abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66369397
Na alles te hebben geprobeerd en na 18 jaar van haar te hebben gehouden, kan het nu echt niet langer. Vanmiddag om vier uur laten we Sanne inslapen. Tenzij de dierenarts nog een of ander wondermiddel uit de mouw schudt, maar die kans lijkt me vrij klein.
Ze was al een tijdje doof en dement als een deur, we werden er knettergek van. Uitlaten was een drama, ze liep de hele avond te ijsberen en botste overal tegenaan. Maar ze kon nog goed lopen en afgelopen herfst heb ik bij mooi weer nog een paar keer ruim een uur met haar gewandeld. Dan fleurde ze helemaal op. Maar de afgelopen weken haalde ze het eind van de straat nog maar net. Ook dronk ze ontzettend veel.

De afgelopen drie weken pieste ze 's avonds of 's nachts wel eens in de keuken. Maar ze liep nog goed, we vonden het moeilijk om een lichamelijk gezonde hond in te laten slapen omdat ze in huis plaste. De grenzen werden steeds verlegd. We konden gewoon geen afscheid nemen. Afgelopen zaterdag heeft ze nog de hele dag lopen ijsberen. Toen iedereen naar bed ging, was ze nog aan de wandel.
Zondag kon ze niet meer lopen. Meestal fleurde ze buiten weer op en trok ze je vervolgens onderuit, nu lieten we haar in de tuin piesen en moesten we haar achterlijf soms vasthouden omdat ze anders omviel. Vannacht heeft ze zichzelf ondergepiest en gepoept terwijl ze anders heel zindelijk was. Ze kan niet meer.

Vanmiddag om vier uur is de afspraak en ik tel de minuten af, twijfel nog of ik mee zal gaan. Ik wil wel, maar kan het niet. Maar ze verdient het.

[ Bericht 0% gewijzigd door CherryLips op 24-02-2009 09:19:48 ]
Tap tap tap
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 12:18:22 #2
58651 crew  murp
murp
pi_66369427
sterkte, ik weet hoe moeilijk dit kan zijn
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 23 februari 2009 @ 12:18:28 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66369432
Ik zou toch mee gaan, je gaat gigantisch veel spijt krijgen wanneer je het niet gedaan hebt.
Heel veel sterke TS.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66369452
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66369466
Dat is altijd kut.

Ik zou wel meegaan als ik jou was om te voorkomen dat je er later misschien spijt van krijgt.

Sterkte
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66369497
ach gossie..

in dit soort situaties moet je jezelf gewoon voorhouden dat je niet egoistisch mag zijn. Kies wat het beste is voor haar, zou ze nog gelukkig zijn in deze situatie?

sterkte
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66369516
Heel heel veel sterkte.
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 23 februari 2009 @ 12:29:20 #8
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_66369756
Altijd moeilijk zoiets, afscheid nemen.

Maar als ik jou was zou ik wel mee naar de dierenarts gaan, anders krijg je daar misschien een schuldgevoel over en zo kan je het "afsluiten" door bij haar te zijn als ze sterft
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_66370222
Heel veel sterkte!
Trots van het Noorden!
  maandag 23 februari 2009 @ 12:47:27 #10
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_66370293
Precies ,ze verdient het .
Je gaat gewoon !
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  maandag 23 februari 2009 @ 12:55:43 #11
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_66370538
sterkte cherrylips. Ik zou als ik jou was wel mee gaan, anders kan je er alleen maar spijt van krijgen. Doe het desnoods voor je hond, kan die op het allerlaatste moment nog wel lekker de geur ruiken van zijn baasjes.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:02:23 #12
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_66370710
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:55 schreef davako het volgende:
sterkte cherrylips. Ik zou als ik jou was wel mee gaan, anders kan je er alleen maar spijt van krijgen. Doe het desnoods voor je hond, kan die op het allerlaatste moment nog wel lekker de geur ruiken van zijn baasjes.
Ik vind desnoods nou niet zo gepast
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  maandag 23 februari 2009 @ 13:13:58 #13
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66371048
Sterkte
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 23 februari 2009 @ 13:14:03 #14
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_66371054
sterkte.
it's nice to be important, but it's more important to be nice
  maandag 23 februari 2009 @ 13:20:36 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_66371237
Heel veel sterkte

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:33:41 #16
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_66371670
Sterkte CL. Ik hoop dat je in de resterende uren nog goed afscheid kunt nemen van Sanne.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_66371983

Sterkte CL
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_66372003
Sterkte CL, *knuffel*

Ik zou je aanraden om mee te gaan. Ben zelf ook bij mijn twee honden erbij geweest, de een
was te groot om vast te houden. Maar haar geknuffeld tot ze ingeslapen was. De tweede is ingeslapen
in mijn armen. Dat gaf haar een heel rustig en veilig gevoel en mij ook. Het heeft me met mijn verdriet geholpen.

Ga op je gevoel af, als die zegt niet meegaan, thuis afscheid nemen en thuis blijven.
Voor Sanne zou het misschien fijn zijn, maar er gaat altijd een familielid mee. Dus dat zit wel goed.
Daar hoeven dus nooit schuldgevoelens over te zijn mocht jij het niet aankunnen.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:44:33 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_66372066
Sterkte TS. Ik zou toch mee gaan. Even afscheid nemen van je hond.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_66372124
Dank jullie wel .
We zitten haar nu vol te proppen met lekkers en koekjes enzo, onder het mom van: 'We hebben net een week geleden een nieuwe zak gekocht, hup, dooreten' .

Wat gebeurt er eigenlijk bij zoiets, ze krijgt twee spuitjes toch? Ik had gelezen dat ze dan nog kunnen gaan stuiptrekken enzo, daar heb ik echt geen behoefte aan .

We willen haar laten cremeren, apart als het kan, en dan haar as meenemen en uitstrooien over de hei waar we haar altijd uitlieten . Andere opties: mee laten nemen door het destructiebedrijf . Laten cremeren met een hoop andere dieren en die as laten uitstrooien over een veldje achter het crematorium, of laten begraven.
Maar m'n zus en ik waren er een paar jaar geleden al over uit wat we wilden en dat wij het zouden betalen als m'n ouders het te duur vonden, maar nu puntje bij paaltje komt willen zij dat ook.
Tap tap tap
pi_66372180
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef waterkip het volgende:
Precies ,ze verdient het .
Je gaat gewoon !

Hoe moeilijk ook, het is ergens ook wel mooi dat je maatje niet alleen gaat, na een mooi leven met elkaar. Liefde gaat tot het laatst.
Veel sterkte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66372248
Het eerste spuitje maakt haar heel diep in slaap. Het tweede spuitje is fataal.
Je kunt haar bij het eerste spuitje vasthouden tot ze rustig wordt en haar daarna aan iemand anders geven tot haar hartje stopt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66372334
Twee spuitjes idd. En nee geen stuiptrekkingen. Bij die twee van mij iig niet en mijn kat ook niet. *rilll* moet er niet aan denken zeg. Nee, het eerste is een roesje, ze gaan in een diepe slaap. De tweede is om het hart te laten stilstaan.
Daarna mag je zolang blijven als je zelf nodig acht. Ze vragen ook wat je dan wil. Haar mee naar huisnemen.
Veel mensen begraven hun dier in hun tuin.

Je kan haar zeker apart laten cremeren, tenminste dat behoorde hier ook tot de mogelijkheden.
pi_66372450
Bedankt
Ik zit hier gewoon met kramp in m'n buik. Kan wel de hele tijd janken. M'n zus toont haar emoties niet lijkt het, en ik zit de hele tijd als een of ander labiel wicht te janken. Het zou makkelijker zijn als ik niet de enige was die haar trui ondersnottert.
Tap tap tap
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 23 februari 2009 @ 13:58:11 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66372551
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt
Ik zit hier gewoon met kramp in m'n buik. Kan wel de hele tijd janken. M'n zus toont haar emoties niet lijkt het, en ik zit de hele tijd als een of ander labiel wicht te janken. Het zou makkelijker zijn als ik niet de enige was die haar trui ondersnottert.
Tjsa, de een verwerkt het anders dan de ander.
Misschien dat ze straks "los" gaat?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')