Het kan ook zo zijn dat hij hem pas na de training verkoopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat is verplaatst. Weet je dat niet?
Je kan natuurlijk ook gewoon gelijk zeggen dat een speler alleen training krijgt als hij bij het team waar hij die training krijg ook echt gespeelt heeft. En niet zo'n gespeelde vraag stellen.
Teringquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdcompetitie is afgelopen en ook al verwijderd. Volgende week helaas een wedstrijd niet om daarna aan de neiuwe competitie te beginnen. En dan halen we vanzelf die misgelopen wedstrijd van volgende week wel in.
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etcquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdcompetitie is afgelopen en ook al verwijderd. Volgende week helaas een wedstrijd niet om daarna aan de neiuwe competitie te beginnen. En dan halen we vanzelf die misgelopen wedstrijd van volgende week wel in.
Sowieso poules van 4. Of de indeling hetzelfde blijft is aan flap.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etc
Nee, 38 van 14quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe jeugdpoules nog steeds hetzelfde?poules van 4 etc
Ik hoop dat dat een slechte poging tot sarcasme wasquote:
"dat" Is nooit sarcastisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een slechte poging tot sarcasme was
Slecht getimed zeg, dat mag allebei namelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[Gijs_-spellingnazi]
[..]
[/Gijs_-spellingnazi]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 alquote:23-08-2009 (14/39)
(22:45)Aan Marcin Mastaj van Fc Blackout is dit seizoen de topscorersprijs uitgereikt.
(21:47)Wolter Schling van hardcore hooligan mocht de trofee voor topscorer van de competitie in ontvangst nemen.
(21:47)Wolter Schling van hardcore hooligan mocht de trofee voor topscorer van de competitie in ontvangst nemen.
Dan heeft hij misschien de topscoorder gekocht?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 al
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slecht getimed zeg, dat mag allebei namelijk..
Nope!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heeft hij misschien de topscoorder gekocht?
Jij hebt nooit 'ik hou van je' tegen je vrouw gezegd ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.![]()
Mag 'hij hout' en 'wij houen' dan ook?
Nee. Als ik het limburgs vertaal, dan zeg ik altijd 'ik houd van je'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij hebt nooit 'ik hou van je' tegen je vrouw gezegd ?
quote:
Nee, het is een beetje hetzelfde als met willen: wil u of wilt u mag ook beide.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja? Dat wist ik dan weer niet.![]()
Mag 'hij hout' en 'wij houen' dan ook?
Schijnt een bekend probleem te zijn met het vermelden van verkeerde of geen topscorers!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Huh? hardcore hooligan promoveerde in seizoen 25 al
u wil klinkt wel gek trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje hetzelfde als met willen: wil u of wilt u mag ook beide.
"Hij zaagt hout" en "wij heien" mogen wel..
Ligt eraan hoe je het brengt. Stel je een boos "En u wil zomaar uw gif hier in de sloot dumpen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
u wil klinkt wel gek trouwens
hmm.. dan vind ik m nog steeds gekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het brengt. Stel je een boos "En u wil zomaar uw gif hier in de sloot dumpen!!" maar eens voor. Kan best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |