quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
typisch gevalletje van aanhouder overpayment wint
Ons verveel je niet hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om mensen als jullie te vervelen, nou goed?
Ik speel denk ik al langer als de helft hier.
Maar volgens mij begrijp je er nog maar de helft vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om mensen als jullie te vervelen, nou goed? Ik speel denk ik al langer als de helft hier.
Jij hebt ook wel mazzel he...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:35 schreef ScudRaket het volgende:
Win ik afgelopen week het Mongoolse vlaggetje, nu heb ik Trinidad & Tobago gewonnen![]()
Zo kom ik wel aan alle vlaggetjes
Via de fed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, ik ga volgende week naar Luxemburg!
Yepquote:
Nee klopt, maar die cliffcahill is wel met e.e.a. bezigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik regel het maar zelf, gewoon de naam van de fed even noemen in een berichtje en dan uitdagen! Er is verder nog niet echt een systeem of zo heb ik het idee!
Ik ben wel benieuwd over welke fed jullie pratenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik regel het maar zelf, gewoon de naam van de fed even noemen in een berichtje en dan uitdagen! Er is verder nog niet echt een systeem of zo heb ik het idee!
Een nieuwe, 124 Nations - Flag Challengequote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd over welke fed jullie praten
Ik kreeg vorige week een bericht in m'n gastenboek van één of andere dude die een fed had opgezet, het idee was in eerste instantie 2 leden van elk land en dan vlaggen uitwisselen. Dat is inmiddels al veranderd, want de grote landen krijgen minder leden. Maar een leuk concept om makkelijk vlaggen uit te wisselen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd over welke fed jullie praten
Oke, nou dat idee wat ie had van de een persbericht met je programma was imo ietwat te omslachtig en erg onoverzichtelijk, zeker als er wat meer leden zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die cliffcahill is wel met e.e.a. bezig
Ah leuk, dat de Nederlandse representanten dan van hetzelfde forum komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week een bericht in m'n gastenboek van één of andere dude die een fed had opgezet, het idee was in eerste instantie 2 leden van elk land en dan vlaggen uitwisselen. Dat is inmiddels al veranderd, want de grote landen krijgen minder leden. Maar een leuk concept om makkelijk vlaggen uit te wisselen!
Waarschijnlijk omdat ik me net bij de Flag Lottery had aangemeld benaderde ie mij, dat deed ie bij meer namelijk!
Ja, Flappekz was er snel bij nadat ik het hier even vermeld hadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ah leuk, dat de Nederlandse representanten dan van hetzelfde forum komen
Voorlopig heb ik er nog niet veel aan, heb alle vlaggetjes al
Van wat ik van hem heb begrepen issie in gesprek met teams uit Yemen, Cambodja en Barbadosquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, nou dat idee wat ie had van de een persbericht met je programma was imo ietwat te omslachtig en erg onoverzichtelijk, zeker als er wat meer leden zijn!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:17 schreef Flappekz het volgende:
Nico, gefeliciteerd met de geboortedag van je award!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef One_conundrum het volgende:
3,4 mil over gehouden aan Blaz. Had al zo'n vermoeden dat ik em iets te lang door ging trainen. Maar wel lekker dat ik nu kan shoppen en alst mee zit 2,5 mil + (huidige spits) kan investeren in een nieuwe spits.
Straks ook mijn keepert nog weg voor 4 mil en lekker solide naar de V promoveren
3,4 milquote:Albert van Saaze
26 jaar en 68 dagen, TSI = 92 350
redelijk in vorm, conditie goed
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: buitenaards
Spelhervatting: uitstekend
Bericht over de jeugdcomp volgt! Gaat iig beginnen op 13 en 14 septemberquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef Egamer het volgende:
Lekker gespeeld in Letland voor oefenwedstrijd.
Hoe zit het trouwens nu met de jeugdcompetitie?
Oké, en wanneer precies?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bericht over de jeugdcomp volgt! Gaat iig beginnen op 13 en 14 september
Ah, zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
Nee, maar hoe zit het nou met de jeugdcompetitie?![]()
Ik doelde meer op het feit dat het minstens 38 keer per topic gevraagd wordt...
Ja, misschien een leuk idee om daar met z'n allen als federatie iets voor op poten te zetten?quote:
Nee joh...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, misschien een leuk idee om daar met z'n allen als federatie iets voor op poten te zetten?
Veel te lastig allemaal inderdaad. Dan moeten we eerst kijken wie er mee willen doen, een coördinator aanstellen en zo...quote:
Ja precies, allemaal veel te ingewikkeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel te lastig allemaal inderdaad. Dan moeten we eerst kijken wie er mee willen doen, een coördinator aanstellen en zo...
Al mijn ideeen zijn stomquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ja nee idd, misschien ook een beetje kort dag. Stom idee...
überhaupt.. dat je er coördinator van wilt zijnquote:
Onbegrijpelijk....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
überhaupt.. dat je er coördinator van wilt zijn
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[Gijs_-spellingnazi]
[..]
[/Gijs_-spellingnazi]
Logo zelf gemaakt ofwat? Ik heb nog een logo nodigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. nieuwe periode voor Dynamo met een nieuw kleurtje
Het rood is ingewisseld voor blauw
[ afbeelding ]
Edit: zo is het compleet
De training is toch pas komende nacht?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Op m'n keep is geboden dus heb ik nu 5 mil extra te besteden
Ben wel weer vergeten om in de friendly mijn b-elftal op te stellen dus die keep heeft nog extra training gekregen terwijl ik hem wegdoe![]()
nee, dat is verplaatst. Weet je dat niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De training is toch pas komende nacht?
Het kan ook zo zijn dat hij hem pas na de training verkoopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat is verplaatst. Weet je dat niet?
Je kan natuurlijk ook gewoon gelijk zeggen dat een speler alleen training krijgt als hij bij het team waar hij die training krijg ook echt gespeelt heeft. En niet zo'n gespeelde vraag stellen.
Teringquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdcompetitie is afgelopen en ook al verwijderd. Volgende week helaas een wedstrijd niet om daarna aan de neiuwe competitie te beginnen. En dan halen we vanzelf die misgelopen wedstrijd van volgende week wel in.
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etcquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdcompetitie is afgelopen en ook al verwijderd. Volgende week helaas een wedstrijd niet om daarna aan de neiuwe competitie te beginnen. En dan halen we vanzelf die misgelopen wedstrijd van volgende week wel in.
Sowieso poules van 4. Of de indeling hetzelfde blijft is aan flap.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etc
Nee, 38 van 14quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etc
Ik hoop dat dat een slechte poging tot sarcasme wasquote:
"dat" Is nooit sarcastisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een slechte poging tot sarcasme was
Slecht getimed zeg, dat mag allebei namelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[Gijs_-spellingnazi]
[..]
[/Gijs_-spellingnazi]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 alquote:23-08-2009 (14/39)
(22:45)Aan Marcin Mastaj van Fc Blackout is dit seizoen de topscorersprijs uitgereikt.
(21:47)Wolter Schling van hardcore hooligan mocht de trofee voor topscorer van de competitie in ontvangst nemen.
(21:47)Wolter Schling van hardcore hooligan mocht de trofee voor topscorer van de competitie in ontvangst nemen.
Dan heeft hij misschien de topscoorder gekocht?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 al
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slecht getimed zeg, dat mag allebei namelijk..
Nope!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heeft hij misschien de topscoorder gekocht?
Jij hebt nooit 'ik hou van je' tegen je vrouw gezegd ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.![]()
Mag 'hij hout' en 'wij houen' dan ook?
Nee. Als ik het limburgs vertaal, dan zeg ik altijd 'ik houd van je'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij hebt nooit 'ik hou van je' tegen je vrouw gezegd ?
quote:
Nee, het is een beetje hetzelfde als met willen: wil u of wilt u mag ook beide.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.![]()
Mag 'hij hout' en 'wij houen' dan ook?
Schijnt een bekend probleem te zijn met het vermelden van verkeerde of geen topscorers!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 al
u wil klinkt wel gek trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje hetzelfde als met willen: wil u of wilt u mag ook beide.
"Hij zaagt hout" en "wij heien" mogen wel..
Ligt eraan hoe je het brengt. Stel je een boos "En u wil zomaar uw gif hier in de sloot dumpen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
u wil klinkt wel gek trouwens
hmm.. dan vind ik m nog steeds gekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt. Stel je een boos "En u wil zomaar uw gif hier in de sloot dumpen!!" maar eens voor. Kan best!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dan vind ik m nog steeds gek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vervoegingstabellen#Willenquote:
het zou misschien best mogen, maar het klinkt gewoon gekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vervoegingstabellen#Willen
Zoek het maar uit!
Nee, dat klinkt het niet. Jouw oren zijn gek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het zou misschien best mogen, maar het klinkt gewoon gek
Zo, nú kan ik eens effe lekker inkopen gaan doen!quote:26-08-2009
Received mother club money for a player: 60 ¤.
26-08-2009
Received mother club money for a player: 260 ¤.
nieuwe xbox voor in de kantine?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt het niet. Jouw oren zijn gek..
Nog iets geweldigs wat betreft Hattrick:
[..]
Zo, nú kan ik eens effe lekker inkopen gaan doen!
Ja fantastiesquote:
misschien wel doen en worden ze er gek van?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja fantasties
Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen ik ga echt niet 100x achter elkaar een nieuwe aanvragen via passmailer
Ja en dan is Fok! straks weer down maar dan nu door mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien wel doen en worden ze er gek van?
quote:Vandaag kwamen er 10 toeschouwers naar Notenboom, waar het een lekker voetbalweertje was.
de rest ligt natuurlijk met hun luie reet aan het waterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef Psychonikeo het volgende:
komt er eens een club uit panama op bezoek.. krijg je dit!
[..]
niet eens van alle spelers 1 ouder..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Xummon het volgende:
[..]
de rest ligt natuurlijk met hun luie reet aan het water
gek he die hebben de hoop al lang op gegeven dat t ooit wat word met die kneuzenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet eens van alle spelers 1 ouder..
pff.. mijn jonkies staan toch echt 3 plaatsen hoger dan die van jou hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gek he die hebben de hoop al lang op gegeven dat t ooit wat word met die kneuzen
Klopt omdat ik op 3 na al mn jeugd heb opgegevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. mijn jonkies staan toch echt 3 plaatsen hoger dan die van jou hoor
Auch maar bij de jeugd is dat zo weer hersteld hoor. Dat duurt geen 4 weken max 2quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf ik mag mn jeugd weer omgooien, +4 voor mn topverdediger.....
misschien heb je een paar wezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet eens van alle spelers 1 ouder..
nee hoor, gewoon gejat... zelf wat geprutst en klaar..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Logo zelf gemaakt ofwat? Ik heb nog een logo nodig
hmm.. mijn team kennende kunnen een paar van die vaders zelfs wat spelers van de jeugd zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
misschien heb je een paar wezen
of zijn het allemaal kinderen van dezelfde vrouw maar van verschillende vaders
prutserquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
leuk zo een pw probleem.![]()
![]()
Kon niet meer inloggen. Heb vervolgens een nieuwe aan gevraagd via passmailer maar als ik die dan wil wijzigen klopt mn pw weer niet en kan ik weer via passmailer een nieuwe aan vragen.Vorige week oid kon ik ook al niet meer inloggen maar toen kon ik m na een nieuwe te hebben gekregen m gewoon weer veranderen. Nu dus niet en zit nu met een vaag moeilijk Fok! gegenereerd pw.
het mag zeker wat kosten, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mag ook wat kosten neem ik aan?
ik wist niet dat de combinatie agent en populair bestondquote:Agent Roethlisperger (255657533)
Schweiz 17 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 14-11-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: InsannitY F.C. (sinds 24-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 30-08-2009 17:22
Huidige vaardigheden
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
ROETHILSPERGER. Klinkt wel redelijk autoritair, heb helaas geen trainee te verkopen want het is een goede trainee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:38 schreef MrMoon het volgende:
Voor de PM trainers die de orde willen handhaven in hun selectie
[..]
ik wist niet dat de combinatie agent en populair bestond
Moet je maar algemeen trainenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens:
Mn held trainee gestegen naar Uitmuntend PM/Goed passen (19j3d)
Vorm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, ik wil nooit meer over vorm praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
geen vorderingen op mijn training...
jawel hoor. Mijn muis is dan ook niet stukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie ook niet op spelers klikken om de spelerspagina te zien?
Als ik goed richt dan lukt het wel ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie ook niet op spelers klikken om de spelerspagina te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |