsmogelijkheden?![]()
Vanaf aankomende maandag tot die maandag daarop ligt de jeugdopleiding sowieso 'plat'. Gekozen is ervoor die zondag daarop te starten zoals de zaken nu staan... omdat 1. voorkeur voor zondag bij mensen, 2. er zijn ook federatiemembers die anders niet mee kunnen doen, op deze manier de 'grootste spoeling' 3. Als de competitie nog niet ten einde was, was de volgende ronde ook op die zondag gespeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De FYPL loopt zondagavond af... Je wacht dus maar 2 dagen langer dan de meeste anderen..
Ik neem aan tenminste dat we meteen weer los gaan maandag/dinsdag? Dus zondagavond competitie opheffen en nieuwe opstarten met 1e speeldag op maandag/dinsdag?
1) Die voorkeur verschilt per user denk ik.. Eerlijk gezegd vind ik dat argument een beetje onzin, immers verschuift de datum toch per 6 wedstrijden/weken.. Nu geef je 6 dagen (bijna een week) weg, meteen al aan het begin...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vanaf aankomende maandag tot die maandag daarop ligt de jeugdopleiding sowieso 'plat'. Gekozen is ervoor die zondag daarop te starten zoals de zaken nu staan... omdat 1. voorkeur voor zondag bij mensen, 2. er zijn ook federatiemembers die anders niet mee kunnen doen, op deze manier de 'grootste spoeling' 3. Als de competitie nog niet ten einde was, was de volgende ronde ook op die zondag gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |