Ik ga hem er even in zettenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Hier komt mijn wishlist:
1 Emperors of Ice cream
1 Rings of roses
1 Heavenly Bodies
1 Sweetie pie
2 Joy of Jelly
1 Shark fin soap
2 Ooh la la
1 B Electro soap
1 Demon in the dark
1 Love soap
1 Ultimate shine shampoo bar
1 Trichomania shampooblock (voor EW)
1 Silky Underwear solid perfume
![]()
![]()
![]()
![]()
(oh-oh, wat heb je teweeg gebracht?)
Dit is ongeveer de helft goedkoperquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag, maar waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de helft goedkoper
Dat dus.quote:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de helft goedkoper
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
Niet als je in je eentje bestelt. De verzendkosten vanuit de UK zijn 9,95 pond. Als je met iemand meebestelt en alleen brievenbusspul hebt is het wel voordeliger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik zou bijv. maar 1 of 2 dingetjes willen, dan is er waarschijnlijk geen voordeel?
O dat is best tof! Maar ik weet niet zo goed wat ik wil aangezien ik geen verschil ruik in de lush..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je woont in amsterdam toch? Met je OV kaart ben je in een half uurtje bij me en dan heb je geen verzendkosten. En als je alleen platte dingen wil kan het met de gewone post ipv pakketpost.
quote:Nou had vandaag mijn grab bag binnen uit de UK![]()
Na wat bad spul geruilt te hebben met diegene daar is dit er van over:
Ik ben helemaal tevree![]()
Grab bag van 15 pond is dit.
(inclusief verzenden was het 27 pond)
75 is okayquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Nok, wil je van de love soap 100 gr. of 75 gr.?
Ja, er komt geur vanaf, maar die blijft niet op mijn huid hangen.quote:
Komt uit op 49 pond 80, excl. verzendkostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:28 schreef nokwanda het volgende:
75 is okay
Heb verder al genoeg love
Ja tuurlijk, dan bewaar ik de grabbag een tijdje. Ze zijn nog niet verstuurd, niet eens uit Engeland verstuurt ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Guess who? (remove) (voor valentijnsdag)
Yummy Yummy Yummy (remove)
American Cream (remove)
The Blonde (remove)
Jumping Juniper (remove)
CurlyWurlyGirly (remove
Ik wil dit graag dipkip kan het tegelijk met mijn grabbag verstuurd worden wacht ik wel wat langer. kan het niet meer dan helaas voor mij.
Buttercream bedoel je denk ik, gezien je bestelling.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind die bodybutters ook echt geen aanrader, ik heb er een, tis dat ik geen lush kan weggooien maar anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |