Geen idee, zal van de winkel afhangen of zij die bestellingen ook willen doen. Ik hoef geen grijpzak meer. Echt niet. En ik kom niet meer in een winkel dus deze keer zou ik woord moeten kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, maar kun je op die manier( in de UK, red.) grabbags bestellen dan? Dan heb ik ook wel interesse. En een creditcard.
Skincare - hand and body (op de UK site dan he)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Elvi het volgende:
Nog even over de Karma bodylotion: ik kan m niet vinden online... waar staat ie dan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Nice bags. MagicEn dan ook nog in de UK gaan scoren. Hebberige vrouw!
![]()
ah nog een bereisde Lushiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Nice bags. MagicEn dan ook nog in de UK gaan scoren. Hebberige vrouw!
![]()
Ik ben in Lush Keulen, Antwerpen, Londen (x3), Amsterdam (x2), Haarlem, Den Bosch en Maastricht geweest. De andere buitenlanden waar ik de afgelopen twee jaar ben geweest hebben geen Lush.
Die loopt al.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:29 schreef Mirjam het volgende:
Ik snap het ff niet helemaal![]()
Die grabbag actie n de uk, loopt die al, of komt die nog ?
Sterker nog: die is officieel al afgelopen. Maar sommige winkels hebben nog zakken over.quote:
Ik wel, want handvaardigheid en techniek waren heel erg verplichtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:09 schreef progje het volgende:
vond hem erg ruiken naar het luchtje wat je ruikt tijdens het solderen, maar de meeste hier hebben daar vast geen ervaring mee![]()
Misschien kan je met ons meedoen en dat we dan ruilen? Ik koop ze juist voor het badspul, dus er zitten vast dingen in mn bags die ik met je wil ruilen. En anders heb ik ook nog jellies en zeep enzo uit de nederlandse bags. Pm anders evenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik zou wel n grabbag uit de ukwillen bestellen
Maar heb geen bad, vind het xo zonde als ik met stapels badspul zit
Er is door de winkel gezegd dat de normale Lush UK verzendkosten (dus 9,95 pond) gelden. En dat vind ik prima qua kostenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Dames, wat ik heb begrepen van opsturen naar Nederland is dat het een relatief duur grapje is. Tot 2 kilo is verzenden goedkoop (4 euro of zo) maar daarboven tellen ze algauw het dubbele. En een grabbag van 15 euro haalt dat gewicht wel. Als je in Nederland ook nog gaat versturen komt er weer 6.75 euro bij. Als jullie je dat gerealiseerd hebben en er evengoed voor willen gaan: prima! Maar het zou vervelend zijn als je daardoor teleurgesteld zou worden. Als je naar prijs versus inhoud kijkt zul je ondanks die extra kosten toch wel voordeel hebbben. Maar minder als het 'op papier' lijkt[/bemoeimodus]
Als ik voor 9,95 genoeg tasjes kan laten bezorgen bij mij thuis (4 of 5 ofzo), dan betaal ik die 9,95. En dan stuur ik dus nadat we geruild hebben, de inhoud naar je door voor 6,75. Ja plus de kosten van je tas dan dus hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus stel dat je doorstuurt heeft de ontvanger enkel 6,75 aan kosten? Of 9,95 + 6,75?
ehm..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef trifko het volgende:
wat is eigenlijk een goed product van Lush voor sex in een badkuip met je vriendin.. wat vinden jullie hiervoor de geschikte Lush, dames?![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Zitten er in die grabbags alleen kerstspullen?
Ik wil misschien ook wel meedoen, maar heb ook geen bad en ik wil de kans op nóg een christmass cakezeepje eigenlijk wel vermijden
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn Lush pakketje opgehaald bij de DHL in Den Haag!
quote:Zal morgen even een foto doen van de uitgestalde waren, maar mijn hele Smart ruikt lekker!
Had vanavond al willen badderen, maar mijn schoonouders bleven wat langer dan ik dacht
Da's apart! Had je er niet speciaal om gevraagd? De UK verpakt standaard in popcorn, NL heeft maisflakes. En als je bij de UK om papier vraagt doen ze dat meestal wel voor je.quote:Ik had trouwens krantensnippers als doosvulling () en geen popcorn!
![]()
Of is dat normaal en is dat alleen bij Nederlandse bestellingen, die popcorn?
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:Ik vind mn creamed Almond and coconut smoothie zoooo heerlijk, maar hijs zo smooth niet, er zit iets in waarvan ik echt onwijs krassen op mn armen krijg, lijkt wel alsof ik door een dolle kat ben aangevallen of zo
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Cat, niet gevraagd, want ik was juist haske benieuwd naar die popcorn vulling!
Mijn schoonmoeder stond ook al met haar neus boven het Lushpakket bij het uitpakken omdat ik haar over de popcorn had verteld. Maar nee, alleen maar krantensnippers! Misschien was de popcorn op?
Oh-oh, stomme vraag, maar zit er geen haaltje aan je nagel ofzo?
Ben benieuwd!!quote:Op zondag 8 februari 2009 09:17 schreef rac het volgende:
Hallo ,
Ik ben degene die een Lush winkel heeft gebeld IVM de grab bags , Ik heb gewoon een vraag gesteld maar helaas heb ik geen cc maar ze zijn wel heel behulpzaam bij Lush.
Morgen ga ik nogmaals bellen. Ik zal meteen vragen hoeveel ze er nog hebben wie weet kan ik het dan aan jullie door geven.
Als ze er nog genoeg hebben zal ik hier het telefoon nummer posten. Indien dat niet zo is kan ik vragen of ze weten waar nog wel.
Op dit moment weet ik alleen nog maar wat Dipkip wil , en ferrari_rood heeft ook iet aangegeven maar Ik weet nog niet wat. Hier wil ik het in eerst instantie bij laten . Ik kan me voorstellen dat als ik direct een mega-order ga vragen ze niet meer behulpzaam zullen zijn.
Morgen hoor ik meer en zal ik direct hier posten.
Groetjes enil
ps,
keep your fingers crossed
ik gebruik dat spul soms ook als bodylotion werkt primaquote:Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:Ik vind mn creamed Almond and coconut smoothie zoooo heerlijk, maar hijs zo smooth niet, er zit iets in waarvan ik echt onwijs krassen op mn armen krijg, lijkt wel alsof ik door een dolle kat ben aangevallen of zo
Dat roosje is ranzigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:44 schreef Niara het volgende:
[..]
ehm..
tja, er is een bruisbal die "sex bomb" heet..
[ afbeelding ]
.maar ik heb hem zelf niet geprobeerd hoor
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Tip van de dag:
Laat je You Snap the Whip niet in de buurt van de verwarming liggen
Dankjewel alvast!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef rac het volgende:
Morgen zal ik het aan iedereen laten weten waar en hoe het gaat.
Ik durf ook niet te zeggen dat het goed gaat (ze moesten het navragen bij het hoofd kantoor) maar mocht het lukken dan laat ik hier een bericht achter zo dat een ieder zelf aan de slag kan.
Groetjes
Rac
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Tip van de dag:
Laat je You Snap the Whip niet in de buurt van de verwarming liggen
Tenzij je hem eerst weer op de verwarming zetquote:Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Snap the Whip was volledig vloeibaar in het blikje.
Nu istie weer hard-achtig. Maar in het blikje gestold dus die krijg ik er nooit meer uit natuurlijk zonder mes
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:34 schreef Dipkip het volgende:
Vraag voor de dames met een creditcard (vooral die die niet gaat bestellen).
Mjah, als je via internet bestelt hebben ze ook je kaartnummer en verificatienummer dus kunnen ze net zo goed alles eraf halen. Je weet immers nooit welk betaalprogramma gebruikt wordt. Als je op Lush parties bestelt moet je sowieso via de telefoon bestellen en dan je nummer doorgeven. Is bij mij altijd goed gegaan. Ik vertrouw ze bij Lush wel, ze zullen de rekening niet leegplukken.quote:Volgens mn vriend hoort betalen met de creditcard altijd live (dus met handtekening) of via internet te gaan en is over de telefoon niet veilig, omdat ze met die gegevens alles er af kunnen halen. Hoe zit dat nou?
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tenzij je hem eerst weer op de verwarming zet
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
Vanmiddag ga ik engeland bellen en er is NU iemand bezig aan de badkamer!!
Ik heb een nummer gekregen. Ik zal straks ook vragen hoeveel ze nog hebben en je PMen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:04 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Hejje een nummer van rac gekregen of ga je zelf winkels bellen?
Ik heb er gisteren mee gebadderd samen met mijn liefquote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat roosje is ranzigMaar hij ruikt wel lekker
zou je mij een pm willen sturen met haar mailadres?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb met engeland gebeld maar de verzendkosten zijn inderdaad hoger. Nu vind ik dat geen probleem, want als we ze naar 1 adres in nederland laten sturen en die kosten delen hebben we nog steeds veel voordeel. Het scheelt dan maar 6 euro 75 met het oorspronkelijke plan. Maar rac en ferrari PM me even terug over of jullie ook akkoord gaan, dan kan ik het bestellen.
Die Lush mevrouw is helemaal blij met ons en vind het zó amazing allemaalen ze ging er ook nog maar wat extra's bij in gooien want wij waren zo leuk en ik zo aardig aan de telefoon en blabla. Wheheh
![]()
Oh en ze heeft nóg 20 tassen dus als het lukt ga ik PMen met dr mail en telefoon en kunnen Cat en anderen die Niets Nodig Hebben ook horen hoe cute de dame is.
Ik snij ze door de helft en doe ze dan in de blikjesquote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
Oh even onder ons... ik vind die blikjes maar ondingen!
Vooral het ronde shampooblikje. Mijn shampoo past er maar nèt in en dan zit ie klem. Die krijg ik er dus met geen mogelijkheid meer uit, laat staan als je natte handen hebt van het douchen en je moet dan dat blikje gaan openwurmen
Ja, ik heb anderhalf topic gemist. Het laatste wat ik had begrepen, is dat jij een grouporder uit de UK wilde plannen binnenkort, en nu is er iets met grabbags uit de UK?quote:
Die twee dingen staan los van elkaar. Over anderhalve week doe ik een UK grouporder bij de Lush webshop in engeland. Dus gewoon alles wat je op de UK site ziet kan je dan via mij bestellen, met bezorgkosten 6,75 (tenzij je alleen een lipbalm zou willen oid of op wil komen halen).quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik heb anderhalf topic gemist. Het laatste wat ik had begrepen, is dat jij een grouporder uit de UK wilde plannen binnenkort, en nu is er iets met grabbags uit de UK?
Ja het scheelt echt veel he. Bij een bodybutter is het gewoon de helft, in nederland een tientje en vanuit de UK iets van 5 euro 40 ofzo. Met een group order heb je het nog goedkoper qua verzendkosten (scheelt maar 3 euro maar toch).quote:Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ff wisselkoersen gekeken, en het scheelt sowieso wel als je uit de uit bestelt, de soft touch scheelt bijv. bijna 3 euro, dus als je gewoon een aardige order plaatst, heb je de verzendkosten er toch zo zeker uit, en hopelijk de rest dan ook nog goedkoper als hier
en een grote pot oceansalt is gewoon de helft goedkoper![]()
belachelijk eignlijk, dat het daar zo goedkoop kan
We hebben allemaal niets nodig Catquote:Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip en rac!![]()
Welke winkel hebben jullie gebeld? Want ik hoorde dat niet alle winkels even (over)volle grijpzakken hadden.![]()
Ze sturen de samen bestelde zakken dus naar 1 adres begrijp ik?
En wie weet ben ik misschien wel te verleiden om voor 2 mensen een zak bij te bestellen, áls ik ga bellen. Want Ik Heb Niks Nodig.
quote:I was naughty and whilst in Lincoln got a £15 and a £5!!
In £15 bag I got:
Charity Gift Box £30
Gold Frankincense and Beer Jelly £4.95
Choco Santa BB £3.25
Moon Face Angel's Delight £3.90
Star shaped Angel's Delight £1.22
Jingle Spells £3
Happy Shower Gift Box £6?
Total:52.32 Very pleased = ]
£5 I got:
Twinkle gift set £6
Choco Santa BB £3.25
Moon Face Angel's Delight £3.90
Snowfairy 100g £2.70
Total: £15.85
quote:I have in my 2 lovely big bags from Bristol
Bag1:
Yuletide gift
Magic
Xmas kisses
Double Fast Luck
Lush Pud
Marzibain
Jingle Spells
Twinkle
2xFrothy The Snowman
Ruby Red Slippers
2xMr Butterball
Choc Santa
Witches Ball
Christmas Morning
Biiiiig hunk of Snowcake
Snow Fairy
Snowdrops
Bag 2:
Charity Box
Let Them Eat Cake
Snowdrops
Mr Butterball
Big angels Delight
Witches Ball
2 Christmas Morning
Gold Frankincense and Beer...yay!
Wooo! Yay!
quote:Popped into Cardiff Lush and got the £15 bag which had:
2 x 100g snow fairy
2 x jingle spells star ballistic
2 x let them eat cake lip balm
1 massive chunk of christmas cake
1 massive chunk of pumpkin soap
2 x GFB jellies
2 x Snow Showers
Happy Shower gift
Mixed feelings really...i like GFB jelly, but not enough to have 3 pots, plus I already have let them eat cake lip balm!
Would've loved some more bath stuff, as I kinda broke my shower.
Ik heb er wat willelkeurige lijstjes uit geplukt. Cardiff schijnt het minst gul te zijn, Southend heb ik niks van gehoord. Je krijgt dus veel gifts maar ook veel losse produkten.quote:I got a £15 one which had:
Secret Santa gift
Happy Shower gift
Snow Fairy gift
Best Wishes gift
Witches Ball
Ruby Red Slippers
Strawberry Santa Jelly
Christmas Morning
Big chunk of Christmas Cake Soap
We Jullie moeten snel zijn!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef rac het volgende:
Help de pond stijgt ..... nu 1,14 euro voor 1 pond vorige week nog maar 1.03 euro voor 1 pond
Maar ik wil jouw badspullies heel graag en ik sterf van de jellies en de zeepquote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
ik laat mij wel verrassen. Als het maar niet teveel badspul is.Ik heb hier geen bad alleen bij mijn ouders. En tja als ik dan hoogstens 2x per jaar in een bad lig is het best zonde .
Bwihihi, die die halve grabbag voor 30 euro wil verpatsen?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Cat22 het volgende:
We Jullie moeten snel zijn!![]()
Lol! Ik ben net uitgescholden door een marktplaatspersoon die volgens mij grove winst wilde maken op de onwetendheid van anderen (kan ik heeeeeel slecht tegen). Ze had er maar liefst drie mails voor nodig om haar gevoelens jegens mij onder woorden te brengen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bwihihi, die die halve grabbag voor 30 euro wil verpatsen?
Het is totaal off-topic maar ik ben er enorm blij meequote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef rac het volgende:
Help de pond stijgt ..... nu 1,14 euro voor 1 pond vorige week nog maar 1.03 euro voor 1 pond
Neehee.... 40 euro betaald voor één anderhalve bag met in totaal ongeveer 55 euro aan spullen. De winkelmeisjes zijn de oplichters! 20 euro rekenen voor een halve zak!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh wel bijzonder dan, dat er voor exact 40 euro aan spullen in zit
Ben in alle drukte nog steeds vergeten om er zeepbakjes voor te halen, maar ik leg nu mijn shampoobar gewoon op het droge plastic zakje. Kun je het niet gewoon op het dekseltje neerleggen? Dan maar niet dicht.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
Oh even onder ons... ik vind die blikjes maar ondingen!
Vooral het ronde shampooblikje. Mijn shampoo past er maar nèt in en dan zit ie klem. Die krijg ik er dus met geen mogelijkheid meer uit, laat staan als je natte handen hebt van het douchen en je moet dan dat blikje gaan openwurmen
Ik zou beginnen met een halve. Is meestal genoeg en anders kun je er later nog een halfje bij kruimelen. Melomint ruikt lekker, maar is in bad wat te mintig voor mijn smaak. Lijkt me wel erg oké als je verkouden bent.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Ja lekker 'mannelijk' wel! Die moet je helemaal in één keer gebruiken toch, voor in bad?
Of kan zoiets in tweeën, nee he, daar is hij net wat te klein voor?
Ik vind die roze/groene het allerlekkerst ruiken! Die mellow mint!![]()
En leuk dat ik er wat samples bij kreeg
100 ml mag toch? Of niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Dip, als er in de grab bags vloeibaar spul zit heeft ie bij de douane een probleem want hij is maar voor één nachtje en dus zonder koffer. Ik hoop niet dat ie The Wuss ál te lekker vindt trouwens, hoe gek dat ook klinkt, maar die zijn niet in de winkel, toch? Dus dan wil hij die straks inslaan en dan moet het weer online
Als hij in de winkel de bag openmaakt, het uitlegt en de dames lief aankijkt mag hij vast wat ruilen. En je mag tot 1 liter meenemen in 100 ml verpakkingen, dus de meeste potjes en flesjes lukken wel. De 250 gram en 500 grams flessen, da's het probleem. Maar die vind je niet vaak in grijpzakken.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Dip, als er in de grab bags vloeibaar spul zit heeft ie bij de douane een probleem want hij is maar voor één nachtje en dus zonder koffer. Ik hoop niet dat ie The Wuss ál te lekker vindt trouwens, hoe gek dat ook klinkt, maar die zijn niet in de winkel, toch? Dus dan wil hij die straks inslaan en dan moet het weer online
Zoals Cat al zegt, er zullen vast niet meer dan 10 flesjes in zitten en ik denk ook geen flessen groter dan 100 ml.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ja, maar bij een grab bag weet je toch pas wat er in zit nádat je het gekocht hebt?
Wat als er nou meer dan 100 ml. in zit, dan moet ie het weggooien
Vragen staat vrij.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, Cat heeft ook weer gepost inmiddels
Ik weet niet of Heer G wel zin heeft in dat 'gedoe' met ruilen enzo. Maar ik kan het hem vragen of hij even wil kijken.
quote:Al denk ik dat ie gaat zeggen 'maak eerst maar eens op wat je nu hebt'
Het Gesmolten gevaar bedoel je?quote:
Go Greys!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Záááálig Nok! Vandaar dat ik er direct twee had besteld!
Want ik had van oh-oh een proefje gehad en daar was ik direct verliefd op.
Eentje heb ik er dus per ongeluk gesmolten, maar die is weer gestold inmiddels. Hihi.
Enig nadeel dat ik zou kunnen noemen van The Whip is dat hij wel snel 'weg' is, snel op gaat dus.
Ik ga morgen toch een mailtje aan Heer G sturen om te vragen of hij even wil gluren of er nog grab bags zijn in die winkel daar!
Uiteraard als je wacht op een mail (nee ik heb geen leven nee) komt er ineens allemaal mail van andere mensen en bedrijven en iedere keer zie ik dan (1) staan en dan blijkt het bol.com ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef rac het volgende:
Ben benieuwd Dipkip, wanneer het verlossende mailtje zal komen.
Jamaar dan is het effect toch weg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:33 schreef Dipkip het volgende:
Kan je de lentil niet combineren met een heel zware conditioner?
Oh, het gaat je om de geur achterafquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar dan is het effect toch weg?
Dan ruik ik gewoon weer alleen AC en niks anders terwijl de Gentil net zo lekker ruikt![]()
Met trichomania en curlywurly ( heette die altijd al curlywurlygirlie of is dat girlie iets van de laatste tijd en ben ik NIET gek dat ik t nu pas zag staan?) hoef ik eigenlijk helemaal geen conditioner te gebruiken.
Ik gebruik 2 of 3 keer in de week conditioner en was mn haren elke dag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh, het gaat je om de geur achterafja dan is conditioner niet slim. Ik heb altijd conditioner nodig... Hm. Afwisselen met een meer verzorgende shampoo? Wel raar dat ie niet verzorgend is, als ie speciaal voor lang haar is zou je dat wel verwachten.
heh, wat naar, gecondoleerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:17 schreef rac het volgende:
Mijn Oma is vanacht overleden , Dus het kan zijn dat ik een stuk minder snel zal reageren.
zal me wel geregeld inloggen om te kijken wat voor nieuws er is.
Dipkip je hebt mijn telefoonnummer mocht er iets zijn (stond in pm van gister )
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:17 schreef rac het volgende:
Mijn Oma is vanacht overleden , Dus het kan zijn dat ik een stuk minder snel zal reageren.
zal me wel geregeld inloggen om te kijken wat voor nieuws er is.
Dipkip je hebt mijn telefoonnummer mocht er iets zijn (stond in pm van gister )
Onze DHL-courier is juist super lief, het is zo'n opgefokt marokkaans jochie, die voor elk pakket wel een paar keer stotterend aan de deur komt. Eerst om het pakket af te geven, daarna omdat.. euh.. "onee, toch niet tekenen, sorry" en een kwartier later weer met "onee toch wel tekenen, sorry"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Dipkip het volgende:Ik ben er bang voor.
Maar op zich ging mn vorige DHL pakket ook primazolang je maar achter de deur blijft wachten heb je nog wel enigzins kans je pakket te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onze DHL-courier is juist super lief, het is zo'n opgefokt marokkaans jochie, die voor elk pakket wel een paar keer stotterend aan de deur komt. Eerst om het pakket af te geven, daarna omdat.. euh.. "onee, toch niet tekenen, sorry" en een kwartier later weer met "onee toch wel tekenen, sorry".
Zo'n snoepje!
Ja ik heb het duidelijk opgeschreven. En ook even gevraagd of er nog ééntje bij mag (mn ma werd ineens hebberig LOL). Dus ga ze alsjeblieft niet in de war makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef rac het volgende:
Hiya Guys! (zo zou ik niet snel een mail beantwoorden maar past wel bij de Lushies)
Dipkip heb jij het al voor ze duidelijk gemaakt? Over hoe en wat precies.
Voordat ik ze mail en de boel weer in de war stuur, want ik heb ook vaker last van een dinsdag, wie raakt er dan niet van in de war LOL
Bedoel je nou dat we aan jou een wishlist door kunnen geven van de webshop? Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de Karmacream of alleen voor solid artikelen? Heb je een maximum aan gewicht dat je mag bestellen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ik heb het duidelijk opgeschreven. En ook even gevraagd of er nog ééntje bij mag (mn ma werd ineens hebberig LOL). Dus ga ze alsjeblieft niet in de war maken![]()
Oh, voor de mensen die mee willen bestellen met mn normale UK webshop order, ik wil vóór de 23ste een lijstje hebben met wat je wil hebben en reken zelf alvast uit hoeveel pond het is. Dan check ik dat en stuur je een berichtje terug met de actuele wisselkoers en dus prijs, en mn rekeningnummer. De betaling moet vóór de 27ste binnen zijn, want dan plaats ik mn bestelling. Vermeld voor de duidelijkheid bij je betaling je nickname onder opmerkingen. Verzendkosten zijn 6,75. Ik gebruik een kortingscoupon, wat ik daarmee bespaar gebruik ik voor het verzenden van engeland naar hier, voor verpakkingsspul en voor als de koers ineens stijgt. Als ik teveel over hou (zeg meer dan een euro p.p.) verdeel ik het en krijg je nog wat teruggestort. Of ik flikker wat uit mn UK grabbag in je pakket ofzo, dat zien we dan wel.
Ja, er is wel een maximum, van 30 kg. En oh-oh is een lijstje aan het maken dus ik zou maar opschietenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef nokwanda het volgende:
Bedoel je nou dat we aan jou een wishlist door kunnen geven van de webshop? Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de Karmacream of alleen voor solid artikelen? Heb je een maximum aan gewicht dat je mag bestellen?
Moet je al op de stopknop gaan drukkenquote:
Dus het lag niet aan mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Dip, wat jij zei over die Karma solid klopt wel een beetje trouwens, die van jou ruiken veel citroeneriger dan die die ik had!
Ik vind ze nog wel heel lekker hoor, maar mijn eerste die ik weg gegeven heb die rook wel veel meer naar patchouli en minder naar citroen!
Mijn eerste was ook veel donkerder van kleur, die was echt bruin, deze zijn veel lichter.
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Want dan wil ik nog een SWALK een Heavanilly en een Strawberry feels namelijk
Ik heb alles in huishoudfolie en daar dan weer een tupperware achtig bakje omheen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef nein het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb wel geteld één Lush zeepje (dat erg lekker ruikt). Maar inmiddels ruiken mijn badkamer + slaapkamer nu naar dat ene zeepje. Waarin bewaren jullie die dingen? Want ik word een beetje simpel van dat luchtje
100 gr.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zwaar zijn die zeepjes en gellies nou eigenlijk? Ik zag het er niet bij staan.
2 pond 84 of 5 euro 20quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een happy pill kost?
Dank je! En verkopen ze die gewoon bij de Lush Amsterdam? Wil iemand hem misschien voor mij kopen want ik word altijd misselijk in de Lushquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
100 gr.![]()
[..]
2 pond 84 of 5 euro 20
Ze ruiken toch wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Oh la la is zo lekker
De buttercreams (ring of roses enzo) heb ik onlangs uit mn douch verwijderd en ik denk dat ik ze zelfs maar weg ga gooienWat een onhandige en nutteloze producten vind ik dat, ze doen gewoon niks...
Ik ga hem er even in zettenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Hier komt mijn wishlist:
1 Emperors of Ice cream
1 Rings of roses
1 Heavenly Bodies
1 Sweetie pie
2 Joy of Jelly
1 Shark fin soap
2 Ooh la la
1 B Electro soap
1 Demon in the dark
1 Love soap
1 Ultimate shine shampoo bar
1 Trichomania shampooblock (voor EW)
1 Silky Underwear solid perfume
![]()
![]()
![]()
![]()
(oh-oh, wat heb je teweeg gebracht?)
Dit is ongeveer de helft goedkoperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de helft goedkoper
Dat dus.quote:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de helft goedkoper
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
O dat is best tof! Maar ik weet niet zo goed wat ik wil aangezien ik geen verschil ruik in de lush..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.
quote:Nou had vandaag mijn grab bag binnen uit de UK![]()
Na wat bad spul geruilt te hebben met diegene daar is dit er van over:
Ik ben helemaal tevree![]()
Grab bag van 15 pond is dit.
(inclusief verzenden was het 27 pond)
75 is okayquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Nok, wil je van de love soap 100 gr. of 75 gr.?
Ja, er komt geur vanaf, maar die blijft niet op mijn huid hangen.quote:
Komt uit op 49 pond 80, excl. verzendkostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:28 schreef nokwanda het volgende:
75 is okay
Heb verder al genoeg love
Ja tuurlijk, dan bewaar ik de grabbag een tijdje. Ze zijn nog niet verstuurd, niet eens uit Engeland verstuurt ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Guess who? (remove) (voor valentijnsdag)
Yummy Yummy Yummy (remove)
American Cream (remove)
The Blonde (remove)
Jumping Juniper (remove)
CurlyWurlyGirly (remove
Ik wil dit graag dipkip kan het tegelijk met mijn grabbag verstuurd worden wacht ik wel wat langer. kan het niet meer dan helaas voor mij.
Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind die bodybutters ook echt geen aanrader, ik heb er een, tis dat ik geen lush kan weggooien maar anders
Ow ja duh, Buttercreamsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.
Nee hoor, laagste verzendkosten zijn 4,95. Ik heb pas nog 3 dingetjes besteld, het blijft goedkoper dan in Nederland kopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.
Edit: of wat Dipkip zegt.
Spuit 11.
Boven de 2 kg. is het 9,95, daar onder 4,95.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nee hoor, laagste verzendkosten zijn 4,95. Ik heb pas nog 3 dingetjes besteld, het blijft goedkoper dan in Nederland kopen.
Hij is er wel gewoon, tenminste ik zie hem wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb hem pas gekregen en heb nergens last van.
Ik kon trouwens op de UK site de gewone Karmasoap niet vinden
Die sterren heb ik ook, ik vind zequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef mmascha het volgende:
In Engeland hebben ze dus al wel die vanille massagebar. Er kwam toch ook een vanille bodylotion?
Die sterren uit die engelse grabbag zijn leuk!
Bij solid shampoos gaat het als het goed is vanzelf. Ik geloof dat bij de retro het niet werkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef Niara het volgende:
hmm mag je een shampoo blikje bij shampoo bij soild shampoos erbij doen of uitsluitend shampoo bars?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef rac het volgende:
Ja Dipkip (ik vind je naam wel heel erg.....Moeilijk )
Je mag er altijd een shampoo blikje bij doen. Als je er maar voor betaalt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef Niara het volgende:
hmm mag je een shampoo blikje bij shampoo bij soild shampoos erbij doen of uitsluitend shampoo bars?
Het geldt ook voor solid shampoo blokken. Gooi maar s twee Trichomania's in een karretjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Je mag er altijd een shampoo blikje bij doen. Als je er maar voor betaalt.
Het gratis blikje geldt alleen bij 2 shampoo bars. Het programma voegt die automatisch toe als je 2 bars op je bestellijst zet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Dipkip het volgende:
OMG we zitten inmiddels op 26 kilo Lush met de groepsbestelling![]()
[..]
Het geldt ook voor solid shampoo blokken. Gooi maar s twee Trichomania's in een karretje
Jij krijgt er 1 zonder te delen, want je hebt twee shampoos. Hoef je die niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef nokwanda het volgende:
als je er voor mijn bestelling blikjes bij krijgt mag je die houden
Oh lief! Ik vind de blikjes wel handig met kamperen enzo, en voor mn reinigers, juist die kleinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Nee hoor. Die mag je hebben als je wil. Ik haal morgen even bakjes bij de action die ik ook kan sluiten. Wilde ik toch al doen. Volgens Greys waren de bakjes toch al niet zo handig.
ik weet niet of dat ook voor mij geldt, of alleen voor de grabbagladies?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:01 schreef Dipkip het volgende:
Dus in het kort: als je ergens tussen de 1-7 euro terug zou krijgen van me, heb je dat dan liever gestort op je rekening of wil je verrast worden met extra Lush goodies in je pakket, waarbij je kan kiezen uit bad / geen bad maar verder niet weet wat je krijgt."
Op de kalverstraat in ieder gevalquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:06 schreef Memento-Mori het volgende:
liigen ze al in de NL'se shops?
Ik was aan aan het typen en toen kwam er iets heel anders uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's niet leuk als ik je naam zo typ in een topic
Ps ik ga ook voor xtra goodies,want het geld mis je dan toch niet meer
Gheheh dat zei iemand laatst ook alquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:21 schreef rac het volgende:
Ik was aan aan het typen en toen kwam er iets heel anders uit
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:Een bestelling van 900 euro?
Godallejezus, dat is echt ziek he?
Met hoeveel mensen is dat in totaal?
15 mensen inclusief mezelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:Een bestelling van 900 euro?
Godallejezus, dat is echt ziek he?
Met hoeveel mensen is dat in totaal?
Ik ga uit van particuliere verkoop. Ik krijgt regelmatig pakjes uit de UK van vrienden en die doen er echt maar 3 dagen over. Maar het is nu nog net wat vroeg om je zorgen te gaan maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou gewone brievenbuspost uit Engeland duurt vaak wel een week of zo hoor, ik koop vaan dvd's en cd's op e-bay en wacht nu al 5 dagen geloof ik op een cd van Elbow.
Hmm ja, ik zat me net af te vragen, ik zal toch niet degene met de grootste bestelling zijn van iedereen ?
Ik gebruik een 10% korting coupon, maar bereken iedereen de prijzen zonder korting. Ik denk dat de pond niet meer dan 10% zal stijgen in de tussentijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Kippie, van mij mag je het ook rustig houden, ik zou t niet bij kunnen houden ik zou dr gek van worden en je moet straks ook nog alles posten en zo.
En hou je er wel rekening mee dat je ook wel es 80 euro te kort zou kunnen hebben omdat de Pond more likely aan het stijgen is dan aan het dalen
Oh, maar ik bestel ook heel snel nadat men betaald heeft. En soms zelfs al voordat mensen konden betalen. Mijn groepsorders zijn meestal met forum parties en dat is laatste-moment-gestress. Maar mijn CC is gekoppeld aan mijn bankrekening en daar wordt het pas heel laat vanaf geschreven. Beetje onhandig, dus daar moet ik dan altijd rekening mee houden. Heb ook al eens 900 euro op mijn rekening gehad die niet van mij waren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef Dipkip het volgende:
@Cat, ik wil niet zo lang van te voren geld ontvangen, als ik het een paar dagen voor het bestellen heb kan ik het ook niet per ongeluk uitgeven en het is veel makkelijker betalingen checken zo. Ik laat een iemand wel nu al betalen want die is rond de tijd van de bestelling op wintersport.
Huh? Verzendkosten UK zijn 9,95 voor het hele pakket. En dan nog de individuele verzendkosten in NL, 6, 75 per persoon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Burdie het volgende:
Dipkip, zit er nu 250 euro aan verzendkosten bij?!
Voor dat geld kan je net zo goed zelf even heen-en-weer naar Londen om het persoonlijk op te halen.
Ohw help, wat komt me dat bekend voor! Mijn vriend zegt hetzelfde (ik heb al een paar keer 'stennis' staan trappen bij de praxis, omdat de kassajuffrouwen verkeerd afrekenden, mijn vader en mijn vriend lopen dan gewoon door, en sporen mij aan ook gewoon door te lopen, maar ik kan dat gewoon niet, alleen toen ze 2x fout afrekenden had ik zoiets van laat maar dan ook. Er zijn legio voorbeelden te vinden, en m'n vriend haalt het geregeld ook nog aan).quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh ja te eerlijk --> mn vriend klaagt wel eens dat ik te eerlijk ben, bijv. als ik teveel wisselgeld terug krijg in een winkel en daar wat van zeg, en dat ik het geld van de kortingsbon wil verdelen over de mensen die meedoen zou hij ook niet doen zegt ie. Omdat ik er waarschijnlijk 2 dagen werk mee heb vind hij dat ik dat geld moet houden, maar dat wil ik niet (ja als het op een tientje aankomt ofzo wel, maar niet 75 euro ofzo).
Ik vind 30 kg. een mooie grens, en er loopt al een andere group order waar nog niemand op heeft gereageerd. Ik vind het wel prima zo, met het gemiddelde gewicht van de bestellingen zouden er zelfs nog 3 mensen bij kunnen en dat vind ik best, maar ik hoef niet nóg meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze de verzendkosten voor de mensen in Nederland bedoelt toch?
Volgens mij is het tot 30 kilo gewoon 1 bedrag uit Engeland?
Dip als je nou over de 30 kilo dreigt te gaan kan je mss ook mijn order of een andere grote order apart bestellen en dan rechtstreeks bij die persoon laten bezorgen, of is dat te veel gedoe?
Nee, ik telde mijn eigen bestelling niet mee voor het noemen van het bedrag wat anderen gaan overmaken. Tis ongeveer 100 euro aan verzendkosten totaal (en dat is vooral binnen nederland), en ik bestel zelf voor iets van 150 euroquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Burdie het volgende:
Dipkip, zit er nu 250 euro aan verzendkosten bij?!
Voor dat geld kan je net zo goed zelf even heen-en-weer naar Londen om het persoonlijk op te halen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, ik telde mijn eigen bestelling niet mee voor het noemen van het bedrag wat anderen gaan overmaken. Tis ongeveer 100 euro aan verzendkosten totaal (en dat is vooral binnen nederland), en ik bestel zelf voor iets van 150 euro![]()
*voelt zich niet meer zo alleen*quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Damn it, ben ik een goede tweede?
Zo begreep ik t ook al hoor, dat er vooral veel nederlandse verzendkosten bij zaten.
Ik heb echt veel te veel op mn bestellijst staanquote:
Neequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Zou je niet eerst eens opmaken wat je hebt![]()
Omdat ik normaal al 4x per week in bad zat, en ter compensatie straks denk ik iedere dag wel. Omdat we het grootste bad hebben gekocht wat door de deur paste technisch gezien, uiteindelijk niet door de deur paste en dus door het raam naar binnen moest worden gehesen en ik dus waarschijnlijk wel een hele BBS per bad ga gebruiken. En omdat ik gewoon wil hebbenhebbenhebben, duuhquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:Why not?
Ik denk echt dat ik van zn levensdagen niet door die badballen die ik nog over heb heen ga komen![]()
Nee, we zijn de afgelopen tijd alleen uitgenodigd door douchemensen, en ik wil m bewaren voor een lekker badquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al gebadderd met de Flyring Saucers?
Ik heb dr gisteravond mee gedouched, dat was ook een feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |