Komt naar mij toequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Maeghan het volgende:
1 x Blue skies. Hier heb ik een keer een klein stukje afgebroken voor een voetenbadje, maar het is een groot ding...
1 x Black pearl, zakje geopend om te ruiken
1 x Comforter bbs
1 x Greenday in originele verpakking
1 x Cleanlines BBS, zakje geopend om te ruiken
1 x Hollywood BBS in gesloten verpakking
1 x Happy pill in gesloten verpakking
1 x Sex bomb
1 x Mont blanc massage bar
1 x Angel's Delight moon soap
1 x Avobath
1 x Temple of truth in geopend zakje
1 x Ceridwen's cauldron bath melt
1 x vermoedelijk Flower tub BBS (of iets dergelijks - 't is bloemig in ieder geval met blaadjes bovenop
En dan de afdeling gebroken/kruimelig:
1 x snow festival bubble bar cake
1 x temple of truth bbs
1 x turbo bbs
1 x summer blues ballistic
1 x glamrock hair glitter houdbaar tot 2006, ziet er nog ok uit en je eet het toch niet op =P
1 x hollywood bbs
1 x onbekende lichtblauwpaarsige ballistic
Hou je van fris, zoet of fruitig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb Lush nog nooit gebruikt en ik vroeg me af wat zijn nou de lekkerste zepen om je relaxt te voelen??
Ik heb mijn pot Big destijds weggegooid omdat het te lang stond te verpieteren omdat ik de geur zo penetrant vondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Dat ze nog even wachten met die actie, ik ben over een week of 6 pas jarig en ik weet dat ik mag gaan Lushen.
Lieve expertdames, welke geur van welk ander Lushproduct lijkt (if any) op Big?
Ik ben zo weg van die geur, ik wil me er in onderdompelen.
Vooral van zoet en fruitigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je van fris, zoet of fruitig?
Zelf ben ik groot fan van Honey I Washed the Kids (honing/caramel) en Miranda (kiwi) en Sandstone (citroen met scrub). Maar ze hebben er zo veel, iedereen heeft zo z'n persoonlijke smaak.
Heb je inmiddels al antwoord gehad..? Ik wil gewoon bestellen verdoriequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou dat ze de mail order actie nou eens online zetten. Ik heb ze ge-emaild gisteren, maar nog geen reactie.
JAAAAAAquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:Actie staat online, ik kreeg net de mail binnen!
Is ie uitverkochtquote:None Of Your Beeswax (10g)
Prijs: ¤ 7,45
Veganistische lippenbalsem, het hele jaar door verkrijgbaar.
Anders hier vragen of iemand hem mee wilt bestellen in Engeland? Dan kost hij ook maar ¤5,40 ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Oserdare het volgende:
http://www.lush.nl/lippenbalsems.217.0.html
[..]
Is ie uitverkocht...
Thx ! Heb het opgeschreven ga binnenkort is kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Sandstone (citroen), Sexy peel (citroen), Miranda (kiwi), Godmother (ZOET!!!!), Rock Star (ook heel zoet! en roze) en 's winters hebben ze Angel's Delight, die is ook lekker zoet. En I Should Coco is met kokos, mocht je daarvan houden
.
Lang. Tis echt een flink stuk wat je krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Oserdare het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n zeepje van 100g?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Dipkip zal zo wel langskomen dan.
Als je voor mij mee wil bestellen, zou je dan The Comforter solid parfum, godmother (100 gram is standaard denk ik), en een Godiva willen bestellen? Dat zou wel door de brievenbus moeten passen denk ik.
2,5 jaar. Want je koopt altijd meer voor die eerste op is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Oserdare het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n zeepje van 100g?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
2,5 jaar. Want je koopt altijd meer voor die eerste op is.
Emotibombs kun je als kastverfrisser maanden gebruiken, onder de douche zijn ze erg suf. In die filmpjes zijn ze idd erg scheutig, als je ze bijv. buttercreams ziet gebruiken echt zo'n dikke laagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Oserdare het volgende:
![]()
Ja als je er meerdere koopt gebruik je ze 1 zeep ook niet dagelijks. In sommige filmpjes lijkt het net of je het maar 3x kan gebruiken, of bij de Emotibombs zelfs maar 1x. Is dat zo? Anders ga ik de zeepjes gewoon in stukken slopen![]()
Oh de standaard stukken zeep uit Engeland die ik heb komen allemaal in mooie platte 100 grams stukken, de stukken die ik in de winkel hier koop hebben idd allemaal vormen. En een shampoobar past echt met gemakskie door de bus, de blikken ook als je ze open verzendt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef Dipkip het volgende:![]()
In een bubbelenvelop? En je moet maar net geluk hebben met een plat stuk zeep dan... Ik heb er zat die zowat vierkant zijn, past echt niet.
Maar als clumsy het er op wil wagen PM me even voor rekeningnummer en kosten enzulks. Ik wil morgen bestellen want een vriendin wil ook nog meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |