IK BEN SCHOON
Bwaaaaah, wat is dat lekker zeg

. Ik had er een Amandopondo en een Ruby Red Slippers in gegooid, ik kon me echt níet bedwingen gewoon Zoals mn vriend zei: we kunnen nu eindelijk eens asociaal in bad. We hoeven niet op te schieten en vervolgens verplicht gezellig doen met de mensen bij wie we douchen. We hebben er wel een uur in gezeten

en nu zit ik beneden in mn pyama, ook zo heerlijk, niet weer je in je spijkerbroek hoeven hijsen als je eindelijk weer eens hebt gebadderd, maar gewoon languit op de bank ploffen in je badjas!! En ik heb lekker een geurtje in mn brandertje en nu ruikt het hele huis lekker naar roosjes in plaats van naar stof en zaagsel.
En van het weekend wordt het nog beter, want we kunnen nu nog niet ons haar wassen en dat kan dan wel

plus, dan gaat Tegelman naar huis en staan er geen zaagtafels en werkbanken meer in onze slaapkamer-to-be en dan kunnen we eindelijk in onze bejaardenbedden in de slaapkamer slapen in plaats van in het logeerbed in het washok. Dus dan hebben we straks 40 cm. meer bed én je hebt van die gave knopjes dat je je hoofdeind omhoog kan doen

en ik heb ook maar meteen het grootste dekbed gekocht wat ik kon vinden (220x240!) en lekker zacht nieuw beddegoed

ooooh wat zal dat heerlijk zijn!!
[/dagboekcrosspost]