abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66410339
Ik heb al 5 dagen niet kunnen douchen. Fuck witte sokken. I'm going in.
pi_66410377
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef nokwanda het volgende:
Lijkt me wel wat om een dergelijk geadresseerd pakketje te krijgen en dat het dan bij mijn buren wordt afgeleverd. Ik zou niet meer bijkomen
Loosdoos Kratjekut dus, op jouw grouporder pakket
pi_66410434
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou je het niet liever uitstellen?

Dat je the full experience hebt?

Een beetje ontmaagd worden in een bosje door een dronken witte sokken drager vs een paar jaar later in een sjeik appartement met een welbespraakte sexgod met een bijzonder goed gevoel voor humor...?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66410454
Nu durft nokwanda de deur niet meer uit tot het pakketje binnen is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66410473
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Loosdoos Kratjekut dus, op jouw grouporder pakket
je bezigt mijn terminologie
That'smy girl (ik was er al bang voor toen ik het schreef )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66410511
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu durft nokwanda de deur niet meer uit tot het pakketje binnen is...
Dat probleem heb ik weleens gehad bij een eerder pakketje
Ik bedacht me opeens dat mijn zoon in die week vakantie had en dan wellicht het pakketje in ontvangst zou moeten nemen omdat ik plots op die dag weg moest. Gelukkig kwam het net voor ik weg moest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:23:25 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66410617
Kippie ik zou ook niet wachten en gewoon met sokken aan in de bosjes ontmaagd willen worden in bad gaan ! Je hebt het verdiend
Oh en die namen op die dozen, hilarisch
Remember Dip , mijne stuur je naar kantoor
( kweet nie of je weet waar ik werk maar mn baas zou een lachstuip krijgen als dr zoiets voor me afgegeven werd en het zelf naar boven brengen en willen zien wat dr in zat ook nog ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66410945
Maak je geen zorgen Oh-oh, bij jou zal ik me beperken tot Krullebol Minihond

De full experience bewaar ik wel tot het weekend, met bonbons en kaarsjes en een gezellig flesje en een muziekje en 2 of 3 BBSen. Dan gaan we het echt vieren. Maar ik voel me echt smerig dus ik kan het niet echt niet over mn hart verkrijgen nu me met een emmertje water in de wc te gaan wassen terwijl er boven een semi-functioneel bad staat.

Ik denk dat ik de Flying Saucers ga uitproberen dan weet ik of er een fles mee moet komen met de group order.
pi_66411023
helleuw helleuw.

Pas mocht ik van mijzelf weer s naar Lush, en heb de Sandstone gehaald. Superlekker Maar ik vroeg me af hoe het nou zit met samples. Want ik krijg die bijna nooit mee :| Hoe ervaren jullie dat? Vragen jullie er gewoon naar?
pi_66411479
Ik heb het idee dat je vaker/meer samples krijgt als:
- je vaak genoeg komt dat ze je een beetje kennen
- een praatje maakt
- het rustig is in de winkel
- je een hoger bedrag besteedt
- je aangeeft te twijfelen over een bepaald product (bijv. een duurdere creme)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:07:05 #111
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_66412066
Hmm over de samples... ik heb eigenlijk geen idee. Ik krijg eigenlijk altijd wel iets mee.
En op Valentijnsdag een halve Sexbomb, met de mededeling:"als je hem zelf niet koopt, geven we hem wel aan je"

Oh en ik heb een vraagje, hoe gaat die grouporder in z'n werk?
pi_66412099
zo, ben ff niet komen kijken hier, lig in het ziekenhuis.
heb je al besteld kip?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:08:45 #113
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66412135
Kun je geen guide maken
hoe scoor je de meeste samples

Dip, thee mag ook hoor!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:10:18 #114
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66412202
@ Mirjam Wat heb heb je dat je in het ziekenhuis ligt?

en is er al besteld?
pi_66413853
hoogstwaarschijnlijk een hernia
pi_66414126
Balen Mirjam

Ik ga vrijdag bestellen (of eerder als alle betalingen eerder binnen zijn). Ik denk zelf dat het ergens rond 10-12 maart bij jullie aankomt.
pi_66414151
iuk weet niet of ik van hiwer het geld kan overmaken
zoek ik wel uit als ik me wat beter voel
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:17:27 #118
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66414630
Hey, denken jullie dat als iemand allergisch is voor pinda's en noten (dus amandel, hazelnoot, walnoot etc) dat ie dan ook last krijgt van Lushspul met amandel etc?

Beterschap Mirjam!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66414968
Ik heb altijd begrepen dat mense met een zware allergie echt uit de buurt van noten e.d. moeten blijven, dus ik zou er ver van blijven als ik een notenallergie had!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_66415399
Ik heb alleen maar een intolerantie en ik kan er soms wel, soms niet tegen. Bij iemand met de echte allergie zou ik het er zeker niet op wagen!
pi_66415976
Rac!! Kan ik misschien ook morgen komen? Mn moeder heeft ineens een kraamvisite (zie je niet aankomen he, zo'n baby ) dus ze vraagt of ik morgen kan komen. Ik blijf slapen, dus ik kan dan nog steeds donderdag langsbrengen als je dat handiger vindt, maar dan wel wat eerder op de dag (rond de lunch).
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 18:39:08 #122
43556 miss_dynastie
pi_66417035
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef -Peach het volgende:
Hey, denken jullie dat als iemand allergisch is voor pinda's en noten (dus amandel, hazelnoot, walnoot etc) dat ie dan ook last krijgt van Lushspul met amandel etc?

Beterschap Mirjam!
Ja, dat denk ik wel, ik zou het zeker niet gokken.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:35:58 #123
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66420834
Iemand hier nog interesse in Gingerman Soap? Hij leek me wel lekker (en hij ziet er gewoon pittig uit ) maar ik vind 'm zó ranzig ruiken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66421229
Ik zoek op de site om uit te vogelen waar die naar moet ruiken, maar kan het niet vinden. Heb trouwens ook nog niks om mee te ruilen tot de doos van Dipkip komt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66421348
Moet je op de UK site bij retro kijken en dan bij zeep.
pi_66421539
aha. Deze dus
[img]https://www.lush.co.uk/components/com_virtuemart/shop_image/product/GingermanSoap_lrg.jpg[/img]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:01:14 #127
176471 oh-oh
pi_66421626
Hij ruikt wel gemberig toch?
Ik heb m ook maar nog niet geprobeerd
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66421636
Darn, nu heb ik bij de retrosoaps gekeken. Dipkip, wat doe je me aan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:04:02 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66421700
Hierzo.

En dubieus. Ik pak steeds dezelfde zeepjes terwijl er nog heel veel ongetest ligt te wachten *Gaat maar een roostertje maken om toch alles geprobeerd te hebben ofzo*

ETA: De beschrijving leek me ook heerlijk, maar het is net een combinatie die ik niet kan hebben ofzo, echt een ramp

Wil 'm trouwens ook wel in testerstukjes hakken en zo ruilen ofzo
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66421884
Dipkip, al in bad geweest?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66421927
Ze zoekt haar slipje tussen de bosjes denk ik....
pi_66421995
Vraagje, wat doen jullie eigenlijk met de echte zeep. De harde blokken zeg maar. Alleen handen wassen of gebruiken jullie het ook voor je lijf? En hoe dan?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:15:44 #133
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66422111
Ik gebruik ze ook voor m'n lijf. Dan hak ik er meestal een stukje af en ga ik daarmee overal overheen. Moet me daarna wel altijd insmeren (Na de jellies hoeft dat bijvoorbeeld niet), maar dat is een mooi excuus om de massagebars te gebruiken.

(En ik gebruik veel ofzo. Vraag me af of dat wel een goede ontwikkeling is )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_66422221
ik kan me zelfs scheren met Karmasoap zonder allerlei enge dingen. Moet me wel insmeren daarna, maar dan ruik je het nog.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:33:52 #135
176471 oh-oh
pi_66422835
Ik was me helemaal met al die zepen onder de douche en hoef niet na alle zepen in te smeren!
( Groucho Marx )
pi_66423250
Dames, ik lig hier in een stuip!
* is benieuwd of Dipkip het bad al ontmaagd is*

Miriam, rottig dat je in het ziekenhuis ligt, ik heb je andere topic zo'n beetje gevolgd en de optie zat er al in he? Hopelijk kunnen ze je daar adequate pijnstilling geven. En dan F_R ook al in de ziekenboeg, gaat niet goed hier. Beterschap dames!

Ik ben net thuis van de verjaardag van mijn petekindje. Broer en schoonzus zijn volgens mij niet zo van de Lush, maar the hell with it, een vierjarige prinses ontzeg je dat spul dus niet he! Dus zij is voorzien van een flesje Snowfairy en een Candy Cane. Ik heb er hoogstpersoonlijk op toegezien dat de Snowfairy bij het douchen werd gebruikt en ze is heerlijk geurend naar haar bedje gegaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66424862
IK BEN SCHOON

Bwaaaaah, wat is dat lekker zeg . Ik had er een Amandopondo en een Ruby Red Slippers in gegooid, ik kon me echt níet bedwingen gewoon Zoals mn vriend zei: we kunnen nu eindelijk eens asociaal in bad. We hoeven niet op te schieten en vervolgens verplicht gezellig doen met de mensen bij wie we douchen. We hebben er wel een uur in gezeten en nu zit ik beneden in mn pyama, ook zo heerlijk, niet weer je in je spijkerbroek hoeven hijsen als je eindelijk weer eens hebt gebadderd, maar gewoon languit op de bank ploffen in je badjas!! En ik heb lekker een geurtje in mn brandertje en nu ruikt het hele huis lekker naar roosjes in plaats van naar stof en zaagsel.

En van het weekend wordt het nog beter, want we kunnen nu nog niet ons haar wassen en dat kan dan wel plus, dan gaat Tegelman naar huis en staan er geen zaagtafels en werkbanken meer in onze slaapkamer-to-be en dan kunnen we eindelijk in onze bejaardenbedden in de slaapkamer slapen in plaats van in het logeerbed in het washok. Dus dan hebben we straks 40 cm. meer bed én je hebt van die gave knopjes dat je je hoofdeind omhoog kan doen en ik heb ook maar meteen het grootste dekbed gekocht wat ik kon vinden (220x240!) en lekker zacht nieuw beddegoed ooooh wat zal dat heerlijk zijn!!

[/dagboekcrosspost]
pi_66424902
Oh ja ik heb ook nog een klacht. Het bad is te groot, ik ging steeds kopje onder en mn vriend ging me steeds duwen zodat ik rondjes glibberde
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:26:49 #139
176471 oh-oh
pi_66425098
Dipkip, ik geniet echt met je mee!
( Groucho Marx )
pi_66425308
Oooh man, ik ben JALOERS! Ik moet het al jaaaren met een douche doen. En idd, ik mag heus wel bij anderen in bad, maar het verplicht sociaal doen na afloop en je weer in je kleren moeten hijsen, maakt het toch even anders!

Gefeliciteerd DipKip!

(eeuh, foto?)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:38:05 #141
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66425570
Wow dan heb je echt wel een groot bad! (of jij bent heel klein) in het bad van mn ouders moet je er echt niet met zn 2en in gaan, of graag kou willen lijden...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:42:20 #142
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66425788
Wat lekker na tijden weer in een eigen bad.
Ik weet hoe erg het is ooit een heel jaar zonder bad en douche gezeten.
't was te doen maar hoe

Morgen mag ook hoor Dip, Ik hoorde dat er ook het een en ander aan voetbal fans uit Marseille zou komen donderdag wilde je daar eigenlijk even voor waarschuwen,
Morgen zelfde tijd?
of kom je wat eerder.(denk het eerlijk gezegd niet ...... Je zal wel eerst in bad moeten )
pi_66426538
LOL morgen is Tegelman weer bezig, dus denk van niet ja morgen dezelfde tijd, tis nogal een reistijd namelijk...

Tis een heeeeeeel groot bad!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:01:26 #144
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66426655
Dat is prima hoor,

en je zult wel veel bad dingetjes nodig hebben om goed effect te krijgen, echt een super bad.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:01:59 #145
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66426674
Moet je naar Zuid? dan kun je mee rijden met me
pi_66427621
Lekkerrrr. Alleen snap ik niet waarom je nu je haar niet kan wassen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:30:31 #147
176471 oh-oh
pi_66427817
Ik denk dat je daar met zulk lang haar echt stromend water uit een douche voor nodig hebt!
Wat een gaaf bad zeg!
( Groucho Marx )
pi_66429757
We kunnen ons haar niet wassen omdat het een bad met een zitje is en de kraan zit boven het zitje, dus je kan niet je kop onder de badkraan houden. De douche moet nog gemonteerd worden en je haar wassen in het badwater is niet te doen met haar tot je middel.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef rac het volgende:
Moet je naar Zuid? dan kun je mee rijden met me
Nee, mn ma woont een stukje achter waar jij werkt, loopafstand ik loop altijd langs jouw werk als ik naar haar toe ga.
pi_66433948
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
LOL morgen is Tegelman weer bezig, dus denk van niet ja morgen dezelfde tijd, tis nogal een reistijd namelijk...

[ afbeelding ]

Tis een heeeeeeel groot bad!

Eindelijk weer lekker badderen! En meteen een goede combi uitgekozen! Ik kan em wle voorstellen dat je rondglibberde, zelfs voor zo'n groot bad zijn 2 BBSen een beetje veul. Maar hej, who cares? Je moest een lange tijd zonder bad inhalen!

Enne... jij ook al een badpoes?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66434924
beterschap mirjam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')