quote:
karma solid perfume?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega had razorantium , een witchess ball, een grooooot stuk christmas cake , een groooooot stuk snowcake, een HIWTK solid perfume en een sneeuwmanbruisbal.
Ik had een witchess ball , een sneeuwmanbruisbal ( en die heb ik geruild voor haar potje razorantium ) , een karma sp ( en nu heb ik dr 3, ruilen iemand?) , een snowshowers jelly (
) , een potje big tease ( alsof ik ooit gel in mn haren doe
) en een stuk christmas cake.
Die van rac zijn nog dicht, die zal ik je zo pben.
Als er eentje in mijn bags zit mag je hem zo hebben, ik heb al genoeg SP's. Als het goed is gaat oh-oh die morgen halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
karma solid perfume?
daar zou ik er wel graag 1 van willen hebben! maar heb geen grabbags,dus ook geen ruilmateriaal ?
Als jij morgen een sp in je bag hebt die ik nog nie heb wil ik die karma dr wel voor ruilen sowiesoquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als er eentje in mijn bags zit mag je hem zo hebben, ik heb al genoeg SP's. Als het goed is gaat oh-oh die morgen halen.
tof, ik ben echt helemaal gek op karma!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als er eentje in mijn bags zit mag je hem zo hebben, ik heb al genoeg SP's. Als het goed is gaat oh-oh die morgen halen.
Ik las 'spin'.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij morgen een sp in je bag hebt die ik nog nie heb wil ik die karma dr wel voor ruilen sowieso
aaaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las 'spin'.![]()
![]()
Je hebt toestemming om te spieken in mijn bags en dan kijken we samen of we Mirjam blij kunnen maken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Niet heel kort hoor, het komt nog tot net over mn tieten. Maar het kwam tot op mn kont dus voor mn gevoel heb ik ineens heel kort haarmaar het staat echt super!!!
![]()
edit: was al opgelost
Bij welke vestiging was er een vacature dan? Den Haag?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:08 schreef nokwanda het volgende:
Brief is de deur uit
Veel officiële verkoopervaring heb ik niet, maar wel een zeer kleurrijk en creatief brein. Dus als ze het daarmee willen doen... wie weet.
Doe je één foto met alleen je haar en eentje met alleen je tieten. Voor het totaalplaatje zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Dipkip het volgende:
Nehik ga niet met mn hoofd op fok. Maar als je je verveelt moet je maar Carla Bruni googlen want ik heb nu ongeveer dat haar.
Neejquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Doe je één foto met alleen je haar en eentje met alleen je tieten. Voor het totaalplaatje zeg maar.
Ik vind m goddelijk!quote:
Is lekker! Ruikt naar The Olive Branch. Helaas is het te sterk voor mijn haar.quote:
Tis gel maar het ziet er uit als creme hoor trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:You go girl!
Tis echt gel, volgens de tekst op het potteke kan ik mn haren dr rechtop mee op mn kop zetten.
Waarom zou ik dat willen?
Maar laat geen schilfers in je haar achter. God weet dat ik heb geprobeerd mijn haar te overreden TBT leuk te vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis gel maar het ziet er uit als creme hoor trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |