Onze DHL-courier is juist super lief, het is zo'n opgefokt marokkaans jochie, die voor elk pakket wel een paar keer stotterend aan de deur komt. Eerst om het pakket af te geven, daarna omdat.. euh.. "onee, toch niet tekenen, sorry" en een kwartier later weer met "onee toch wel tekenen, sorry"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Dipkip het volgende:Ik ben er bang voor.
Maar op zich ging mn vorige DHL pakket ook primazolang je maar achter de deur blijft wachten heb je nog wel enigzins kans je pakket te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onze DHL-courier is juist super lief, het is zo'n opgefokt marokkaans jochie, die voor elk pakket wel een paar keer stotterend aan de deur komt. Eerst om het pakket af te geven, daarna omdat.. euh.. "onee, toch niet tekenen, sorry" en een kwartier later weer met "onee toch wel tekenen, sorry".
Zo'n snoepje!
Ja ik heb het duidelijk opgeschreven. En ook even gevraagd of er nog ééntje bij mag (mn ma werd ineens hebberig LOL). Dus ga ze alsjeblieft niet in de war makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef rac het volgende:
Hiya Guys! (zo zou ik niet snel een mail beantwoorden maar past wel bij de Lushies)
Dipkip heb jij het al voor ze duidelijk gemaakt? Over hoe en wat precies.
Voordat ik ze mail en de boel weer in de war stuur, want ik heb ook vaker last van een dinsdag, wie raakt er dan niet van in de war LOL
Bedoel je nou dat we aan jou een wishlist door kunnen geven van de webshop? Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de Karmacream of alleen voor solid artikelen? Heb je een maximum aan gewicht dat je mag bestellen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ik heb het duidelijk opgeschreven. En ook even gevraagd of er nog ééntje bij mag (mn ma werd ineens hebberig LOL). Dus ga ze alsjeblieft niet in de war maken![]()
Oh, voor de mensen die mee willen bestellen met mn normale UK webshop order, ik wil vóór de 23ste een lijstje hebben met wat je wil hebben en reken zelf alvast uit hoeveel pond het is. Dan check ik dat en stuur je een berichtje terug met de actuele wisselkoers en dus prijs, en mn rekeningnummer. De betaling moet vóór de 27ste binnen zijn, want dan plaats ik mn bestelling. Vermeld voor de duidelijkheid bij je betaling je nickname onder opmerkingen. Verzendkosten zijn 6,75. Ik gebruik een kortingscoupon, wat ik daarmee bespaar gebruik ik voor het verzenden van engeland naar hier, voor verpakkingsspul en voor als de koers ineens stijgt. Als ik teveel over hou (zeg meer dan een euro p.p.) verdeel ik het en krijg je nog wat teruggestort. Of ik flikker wat uit mn UK grabbag in je pakket ofzo, dat zien we dan wel.
Ja, er is wel een maximum, van 30 kg. En oh-oh is een lijstje aan het maken dus ik zou maar opschietenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef nokwanda het volgende:
Bedoel je nou dat we aan jou een wishlist door kunnen geven van de webshop? Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de Karmacream of alleen voor solid artikelen? Heb je een maximum aan gewicht dat je mag bestellen?
Moet je al op de stopknop gaan drukkenquote:
Dus het lag niet aan mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Dip, wat jij zei over die Karma solid klopt wel een beetje trouwens, die van jou ruiken veel citroeneriger dan die die ik had!
Ik vind ze nog wel heel lekker hoor, maar mijn eerste die ik weg gegeven heb die rook wel veel meer naar patchouli en minder naar citroen!
Mijn eerste was ook veel donkerder van kleur, die was echt bruin, deze zijn veel lichter.
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Want dan wil ik nog een SWALK een Heavanilly en een Strawberry feels namelijk
Ik heb alles in huishoudfolie en daar dan weer een tupperware achtig bakje omheen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef nein het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb wel geteld één Lush zeepje (dat erg lekker ruikt). Maar inmiddels ruiken mijn badkamer + slaapkamer nu naar dat ene zeepje. Waarin bewaren jullie die dingen? Want ik word een beetje simpel van dat luchtje
100 gr.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zwaar zijn die zeepjes en gellies nou eigenlijk? Ik zag het er niet bij staan.
2 pond 84 of 5 euro 20quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een happy pill kost?
Dank je! En verkopen ze die gewoon bij de Lush Amsterdam? Wil iemand hem misschien voor mij kopen want ik word altijd misselijk in de Lushquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
100 gr.![]()
[..]
2 pond 84 of 5 euro 20
Ze ruiken toch wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Oh la la is zo lekker
De buttercreams (ring of roses enzo) heb ik onlangs uit mn douch verwijderd en ik denk dat ik ze zelfs maar weg ga gooienWat een onhandige en nutteloze producten vind ik dat, ze doen gewoon niks...
Ik ga hem er even in zettenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Hier komt mijn wishlist:
1 Emperors of Ice cream
1 Rings of roses
1 Heavenly Bodies
1 Sweetie pie
2 Joy of Jelly
1 Shark fin soap
2 Ooh la la
1 B Electro soap
1 Demon in the dark
1 Love soap
1 Ultimate shine shampoo bar
1 Trichomania shampooblock (voor EW)
1 Silky Underwear solid perfume
![]()
![]()
![]()
![]()
(oh-oh, wat heb je teweeg gebracht?)
Dit is ongeveer de helft goedkoperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de helft goedkoper
Dat dus.quote:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de helft goedkoper
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
O dat is best tof! Maar ik weet niet zo goed wat ik wil aangezien ik geen verschil ruik in de lush..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.
quote:Nou had vandaag mijn grab bag binnen uit de UK![]()
Na wat bad spul geruilt te hebben met diegene daar is dit er van over:
Ik ben helemaal tevree![]()
Grab bag van 15 pond is dit.
(inclusief verzenden was het 27 pond)
75 is okayquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Nok, wil je van de love soap 100 gr. of 75 gr.?
Ja, er komt geur vanaf, maar die blijft niet op mijn huid hangen.quote:
Komt uit op 49 pond 80, excl. verzendkostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:28 schreef nokwanda het volgende:
75 is okay
Heb verder al genoeg love
Ja tuurlijk, dan bewaar ik de grabbag een tijdje. Ze zijn nog niet verstuurd, niet eens uit Engeland verstuurt ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Guess who? (remove) (voor valentijnsdag)
Yummy Yummy Yummy (remove)
American Cream (remove)
The Blonde (remove)
Jumping Juniper (remove)
CurlyWurlyGirly (remove
Ik wil dit graag dipkip kan het tegelijk met mijn grabbag verstuurd worden wacht ik wel wat langer. kan het niet meer dan helaas voor mij.
Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind die bodybutters ook echt geen aanrader, ik heb er een, tis dat ik geen lush kan weggooien maar anders
Ow ja duh, Buttercreamsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.
Nee hoor, laagste verzendkosten zijn 4,95. Ik heb pas nog 3 dingetjes besteld, het blijft goedkoper dan in Nederland kopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.
Edit: of wat Dipkip zegt.
Spuit 11.
Boven de 2 kg. is het 9,95, daar onder 4,95.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nee hoor, laagste verzendkosten zijn 4,95. Ik heb pas nog 3 dingetjes besteld, het blijft goedkoper dan in Nederland kopen.
Hij is er wel gewoon, tenminste ik zie hem wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb hem pas gekregen en heb nergens last van.
Ik kon trouwens op de UK site de gewone Karmasoap niet vinden
Die sterren heb ik ook, ik vind zequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef mmascha het volgende:
In Engeland hebben ze dus al wel die vanille massagebar. Er kwam toch ook een vanille bodylotion?
Die sterren uit die engelse grabbag zijn leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |