Nee gelukkig nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat het een paasei met crunchies? Oftwel: heb je de kakkerlak opgegeten?
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Dat vond ik dus het verontrustende, kakkerlakken overleven nuceaire aanvallen, maar deze had dus gegeten van de chocola die ik al bijna op had en was er aan doodgegaan
IEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
Hoe is het met je? Ben je inmiddels weer thuis?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:57 schreef ferrari_rood het volgende:
ik had een sprinkhaan in mijn drinken uit zo'n aanmak apparaat die wel in zelfbedieningsrestaurent staan, voor mij pas weer lush als ik mezelf fatsoenlijk kan douchen
Van jou kreeg ik toch die Ambrosia?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef rac het volgende:
Is goed hoor, lukt het deze week nog of wordt het volgende week denk je?
Heet je op het lush forum ook dipkip?
Als mn moeder nou eens opneemt wat mij betreft morgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef rac het volgende:
Is goed hoor, lukt het deze week nog of wordt het volgende week denk je?
Heet je op het lush forum ook dipkip?
Blijkbaar zit er wat in het gat wat er niet uit wil. Ik vermoed gruis van het slopen van de oude badkamer, of speeltjes van de katten, of de vloek van Tutanch'amon. In die volgorde.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En DipKip, een afvoer is een GAT! Hoe kan dat het nou niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |