Ja, zalig! Ik hou er van!quote:
Gelukkig bestaan er credit cards, of groupordersquote:Op zondag 22 februari 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Mijn lapo:
Wat is Freeze een lekkere douchegel!
Het was een van mijn samples en wauw, die ga ik dus echt wel bestellen volgende keer!
De Hot Java ballistic (retro ook, net als Freeze, helaas) viel ook super in de smaak bij Heer G. Heerlijke geur zeg, lekker kruidig. Jammer dat je hele bad er na vol met 'hout' zit, maar dat nemen we op de koop toe.
Beetje vervelend dat alles dat wij het lekkerst vinden tot nu toe (The Wuss, Hot Java, Freeze) allemaal retro is en dat Heer G dat dus nooit mee kan nemen uit de winkel.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou die rozijnen tegen mn benen en billen vond ik echt onplezierig.
Ik heb alles er uit zitten vissen meteen toen ik er in zat.
En toen had ik al geen zin meer om nog lekker te badderen![]()
Maar goed, mijn humeur is niet optimaal, ik wilde een bad om te chillen, krijg je een compleet pakket konijnenkeutels in je bad
Nou ben ik nieuwsgierig. Pm magquote:Op maandag 23 februari 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Mijn oorspronkelijke omschrijving was veel onsmakelijker, die zal ik jullie besparen
In spoilertags kan ie welquote:Op maandag 23 februari 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Nok heeft pm, die mag me helpen bepalen of ik dat in spoiler tags kan zetten![]()
Ow ja, om het drama nog erger te maken met die behekste bal, wilde ik gisteren om 00.30 toen ik naar bed ging nog even alle drab die ik toen ik in bad zat eruit geschept had en in een zeepbakje gedumpt had van het bakje naar de prullie verplaatsen, glibbbert de helft uit het bakkie ( het leefde nog!).
Zo, plop, op mn hoogpolige badmat.
Ik kreeg die brei echt niet allemaal weer tussen die hoge polen uitgepulkt![]()
Heel soms haat ik Lush echt heel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het mag van Nok ( en ik nog nooit spoilertags gebruikt heb).
Mijn eerste gedachte bij mijn bad van gisteren met die duvelse witches ball :
( niet lezen als je fijngevoelig bent en zow )Mijn Witches Ball, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al moet ik je gelijk geven wat de bosbessen/krenten/whatever het ook zijn betreft: die opgezwollen blubbertjes zien niet echt prettig uit.
Het ding in een pantykousje doen lijkt mij minder werk dan de prut het je afvoerputjeszeefje of je hoogpolige tapijt plukken.Bij bruisballen werkt het pantykousje helemaal super. Ik vind troepjes in mijn bad niet erg, maar word altijd zeer treurig van glitters. En zelfs die worden eruit gefilterd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wederom een leuke WISHquote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Wat is Ice Blue? Zeep? Ik ben nog een beetje een n00b
Lieve ladies, ik heb vast weer een wish listje gemaakt. Zitten er nog grote afraders tussen wat jullie betreft?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn Witches Ball, wat doe je?![]()
Al moet ik je gelijk geven wat de bosbessen/krenten/whatever het ook zijn betreft: die opgezwollen blubbertjes zien niet echt prettig uit.
Het ding in een pantykousje doen lijkt mij minder werk dan de prut het je afvoerputjeszeefje of je hoogpolige tapijt plukken.Bij bruisballen werkt het pantykousje helemaal super. Ik vind troepjes in mijn bad niet erg, maar word altijd zeer treurig van glitters. En zelfs die worden eruit gefilterd.
Ik dacht dat je al een proef SDM had gekregen! Tja, ik vind hem gewoon niet lekker ruiken, een beetje muffig, zwaar, raar. Chocolade haal ik er niet echt uit en de sinaasappel al helemaal niet. Maar er zijn genoeg mensen die er helemaal verslaafd aan zijn dus waarschijnlijk ben ik gewoon raar.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Cat, dank voor je commentaar!![]()
Die Sonic Death Monkey heb ik geen proefje van hoor, die KLINKT gewoon zo lekker door chocolade en sinaasappel. Maar die is dus niet zo heel lekker?
Die groene homp is idd Angels on Bare Skin. Dus dat is wel wat? Mooi!
Van de Blackberry Bath Bomb heb ik heel hoge verwachtingen
Ik ga even de reviews lezen van SDM!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef Dipkip het volgende:
SDM is gewoon zo'n love it or hate it iets denk ik. Wij vinden hem alletwee heerlijk![]()
Mn was komt pas over een week of 3, moet uit amerika komen
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Greys: geīnspireerd door jouw post ben ik een bad aan het laten vollopen en daar gaat de Blackberry Bath Bomb in (want als die bevalt kan ik gemakkelijk over twee weken weer halen in Londen). Review volgt!
Dipkip, je hebt toch nog genoeg tarts om je door de komende drie weken heen te helpen?![]()
De muren en plafond zijn af, dr wordt nu iets met de leidingen gedaan en dan kan de vloer getegeld wordenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga even de reviews lezen van SDM!
Hoe gaat het met je badkamer?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De muren en plafond zijn af, dr wordt nu iets met de leidingen gedaan en dan kan de vloer getegeld worden![]()
Komend weekend in bad
Ik ben echt heel blij voor je, het is je zo gegund!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De muren en plafond zijn af, dr wordt nu iets met de leidingen gedaan en dan kan de vloer getegeld worden![]()
Komend weekend in bad
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef Dipkip het volgende:ik ga er echt twee BBSen tegelijk in gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |