Geen idee, zal van de winkel afhangen of zij die bestellingen ook willen doen. Ik hoef geen grijpzak meer. Echt niet. En ik kom niet meer in een winkel dus deze keer zou ik woord moeten kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, maar kun je op die manier( in de UK, red.) grabbags bestellen dan? Dan heb ik ook wel interesse. En een creditcard.
Skincare - hand and body (op de UK site dan he)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Elvi het volgende:
Nog even over de Karma bodylotion: ik kan m niet vinden online... waar staat ie dan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Nice bags. MagicEn dan ook nog in de UK gaan scoren. Hebberige vrouw!
![]()
ah nog een bereisde Lushiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Nice bags. MagicEn dan ook nog in de UK gaan scoren. Hebberige vrouw!
![]()
Ik ben in Lush Keulen, Antwerpen, Londen (x3), Amsterdam (x2), Haarlem, Den Bosch en Maastricht geweest. De andere buitenlanden waar ik de afgelopen twee jaar ben geweest hebben geen Lush.
Die loopt al.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:29 schreef Mirjam het volgende:
Ik snap het ff niet helemaal![]()
Die grabbag actie n de uk, loopt die al, of komt die nog ?
Sterker nog: die is officieel al afgelopen. Maar sommige winkels hebben nog zakken over.quote:
Ik wel, want handvaardigheid en techniek waren heel erg verplichtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:09 schreef progje het volgende:
vond hem erg ruiken naar het luchtje wat je ruikt tijdens het solderen, maar de meeste hier hebben daar vast geen ervaring mee![]()
Misschien kan je met ons meedoen en dat we dan ruilen? Ik koop ze juist voor het badspul, dus er zitten vast dingen in mn bags die ik met je wil ruilen. En anders heb ik ook nog jellies en zeep enzo uit de nederlandse bags. Pm anders evenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik zou wel n grabbag uit de ukwillen bestellen
Maar heb geen bad, vind het xo zonde als ik met stapels badspul zit
Er is door de winkel gezegd dat de normale Lush UK verzendkosten (dus 9,95 pond) gelden. En dat vind ik prima qua kostenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Dames, wat ik heb begrepen van opsturen naar Nederland is dat het een relatief duur grapje is. Tot 2 kilo is verzenden goedkoop (4 euro of zo) maar daarboven tellen ze algauw het dubbele. En een grabbag van 15 euro haalt dat gewicht wel. Als je in Nederland ook nog gaat versturen komt er weer 6.75 euro bij. Als jullie je dat gerealiseerd hebben en er evengoed voor willen gaan: prima! Maar het zou vervelend zijn als je daardoor teleurgesteld zou worden. Als je naar prijs versus inhoud kijkt zul je ondanks die extra kosten toch wel voordeel hebbben. Maar minder als het 'op papier' lijkt[/bemoeimodus]
Als ik voor 9,95 genoeg tasjes kan laten bezorgen bij mij thuis (4 of 5 ofzo), dan betaal ik die 9,95. En dan stuur ik dus nadat we geruild hebben, de inhoud naar je door voor 6,75. Ja plus de kosten van je tas dan dus hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus stel dat je doorstuurt heeft de ontvanger enkel 6,75 aan kosten? Of 9,95 + 6,75?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |