Loosdoos Kratjekut dus, op jouw grouporder pakketquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef nokwanda het volgende:Lijkt me wel wat om een dergelijk geadresseerd pakketje te krijgen en dat het dan bij mijn buren wordt afgeleverd. Ik zou niet meer bijkomen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou je het niet liever uitstellen?
Dat je the full experience hebt?
Een beetje ontmaagd worden in een bosje door een dronken witte sokken drager vs een paar jaar later in een sjeik appartement met een welbespraakte sexgod met een bijzonder goed gevoel voor humor...?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Loosdoos Kratjekut dus, op jouw grouporder pakket
Dat probleem heb ik weleens gehad bij een eerder pakketjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu durft nokwanda de deur niet meer uit tot het pakketje binnen is...
Ja, dat denk ik wel, ik zou het zeker niet gokken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef -Peach het volgende:
Hey, denken jullie dat als iemand allergisch is voor pinda's en noten (dus amandel, hazelnoot, walnoot etc) dat ie dan ook last krijgt van Lushspul met amandel etc?
Beterschap Mirjam!
Nee, mn ma woont een stukje achter waar jij werkt, loopafstandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef rac het volgende:
Moet je naar Zuid? dan kun je mee rijden met me
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
LOL morgen is Tegelman weer bezig, dus denk van nietja morgen dezelfde tijd, tis nogal een reistijd namelijk...
[ afbeelding ]
Tis een heeeeeeel groot bad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |