Verdedigen +1quote:Saverio Bisiacco
20 jaar en 61 dagen, TSI = 25 130
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
Foix heb ik wat verlies op geleden, als skilltrade voor 201k gekocht (laten verleiden tot bidwar) en 172k verkocht.. Vergara gaat voor ¤1 143 000 de deur uitquote:el naranco ferheget it bod op Pedro Vergara
el naranco ferheget it bod op Pedro Vergara
Tromba d'urto ferheget it bod op Pedro Vergara
LOK ALTENBURG ferheget it bod op Alfonso Foix
TrapZeMaarNa ferheget it bod op Pedro Vergara
FC Taaie Tijgers ferheget it bod op Alfonso Foix
LOK ALTENBURG ferheget it bod op Alfonso Foix
Vadox ferheget it bod op Pedro Vergara
Tottenham Hotspur FC ferheget it bod op Pedro Vergara
A.C. Riozzese ferheget it bod op Pedro Vergara
Sì_kè_Logicamente_F.C. ferheget it bod op Pedro Vergara
Dutches ferheget it bod op Alfonso Foix
Dutches ferheget it bod op Alfonso Foix
SC diepFries ferheget it bod op Alfonso Foix
Funky Club ferheget it bod op Pedro Vergara
FC Davier ferheget it bod op Alfonso Foix
zerka31 ferheget it bod op Alfonso Foix
De FYPL loopt zondagavond af... Je wacht dus maar 2 dagen langer dan de meeste anderen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn jeugdcomp is overigens vanavond afgelopen, moet ik nu 2 weken wachten op nieuwe trainingsmogelijkheden?![]()
Vanaf aankomende maandag tot die maandag daarop ligt de jeugdopleiding sowieso 'plat'. Gekozen is ervoor die zondag daarop te starten zoals de zaken nu staan... omdat 1. voorkeur voor zondag bij mensen, 2. er zijn ook federatiemembers die anders niet mee kunnen doen, op deze manier de 'grootste spoeling' 3. Als de competitie nog niet ten einde was, was de volgende ronde ook op die zondag gespeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De FYPL loopt zondagavond af... Je wacht dus maar 2 dagen langer dan de meeste anderen..
Ik neem aan tenminste dat we meteen weer los gaan maandag/dinsdag? Dus zondagavond competitie opheffen en nieuwe opstarten met 1e speeldag op maandag/dinsdag?
1) Die voorkeur verschilt per user denk ik.. Eerlijk gezegd vind ik dat argument een beetje onzin, immers verschuift de datum toch per 6 wedstrijden/weken.. Nu geef je 6 dagen (bijna een week) weg, meteen al aan het begin...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vanaf aankomende maandag tot die maandag daarop ligt de jeugdopleiding sowieso 'plat'. Gekozen is ervoor die zondag daarop te starten zoals de zaken nu staan... omdat 1. voorkeur voor zondag bij mensen, 2. er zijn ook federatiemembers die anders niet mee kunnen doen, op deze manier de 'grootste spoeling' 3. Als de competitie nog niet ten einde was, was de volgende ronde ook op die zondag gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal in ieder geval wel wat extra geld nodig hebben om mijn oude mids in te ruilen voor trainbare spelers, en b-trainees...Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Meteen ook z'n laatste trouwens.. Zag 'm op de lijst staan en heel veel boven de tvgl was 'ie ook niet. Misschien dat 'ie, mits goed getraind, ooit het Kyrgizië-NT kan halen. En anders is 't nog steeds een leuke traineequote:28-08-2009
Kasym Kerimov spile foar syn nasjonale ploech, en in leankoarting fan 2 572 ¤ waard takend.
quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Puala het volgende:
jeugd spelertje dat ik gepromoveerd heb is van redelijk scoren naar goed gegaan
quote:
korte pass (2-5-3) is wat sneller, maar met openingen maken train je meer spelers (5-5-0)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:43 schreef One_conundrum het volgende:
Fuck, ik wil passen trainen. kan ik dan (mbt snelheid) het beste korte pass of openingen maken trainen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef One_conundrum het volgende:
bij korte pass kan ik 253 spelen en training krijgen dus? en dan train ik 8 man?
* FrituurVetPet ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mits uiteraard je beperkt tot 3 centrale middenvelders en 2 wingers
* Proud2beDiepfries woensdag en n.a.w. 1e bekerronde ook 2-5-3 speelt
possie niet die wil lekker zn vorm houden en speelt gewoon 5-3-2 met zn A team en 1 verdediger uit zn B team.quote:
Al mijn A-spelers komen dus ook wel in actie woensdag.. Je hebt niet voor niets nog 3 wissels.. Zo komt er na 60 minuten een WB op goal, na 65 min een middenvelder als OCD en een spits na 70 als CD in het veld i.v.m. conditietraining/vormbehoudquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
possie niet die wil lekker zn vorm houden en speelt gewoon 5-3-2 met zn A team en 1 verdediger uit zn B team.
Tja ik vind dat mn andere spelers dan teweinig conditie \ vorm training krijgen en daar heb ik geen zin in. Ik trrain openingen maken nu dus misschien dat mn mids stijgen maar das heul niet erg. Ik train nu 5 verdedigers die t meeste hebben aan passen en dan volgende week weer en we zien wel. Zo heb ik iig meer kans op vorm behoud dan zoals oa jij t doet. Wat mij weer 3 weken algemeen trainen scheelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Al mijn A-spelers komen dus ook wel in actie woensdag.. Je hebt niet voor niets nog 3 wissels.. Zo komt er na 60 minuten een WB op goal, na 65 min een middenvelder als OCD en een spits na 70 als CD in het veld i.v.m. conditietraining/vormbehoud
En ik kan dus gewoon 8 spelers (waaronder m'n 7 PM-trainees en 1 spits) vol op Korte Pass trainen
Dat mag je me nog eens uitleggen... Vorm is niet minute-based. Conditie is al 75% bij 1 minuut gespeeld. Al mijn A-spelers komen woensdag in actie en krijgen derhalve vormupdate en conditietraining. Ging afgelopen seizoen ook prima, geen Algemeen Trainen nodig gehad en vrij eenvoudig gehandhaafd in m'n eerste seizoen Vquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik vind dat mn andere spelers dan teweinig conditie \ vorm training krijgen en daar heb ik geen zin in. Ik trrain openingen maken nu dus misschien dat mn mids stijgen maar das heul niet erg. Ik train nu 5 verdedigers die t meeste hebben aan passen en dan volgende week weer en we zien wel. Zo heb ik iig meer kans op vorm behoud dan zoals oa jij t doet. Wat mij weer 3 weken algemeen trainen scheelt.
Alvast suc6!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef foetre het volgende:
Morgen P/D spannend!!!!!!
Dat zeggen ze ja maar als ze weinig minuten spelen gaat de vorm toch achteruit heb ik gemerkt. Dus laat ik ze gewoon de volle 90 minuten spelen. Ik heb vorig tussen seizoen gedaan zoals jij nu doet en mn spelers waren zwaar achteruit gegaan qua vorm. Daar koop ik niets voor en als dat dit seizoen weer gebeurt degradeer ik meteen weer. Al ligt t er aan in welke van de 2 (volgens Altid) VI ik terecht kom. Volgende week speel ik 433 en dan heb ik ook mn 2 opstellingen een keer gespeeld in t tussen seizoen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat mag je me nog eens uitleggen... Vorm is niet minute-based. Conditie is al 75% bij 1 minuut gespeeld. Al mijn A-spelers komen woensdag in actie en krijgen derhalve vormupdate en conditietraining. Ging afgelopen seizoen ook prima, geen Algemeen Trainen nodig gehad en vrij eenvoudig gehandhaafd in m'n eerste seizoen V
Internet weg of je netwerk weg? In dat laatste geval kan je provider er niet zo veel aan doen.. Leuke speler trouwens? Of achteraf maar goed ook dat je niet verder mee die bidwar in bent gegaan..?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef MrMoon het volgende:Arrgghh midden in een bidwar internetverbinding foetsie..
5 minuten later weer internet speler niet meer op de TL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KPN
![]()
![]()
![]()
![]()
Internet weg, leuke speler en hij is voor minder dan mn maximum eruit gegaan..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Internet weg of je netwerk weg? In dat laatste geval kan je provider er niet zo veel aan doen.. Leuke speler trouwens? Of achteraf maar goed ook dat je niet verder mee die bidwar in bent gegaan..?
deze was 17 jaar 23 dagen goed positiespel, goed passen, matig vleugel en matig verdedigen uit Georgië.. ik baal er wel flink van.. ik heb em al zo'n 2 dagen op de korrel..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat is kloten, ja.. Zelf hier ook wel gehad, maar dan met 't draadloos netwerk binnenshuis.. Mooi zuur mee, want dat ging echt om een toppertje.
Ik hou trouwens een mini-uitverkoop. 2 FC's (goed/goed en uitstekend/redelijk) die beide vrij hoog in hun ervaringslevel zitten en 3 PM-trainees. Mogen allemaal weg, dus wie ze lief heeft...
quote:30-08-2009 (15/39) Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 49 950 ¤.
30-08-2009 (15/39) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
30-08-2009 (15/39) Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
Krijg ik met m'n 4e stek in V bijna nog meer ook dan jij met je kampioenschap VII.. Nuja, na die 10% supporters die je er nog bij krijgt is 't verschil iets groter, maar toch..quote:30-08-2009 (15/28) Dyn fans betellen har jierlikse lidmaatskipsjilden. It totale ynkommen hjirút is 66 540 ¤.
30-08-2009 (15/28) It seizoen is dien en do krigest 38 000 ¤ oan prizejild foar de úteinlike posysje yn de searje.
Ik ben geen kampioen ik ben 2e gewordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Krijg ik met m'n 4e stek in V bijna nog meer ook dan jij met je kampioenschap VII.. Nuja, na die 10% supporters die je er nog bij krijgt is 't verschil iets groter, maar toch..
Scouts hadden weer weinig bijzonders vanochtend.. 2x een 17-jarige prutser en als laatst een 15-jarige (52 dagen) matig allrounder met huidig slecht Vleugelspel en potentieel zwak Positiespel.. Hopelijk kan 'ie wel Verdedigen of Scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer niks dus deze week.
![]()
![]()
Ik heb sinds een paar weken nog maar 1 scout ivm bezuinigen maar heb nu wel elke week een leuk spelertjequote:Hoor eens, Wesley Cuypers is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?![]()
Jammer van z'n (al) 57 dagen, maar het had erger gekund idd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
30-08-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 18 780 ¤.
30-08-2009 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
30-08-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.![]()
Yay.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jabir Amin Rashid is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Als dat geen shoppen wordquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
30-08-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 18 780 ¤.
30-08-2009 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
30-08-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.Ziet er leuk uit. Nu maar hopen dat ie ook minimaal redelijk kan worden in verdedigen. Al is ie als dat matig is ook nog wel leuk maar dat levert niet veel op.quote:![]()
Kak, ik kan pas volgende week die speler coach maken, maar dan red ik het misschien net niet gezien de wekelijkse kosten![]()
Wel weer een goed scoren potentieel gescout in de jeugd, helaas al 17, maar ik blijf dus toppers scouten en deze is toch wel bruikbaar voor mn ratings uiteraard.![]()
Zeker welquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat geen shoppen word
[..]
Ziet er leuk uit. Nu maar hopen dat ie ook minimaal redelijk kan worden in verdedigen. Al is ie als dat matig is ook nog wel leuk maar dat levert niet veel op.
Ben op zoek naar 2 trainees, dus komt goed uit.
![]()
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kak, ik kan pas volgende week die speler coach maken, maar dan red ik het misschien net niet gezien de wekelijkse kosten![]()
Wel weer een goed scoren potentieel gescout in de jeugd, helaas al 17, maar ik blijf dus toppers scouten en deze is toch wel bruikbaar voor mn ratings uiteraard.Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker welBen op zoek naar 2 trainees, dus komt goed uit.
![]()
![]()
![]()
In de grote regio's, en heb al weken op rij trainbare spelers+toppersquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?
[..]
Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heen![]()
![]()
Vage zooi. Nou ja ik zal mn scouts maar weer eens op pad sturen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In de grote regio's, en heb al weken op rij trainbare spelers+toppers![]()
![]()
Ik heb een Tukker![]()
![]()
!!11
Micha Tukker (258164391)Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Dit is ook grappig:quote:21-03-2009
18:04 Was scouted and recruited by Silvio Calame for NYC Lowlanders.
21-02-2009
21:50 Was denied a contract by NYC Lowlanders.![]()
Ik wilde hem houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar laat jij je scouts in hemelsnaam scouten?
[..]
Dacht ik je aan meer geld te helpen vorige week bied je weer over me heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de 2e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Roderick Jagtenberg de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.![]()
ja hoor met een tv die dik en dik lager is kon je met dat geld dat ik bood een vele betere kopenquote:
Owja de laatste wedstrijd van t seizoen in de jeugd! Strakkies dus ff mn naam veranderen naar RKDEO A1
[ Bericht 6% gewijzigd door Outpost76 op 30-08-2009 20:51:51 ]![]()
WTF dat heb ik niet opgedragen. Sinds wanneer luisteren ze in t veld naar hun ouders ipv hun trainer?quote:Na wat aanwijzingen van de ouders langs de kant trok FCRA1 zich terug om op eigen helft de tegenstander op te vangen.![]()
Mijn nieuwe div. :
Al is dit de top 10 voor deze div.
Word wel een aardig seizoen in de midden moot denk ik zo
Niet veel maar toch leuk :quote:Je bent gepromoveerd en kreeg er 10% supporters bij. De nieuwe supporters hebben totaal 5 010 ¤ voor hun clubkaart betaald.
[ Bericht 21% gewijzigd door Outpost76 op 30-08-2009 21:19:38 ]![]()
Had ik niet door, sorryquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja hoor met een tv die dik en dik lager is kon je met dat geld dat ik bood een vele betere kopen
Owja de laatste wedstrijd van t seizoen in de jeugd! Strakkies dus ff mn naam veranderen naar RKDEO A1
![]()
![]()
![]()
geen punt. Misschien maar beter zo aangezien de tv iets van 30k aangaf en met 100k had hattrick misschien wel moeilijk gaan doen. Al verwacht ik dat ze voor zo een klein bedrag niet moeilijk zullen doen. Maar je weet maar nooit.quote:![]()
goffer juist nu je zo ver bentquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook wel alles verkopen en af laten zakkenNou ja ik weet iig al een nieuwe titel voor onze fed.
De afzakkers fed.![]()
Goed ik gaat naar bedje![]()
![]()
Het is toch ook mogelijk om bij een speler te blokkeren dat ie nog training krijgt?
Weet iemand zo hoe dat moet?![]()
dan kun je je zelf nomineren voor de Koeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien ga ik ook wel alles verkopen en af laten zakken
je bent toch al zo goed in het jezelf nomineren..
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Dat kan vrij simpel. Ergens aan de rechterkant bij training, geloof ik...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef sportfreak het volgende:
Het is toch ook mogelijk om bij een speler te blokkeren dat ie nog training krijgt?
Weet iemand zo hoe dat moet?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ah ok, gevondenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat kan vrij simpel. Ergens aan de rechterkant bij training, geloof ik...
Ik zat op de spelerspagina te zoeken.![]()
Fok!Hattrick jeugd Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Ik zou toch graag volgende week zondag al willen starten.. Kost anders een week training en omdat je toch in 'losse' competities speelt, gaat het vanzelf nog meer door elkaar lopen. Ik weet niet in hoeverre mijn competitiegenoten hier bezwaar tegen hebben? Volgens mij zijn Koekje, pekel en Xummon nu alle 3 ook 'klaar' met hun lopende competities..I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Jong Wurdsje heet vanaf nu Jong Dynamoquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
mijn P/D duel overigens met 9 - 0 verloren.. hij had blijkbaar niet verwacht dat ik met een dramateam op de proppen zou komen..
volgens mij ligt komende week ook de jeugd stil.. en kan je komende zondag dus niet beginnen..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Fok!Hattrick jeugd Groep 1:
RealBizkit666 met TeamMiniKoekje
pekel met vv Emmen A1
Xummon met Powerdashers (na dit seizoen Lil Destrons)
diepFries met JV diepFries
Ik zou toch graag volgende week zondag al willen starten.. Kost anders een week training en omdat je toch in 'losse' competities speelt, gaat het vanzelf nog meer door elkaar lopen. Ik weet niet in hoeverre mijn competitiegenoten hier bezwaar tegen hebben? Volgens mij zijn Koekje, pekel en Xummon nu alle 3 ook 'klaar' met hun lopende competities..
Jeugd ligt tot 7 september stil volgens de 'overzichten'. En dat is, bedenk ik me nu, een maandag.. Nuja, dan begin ik graag op maandag 7 september. Na 6 weken/rondes zitten we anders toch ook al op een andere speeldatum..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij ligt komende week ook de jeugd stil.. en kan je komende zondag dus niet beginnen..
Koekje / pekel / Xummon, hoe denken jullie daar over?I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
maakt mij nix uit hoorVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
de oude competitie is inmiddels opgeheven, we kunne dus zo snel mogenlijk starten
leukste is natuurlijk als we allemaal tegelijk kunnen startenVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Hoe doe je dat dan ik kan t niet vinden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jong Wurdsje heet vanaf nu Jong Dynamo![]()
Ik vind het prima.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jeugd ligt tot 7 september stil volgens de 'overzichten'. En dat is, bedenk ik me nu, een maandag.. Nuja, dan begin ik graag op maandag 7 september. Na 6 weken/rondes zitten we anders toch ook al op een andere speeldatum..
Koekje / pekel / Xummon, hoe denken jullie daar over?![]()
![]()
Staat als het goed is gewoon op de hoofdpagina van je jeugd aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan ik kan t niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |