Van de gulden middenweg heeft jouw karma niet echt gehoord he?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Dat is altijd zo bij mij. Soms heb ik in twee maanden drie dooien, een gebroken rib, lekkend riool en een vreemdgaand vriendje. En dan in de twee maanden er na vind ik 50 euro op straat, word ik straalverliefd en krijg ik een 9 voor een niet geleerd tentamen. De maanden hierna moeten dus maar beter perfect zijn anders zwaait er wat![]()
Hij krijgt medicijnen met een kleine kans dat die de boel wat uitstellen. Dan heeft ie nog ongeveer 2 maanden en anders maximaal 2 weken.
Ik wil het ultieme troostbad aanrichten maar ik weet niet wat ik er in zal smijtenhelp mij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
De hond is bij mn moeders blijven wonen toen ik uit huis ging (hij heeft formaatje kalf en ik had destijds een kamer van 9m2). Maar ik heb m helemaal afgericht enzo, en die hond en ik hebben samen wat. Hij is helemaal verliefd op me, nog steeds als ze hem 's ochtends vertellen dat ik kom gaat ie bij de deur liggen zuchten en sneakt ie 's nachts stiekum het logeerbed in om me heel subtiel te knuffelen met zn 23 kilo schoon aan de haak.
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
En Dip, hoe was je troostbad? Het helpt natuurlijk niet tegen het verdriet, maar hopelijk heb je je een beetje kunnen ontspannen.
Herkenbaar. Mijn vorige kat is net voor het digitale tijdperk overleden, maar toen ik wist dat hij ziek was heb ik de videocamera van mijn ouders geleend. Ik heb toen een opname gemaakt toen hij heerlijk op schoot kwam knuffelen en spinnen. De volgende dag is hij overleden. Het had zo moeten zijn, lijkt het, nog eenmaal bewegend kater beeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.
Gelukkig heeft ie geen pijn, hij heeft nog langs het strand gewandelt en ballen gevangen enzo. Op sommige foto's kijkt hij erg tevreden en sommige zie je ook hoe moe en oud hij ineens lijkt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:
Hij is helaas wel erg misselijk / beroerd. Hij eet bijna niet meer, is al 2 kg. afgevallen en was altijd al slank. Je voelt zn ribbetjes. Daarom hebben we ook besloten dat als de Prednison niet aanslaat het niet lang meer moet duren voor hem. Hij leeft wel op tijdens het wandelen maar je ziet ook dat ie zich beroerd en slap voelt.
quote:Filmpje heb ik ook gemaaktop het strand, dat ie de bal uit de lucht vangt en er trots mee aan komt zetten. Zn bal is zn alles, zoals het hoort bij een hond
![]()
Dankjulliewel allemaal voor de troost
Ach meissie toch.... rotnieuws!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
De medicijnen slaan niet aanmaandag ga ik er heen en dan dinsdag in laten slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef Dipkip het volgende:Wat een mooie lieve kop. Kan me voorstellen dat je hier heel erg van gaat dipkippen. Zo klote om te moeten aanzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Hee hoi, ben je nog into Lush!? Ik begreep van iemand op het Lush forum (voornaam begint met een W, dan weet je het wel) dat je de ruil met haar nog steeds niet geregeld hebt? Vink niet zo netjes eigenlijk, zeker nadat ik je op jouw verzoek weer met haar in contact had gebracht om het af te handelen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef Muck het volgende:
He dip wat rot
sterkte ermee
Wat zijn mensen toch een rare wezens
Toen ik de beschrijving van Pleasure Dough las, dacht ik: oehhh, dat is helemaal mijn ding, hebbuh!
Dus ik heb er een besteld, maar bij binnenkomst had ik al iets van 'meh, appart geurtje, ziet er smerig uit, ik weet het nog zo net niet...'
Eerst maar eens een keertje mee gedoucht dus, maar dat was niet echt een succes. Echt zo'n viezige ouderwetsche zeepgeur kwam eraf en dat is, heel zachtjes gezegd, niet mijn ding.
Er heeft dus heel lang een groot stuk PD in mijn badkamerkastje gelegen, tot vanavond. Ik ben bijna door mijn voorraad heen en vond het toch wel zonde om dat ding niet te gebruiken (Hollander die ik ben) dus nou, hup dan maar, driekwart van dat ding in de badkuip gegooid (dan is er nog een klein stukje over voor tussen de schone handdoeken
) en met mijn te leren aantekeningen in bad gaan zitten.
Waarom ik hem eerst vond stinken is me een raadsel, want maaaaan wat was dat lekker![]()
Alleen issie nu dus wel zo goed als op
Vrouwen
Ik ben nog steeds into Lush ja, en ik zit zelf te wachten op een pakketje (inmiddels al een behoorlijke tijd) waar het cadeautje voor W inzit. Dat heb ik haar ook gemaild hoor....quote:Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee hoi, ben je nog into Lush!? Ik begreep van iemand op het Lush forum (voornaam begint met een W, dan weet je het wel) dat je de ruil met haar nog steeds niet geregeld hebt? Vink niet zo netjes eigenlijk, zeker nadat ik je op jouw verzoek weer met haar in contact had gebracht om het af te handelen.
Als je niet tegen de douchgels en zeepjes kan (jellies al eens geprobeerd trouwens?) dan zijn emotibombs een mooie manier om toch een heerlijk ruikende douche te hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om sinds tíjden weer eens op de Lushsite te kijken. Ik heb al een hele tijd niets meer van ze gekocht, maar nu moét ik naar de winkel. Ik zag allemaal nieuwe dingen, vooral die emotibombs zien er lekker uit. Ik heb geen bad (
) en de douchegels en zeepjes drogen m'n huid te erg uit, maar die dingen lijken toch een mooie oplossing. Iemand al ervaring?
De jelly's vind ik niet zo lekker, en ook niet bijzonder handig. Wat je zegt, die emotibombs zouden net dat extra lekkere geurtje toe kunnen voegen, dacht ik ook al. Blijft dat geurtje ook een beetje hangen, vraag ik me af, though.quote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je niet tegen de douchgels en zeepjes kan (jellies al eens geprobeerd trouwens?) dan zijn emotibombs een mooie manier om toch een heerlijk ruikende douche te hebben.
Ik heb ze 'voor erbij' gebruikt, en dan voegen ze niks toe, de douchespullen van Lush ruiken al geweldig genoeg van zichzelf en ik vond het achteraf zonde van m'n geld om daar een extra produkt tegenaan te gooien wat alleen doet geuren. Maar als je alleen een emotibomb gebruikt (en evt. een neutrale douchegel) is het prima te doen.
Ik heb zelfs nog een flying fox parfumquote:Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef quirina het volgende:en dan de flying fox temple balm er nog bij
En als je geen FF hebt kun je je met de Godiva ook gewoon helemaal wassen. Werkt helemaal niet slecht.quote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef quirina het volgende:
Godiva en flying fox en je riekt de hele dag naar jasmijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net trouwens mn Lush bestelling binnen gekregen. De chox away ruikt gek, naar dropjes![]()
Lush therapie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
Oe ik lees net dat ze bijna beginnen met versturen van de forum specials. Ik hoop het - ik wil mn cadeaus. Ik ga vreselijke stash foto's maken als alles er is.
De eerste engelse dames hebben dingen binnen, maar die zijn er meteen 's ochtends door gekomen - ik heb urenlang een bezet toon gehad en ben er rond de 30x uit gegooid, dus het zal nog wel een tijd duren voor de onze worden verstuurd. Plus de extra verzendtijd vanwege internationaal, denk ik dat het eind volgende week wordt minimaal. Helaasquote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Shan_Savan het volgende:
Graag gedaan![]()
En het is een kleine moeite na alle inzet die jij voor de groepsorder/forumparty doet![]()
Ohhh hoop zo dat je morgen weer zo'n grote doos van Lush hebt!! Of meerdere![]()
Maar dat zal nog iets te vroeg zijn vrees ik
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een geweldig troostbad gedaan gisteren. Eerst mn haar nat gemaakt en me gewassen met Sonic Death Monkey. Toen op mn gezicht een vers masker (Crash Course) en in mn haar The Strokes, en het bad vol laten lopen met ongeveer 1/5 fles Flying Saucers er in. Massagestraal aangezet voor 30 cm. schuim, en toen 3 proefjes Butterfly ballistic ding er in gesmeten. Toen had ik heel lief roze water met enorm veel schuim en hier en daar een ronddrijvend bloemetje om agressie op uit te leven. Een half uurtje (nou ja ok een uur) gelezen en mn meegenomen drankje gedronken en toen het bad leeg laten lopen. Tijdens het leeglopen Buffy en Running for the Embassy gebruikt, toen de douche aangedaan en alle bende afgespoeld en me gewassen met Happy 4 Sad. Vervolgens mn haar gewassen (Washday Greens) en conditioner gebruikt (American Cream) en toen ik onder de douche uit was Veganese als leave-in. Toen me helemaal ingesmeerd met Karma Kream, Celestial op mn koppie en een heerlijk schoon en walgelijk lelijk paars met geel bankhangoutfitje aangetrokken.
Weet je nog Cat, toen ik betwijfelde of je me wel aan het tutten kon krijgen?![]()
Fijn dat je je wat beter voelt! Wel jammer van die foto's zeg, kun je daar nog wat aan laten doen?quote:Vandaag ging het alweer wat beter, ben naar mn coach geweest en even de stad in. Omgetieft in de bus terugen thuis lagen de fotoboeken die ik had laten drukken met foto's van Vos voor me klaar maar ze zijn niet goed, heel onscherp en de kleuren zijn verneukt (knalgele wolken). Maar nu net ging de bel en kwam een postbode (heel andere dan normaal, de gewone komt om 2 uur
) met een pakketje voor me
Sylvia, je bent een schatjelieffiepoepiewoepie
![]()
dankjewel voor de nakende vrouw en de paaseitjes!!
OM NOM NOM
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan... maar daar hield ik niet zo van dus toen heb ik niets besteld...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Dipkip het volgende:
Dat zou wel heel tof zijnmaar ik heb er nog nooit van gehoord.
Volgens mij doen ze dat alleen met kerst. Of bijv. een bubble bar of flesje douchegel bij iedere bestelling boven de zoveel pond - maar geen grab bag / new year offer achtige dingen volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef kahlie het volgende:
Ze hebben in de UK toch weleens dat als je voor 50 pond besteld je dan voor X kado's er bij krijgt... en met de kerstspullen hebben ze dat ook gedaan...
Jah, sorry.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Wat een leuk idee!quote:Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk èn het is lekker spul![]()
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
Dit was wel een hele erge leuke typo.... m'n thee zat bijna over m'n Macbook heen... hehehehequote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Ik had mijn buurvrouw Heavenly bodies gegeven. Ze had echter haar bril niet op en rook eraan. Ze vond het zo lekker ruiken dat ze besloot er een hap van te proevenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:Wie gaat dr nou ook naar een chickclitmovie
???
Ik had drie van die steamcreamblikkies besteld, om met Pasen kado te geven aan twee vriendinnen en 1 voor mezelf natuurlijk. Ze zijn echt leuk èn het is lekker spul![]()
Wij gaan een hele leuke paaspicknickbrunch doen met een bunch vrienden en iedereen krijgt van mij of die cream of chox away en echte chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |