Moet je al op de stopknop gaan drukkenquote:
Dus het lag niet aan mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Dip, wat jij zei over die Karma solid klopt wel een beetje trouwens, die van jou ruiken veel citroeneriger dan die die ik had!
Ik vind ze nog wel heel lekker hoor, maar mijn eerste die ik weg gegeven heb die rook wel veel meer naar patchouli en minder naar citroen!
Mijn eerste was ook veel donkerder van kleur, die was echt bruin, deze zijn veel lichter.
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Want dan wil ik nog een SWALK een Heavanilly en een Strawberry feels namelijk
Ik heb alles in huishoudfolie en daar dan weer een tupperware achtig bakje omheen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef nein het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb wel geteld één Lush zeepje (dat erg lekker ruikt). Maar inmiddels ruiken mijn badkamer + slaapkamer nu naar dat ene zeepje. Waarin bewaren jullie die dingen? Want ik word een beetje simpel van dat luchtje
100 gr.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zwaar zijn die zeepjes en gellies nou eigenlijk? Ik zag het er niet bij staan.
2 pond 84 of 5 euro 20quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een happy pill kost?
Dank je! En verkopen ze die gewoon bij de Lush Amsterdam? Wil iemand hem misschien voor mij kopen want ik word altijd misselijk in de Lushquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
100 gr.![]()
[..]
2 pond 84 of 5 euro 20
Ze ruiken toch wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Oh la la is zo lekker
De buttercreams (ring of roses enzo) heb ik onlangs uit mn douch verwijderd en ik denk dat ik ze zelfs maar weg ga gooienWat een onhandige en nutteloze producten vind ik dat, ze doen gewoon niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |