Welkom!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:02 schreef supkaa het volgende:
Ik heb als Lushnewbie gister voor het eerst een lusproduct gekocht in Maastricht en ik begrijp wel waarom mensen hier verslaafd aan raken.. Sinds m'n thuiskomst heb ik aan een stuk door de drang om weer terug te gaan en meer te kopen
Een shampoo bar als voorzichtig beginnetjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Lekker spul he? Wat had je gekocht?
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef Burdie het volgende:
Girls, ik ga binnenkort bestellen op lush.co.uk, mocht je mee willen bestellen, stuur me dan even een pm! Voor 11 april graag.
Yep!!! Dankjewelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:35 schreef rac het volgende:
Gister het proefje van shan geprobeerd , Ik vond hen heel anders dan in de winkel.![]()
veel droger (angels on bare skin) Die in de winkel was veel klei-iger smeuriger dan deze.
Kan me nu voor stellen dat het weinig voor je deed shan. Heb je mijn envelopje ontvangen?
Oe ik wil dat vlooienpoeder wel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:29 schreef Shan_Savan het volgende:
@Dipkip ik kan mijn hele pot naar je opsturen hoorzo ontzettend grappig hoe een mensen neus kan verschillen
![]()
Die bare naked lady staat hier nu naast mij op de tafel en ik vind het echt![]()
vind het net die ouderwetse vlooienpoeder
![]()
Daar wil ik misschien gebruik van maken. Daarom keek ik op de site waar ik ook dit artikel zag:quote:Op zondag 29 maart 2009 12:46 schreef Burdie het volgende:
Girls, ik ga binnenkort bestellen op lush.co.uk, mocht je mee willen bestellen, stuur me dan even een pm! Voor 11 april graag.
Ohjeequote:Op woensdag 1 april 2009 16:49 schreef quirina het volgende:
Mijn Lush verslaving begon ook met een shampoobar..
Tijd voor een praatgroep inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef quirina het volgende:euh ja..
Ik begon met de shampoobar, de keer daarna werden het zeepjes en toen hadden ze grabbags en toen ontdekte ik de maskertjes, de ultrabland ( geweldige uitvinding) en toen was er eens een vipavondje en nou ben ik lushjunk..
Ik wil er wel over praten hoor
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip vlop is binnen!Veel chcocolade en veel geurtjes, niet zoveel Lush maar dat wist ik al.
![]()
Dankjewel! Het ruikt allemaal heerlijk!![]()
PS: het landelijke Yankee Candle verkooppunt ligt niet zo gek ver van waar ik woon en je kunt op huisbezoek.
Een handige tip is ook om een plastic zakje in je tinnetje te doen. Mocht de shampoobar dan vastzitten dan kun je hem met het plastic zakje nog eruit peuteren. Wel het zakje over de randjes van je blikkie laten steken natuurlijk voor je de bar erin doet.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Ultrabland is een hele fijne (make-up)reiniger, en je doet er echt forever mee, dus niet gevaarlijk verslavingstechnisch.
Ik doe meestal de shampoobars in 2 stukken en dan een halve in het bakje. Na een paar keer wassen zal ie wel gaan passen, maar dan nog krijg je m er moeilijk uit, vandaar.
Ze ruiken in ieder geval naar Karma, ben benieuwd hoe goed ze de kamer gaan opgeuren! De sterretjes zijn schattig. Hoeveel krijg je er eigenlijk per order?quote:[..]
hoe vind je de karma sterren? Yankee candle moet ik nog proberen. De proefjes zijn natuurlijk vrij klein dus die ga ik in de slaapkamer testen ipv in de woonkamer anders ruik je dr niks van.
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef Shan_Savan het volgende:
Dikpik
quote:
orders@lush.co.ukquote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Oeps slip of the finger
Sorry Dipkip!
Weet iemand voor mij het mail adres waar je de 2 foto's van je 10% discount bon naartoe kan sturen?
Kan het niet vinden op het lush forum![]()
En moet je eerst die mail sturen en dan pas bestellen of kan je ook eerst bestellen en dan pas morgen de mail?
6 karma sparkles zijn 4 pond, maar ik heb er meer gekregenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Ze ruiken in ieder geval naar Karma, ben benieuwd hoe goed ze de kamer gaan opgeuren! De sterretjes zijn schattig. Hoeveel krijg je er eigenlijk per order?
Yankee Candle ruikt in het algemeen een stuk sterker dan Serenedream. De Juicy Watermelon isDaar steekt Serenedream Watermelon maar magertjes tegen af.
Je eigen probeersels ruiken trouwens ook lekker! Deden die het goed in je kamer?
Vanavond drop ik de rest van de vlop bij dinnetje!
Waarom duurt dat zo lang dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Burdie het volgende:
Mag de tijd even twee weken vooruit? Dan is mijn UK bestelling binnen.
Had je mijn PM ontvangen?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:14 schreef Burdie het volgende:
Omdat ik pas over een week ga bestellen.
En mijn probleempje met internetbankieren is opgelost, dus ik kan het gelijk overmaken.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja! Sorry, ik had nog willen reageren, maar vergat het weer!
Maar hij is binnen dus.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoor net dat mn hond acute leukemie heeftgodver. Hij is pas 8.
Wacht mijn mail eerst maar afquote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mijn probleempje met internetbankieren is opgelost, dus ik kan het gelijk overmaken.
Van de gulden middenweg heeft jouw karma niet echt gehoord he?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Dat is altijd zo bij mij. Soms heb ik in twee maanden drie dooien, een gebroken rib, lekkend riool en een vreemdgaand vriendje. En dan in de twee maanden er na vind ik 50 euro op straat, word ik straalverliefd en krijg ik een 9 voor een niet geleerd tentamen. De maanden hierna moeten dus maar beter perfect zijn anders zwaait er wat![]()
Hij krijgt medicijnen met een kleine kans dat die de boel wat uitstellen. Dan heeft ie nog ongeveer 2 maanden en anders maximaal 2 weken.
Ik wil het ultieme troostbad aanrichten maar ik weet niet wat ik er in zal smijtenhelp mij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
De hond is bij mn moeders blijven wonen toen ik uit huis ging (hij heeft formaatje kalf en ik had destijds een kamer van 9m2). Maar ik heb m helemaal afgericht enzo, en die hond en ik hebben samen wat. Hij is helemaal verliefd op me, nog steeds als ze hem 's ochtends vertellen dat ik kom gaat ie bij de deur liggen zuchten en sneakt ie 's nachts stiekum het logeerbed in om me heel subtiel te knuffelen met zn 23 kilo schoon aan de haak.
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
En Dip, hoe was je troostbad? Het helpt natuurlijk niet tegen het verdriet, maar hopelijk heb je je een beetje kunnen ontspannen.
Herkenbaar. Mijn vorige kat is net voor het digitale tijdperk overleden, maar toen ik wist dat hij ziek was heb ik de videocamera van mijn ouders geleend. Ik heb toen een opname gemaakt toen hij heerlijk op schoot kwam knuffelen en spinnen. De volgende dag is hij overleden. Het had zo moeten zijn, lijkt het, nog eenmaal bewegend kater beeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.
Gelukkig heeft ie geen pijn, hij heeft nog langs het strand gewandelt en ballen gevangen enzo. Op sommige foto's kijkt hij erg tevreden en sommige zie je ook hoe moe en oud hij ineens lijkt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:
Hij is helaas wel erg misselijk / beroerd. Hij eet bijna niet meer, is al 2 kg. afgevallen en was altijd al slank. Je voelt zn ribbetjes. Daarom hebben we ook besloten dat als de Prednison niet aanslaat het niet lang meer moet duren voor hem. Hij leeft wel op tijdens het wandelen maar je ziet ook dat ie zich beroerd en slap voelt.
quote:Filmpje heb ik ook gemaaktop het strand, dat ie de bal uit de lucht vangt en er trots mee aan komt zetten. Zn bal is zn alles, zoals het hoort bij een hond
![]()
Dankjulliewel allemaal voor de troost
Ach meissie toch.... rotnieuws!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
De medicijnen slaan niet aanmaandag ga ik er heen en dan dinsdag in laten slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef Dipkip het volgende:Wat een mooie lieve kop. Kan me voorstellen dat je hier heel erg van gaat dipkippen. Zo klote om te moeten aanzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Hee hoi, ben je nog into Lush!? Ik begreep van iemand op het Lush forum (voornaam begint met een W, dan weet je het wel) dat je de ruil met haar nog steeds niet geregeld hebt? Vink niet zo netjes eigenlijk, zeker nadat ik je op jouw verzoek weer met haar in contact had gebracht om het af te handelen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef Muck het volgende:
He dip wat rot
sterkte ermee
Wat zijn mensen toch een rare wezens
Toen ik de beschrijving van Pleasure Dough las, dacht ik: oehhh, dat is helemaal mijn ding, hebbuh!
Dus ik heb er een besteld, maar bij binnenkomst had ik al iets van 'meh, appart geurtje, ziet er smerig uit, ik weet het nog zo net niet...'
Eerst maar eens een keertje mee gedoucht dus, maar dat was niet echt een succes. Echt zo'n viezige ouderwetsche zeepgeur kwam eraf en dat is, heel zachtjes gezegd, niet mijn ding.
Er heeft dus heel lang een groot stuk PD in mijn badkamerkastje gelegen, tot vanavond. Ik ben bijna door mijn voorraad heen en vond het toch wel zonde om dat ding niet te gebruiken (Hollander die ik ben) dus nou, hup dan maar, driekwart van dat ding in de badkuip gegooid (dan is er nog een klein stukje over voor tussen de schone handdoeken
) en met mijn te leren aantekeningen in bad gaan zitten.
Waarom ik hem eerst vond stinken is me een raadsel, want maaaaan wat was dat lekker![]()
Alleen issie nu dus wel zo goed als op
Vrouwen
Ik ben nog steeds into Lush ja, en ik zit zelf te wachten op een pakketje (inmiddels al een behoorlijke tijd) waar het cadeautje voor W inzit. Dat heb ik haar ook gemaild hoor....quote:Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee hoi, ben je nog into Lush!? Ik begreep van iemand op het Lush forum (voornaam begint met een W, dan weet je het wel) dat je de ruil met haar nog steeds niet geregeld hebt? Vink niet zo netjes eigenlijk, zeker nadat ik je op jouw verzoek weer met haar in contact had gebracht om het af te handelen.
Als je niet tegen de douchgels en zeepjes kan (jellies al eens geprobeerd trouwens?) dan zijn emotibombs een mooie manier om toch een heerlijk ruikende douche te hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om sinds tíjden weer eens op de Lushsite te kijken. Ik heb al een hele tijd niets meer van ze gekocht, maar nu moét ik naar de winkel. Ik zag allemaal nieuwe dingen, vooral die emotibombs zien er lekker uit. Ik heb geen bad (
) en de douchegels en zeepjes drogen m'n huid te erg uit, maar die dingen lijken toch een mooie oplossing. Iemand al ervaring?
De jelly's vind ik niet zo lekker, en ook niet bijzonder handig. Wat je zegt, die emotibombs zouden net dat extra lekkere geurtje toe kunnen voegen, dacht ik ook al. Blijft dat geurtje ook een beetje hangen, vraag ik me af, though.quote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je niet tegen de douchgels en zeepjes kan (jellies al eens geprobeerd trouwens?) dan zijn emotibombs een mooie manier om toch een heerlijk ruikende douche te hebben.
Ik heb ze 'voor erbij' gebruikt, en dan voegen ze niks toe, de douchespullen van Lush ruiken al geweldig genoeg van zichzelf en ik vond het achteraf zonde van m'n geld om daar een extra produkt tegenaan te gooien wat alleen doet geuren. Maar als je alleen een emotibomb gebruikt (en evt. een neutrale douchegel) is het prima te doen.
Ik heb zelfs nog een flying fox parfumquote:Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef quirina het volgende:en dan de flying fox temple balm er nog bij
En als je geen FF hebt kun je je met de Godiva ook gewoon helemaal wassen. Werkt helemaal niet slecht.quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef quirina het volgende:
Godiva en flying fox en je riekt de hele dag naar jasmijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net trouwens mn Lush bestelling binnen gekregen. De chox away ruikt gek, naar dropjes![]()
Lush therapie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
Oe ik lees net dat ze bijna beginnen met versturen van de forum specials. Ik hoop het - ik wil mn cadeaus. Ik ga vreselijke stash foto's maken als alles er is.
De eerste engelse dames hebben dingen binnen, maar die zijn er meteen 's ochtends door gekomen - ik heb urenlang een bezet toon gehad en ben er rond de 30x uit gegooid, dus het zal nog wel een tijd duren voor de onze worden verstuurd. Plus de extra verzendtijd vanwege internationaal, denk ik dat het eind volgende week wordt minimaal. Helaasquote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Shan_Savan het volgende:
Graag gedaan![]()
En het is een kleine moeite na alle inzet die jij voor de groepsorder/forumparty doet![]()
Ohhh hoop zo dat je morgen weer zo'n grote doos van Lush hebt!! Of meerdere![]()
Maar dat zal nog iets te vroeg zijn vrees ik
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een geweldig troostbad gedaan gisteren. Eerst mn haar nat gemaakt en me gewassen met Sonic Death Monkey. Toen op mn gezicht een vers masker (Crash Course) en in mn haar The Strokes, en het bad vol laten lopen met ongeveer 1/5 fles Flying Saucers er in. Massagestraal aangezet voor 30 cm. schuim, en toen 3 proefjes Butterfly ballistic ding er in gesmeten. Toen had ik heel lief roze water met enorm veel schuim en hier en daar een ronddrijvend bloemetje om agressie op uit te leven. Een half uurtje (nou ja ok een uur) gelezen en mn meegenomen drankje gedronken en toen het bad leeg laten lopen. Tijdens het leeglopen Buffy en Running for the Embassy gebruikt, toen de douche aangedaan en alle bende afgespoeld en me gewassen met Happy 4 Sad. Vervolgens mn haar gewassen (Washday Greens) en conditioner gebruikt (American Cream) en toen ik onder de douche uit was Veganese als leave-in. Toen me helemaal ingesmeerd met Karma Kream, Celestial op mn koppie en een heerlijk schoon en walgelijk lelijk paars met geel bankhangoutfitje aangetrokken.
Weet je nog Cat, toen ik betwijfelde of je me wel aan het tutten kon krijgen?![]()
Fijn dat je je wat beter voelt! Wel jammer van die foto's zeg, kun je daar nog wat aan laten doen?quote:Vandaag ging het alweer wat beter, ben naar mn coach geweest en even de stad in. Omgetieft in de bus terugen thuis lagen de fotoboeken die ik had laten drukken met foto's van Vos voor me klaar maar ze zijn niet goed, heel onscherp en de kleuren zijn verneukt (knalgele wolken). Maar nu net ging de bel en kwam een postbode (heel andere dan normaal, de gewone komt om 2 uur
) met een pakketje voor me
Sylvia, je bent een schatjelieffiepoepiewoepie
![]()
dankjewel voor de nakende vrouw en de paaseitjes!!
OM NOM NOM
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan... maar daar hield ik niet zo van dus toen heb ik niets besteld...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Dipkip het volgende:
Dat zou wel heel tof zijnmaar ik heb er nog nooit van gehoord.
Volgens mij doen ze dat alleen met kerst. Of bijv. een bubble bar of flesje douchegel bij iedere bestelling boven de zoveel pond - maar geen grab bag / new year offer achtige dingen volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef kahlie het volgende:
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan...
Jah, sorry.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Wat een leuk idee!quote:Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk čn het is lekker spul![]()
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Dit was wel een hele erge leuke typo.... m'n thee zat bijna over m'n Macbook heen... hehehehequote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Ik had mijn buurvrouw Heavenly bodies gegeven. Ze had echter haar bril niet op en rook eraan. Ze vond het zo lekker ruiken dat ze besloot er een hap van te proevenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk čn het is lekker spul![]()
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Foei poes!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef Dipkip het volgende:
Oh gawd. Een van mn katten heeft zich in de Lushdoos gewurmd (denk ik, ik was hem net een tijdje kwijt en hij is dozenfiel). Loop ik net de (net gestofte en gezogen) woonkamer in, ligt ie uitgestrekt op de bank. Hij springt met een betrapt snoetje weg - HELE bank onder de Turbo Bubble Bar Horror Glitter Die Ook Al In Oh-oh's Bal Zat.
kut. Heb er al 12 blaadjes IKEA plakroller over heen gehaald, maar ik zie nog steeds paarse glitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je de roller trouwens over de bank of over de poes gehaald? Of beide? (ik zou gaan voor optie 2)Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
OMGquote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Dat onderscheid valt hier sowieso niet te maken, de katten zijn gek op de plakroller en zodra ik er mee aan kom springen ze er opvreemde beesten. Meestal pak ik er twee, eentje gooi ik de ene kant op zodat de katten er om gaan ruzieen en beide met hun buikhaar aan de roller vastplakken, en ondertussen rol ik snel met de andere over de bank heen
Mr T is eerlijk waar de beste deo die ik ooit gebruikt hebquote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef Dipkip het volgende:Volgens mij heb ik een nieuwe held!
[ afbeelding ]
Ik heb al sinds mn puberteit dat ik verschrikkelijk zweet, het ruikt niet heel erg (tenzij ik zwaar zenuwachtig ben) maar ik heb altijd natte plekken, ook als ik na het douchen deo op doe en doodstil op de bank ga zitten heb ik na een uur doornatte oksels in mn shirt. Ik draag dus vrijwel alleen maar zwart
![]()
Nadat zelfs van die depvloeistoffen en spul van de dokter niets deed had ik zoiets van, fuck it, als dan toch niks werkt gebruik ik het liefst iets natuurlijks als onder-de-oksel-geur. Plus misschien zweet ik wel uit irritatie van de deo ofzodus oxeocube sampletje gevraagd. Rook lekker, had wel t idee dat ik een beetje minder snel nat werd maar nog steeds natte plekken.
Oxeocube gekocht en toch ook maar Mr T omdat ik oxeocube een beetje vervelend vond met aanbrengen. Mr T heb ik vandaag voor t eerst gebruikt - en ik ben nog droog![]()
Snap er niks van dat ik door ultrasterke antitranspirants heen zweet en nu met dit spul, wat geen antitranspirant is, nauwelijks. Is gek toch?
Lush
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
Die poeders gaan volgens mij totaal niet snel op. Ik kan niet in het busje kijken maar zelfs als ie halfvol zit doe je er máánden mee volgens mij. Dit zijn voor mij echt van die producten waarvan ik toen ik Lush net ontdekte dacht dat ik ze nooit zou gaan gebruiken. Lichaamspoeder, like, WTF?Nu ben ik er verliefd op. Ik smeer vaak 's avonds voor het naar bed gaan nog wat silky underwear op mn armen zodat ik er lekker aan kan snuffelen tijdens het in slaap vallen.
Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kochtquote:Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb die van mij nu zo'n 2 maanden denk ik, dagelijks gebruik, maar volgens mij is het nog lang niet op. Ik had dat met massagebars trouwens, dat ik vond dat het niets voor mij was. Maar Soft Coeur vind ik echt heerlijk ruiken, en ik wil nog wat andere gaan proberen
Je kan het allicht proberen - ik weet niet wat de kans is dat het werkt, maar ja bij mij werkten dus veel dingen niet waarvan iedereen beweerd dat het DE oplossing is (depvloeistof van rexona, deoleen, van de huisarts etc.).quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef NijntjesUk het volgende:
*klopt netjes op de Lush-deur*
Heb net stiekem het topic gelezen en zou het liefst naar de Lush-winkel rennen voor een busje Mr. T. Heb alles (naja, bijna alles) al geprobeerd, maar niets helpt tegen de overtranspiratie.. Zou dit dan misschien een optie zijn??
Wat grappig! Het eerste wat ik ooit kocht was silk underwear bodypowderquote:Op donderdag 9 april 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Massagebars waren juist een van de eerste dingen die ik kochtheerlijk, ik heb er ook veel te veel
Ja stom he, het is zķ genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef NijntjesUk het volgende:
Mja bij mij werken idd Deoleen, Odorex, Syneo5 etc etc ook niet.. Alleen met de verzendkosten (woon absoluut niet in de buurt bij 1 van de winkels) wordt het toch een redelijk prijzige grap op dit moment. Heb nu gewoon een dure maand. Wel even iets om in gedachten te houden. Iig ontzettend fijn dat jij het noemde in dit topic. Het is en blijft toch een taboe (en zeker bij vrouwen!)
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja stom he, het is zķ genant en mensen reageren er vaak ook niet leuk op. Dat je maar vaker moet douchen - alsof het daarvan komt.
Ik kan je wel een proefje sturen? Dan kun je het een paar dagen proberen en gooi je je geld niet weg als het niet werkt.
Ah als jouwe goed is vertrouw ik er op dat ze in de winkel proefjes hebben gemaakt van een pot die al lang open stond oid. Dan bestel ik m volgende keer!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Dip, mijn karma poeder ruikt juist onwijs wel naar karma en is heul nie korrelig hoor!
Moet je een proefje van mijn???
Ja je wordt je er heel bewust van hequote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef NijntjesUk het volgende:
Idd héél genant.. 'gelukkig' heeft een vriendin van me hetzelfde probleem, dus die weet ook hoe het is. Maar ik ben er met name 's zomers ook best mee bezig (ruik ik niet? Toch maar een schoon shirt aantrekken, etc. En het lijkt er soms op dat ik altijd in de rouw ben, draag bijna alleen zwart.
Heel lief van je, maar dat hoeft niet hoor. Kom ook zomaar ineens dit topic binnenwandelen.. ben een Lush-newbie, haha. Ga m eind van de maand bijna zeker weten bestellen.
Krijg je spijt van!!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef NijntjesUk het volgende:
Maar, maar.. ik heb nog zoveel andere meuk.. mag ik echt nie alleen de deo?
Leuke opkikker!quote:
Ik ben nog steeds blij dat ik niks besteld heb.quote:Eerlijk gezegd had ik me de producten wel een beetje anders voorgesteldvind de bodylotion maar heel zwak ruiken, misschien wordt dat nog anders met smeren. De douchegel had ik niet besteld en is ook niet echt mijn ding merkte ik want eentje had gelekt
en de tietencreme ruikt wel precies naar american cream, maar ze hadden gezegd dat het een hele dikke creme was en hij is dunner dan dream cream
![]()
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!quote:Gelukkig had ik ook 5 cadeaupakkettenvolgens mij hele oude, er zaten geen kortingsbonnen in maar wel een soort boekje (scent), en in mn viva lush vegas zat een play your cards right, en die zit in de nieuwe viva lush vegas niet. Zitten veel lekkere spulletjes in mn cadeaus, viel me wel op hoe veel dingen in miniformaat er in zitten. Tot nu toe had ik in cadeaus altijd de normale of vrijwel normale hoeveelheid van producten, maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. Er zitten bijv. buttercreams in in die ovale bakjes van jelly's - dan heb je dus nog geen kwart van wat er in een normale verpakking zit, vind het meer een soort proefje eerlijk gezegd.
Gegeven paard enzo en ben heel blij met mn spulletjes maar dat viel me dus op![]()
Ik las op het IF dat zowat iedereen die als gratis BBS heeft gekregen. En de helft had helemaal niks, dus het zal wel weer mails regenen bij Lush UK.quote:Oh en ik heb een melomint bij mn order gekregen
Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
In Scent magazine zit ook een kortingsbon he!
Jammer dat de hoeveelheid produkten in een kado tegenvalt, ik heb er tot dusver weinig ervaring mee. Meestal vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Maa rmet 50% korting is dat anders natuurlijk.
Maarre.... zo'n jelly verpakking is toch 100 gram en is dat ook niet de standaard hoeveelheid voor een buttercream?
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar als je een bakje neemt waar 100 gr. lood in past en je vult dat met veren, passen er dan 100 gr. veren in?![]()
Ik heb gezien hoe groot de plakken lemslip waren die besteld werden via mij, en als dit 1/4 daarvan is is het veel. Heel veel. Ik denk dat het eerder 1/6 is. En ik snap best dat bijv. de ocean salt en de fair trade foot lotion die er in zitten in kleinere verpakkingen zitten, maar dan krijg je iig nog de helft ongeveer, en in zwarte potjes die ook wat waard zijn. De hoeveelheid in die kleine bakjes is misschien genoeg voor 2-3x wassen en dat vind ik meer een proefje dan een echt product. Misschien weeg ik ze nog ff na morgen, om te zien hoeveel het is.
*gaat nog eens goed in scent boekje neuzen naar kortingsbonnen*
Jaa, dat is ook wel zo. Maar ik vind jellies ook eigenlijk belachelijk duur voor de hoeveelheid die je krijgt dat kan ook komen doordat ik jellies gebruik door een heel bakje in een bad te gooien ipv een klein stukje te gebruiken onder de douchequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Tussen veren en lood zit meer verschil in gewicht dan tussen jelly en Lemslip.
Ik wil foto's zien als bewijs!
En als je dan toch bezig bent doe dan de rest van de bestelling ook maar op de foto zetten.
psst anders ben ik ook wel geinteresseerd in de artemis mocht diegene geen 2 willenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
Ja, alleen een van de badass gels was geploft, maar niet de dop er helemaal af. Alleen een druiper zeg maarheb t idee dat ze een beetje te strak afgevuld zijn. Dit in tegenstelling tot de rub rub rub uit mn cadeau, die is maar 3/4 vol.
Ik heb net een druppie artemis op mn arm gesmeerd om te kijken of ie dan sterker rook. Nou dat doet ie, en ik vind m goor![]()
dus ga maar s kijken wie m over wil nemen. Ik had er 1 te weinig besteld dus iemand had 1 ipv 2 flessen, ik ga haar vragen of ze er alsnog 2 wil. Vind het ook nogal onzinnig het te gaan verhandelen namelijk. Heb wat ik niet wilde uit mn cadeaupakketten ook aan anderen aangeboden voor de halve prijs (1,40 voor een zeep hihi).
Dr zit trouwens ook B coctail zeep in mn cadeaus, vind ik ook al bah. Misschien te ruil aanbieden? Is die gewild?
Net foto's gemaakt van mn eigen spullen, misschien dat ik zo de rest nog even doe want er wordt morgen misschien al opgehaald.
Nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef quirina het volgende:
Hoe is die vloeibare vanille parfum?
Joy of Jelly geloof ik. Dr zaten een Joy of Jelly en een Whoosh in mn cadeaus. Ruiken alletwee erg lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:33 schreef Shan_Savan het volgende:
Helemaal links op de foto (van jou producten) ongeveer in het midden (roze/paars met wit) in een jelly bakje volgens mij, wat is dat?
Ik werk in de kalverstraatquote:Op maandag 13 april 2009 13:59 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik wist het ook van Amsterdam, vond het wel een goede 'paas besteding'maarja vriend lief niet, vrijdag gaan we wel
![]()
Waar werk jij MaJo?
Ik ben de vorige keer alleen in de Leidse geweest, maar wil nu denk ik naar beide winkelsmaar moet ff kijken hoe het met vriend lief is, of hij wel een stuk kan lopen, hij heeft een hele nare ontsteking(?) boven in zijn been, morgen eerst dokter voor hem
Dus misschien valt het geplande uitje voor mijn verjaardag wel in het water
Maar het kost de helft van in de winkel, dus dan mag ik ook twee keer zoveel kopen wegens slimheidquote:Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket. Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt
. Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan
.
Kom je naar de kalverstraat? Ik moet werkenquote:Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeutje, Dipkip, wat een enorm pakket. Ik begin maar niet aan bestellingen, in de winkel kan ik merken hoe zwaar mn winkelmandje wordt
. Ik ga donderdag eindelijk naar Amsterdam, dus kan ik lekker inslaan
.
Nopequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Shan_Savan het volgende:
Moet je vrijdag ook werken?
Ach nee joh, waarom zo lastig doen, test eerst gewoon rustig en dan laat je na het weekend weten wat het wordt en gireer ik je evt. de verzendkosten. Ik heb geen haast hoor, en is toch zonde van de postzegels mocht je m niet lekker vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze zelf net pas gekregen dus ik moet ze nog even apart ruiken.
Hou ik het even in mn achterhoofd en laat ik je na het weekend weten of je de hele bus mag?
Stuur ik je eerst wel ff een klein zakje en een stukkie japanese girl, kee?
Als ik m niks vind krijg je dan de rest van de bus ook
Aromaco hoort in principe 14 maanden mee te gaan, net als onze zepen, jellies enz (dus dingen waar geen datum opstaan). Nou is de Aromaco van zichzelf al wel vrij hard. Hoe heb je hem bewaard? Het is wel vreemd als ie zo snel uitgedroogd is. Er gewoon mee teruggaan, dan krijg je een nieuw stukquote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:Wat wil je er voor hebben lieve kip?
Ik was echt zwaar teleurgesteld gisteren
Best stom dat ze dat ook niet even zeggen.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje kocht voor de grote bergen hier binnen kwamen en ik nu iets bekwamer ben in meteen ompakken en zo, maar toen dacht ik daar echt niet aan.
Ik ga er wel iets van zeggen in de winkel, dat ze dat even moeten vermelden bij klanten hoor.
Ik had er de helft afgesneden en hij zat in het papiertje waar hij in zat , en dat zat in een geel zakje, zo een kleintje.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aromaco hoort in principe 14 maanden mee te gaan, net als onze zepen, jellies enz (dus dingen waar geen datum opstaan). Nou is de Aromaco van zichzelf al wel vrij hard. Hoe heb je hem bewaard? Het is wel vreemd als ie zo snel uitgedroogd is. Er gewoon mee teruggaan, dan krijg je een nieuw stuk
Hmmm wel vreemd dan dat ie zo snel uitdroogt. Zal morgen aan mijn collega's vragen of dat normaal is, volgens mij nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had er de helft afgesneden en hij zat in het papiertje waar hij in zat , en dat zat in een geel zakje, zo een kleintje.
Ik had hem dus schijnbaar in een plastick iets moeten doen, maar dat had niemand ff gezegd, jammer.
Dip, ik laat het je zsm weten, ik heb hem net open gemaakt , en hij ruikt echt precies zoals het bij mijn DA ruikt.
Nou is dat niet per definitie vies hoor, maar ik heb er gewoon een rare associatie bijT for Toes ruikt wel lekker, die lijkt me erg fijn voor de zomer
ohhh.. hebbe hebbe!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe producten!!
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=786
anti puistjes spul
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=788
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&product_id=787
twee sugar scrubs
HEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBEHEBBE!!!
Ik zeg:DOEN!!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef VegaKip het volgende:
Vandaag voor het eerst in een Lush winkel geweest, wat een geweldige winkel
Dit topic ga ik dus zeker in de gaten houden
Ze zullen dan zeker voor eenmalig gebruik zijn..?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef Dipkip het volgende:
Lekker goedkoop ook, kun je nog eens uitproberen zonder enorme uitgaven te doen
2-5x afhankelijk van hoe je het gebruikt!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ze zullen dan zeker voor eenmalig gebruik zijn..?
Ze zeggen 3 weken, maar ik heb er wel eens een gehad in de winkel die was 3 dagen voor de datum (kreeg m gratis bij wat ik kocht) en die heeft het nog ruim een maand uitgehouden. Dus officieel 3 weken maar zolang het er het zelfde uit ziet en ruikt, kan het soms langer zijn. Je kunt het ook invriezen en weer ontdooien.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef VegaKip het volgende:
Hoelang kan je die verse maskers gebruiken?
Ah ok, bedanktquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze zeggen 3 weken, maar ik heb er wel eens een gehad in de winkel die was 3 dagen voor de datum (kreeg m gratis bij wat ik kocht) en die heeft het nog ruim een maand uitgehouden. Dus officieel 3 weken maar zolang het er het zelfde uit ziet en ruikt, kan het soms langer zijn. Je kunt het ook invriezen en weer ontdooien.
Ik wil je excuus wel zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
2-5x afhankelijk van hoe je het gebruikt!
*probeert excuus te verzinnen om te bestellen*
Ik dacht het ook al, ik krijg daar ook echt pijn aan mijn handen van als ik het uberhaupt al op mn handen doe , lijkt wel glasscrub of zoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Dipkip het volgende:
Gebruik jij ocean salt echt op je gezicht?
Ik gebruik het op de rug van mn vriendje, en daar doen mn handen al zeer van, laat staan dat ik het op mn gezicht doe
Ik heb nog maar eens gekeken... zolang je geen cellulitis in je gezicht kunt krijgen gok ik ook dat ze voor je hele lichaam zijn. Poeh, wat een verwarring weer.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Zijn ze volgens mij ook nietik vroeg het me gewoon af toen ik zag dat je ocean salt gebruikte.
Dat wel jaquote:
Mij is in de Lush in Den Haag Happy Hippy aangeraden tegen puistjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef VegaKip het volgende:
Pff ik baal eigenlijk wel dat ik gister niets gekocht hebHeb een body lotion geprobeerd (iets met vanille en kiwi) en die rook ik gisteravond laat nog
Iemand ervaringen met producten tegen puistjes?
doe ik ook maar als ik iets teveel spetter zitten er zwarte strepen op de muurquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wel jaHet is daarom het best onder de douche te gebruiken, of je moet daarna de wasbak even goed schoonmaken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh is die er eindelijk die Dark Angels?
Ik heb dr zaterdag nog naar gevraagd, toen was ie dr nog niet.
Die wil ik heel graag hebben voor de honden.
gebruik jezelf we lush eigenlijk of alleen voor de honden? het spijt me zeer maar ik vind dat je n beetje doorgeslagen bent mbt de honden, ze af en toe wassen oke,. maar dark angels op een hond smeren gaat me toch echt te ver, dat is net zoiets als ze een vers masker opsmeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Happy Hippy ?
Echt ?
Dan ga ik die fijn voor Billy gebruiken, ondanks dat ik echt half over mn nek ga van die geur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg, ik heb echt al keilang geen lush meer gekocht. De laatste keer was met de grouporder van dipkip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |