Ik wilde hem houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?
[..]
Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heen![]()
ja hoor met een tv die dik en dik lager is kon je met dat geld dat ik bood een vele betere kopenquote:
WTF dat heb ik niet opgedragen. Sinds wanneer luisteren ze in t veld naar hun ouders ipv hun trainer?quote:Na wat aanwijzingen van de ouders langs de kant trok FCRA1 zich terug om op eigen helft de tegenstander op te vangen.
quote:Je bent gepromoveerd en kreeg er 10% supporters bij. De nieuwe supporters hebben totaal 5 010 ¤ voor hun clubkaart betaald.
Had ik niet door, sorryquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja hoor met een tv die dik en dik lager is kon je met dat geld dat ik bood een vele betere kopen
Owja de laatste wedstrijd van t seizoen in de jeugd! Strakkies dus ff mn naam veranderen naar RKDEO A1
geen punt. Misschien maar beter zo aangezien de tv iets van 30k aangaf en met 100k had hattrick misschien wel moeilijk gaan doen. Al verwacht ik dat ze voor zo een klein bedrag niet moeilijk zullen doen. Maar je weet maar nooit.quote:
goffer juist nu je zo ver bentquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook wel alles verkopen en af laten zakken
dan kun je je zelf nomineren voor de Koeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook wel alles verkopen en af laten zakken
Dat kan vrij simpel. Ergens aan de rechterkant bij training, geloof ik...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef sportfreak het volgende:
Het is toch ook mogelijk om bij een speler te blokkeren dat ie nog training krijgt?
Weet iemand zo hoe dat moet?
Ah ok, gevondenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat kan vrij simpel. Ergens aan de rechterkant bij training, geloof ik...
Jong Wurdsje heet vanaf nu Jong Dynamoquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
Owja de laatste wedstrijd van t seizoen in de jeugd! Strakkies dus ff mn naam veranderen naar RKDEO A1
volgens mij ligt komende week ook de jeugd stil.. en kan je komende zondag dus niet beginnen..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Fok!Hattrick jeugd Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Ik zou toch graag volgende week zondag al willen starten.. Kost anders een week training en omdat je toch in 'losse' competities speelt, gaat het vanzelf nog meer door elkaar lopen. Ik weet niet in hoeverre mijn competitiegenoten hier bezwaar tegen hebben? Volgens mij zijn Koekje, pekel en Xummon nu alle 3 ook 'klaar' met hun lopende competities..
Jeugd ligt tot 7 september stil volgens de 'overzichten'. En dat is, bedenk ik me nu, een maandag.. Nuja, dan begin ik graag op maandag 7 september. Na 6 weken/rondes zitten we anders toch ook al op een andere speeldatum..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij ligt komende week ook de jeugd stil.. en kan je komende zondag dus niet beginnen..
Hoe doe je dat dan ik kan t niet vinden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jong Wurdsje heet vanaf nu Jong Dynamo
Ik vind het prima.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jeugd ligt tot 7 september stil volgens de 'overzichten'. En dat is, bedenk ik me nu, een maandag.. Nuja, dan begin ik graag op maandag 7 september. Na 6 weken/rondes zitten we anders toch ook al op een andere speeldatum..
Koekje / pekel / Xummon, hoe denken jullie daar over?
Staat als het goed is gewoon op de hoofdpagina van je jeugd aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan ik kan t niet vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |