Ja, zalig! Ik hou er van!quote:
Gelukkig bestaan er credit cards, of groupordersquote:Op zondag 22 februari 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Mijn lapo:
Wat is Freeze een lekkere douchegel!
Het was een van mijn samples en wauw, die ga ik dus echt wel bestellen volgende keer!
De Hot Java ballistic (retro ook, net als Freeze, helaas) viel ook super in de smaak bij Heer G. Heerlijke geur zeg, lekker kruidig. Jammer dat je hele bad er na vol met 'hout' zit, maar dat nemen we op de koop toe.
Beetje vervelend dat alles dat wij het lekkerst vinden tot nu toe (The Wuss, Hot Java, Freeze) allemaal retro is en dat Heer G dat dus nooit mee kan nemen uit de winkel.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou die rozijnen tegen mn benen en billen vond ik echt onplezierig.
Ik heb alles er uit zitten vissen meteen toen ik er in zat.
En toen had ik al geen zin meer om nog lekker te badderen![]()
Maar goed, mijn humeur is niet optimaal, ik wilde een bad om te chillen, krijg je een compleet pakket konijnenkeutels in je bad
Nou ben ik nieuwsgierig. Pm magquote:Op maandag 23 februari 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Mijn oorspronkelijke omschrijving was veel onsmakelijker, die zal ik jullie besparen
In spoilertags kan ie welquote:Op maandag 23 februari 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Nok heeft pm, die mag me helpen bepalen of ik dat in spoiler tags kan zetten![]()
Ow ja, om het drama nog erger te maken met die behekste bal, wilde ik gisteren om 00.30 toen ik naar bed ging nog even alle drab die ik toen ik in bad zat eruit geschept had en in een zeepbakje gedumpt had van het bakje naar de prullie verplaatsen, glibbbert de helft uit het bakkie ( het leefde nog!).
Zo, plop, op mn hoogpolige badmat.
Ik kreeg die brei echt niet allemaal weer tussen die hoge polen uitgepulkt![]()
Heel soms haat ik Lush echt heel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het mag van Nok ( en ik nog nooit spoilertags gebruikt heb).
Mijn eerste gedachte bij mijn bad van gisteren met die duvelse witches ball :
( niet lezen als je fijngevoelig bent en zow )Mijn Witches Ball, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al moet ik je gelijk geven wat de bosbessen/krenten/whatever het ook zijn betreft: die opgezwollen blubbertjes zien niet echt prettig uit.
Het ding in een pantykousje doen lijkt mij minder werk dan de prut het je afvoerputjeszeefje of je hoogpolige tapijt plukken.Bij bruisballen werkt het pantykousje helemaal super. Ik vind troepjes in mijn bad niet erg, maar word altijd zeer treurig van glitters. En zelfs die worden eruit gefilterd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wederom een leuke WISHquote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Wat is Ice Blue? Zeep? Ik ben nog een beetje een n00b
Lieve ladies, ik heb vast weer een wish listje gemaakt. Zitten er nog grote afraders tussen wat jullie betreft?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn Witches Ball, wat doe je?![]()
Al moet ik je gelijk geven wat de bosbessen/krenten/whatever het ook zijn betreft: die opgezwollen blubbertjes zien niet echt prettig uit.
Het ding in een pantykousje doen lijkt mij minder werk dan de prut het je afvoerputjeszeefje of je hoogpolige tapijt plukken.Bij bruisballen werkt het pantykousje helemaal super. Ik vind troepjes in mijn bad niet erg, maar word altijd zeer treurig van glitters. En zelfs die worden eruit gefilterd.
Ik dacht dat je al een proef SDM had gekregen! Tja, ik vind hem gewoon niet lekker ruiken, een beetje muffig, zwaar, raar. Chocolade haal ik er niet echt uit en de sinaasappel al helemaal niet. Maar er zijn genoeg mensen die er helemaal verslaafd aan zijn dus waarschijnlijk ben ik gewoon raar.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Cat, dank voor je commentaar!![]()
Die Sonic Death Monkey heb ik geen proefje van hoor, die KLINKT gewoon zo lekker door chocolade en sinaasappel. Maar die is dus niet zo heel lekker?
Die groene homp is idd Angels on Bare Skin. Dus dat is wel wat? Mooi!
Van de Blackberry Bath Bomb heb ik heel hoge verwachtingen
Ik ga even de reviews lezen van SDM!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef Dipkip het volgende:
SDM is gewoon zo'n love it or hate it iets denk ik. Wij vinden hem alletwee heerlijk![]()
Mn was komt pas over een week of 3, moet uit amerika komen
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Greys: geīnspireerd door jouw post ben ik een bad aan het laten vollopen en daar gaat de Blackberry Bath Bomb in (want als die bevalt kan ik gemakkelijk over twee weken weer halen in Londen). Review volgt!
Dipkip, je hebt toch nog genoeg tarts om je door de komende drie weken heen te helpen?![]()
De muren en plafond zijn af, dr wordt nu iets met de leidingen gedaan en dan kan de vloer getegeld wordenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga even de reviews lezen van SDM!
Hoe gaat het met je badkamer?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De muren en plafond zijn af, dr wordt nu iets met de leidingen gedaan en dan kan de vloer getegeld worden![]()
Komend weekend in bad
Ik ben echt heel blij voor je, het is je zo gegund!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De muren en plafond zijn af, dr wordt nu iets met de leidingen gedaan en dan kan de vloer getegeld worden![]()
Komend weekend in bad
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef Dipkip het volgende:ik ga er echt twee BBSen tegelijk in gooien
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat het een paasei met crunchies? Oftwel: heb je de kakkerlak opgegeten?
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Dat vond ik dus het verontrustende, kakkerlakken overleven nuceaire aanvallen, maar deze had dus gegeten van de chocola die ik al bijna op had en was er aan doodgegaan
IEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Hoe is het met je? Ben je inmiddels weer thuis?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:57 schreef ferrari_rood het volgende:
ik had een sprinkhaan in mijn drinken uit zo'n aanmak apparaat die wel in zelfbedieningsrestaurent staan, voor mij pas weer lush als ik mezelf fatsoenlijk kan douchen
Van jou kreeg ik toch die Ambrosia?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef rac het volgende:
Is goed hoor, lukt het deze week nog of wordt het volgende week denk je?
Heet je op het lush forum ook dipkip?
Als mn moeder nou eens opneemt wat mij betreft morgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef rac het volgende:
Is goed hoor, lukt het deze week nog of wordt het volgende week denk je?
Heet je op het lush forum ook dipkip?
Blijkbaar zit er wat in het gat wat er niet uit wil. Ik vermoed gruis van het slopen van de oude badkamer, of speeltjes van de katten, of de vloek van Tutanch'amon. In die volgorde.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En DipKip, een afvoer is een GAT! Hoe kan dat het nou niet doen?
Loosdoos Kratjekut dus, op jouw grouporder pakketquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef nokwanda het volgende:Lijkt me wel wat om een dergelijk geadresseerd pakketje te krijgen en dat het dan bij mijn buren wordt afgeleverd. Ik zou niet meer bijkomen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou je het niet liever uitstellen?
Dat je the full experience hebt?
Een beetje ontmaagd worden in een bosje door een dronken witte sokken drager vs een paar jaar later in een sjeik appartement met een welbespraakte sexgod met een bijzonder goed gevoel voor humor...?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Loosdoos Kratjekut dus, op jouw grouporder pakket
Dat probleem heb ik weleens gehad bij een eerder pakketjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu durft nokwanda de deur niet meer uit tot het pakketje binnen is...
Ja, dat denk ik wel, ik zou het zeker niet gokken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef -Peach het volgende:
Hey, denken jullie dat als iemand allergisch is voor pinda's en noten (dus amandel, hazelnoot, walnoot etc) dat ie dan ook last krijgt van Lushspul met amandel etc?
Beterschap Mirjam!
Nee, mn ma woont een stukje achter waar jij werkt, loopafstandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef rac het volgende:
Moet je naar Zuid? dan kun je mee rijden met me
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
LOL morgen is Tegelman weer bezig, dus denk van nietja morgen dezelfde tijd, tis nogal een reistijd namelijk...
[ afbeelding ]
Tis een heeeeeeel groot bad!
komt door al die grabbags en groupordersquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Dipkip, mooi bad!
Deze topics gaan echt niet normaal hard.
Ow damn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Ahem, dames... de grijpzakken die in de NL winkels eerst 20 euro kostten zijn nu afgeprijsd naar 10 euro. Met nog steeds een inhoud van 40 euro!
Maastricht had er vorige week nog zéker 30. En morgen weer stage zon 400 meter verderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Erg he?![]()
Aanvulling: Den Haag heeft niks meer, de Leidschestraat nog wel. Van andere winkels zijn nog geen rapporten binnen.
Haha, hoe lekker ik Lush ook vind, om nou de hele dag in die winkel te staan... Nee dank je!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
OMG ze hebben een vacature bij Lush
Give it a go!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
OMG ze hebben een vacature bij Lush
Snow Showers heette eerst Champagne Snow Showers... totdat een zeker arondissement in Frankrijk (je weet wel, van die bubbeltjeswijn) ging protesteren. En dus hebben ze dit jaar de champagne ervanaf gehaald. Ze zullen wel potjes over hebben gehad en er verse jelly in gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel gek, op mijn lijstje stond 6 snow showers, maar in het pakket zaten 4 snow showers en 2 champagne snow. Dus ik dacht dat DIpkip dat vast verkeerd had gezien, omdat ze op het eerste gezicht wél heel veel op elkaar lijken. Alleen bij nadere inspectie blijken ze op op het tweede gezicht gelijk te zijn. Is dat een jelly met 2 namen?
Verder is de werking van die emotion bomb me echt een mysterie, maar goed, gewoon maar eens proberen denk ik.
Goed zeg! Tuurlijk moet je jezelf dan verwennen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Oew shit, grijpzakkies voor een tientje?
Damn, das een leuke beloning voor 10 dagen niet roken he?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed zeg! Tuurlijk moet je jezelf dan verwennen!![]()
![]()
Heb je ook zo'n coole berekening als Greys gemaakt? Als je ook een maand gestopt bent ga ik een virtueel shopping lijstje voor je maken als je me het bedrag doorgeeft.
Je hebt al mooi 11 badder uurtjes gewonnen. Maar met een maand is het bedrag al leuker, doe ik het trucje dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik!
Maar het stelt nog niet zo veel voor hoor![]()
One week, two days, 22 hours, 7 minutes and 0 seconds. 138 cigarettes not smoked, saving ¤ 26,91. Life saved: 11 hours, 30 minutes.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had ik net besloten niet te gaan voor die grijpzakken, bedenk ik me ineens dat ik ook al bijna 2 maanden niet meer rook...
En blow....
Zak kopen! Nu!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had ik net besloten niet te gaan voor die grijpzakken, bedenk ik me ineens dat ik ook al bijna 2 maanden niet meer rook...
En blow....
Yeps!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef rac het volgende:
Oh-Oh woon jij in maastricht?
En weet je toevallig of daar nog wat bags zijn ?
Mijn Nichtje komt volgende week logeren en zij woont in Lanaken Dusssssss
en ben wel nieuwsgierig wat hier te krijgen valt
(ik heb blijkbaar nog niet genoeg )
Oh(oh) Dipkip heeft je flesjes bij zich
Ah ok, ik kan ook makkelijk ergens tussen half 1 en half 2 met haar afspreken in Wyck hoor, dan ben ik toch altijd aan de wandel met de honden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef rac het volgende:
Mijn Nichtje is net 15 geworden , en zit gewoon op school dus dat durf ik niet te zeggen, Maar mijn Tante komt volgens mij zeker een keer of wat per week in Maastricht, ze wonen in Lanaken . En die zou ik dat dus kunnen vragen.(zij is nogal ehh stroef dus om bij iemand langs te gaan , denk niet dat ze dat wil)
Ik laat het wel weten OK?
Ik ben stiekum toch wel weer erg benieuwd naar de inhoud. Kun je vanavond spieken of mag dat niet van Rac?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik kan ook makkelijk ergens tussen half 1 en half 2 met haar afspreken in Wyck hoor, dan ben ik toch altijd aan de wandel met de honden.
Ik bedoel het eigenlijk meer zo zo dat ze niet speciaal voor jou extra snel naar Lush moeten voor een zak![]()
Omdat ik toch ga.
Ik heb er net 4 gehaald , 1 voor mij, een voor een collega en twee voor rac.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben stiekum toch wel weer erg benieuwd naar de inhoud. Kun je vanavond spieken of mag dat niet van Rac?![]()
Als er veel kerst in zit zou je dan morgen of zo nog een keertje voor mij willen gaan Oh-oh?Als dat niet teveel moeite is natuurlijk! Dan regelen we wel wat met versturen of ophalen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er net 4 gehaald , 1 voor mij, een voor een collega en twee voor rac.
Er waren er nog wel wat maar ze gingen nu wel echt hard.
Ik heb ze nog niet open gedaan, ik laat zo die collega ff kiezen wat voor wie is ( dichte zakken natuurlijk ).
Dan kan ik je ff pben wat rac had als dat mag van haar en dan kan je zeggen of je er nog wil, dan mag ik Eva bellen bij Lush en zet ze nog zakken voor me apart.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef rac het volgende:
Stiekum spieken mag hoor, als het maar stiekum gebeurd
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:Rac dr zakken zijn veeeeeeeeeel cooler dan de mijne
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Dipkip het volgende:
Blij dat iedereen blij isik ga de zakken weerstaan als ze hier nog zijn, ik heb echt té veel kerstspul nu, en ik ben te verwend na de engelse zakken. Straks zit ik weer met grote blokken angels delight, HIWTK en christmas cake, een paar chocolate santa's en een parfum wat binnen een half uur verdwijnt op mijn huid.
Ik heb mn haar af laten knippen
quote:
karma solid perfume?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega had razorantium , een witchess ball, een grooooot stuk christmas cake , een groooooot stuk snowcake, een HIWTK solid perfume en een sneeuwmanbruisbal.
Ik had een witchess ball , een sneeuwmanbruisbal ( en die heb ik geruild voor haar potje razorantium ) , een karma sp ( en nu heb ik dr 3, ruilen iemand?) , een snowshowers jelly (
) , een potje big tease ( alsof ik ooit gel in mn haren doe
) en een stuk christmas cake.
Die van rac zijn nog dicht, die zal ik je zo pben.
Als er eentje in mijn bags zit mag je hem zo hebben, ik heb al genoeg SP's. Als het goed is gaat oh-oh die morgen halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
karma solid perfume?
daar zou ik er wel graag 1 van willen hebben! maar heb geen grabbags,dus ook geen ruilmateriaal ?
Als jij morgen een sp in je bag hebt die ik nog nie heb wil ik die karma dr wel voor ruilen sowiesoquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als er eentje in mijn bags zit mag je hem zo hebben, ik heb al genoeg SP's. Als het goed is gaat oh-oh die morgen halen.
tof, ik ben echt helemaal gek op karma!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als er eentje in mijn bags zit mag je hem zo hebben, ik heb al genoeg SP's. Als het goed is gaat oh-oh die morgen halen.
Ik las 'spin'.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij morgen een sp in je bag hebt die ik nog nie heb wil ik die karma dr wel voor ruilen sowieso
aaaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las 'spin'.![]()
![]()
Je hebt toestemming om te spieken in mijn bags en dan kijken we samen of we Mirjam blij kunnen maken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Niet heel kort hoor, het komt nog tot net over mn tieten. Maar het kwam tot op mn kont dus voor mn gevoel heb ik ineens heel kort haarmaar het staat echt super!!!
![]()
edit: was al opgelost
Bij welke vestiging was er een vacature dan? Den Haag?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:08 schreef nokwanda het volgende:
Brief is de deur uit
Veel officiële verkoopervaring heb ik niet, maar wel een zeer kleurrijk en creatief brein. Dus als ze het daarmee willen doen... wie weet.
Doe je één foto met alleen je haar en eentje met alleen je tieten. Voor het totaalplaatje zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Dipkip het volgende:
Nehik ga niet met mn hoofd op fok. Maar als je je verveelt moet je maar Carla Bruni googlen want ik heb nu ongeveer dat haar.
Neejquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Doe je één foto met alleen je haar en eentje met alleen je tieten. Voor het totaalplaatje zeg maar.
Ik vind m goddelijk!quote:
Is lekker! Ruikt naar The Olive Branch. Helaas is het te sterk voor mijn haar.quote:
Tis gel maar het ziet er uit als creme hoor trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:You go girl!
Tis echt gel, volgens de tekst op het potteke kan ik mn haren dr rechtop mee op mn kop zetten.
Waarom zou ik dat willen?
Maar laat geen schilfers in je haar achter. God weet dat ik heb geprobeerd mijn haar te overreden TBT leuk te vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis gel maar het ziet er uit als creme hoor trouwens![]()
Ik heb erover gedacht hem als SP te gebruiken. Maar gelukkig is er nu TOB SP!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
k zou echt niet weten wat ik dr mee moest doen met mijn haar.
Hij ruikt wel echt heeeeeeeeel lekker vind ik!
Ja, je ziet het niet zitten, maar je krijgt rock hard locks. Werkt niet zo best met halflang haar helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat het doet als ik het in mn haar kledder hoor, wordt het dan hard of zo?
Of het op je hond te smerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Jammer, ik probeer het van t weekend gewoon es voor de lol, en anders heb ik een goed excuus om lekker gewoon weer in de douche te springen
Wil jij weten wat je hebt ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:10 schreef rac het volgende:
Oh wat gaat het hier snel !!!!!
Ben net weer thuis en Oh-Oh wat is mijn score?
heb hier nog geen PB van gehad volgens mij , Maandag is Prima hoor .
Dipkip's haar is heel prima , Zat gister Keurig in een staart.
En hoe vond je moeder het Hartjes Plantje?
Is gestuurd!quote:
Ja ik ben ook vanmorgen naar de kapper geweest en daarvoor jarenlang nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:10 schreef rac het volgende:
Dipkip's haar is heel prima , Zat gister Keurig in een staart.
En hoe vond je moeder het Hartjes Plantje?
ik heb ook geen pm gehadquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
Is het echt een gel of meer een soort stylingcreme meuk?
Alle betalingen zijn binnen (behalve van Memento-Mori, maar dat is iets van 11 euro voor een pot dream cream die ze op komt halen dus dat komt wel in orde) dus ik ga nu bestellen. Waarschijnlijk ben ik over een uurtje klaar
In Maastricht?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Toch nog maar een zak gekocht vandaag...er stonden er nog maar 11!![]()
Snowcake (vind ik niet echt lekker)
Lite Lip
Flying fox (ieuw?)
Hybrid
Lush Pud (de 3e alweer) --> nog niet geprobeerd dus geen mening
Christmas Party
Frosty Glitter bubblebar
Breath of fresh air (100gr)
Best wel weer leuk dus! Jammer dat ze bijna op zijn...Nu wordt alles weer zo duur!
Ja in Maastricht, ik was er wel laat, rond 17.30. Snowcake vind ik soms ineens lekker ruiken en de andere keer heel viesquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Maastricht?
Ben ik blij dat ik er nog weg heb laten zetten!
Hoe laat was jij er?
Ik was er vanmiddag om 13.00 en toen waren er nog zeker 50.
Snowcake vind ik heerlijk trouwens.
Ruikt die Hybrid echt naar drop?
oh-oh, als FF in een van mijn bags zit en jij vindt hem lekker: eruit halen! Ik vind dat spul zo ont-zet-tend stinken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Toch nog maar een zak gekocht vandaag...er stonden er nog maar 11!![]()
Snowcake (vind ik niet echt lekker)
Lite Lip
Flying fox (ieuw?) IEUW!!!!!!!
Hybrid
Lush Pud (de 3e alweer) --> nog niet geprobeerd dus geen mening
Christmas Party
Frosty Glitter bubblebar
Breath of fresh air (100gr)
Best wel weer leuk dus! Jammer dat ze bijna op zijn...Nu wordt alles weer zo duur!
Dat riep ik ook... dat riep ik ook....quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mweh, ik heb het NIET gedaan (wel schoenen, make up en lekkere chips) maar als ik die lijstjes zie wil ik heel hard er ook 1 gaan halen. MAAR IK DOE HET NIET. Denk ik....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat riep ik ook... dat riep ik ook....
En dat maakt verschil... hoe?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jij gaat niet halen, jij laat halen!
Toch bezweken?quote:Ik ben benieuwd, ik heb er 4 weg laten zetten, 2 voor jou, 1 voor moi en 1 voor een vriendin.
Ja hallooooooow, rac twee zakken, jij twee zakken en ik 1 zak zeker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat maakt verschil... hoe?![]()
![]()
[..]
Toch bezweken?
Oh, dus nu is het onze schuld huh?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallooooooow, rac twee zakken, jij twee zakken en ik 1 zak zeker.
Dacht het niet
Nou, JOUW schuld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dus nu is het onze schuld huh?
Sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, JOUW schuld.
Als ik morgen niet voor jou had moeten lopen...
Dat zat ook niet in de grabbags, die heb je van mij gehad (samen met de scrubzeep) voor wat van je badspulquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar ik dus helemaal over gelezen heb, was dat er in mijn zakken ook gewoon gentillentil zat. Dus die ga ik binnenkort eens proberen om te kijken of hij mijn haar weet te temmen!
Waar heb je interesse in?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef -Peach het volgende:
Flying Fox is inderdaad IEUW! Rare zurige kotslucht ofzo. Wie smeert dat nou op zichzelf!
Oh-oh, wil best ruilen maar liever geen zeep, heb voorlopig wel genoeg en kan niet al te vaak zeep gebruiken, wordt mn huid snel droog van...Sorry!
Ohw ja jelly's zijn wel tof! De enige die ik heb is die snowshowers...ik weet niet wat jij allemaal hebt (en wat je kwijt wilt)?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar heb je interesse in?
Jelly's mss?
Geef maar een gil!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohw ja jelly's zijn wel tof! De enige die ik heb is die snowshowers...ik weet niet wat jij allemaal hebt (en wat je kwijt wilt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |