komt door al die grabbags en groupordersquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Dipkip, mooi bad!
Deze topics gaan echt niet normaal hard.
Ow damn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Ahem, dames... de grijpzakken die in de NL winkels eerst 20 euro kostten zijn nu afgeprijsd naar 10 euro. Met nog steeds een inhoud van 40 euro!
Maastricht had er vorige week nog zéker 30. En morgen weer stage zon 400 meter verderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Erg he?![]()
Aanvulling: Den Haag heeft niks meer, de Leidschestraat nog wel. Van andere winkels zijn nog geen rapporten binnen.
Haha, hoe lekker ik Lush ook vind, om nou de hele dag in die winkel te staan... Nee dank je!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
OMG ze hebben een vacature bij Lush
Give it a go!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
OMG ze hebben een vacature bij Lush
Snow Showers heette eerst Champagne Snow Showers... totdat een zeker arondissement in Frankrijk (je weet wel, van die bubbeltjeswijn) ging protesteren. En dus hebben ze dit jaar de champagne ervanaf gehaald. Ze zullen wel potjes over hebben gehad en er verse jelly in gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel gek, op mijn lijstje stond 6 snow showers, maar in het pakket zaten 4 snow showers en 2 champagne snow. Dus ik dacht dat DIpkip dat vast verkeerd had gezien, omdat ze op het eerste gezicht wél heel veel op elkaar lijken. Alleen bij nadere inspectie blijken ze op op het tweede gezicht gelijk te zijn. Is dat een jelly met 2 namen?
Verder is de werking van die emotion bomb me echt een mysterie, maar goed, gewoon maar eens proberen denk ik.
Goed zeg! Tuurlijk moet je jezelf dan verwennen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Oew shit, grijpzakkies voor een tientje?
Damn, das een leuke beloning voor 10 dagen niet roken he?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed zeg! Tuurlijk moet je jezelf dan verwennen!![]()
![]()
Heb je ook zo'n coole berekening als Greys gemaakt? Als je ook een maand gestopt bent ga ik een virtueel shopping lijstje voor je maken als je me het bedrag doorgeeft.
Je hebt al mooi 11 badder uurtjes gewonnen. Maar met een maand is het bedrag al leuker, doe ik het trucje dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik!
Maar het stelt nog niet zo veel voor hoor![]()
One week, two days, 22 hours, 7 minutes and 0 seconds. 138 cigarettes not smoked, saving ¤ 26,91. Life saved: 11 hours, 30 minutes.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had ik net besloten niet te gaan voor die grijpzakken, bedenk ik me ineens dat ik ook al bijna 2 maanden niet meer rook...
En blow....
Zak kopen! Nu!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had ik net besloten niet te gaan voor die grijpzakken, bedenk ik me ineens dat ik ook al bijna 2 maanden niet meer rook...
En blow....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |