abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65906204
Gecondoleerd rac, veel sterkte gewenst!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65907638
Ik heb een emailtje gehad dat ze er mee bezig zijn als in, aan het uitzoeken hoe ze het het beste kunnen versturen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:42:25 #163
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65907791
Met DHL natuurlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65907840
Ik ben er bang voor.

Maar op zich ging mn vorige DHL pakket ook prima zolang je maar achter de deur blijft wachten heb je nog wel enigzins kans je pakket te krijgen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:44:08 #165
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65907846
Dank voor jullie steun, Mijn Oma was al 97 jaar en sinds december waren de vooruitzichten slecht. Dus eigelijk is het beter voor haar, Maar toch blijft het een schrik.

Laat me snel weer zien
pi_65912015
Ik. Wil. E. Mail.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:28:38 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65912818
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben er bang voor.

Maar op zich ging mn vorige DHL pakket ook prima zolang je maar achter de deur blijft wachten heb je nog wel enigzins kans je pakket te krijgen.
Onze DHL-courier is juist super lief, het is zo'n opgefokt marokkaans jochie, die voor elk pakket wel een paar keer stotterend aan de deur komt. Eerst om het pakket af te geven, daarna omdat.. euh.. "onee, toch niet tekenen, sorry" en een kwartier later weer met "onee toch wel tekenen, sorry" .
Zo'n snoepje !
KuikenGuppy
pi_65912998
Mijn DHL man is ook exotisch ogend, en elke keer als ik pakjes aanneem (soms wel van 500 euro voor mn vriend, computeronderdelen...) en vraag of ik moet tekenen, haalt ie zn schouders op en zegt 'zitikniemee' en loopt weg

Ik heb mail ze waren blijkbaar in de war over de aantallen en waar wat precies naar toe moest en wie wat betaalde. Ze hebben last van dinsdag zeggen ze. Ik heb teruggemaild met nog een keer mijn adres, dat ik alles voorschiet en dan alles naar mijn huis komt. Ze gaan naar het postkantoor om te wegen en te kijken wat het kost wat een lieffies

We gaan ze een kaart sturen (zo'n foute met molens en koeien) als we de tassen hebben
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:53:58 #169
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65913658
Hiya Guys! (zo zou ik niet snel een mail beantwoorden maar past wel bij de Lushies)

Dipkip heb jij het al voor ze duidelijk gemaakt? Over hoe en wat precies.

Voordat ik ze mail en de boel weer in de war stuur, want ik heb ook vaker last van een dinsdag, wie raakt er dan niet van in de war LOL
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 14:53:59 #170
43556 miss_dynastie
pi_65913660
Sterkte rac!
pi_65913733
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Onze DHL-courier is juist super lief, het is zo'n opgefokt marokkaans jochie, die voor elk pakket wel een paar keer stotterend aan de deur komt. Eerst om het pakket af te geven, daarna omdat.. euh.. "onee, toch niet tekenen, sorry" en een kwartier later weer met "onee toch wel tekenen, sorry" .
Zo'n snoepje !
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:58:10 #172
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65913810
Hiya Rac,
Sorry for the late reply, we promise we haven't forgotten about you all!
We just wanted to let you know that we are working on the grab bags...literally at this very moment and working out the best way to get them to you safely.
We'll let you know the details when we have them, sorry for keeping you waiting!
Best Wishes
The XXX Lushies!

Deze had ik over het hoofd gezien zojuist,

Echt enthousiate mensen daar, (Ik geloof dat ik nog vrolijker moet gaan zijn op mijn werk)

Dat steekt wel aan..
pi_65913874
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:53 schreef rac het volgende:
Hiya Guys! (zo zou ik niet snel een mail beantwoorden maar past wel bij de Lushies)

Dipkip heb jij het al voor ze duidelijk gemaakt? Over hoe en wat precies.

Voordat ik ze mail en de boel weer in de war stuur, want ik heb ook vaker last van een dinsdag, wie raakt er dan niet van in de war LOL
Ja ik heb het duidelijk opgeschreven. En ook even gevraagd of er nog ééntje bij mag (mn ma werd ineens hebberig LOL). Dus ga ze alsjeblieft niet in de war maken

Oh, voor de mensen die mee willen bestellen met mn normale UK webshop order, ik wil vóór de 23ste een lijstje hebben met wat je wil hebben en reken zelf alvast uit hoeveel pond het is. Dan check ik dat en stuur je een berichtje terug met de actuele wisselkoers en dus prijs, en mn rekeningnummer. De betaling moet vóór de 27ste binnen zijn, want dan plaats ik mn bestelling. Vermeld voor de duidelijkheid bij je betaling je nickname onder opmerkingen. Verzendkosten zijn 6,75. Ik gebruik een kortingscoupon, wat ik daarmee bespaar gebruik ik voor het verzenden van engeland naar hier, voor verpakkingsspul en voor als de koers ineens stijgt. Als ik teveel over hou (zeg meer dan een euro p.p.) verdeel ik het en krijg je nog wat teruggestort. Of ik flikker wat uit mn UK grabbag in je pakket ofzo, dat zien we dan wel.
pi_65914963
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ik heb het duidelijk opgeschreven. En ook even gevraagd of er nog ééntje bij mag (mn ma werd ineens hebberig LOL). Dus ga ze alsjeblieft niet in de war maken

Oh, voor de mensen die mee willen bestellen met mn normale UK webshop order, ik wil vóór de 23ste een lijstje hebben met wat je wil hebben en reken zelf alvast uit hoeveel pond het is. Dan check ik dat en stuur je een berichtje terug met de actuele wisselkoers en dus prijs, en mn rekeningnummer. De betaling moet vóór de 27ste binnen zijn, want dan plaats ik mn bestelling. Vermeld voor de duidelijkheid bij je betaling je nickname onder opmerkingen. Verzendkosten zijn 6,75. Ik gebruik een kortingscoupon, wat ik daarmee bespaar gebruik ik voor het verzenden van engeland naar hier, voor verpakkingsspul en voor als de koers ineens stijgt. Als ik teveel over hou (zeg meer dan een euro p.p.) verdeel ik het en krijg je nog wat teruggestort. Of ik flikker wat uit mn UK grabbag in je pakket ofzo, dat zien we dan wel.
Bedoel je nou dat we aan jou een wishlist door kunnen geven van de webshop? Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de Karmacream of alleen voor solid artikelen? Heb je een maximum aan gewicht dat je mag bestellen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65915250
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef nokwanda het volgende:
Bedoel je nou dat we aan jou een wishlist door kunnen geven van de webshop? Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de Karmacream of alleen voor solid artikelen? Heb je een maximum aan gewicht dat je mag bestellen?
Ja, er is wel een maximum, van 30 kg. En oh-oh is een lijstje aan het maken dus ik zou maar opschieten

Je mag alles bestellen, de verzendkosten blijven gelijk, als we richting de 30 kg. dreigen te gaan stop ik met het aannemen van bestellingen. En ik bestel dus alleen voor mensen van wie ik het geld al binnen heb, want ik ga geen honderden euro's voorschieten. Tis puur voor de handigheid voor de dames zonder creditcard.

Ik doe het niet om dr winst aan te maken, dus wat mij betreft wie eerst komt die eerst maalt, of je nou alleen een lipbalm wil of 5 liter douchegel maakt me niet uit. Ik vind het gewoon leuk om eens aan dingen te kunnen snuffelen die ik niet snel zelf zou bestellen, in de winkels raak ik compleet geurblind van de damp, en als je dr iemand mee helpt, waarom niet.

Plus dat het leuk is mn vriend zich kapot te laten schrikken als ze deze keer écht een pallet voorrijden
pi_65915349
Daar wil ik graag aan meewerken.
Ik ga even loeren op de webshop en pm je straks een lijstje. Als jij mij je rekeningnummer dan stuurt, dan zorg ik dat ik het overmaak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65915449
Liefst nog even wachten met overmaken, koersen kunnen nogal wisselen (kan wel 10% schelen). Ik stuur rond de 23e iedereen een berichtje met de prijzen volgens de koers die dan geldt, en mn rekeningnummer.

Als je toch liever nu al betaalt kunnen we dat ook wel regelen hoor, maar ik probeer de kosten zo goed mogelijk te benaderen, dat ik niet achteraf nog iedereen 2 euro 10 moet gaan sturen snap je. Das zo'n gezeik.

Maar lijstje al wel graag, dan kan ik goed bijhouden of het niet teveel wordt en hoef ik straks alleen excel de prijzen om te laten rekenen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:45:24 #178
176471 oh-oh
pi_65915533
Oh ik lees nu pas hier van die 30 kilo en ik mail je net mijn lijst
Maar das geen 10 kilo toch, denk ik?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65915596
Het was op zich ironisch bedoelt
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:49:21 #180
176471 oh-oh
pi_65915698
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:
Het was op zich ironisch bedoelt
Moet je al op de stopknop gaan drukken ?
Oh echt ik vind het zo tof dat ik met jou kan bestellen.
Ik moet gewoon echt echt echt geen credit card nemen hoor , ik ken mezelf te goed
( Groucho Marx )
pi_65915778
dipkip, ik heb je mijn lijstje ge pm'd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:31:30 #182
176471 oh-oh
pi_65917496
Oh trouwens Dip, wat jij zei over die Karma solid klopt wel een beetje trouwens, die van jou ruiken veel citroeneriger dan die die ik had!
Ik vind ze nog wel heel lekker hoor, maar mijn eerste die ik weg gegeven heb die rook wel veel meer naar patchouli en minder naar citroen!
Mijn eerste was ook veel donkerder van kleur, die was echt bruin, deze zijn veel lichter.
( Groucho Marx )
pi_65917747
mijn lijstje:

ocean salt 250 gr.
soft touch
fair trade foot lotion
creamed almond & coconut
glitterbug massage bar
sweet japanese girl
karma komba
you snap the whip
en een gratis massage bar tin

in de uk zo'n 49 pond , hier ongeveer 80 euro
pi_65918093
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Dip, wat jij zei over die Karma solid klopt wel een beetje trouwens, die van jou ruiken veel citroeneriger dan die die ik had!
Ik vind ze nog wel heel lekker hoor, maar mijn eerste die ik weg gegeven heb die rook wel veel meer naar patchouli en minder naar citroen!
Mijn eerste was ook veel donkerder van kleur, die was echt bruin, deze zijn veel lichter.
Dus het lag niet aan mij tof.

Je hebt minder dan 100 pond besteld, voel je je wel lekker?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:52:26 #185
176471 oh-oh
pi_65918273
Nee ik denk dat ik ziek ben...
Ow ja, tot wanneer is de valentijnsshit te bestellen?
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:55:27 #186
176471 oh-oh
pi_65918407
Want dan wil ik nog een SWALK een Heavanilly en een Strawberry feels namelijk
( Groucho Marx )
pi_65918817
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Want dan wil ik nog een SWALK een Heavanilly en een Strawberry feels namelijk
Zo ken ik je weer ik ga het er even bij zetten.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:10:53 #188
176471 oh-oh
pi_65918997
( Groucho Marx )
pi_65919012
Zeg lieve mensen, ik heb wel geteld één Lush zeepje (dat erg lekker ruikt). Maar inmiddels ruiken mijn badkamer + slaapkamer nu naar dat ene zeepje. Waarin bewaren jullie die dingen? Want ik word een beetje simpel van dat luchtje
(:
pi_65919147
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef nein het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb wel geteld één Lush zeepje (dat erg lekker ruikt). Maar inmiddels ruiken mijn badkamer + slaapkamer nu naar dat ene zeepje. Waarin bewaren jullie die dingen? Want ik word een beetje simpel van dat luchtje
Ik heb alles in huishoudfolie en daar dan weer een tupperware achtig bakje omheen.

En je ruikt het op de gang maar dat is dus ook niet 1 zeepje, maar iets van 4 kilo lush
pi_65919254
Ik bewaar ze in diepvriesbakjes van de hema.
pi_65919280
ik heb alles overal rondzwerven, gewoon een lekkere subtiele lush geur
pi_65920296
Hoe zwaar zijn die zeepjes en gellies nou eigenlijk? Ik zag het er niet bij staan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65920398
Weet iemand toevallig hoeveel een happy pill kost?
pi_65920546
Ik heb net m'n pakketje opgehaald bij het postkantoor; ik ga iig vanavond godiva eens uitproberen

Ik bewaar de zeepjes in lushblikjes of zeepbakjes; wil nog iets anders ervoor zoeken. Maar wij vinden het juist wel fijn ruiken in de badkamer
Alleen snowcake die in de keuken ligt; ik vind het nog steeds niet lekker.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65920617
Hier komt mijn wishlist:

1 Emperors of Ice cream
1 Rings of roses
1 Heavenly Bodies
1 Sweetie pie
2 Joy of Jelly
1 Shark fin soap
2 Ooh la la
1 B Electro soap
1 Demon in the dark
1 Love soap
1 Ultimate shine shampoo bar
1 Trichomania shampooblock (voor EW)
1 Silky Underwear solid perfume

(oh-oh, wat heb je teweeg gebracht?)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:57:18 #197
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65920697
Oh la la is zo lekker
De buttercreams (ring of roses enzo) heb ik onlangs uit mn douch verwijderd en ik denk dat ik ze zelfs maar weg ga gooien Wat een onhandige en nutteloze producten vind ik dat, ze doen gewoon niks...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65920741
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zwaar zijn die zeepjes en gellies nou eigenlijk? Ik zag het er niet bij staan.
100 gr.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een happy pill kost?
2 pond 84 of 5 euro 20
pi_65920834
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

100 gr.
[..]

2 pond 84 of 5 euro 20
Dank je! En verkopen ze die gewoon bij de Lush Amsterdam? Wil iemand hem misschien voor mij kopen want ik word altijd misselijk in de Lush Dan sta ik wel een paar winkels verder te wachten
pi_65920869
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Oh la la is zo lekker
De buttercreams (ring of roses enzo) heb ik onlangs uit mn douch verwijderd en ik denk dat ik ze zelfs maar weg ga gooien Wat een onhandige en nutteloze producten vind ik dat, ze doen gewoon niks...
Ze ruiken toch wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65920918
Dan zou ik op ongeveer 1500 gram uitkomen. Kan dat wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65921041
Hier mijn lijstje:

1. SWALK
2. Strawberry Feels Forever
3. Heavanilli Massage Bar
* Free Massage Bar Tin
4. Reincarnate
5. Ultimate Shine
* Free Shampoo Bar Tin
6. Jungle
7. Mud Flats
8. Love Soap 75gr
9. Sakura Solid Perfume
10. Queen of Hearts Complexion Soap
Amber Mae
pi_65921175
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Hier komt mijn wishlist:

1 Emperors of Ice cream
1 Rings of roses
1 Heavenly Bodies
1 Sweetie pie
2 Joy of Jelly
1 Shark fin soap
2 Ooh la la
1 B Electro soap
1 Demon in the dark
1 Love soap
1 Ultimate shine shampoo bar
1 Trichomania shampooblock (voor EW)
1 Silky Underwear solid perfume

(oh-oh, wat heb je teweeg gebracht?)
Ik ga hem er even in zetten
pi_65921272
Stormlooptopic. Letterlijk dit keer.

Ik ben benieuwd wat er uit de uiteindelijke berekening van de grijpzakdames komt. Lief dat ze voor je naar het postkantoor zijn gaan lopen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65921310
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel ?
pi_65921326
Nok, wil je van de love soap 100 gr. of 75 gr.?
pi_65921340
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Dit is ongeveer de helft goedkoper
pi_65921351
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

pi_65921406
OMG, ik moet gewoon stoppen met kijken naar alle luchtjes die ik nog uit wil proberen. Die Sakure solid perfume lijkt me ook zooooo lekker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65921422
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

Dat dus.

En sommige mensen wonen uren reizen bij een (NL) winkel vandaan. Ook een redelijk doorslaggevend element om te gaan webshoppen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65921444
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
pi_65921503
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.
pi_65921516
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.

Edit: of wat Dipkip zegt.
Spuit 11.
pi_65921552
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.
O dat is best tof! Maar ik weet niet zo goed wat ik wil aangezien ik geen verschil ruik in de lush..
Ik wil een soort vettige zeep? Die je in je kamer kan leggen en sterk ruikt (ik wil het iig niet gebruiken als shampoo of zo.. Verder weet ik niet zo goed wat ze hebben..)

Ik heb zelf een stukje vanilla ice? Maar die rook niet echt sterk..
pi_65921598
Kijk! Iemand van het Lush forum heeft via via al een UK grab bag geregeld:
quote:
Nou had vandaag mijn grab bag binnen uit de UK
Na wat bad spul geruilt te hebben met diegene daar is dit er van over:

Ik ben helemaal tevree

Grab bag van 15 pond is dit.
(inclusief verzenden was het 27 pond)
pi_65921656
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Nok, wil je van de love soap 100 gr. of 75 gr.?
75 is okay
Heb verder al genoeg love
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:31:10 #217
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65921736
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ze ruiken toch wel?
Ja, er komt geur vanaf, maar die blijft niet op mijn huid hangen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65921864
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:28 schreef nokwanda het volgende:
75 is okay
Heb verder al genoeg love
Komt uit op 49 pond 80, excl. verzendkosten
pi_65922259
Dat zou op dit moment ¤ 67,44 inclusief verzendkosten zijn.

Morgen kijken naar de mogelijkheden voor een leuk huis et badkamer om ze in te leggen

[ Bericht 31% gewijzigd door nokwanda op 10-02-2009 20:53:39 (bedrag aangepast) ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65923237
Guess who? (remove) (voor valentijnsdag)
Yummy Yummy Yummy (remove)
American Cream (remove)
The Blonde (remove)
Jumping Juniper (remove)
CurlyWurlyGirly (remove
Ik wil dit graag dipkip kan het tegelijk met mijn grabbag verstuurd worden wacht ik wel wat langer. kan het niet meer dan helaas voor mij.
pi_65923272
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Guess who? (remove) (voor valentijnsdag)
Yummy Yummy Yummy (remove)
American Cream (remove)
The Blonde (remove)
Jumping Juniper (remove)
CurlyWurlyGirly (remove
Ik wil dit graag dipkip kan het tegelijk met mijn grabbag verstuurd worden wacht ik wel wat langer. kan het niet meer dan helaas voor mij.
Ja tuurlijk, dan bewaar ik de grabbag een tijdje. Ze zijn nog niet verstuurd, niet eens uit Engeland verstuurt ook dus ja dat kan nog prima.

Ik moet alleen nog wel even de maten weten die je wil. Dus bijv. hoe groot de fles YYY moet zijn.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:58:45 #222
176471 oh-oh
pi_65924805
Die grabbag van t Lushforum kwam ik net al tegen op het chinezen forum, das een vriendin van een vriendin die via het testpakket dat ik aan die vriendin met kerst gegeven had ook weer testertjes gekregen heeft en nu ook verslaafd is Te grappig gewoon!
Oh ik vind die bodybutters ook echt geen aanrader, ik heb er een, tis dat ik geen lush kan weggooien maar anders
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:59:07 #223
176471 oh-oh
pi_65924820
En sorry Nok
( Groucho Marx )
pi_65925002
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind die bodybutters ook echt geen aanrader, ik heb er een, tis dat ik geen lush kan weggooien maar anders
Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.
pi_65925008
Heb ook niet alles voor mezelf alleen besteld, maar ook om wat weg te kunnen geven of van die leuke pakketjes te maken zoals voor mijn vriendin laatst.
Er komt dus nog wel een keer een bestelling bij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:08:22 #226
176471 oh-oh
pi_65925198
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.
Ow ja duh, Buttercreams
( Groucho Marx )
pi_65925297
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.

Edit: of wat Dipkip zegt.
Spuit 11.
Nee hoor, laagste verzendkosten zijn 4,95. Ik heb pas nog 3 dingetjes besteld, het blijft goedkoper dan in Nederland kopen.
pi_65925665
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nee hoor, laagste verzendkosten zijn 4,95. Ik heb pas nog 3 dingetjes besteld, het blijft goedkoper dan in Nederland kopen.
Boven de 2 kg. is het 9,95, daar onder 4,95.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dipkip op 10-02-2009 20:40:16 ]
pi_65926153
Hoi!
Effe een vraagje hoor, misschien dat jullie het weten?
Hebben ze wat verandert aan de samenstelling van de Karma Komba shampoobar?
Ik krijg er namelijk ontzettende jeuk van op mijn hoofdhuid.
Ik baal ervan want de geur vind ik lekker en het blijft ook lekker in je haar hangen en vroeger kreeg ik er nooit jeuk en schilfertjes van.
pi_65926212
Ik heb hem pas gekregen en heb nergens last van.
Ik kon trouwens op de UK site de gewone Karmasoap niet vinden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65926467
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb hem pas gekregen en heb nergens last van.
Ik kon trouwens op de UK site de gewone Karmasoap niet vinden
Hij is er wel gewoon, tenminste ik zie hem wel.

Zie je hem ook niet als je via geurlijnen naar karma gaat?
pi_65926798
krrrrreun, nou heb ik de neiging om mijn lijstje uit te breiden.
Kan er een stukkie Karmasoap bij? Heb de helft van de mijne al weggegeven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65927010
Tuuuurlijk je kan nooit genoeg karma hebben
pi_65927133
Good karma
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:55:22 #235
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65927134
In Engeland hebben ze dus al wel die vanille massagebar. Er kwam toch ook een vanille bodylotion?
Die sterren uit die engelse grabbag zijn leuk!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65927670
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef mmascha het volgende:
In Engeland hebben ze dus al wel die vanille massagebar. Er kwam toch ook een vanille bodylotion?
Die sterren uit die engelse grabbag zijn leuk!
Die sterren heb ik ook, ik vind ze

Ruikt naar winegums
pi_65927754
Ik had een krantje in m'n pakketje zitten en daar staat idd een vanille bodylotion in volgens mij.
Amber Mae
pi_65927850
Die vanille lijn daar is iets mee, iets met de productie ofzo. Ze hebben hem nog niet, maar volgens mij is het geen valentijnsproduct, dus dan zou de lijn later alsnog komen en ook blijven.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:23:17 #239
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65928131
deze staan op mijn wish bestel lijst

Hard (remove) Solid shampoo 4,40
Trichomania (remove)Solid shampoo 4.50
The Blonde (remove)Solid shampoo 4,16
Buffy (remove) kleine body butter 4,84
T'eo (remove) deodorant 3.67
Therapy (remove) massage bar 4.84

totaal 26 , 41

en dat is voorlopig wel het laatste wat ik doe
pi_65928281
Die wil je via mij bestellen bedoel je toch? Ff voor de duidelijkheid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')